Dodaj do ulubionych

Czy 4 km drogi w Sudetach umniejszą rolę Szczec...

IP: *.dip.t-dialin.net 01.02.05, 19:25
Artykuł można włożyć między bajki. Już kiedyś te bzdury były opisywane.

Obecnie Niemcy i Czesi z wielkim rozmachem kończą budowę autostrady A17 z
Drezna do Pragi (w bardzo trudnym geologicznie terenie - budowa wymaga wiele
tuneli i mostów, w tym najdłuższy tunel w Czechach).

Tym samym nie ma sprawy. Nie wiem, czym tu się podniecać.
Obserwuj wątek
      • Gość: fritz Jest idiotyzmem oddawanie takiego odcinka za nic, IP: *.adsl.solnet.ch 02.02.05, 11:32
        a wiec za rezygnacje z budowy na koszt Niemiec i Czech calej infrastruktury
        integrujacej w Polska siec drug. A wiec nie tylko zjazd w pole, tylko
        polaczenie do sieci drog odpowiadajace panujacym obecnym standardom w Uni
        Europejskiej dla wezlow komunikacyjnych, rowniez pod wzgledem ochrony
        srodowiska naturalnego (a to moze byc bardzo drogie).

        Nie zapewnienie takiej rekompensaty jest oczywista dzialalnoscia SLD przeciwko
        elementarnym interesem Polski. Rekompensaty takie sa jak najbardziej normalne
        i nie stanowia zadnego aktu dodatkowych zadan. Zreszta w tym szczegolnym
        przypadku mozna by bylo rowniez o nich pomyslec.

        Jak widac, Belka, Hausner and Co dzialaja tak samo jak Miller, extremalnie
        spolegliwie w stosunku do Niemiec. Ciekawe, czy p. Kwasniewski pokaze tym razem
        charakter? P. K. stara sie moze o rozpoczecie kariery w Uni, a do tego bedzie
        potrzeboawac poparcie Niemiec. A wiec widze czarno! Chyba ze opozycja zdola
        odwolac rzad.
      • Gość: Ma-ryja Re: BRAK AUTOSTRAD W POLSCE TO SABOTAZ!!!!! IP: *.dip.t-dialin.net 01.02.05, 20:14
        > To ze Polska ma tak malo autostrad to wina "niemieckiego Lobby" w
        > rzadach Polski. Niemcom zalezy na zdecydowanym zmniejszeniu znaczenia polskich
        portow

        Jeszcze wiekszych bredni nie slyszalam. Dlaczego Polakom nie zalezy na tym by
        byc bogatym, i ciagle tylko wesza spisek wokol siebie? oj psychopatyczne natury,
        kazdy chcialby byc bogaty, ale cudzym kosztem.
        Niemcy sa krajem "wieszczy i myslicieli", jak ktorys z ich wieszczy kiedys
        sformulowal, wiec mysla, ze na 4 km przez Polske zarobia, wiec buduja te droge.
        Polski wieszcz tamtemuz rownowieczny stwierdzil, ze "polska mesjaszem narodow
        jest", wiec sie narod umartwia i ciagle ma tyle radochy w tym, ze nie jest w
        stanie niczego produktywnego wymyslic. Robienie z siebie ofiary jeszcze nikogo
        nie wzbogacilo. Dlugo jeszcze bedzie bieda w tym zwariowanym kraju, bo wszyscy
        sa jak psy ogrodnikow: sam nie zezre i komu nie da!
        • Gość: Mieeetek Jak się Polska nie podoba Nowoniemcom, nie muszą IP: *.aster.pl 01.02.05, 21:05
          Gość portalu: Mam-ryja napisał(a):


          > Jeszcze wiekszych bredni nie slyszalam. Dlaczego Polakom nie zalezy na tym by
          >byc bogatym, i ciagle tylko wesza spisek wokol siebie? oj psychopatyczne natury
          > kazdy chcialby byc bogaty, ale cudzym kosztem.
          > Niemcy sa krajem "wieszczy i myslicieli", jak ktorys z ich wieszczy kiedys
          >sformulowal, wiec mysla, ze na 4 km przez Polske zarobia, wiec buduja te droge.
          > Polski wieszcz tamtemuz rownowieczny stwierdzil, ze "polska mesjaszem narodow
          > jest", wiec sie narod umartwia i ciagle ma tyle radochy w tym, ze nie jest w
          > stanie niczego produktywnego wymyslic. Robienie z siebie ofiary jeszcze nikogo
          > nie wzbogacilo. Dlugo jeszcze bedzie bieda w tym zwariowanym kraju, bo wszyscy
          > sa jak psy ogrodnikow: sam nie zezre i komu nie da!


          "Jeszcze większych bredni..." . Przeczytaj swoje to zmienisz zdanie . Niemcy
          najwięcej "wieszczy" mieli w czasie II i III Rzeszy . Po tych "wieszczach"
          Europa i świat do tej pory nie mogą sie pozbierać .
          Jak się Polska nie podoba Nowoniemcom , nie muszą tutaj zaglądać . Nie masz
          jakiegoś niemieckiego forum koło siebie ? Tam wylewaj żale i chwal swoich
          nowych rodaków .
    • Gość: Travel To jest normalnie paranoja! IP: *.acn.waw.pl 01.02.05, 21:02
      "Na obsługę nowych przejść granicznych trzeba będzie przekazywać straży
      granicznej 3,5 mln zł rocznie plus 0,5 mln zł na sprzęt do kontroli
      granicznych."

      A co to za paranoja? Przeciez to granica wewnętrzna i w ogóle za dwa lata po
      pełnej implementacji Schengen nie będą potrzebne żadne kontrole. Tym czasem na
      tym odcinku ( nie sądzę, aby droge zbudowano szybciej niż w rok ) mogłbyby
      jakieś lotne patrole SG obserwować sytuację i w razie czego kontrolować na
      bocznych pasach lub na jakimś parkingu przy barze. Wszystko sie da
      zosrganizować. Ale pomysł budowania DWÓCH przejść granicznych ze standartową
      odprawą to tylko jakiemuś psycholowi mógł do głowy przyjść. Tak własnie SG
      rozumie ducha UE. Podobnie, jak w Jurgowie, na przemianowanie przejsć MRG na
      zwykłe dla obywateli UE trzeba czekać kilka miesięcy, a powinno to byc
      automatycznie od 1 maja 2004 roku.
      • Gość: Mieeetek A skąd wziąć co najmniej 25 mln euro na modernizac IP: *.aster.pl 01.02.05, 21:17
        Gość portalu: Travel napisał(a):

        > "Na obsługę nowych przejść granicznych trzeba będzie przekazywać straży
        > granicznej 3,5 mln zł rocznie plus 0,5 mln zł na sprzęt do kontroli
        > granicznych."
        >
        > A co to za paranoja? Przeciez to granica wewnętrzna i w ogóle za dwa lata po
        >pełnej implementacji Schengen nie będą potrzebne żadne kontrole. Tym czasem na
        > tym odcinku ( nie sądzę, aby droge zbudowano szybciej niż w rok ) mogłbyby
        > jakieś lotne patrole SG obserwować sytuację i w razie czego kontrolować na
        > bocznych pasach lub na jakimś parkingu przy barze. Wszystko sie da
        > zosrganizować. Ale pomysł budowania DWÓCH przejść granicznych ze standartową
        > odprawą to tylko jakiemuś psycholowi mógł do głowy przyjść. Tak własnie SG
        > rozumie ducha UE. Podobnie, jak w Jurgowie, na przemianowanie przejsć MRG na
        > zwykłe dla obywateli UE trzeba czekać kilka miesięcy, a powinno to byc
        > automatycznie od 1 maja 2004 roku.



        A skąd wziąć co najmniej 25 mln euro na modernizację dróg w "worku
        turoszowskim", aby połączyć je z nową arterią między Czechami i Niemcami ?
        Przypadkowo czy celowo pominąłeś ?
        I pytanie retoryczne . Jaki w tym wszystkim interes ma Polska ?
    • Gość: j. Unia Europejska (w tym również Niemcy) .... IP: *.dip.t-dialin.net 01.02.05, 21:14
      ..nie są zainteresowani budową tranzytowych dróg z polskich portów na południe.
      Te drogi już istnieją - dobre autostady (w Niemczech dla ciążarówek płatne),
      mosty nad duńskimi cieśninami (bez promów można przejechać z północy na
      południe przez cały kontynent).Dodatkowo Niemcy planują budowę mostu do Danii
      na północ od Lubeki. Krótki odcinek koło Turoszowa to tylko zastępcza droga.
      O polskie porty musi dbać wyłącznie polski rząd i nikt inny go nie zastąpi.
    • Gość: dante_waw Podziekujcie Hitlerowi!! ze jest A6!! IP: *.crowley.pl 02.02.05, 02:01
      Temat byl juz walkowany i tak nic z tego nie wynika jest autostrada A6
      (Szczecin Berlin) wiec w czym problem, to czy frach przyplynie do Szczecina czy
      Rostocku zalezy tylko od Polski i tego jakie beda oplaty w tych dwoch portach.
      Trasy S3 jak nie ma tak nie ma wiec czym sie podniecac... i tak Czesi beda
      korzystac z portow niemieckich lepiej skomunikowanyc z autostradami (szczescie
      Szczecina ze ma polaczenie z autostradami NIEMIECKIMI) czy przez worek
      turoszowski czy nie, a jak znowu odwalimy "leppera-reytana" to i tak jest
      polaczenie Drezno Praga A17.
      Budujcie drogi a nie blokujcie tak poprawia sie konkurencyjnosc gospodarki. Te
      4km Pol bedzie mogl dopisac do planu na rok 2006 a ekologowie beda zachwyceni
      bo to tylko 4km a nie 100km.
    • Gość: Olek51 To chyba D8? IP: *.teleton.pl 02.02.05, 07:35
      W latach 1994-96 budowałem most przez Wełtawę na D8 (Praga-Drezno). D8
      przebiega na terenie Czech wzdłuż doliny Łaby, odcinki górskie są pewnie po
      stronie dawnej NRD, więć gdzie jest ten najdłuższy tunel w Czechach?
      Rzeczywiście, ta trasa może przejąć wszystkie przewozy na trasie północ-
      południe i skierować do Rostocku (połączenie promowe do Gedser) albo Hamburga.
      A bypass przez worek żytawski to droga o lokalnym znaczeniu, na uboczu głównych
      ciągów transportowych, którą wymyślił sobie jako główny element programu
      wyborczego inteligentny inaczej poseł PO ze Szczecina Piotr Zaremba.
    • Gość: Olek51 Gdzie jest ten najdłuższy tunel? IP: *.teleton.pl 02.02.05, 09:28
      Kombinuję gdzie jest ten najdłuższy tunel w Czechach i wychodzi mi na tunel w
      Pradze pod Strachovem (wlot od strony Brzevnova), tylko że on ma główne
      znaczenie dla lewobrzeżnych dzielnic Pragi (Praga 5 Smichov), a częściowo z
      ruchem w kirunku Pilzna, Rozvadova i Norymbergi (D5). Czy o ten tunel Ci
      chodziło?
      • radiks Re: Gdzie jest ten najdłuższy tunel? 02.02.05, 09:40
        Nie chodzi o tunel 'Panenska' właśnie budowany na autostradzie D8.
        Długość tunelu to trochę ponad 2000m. Tunel będzie niedaleko miejscowości
        Telnice (na pn-wsch od niej) jakieś 5 km przed granicą z Niemcami.
        Dlatego to co pisze Wybiorcza i gadają politycy to jakaś paranoja. Popatrz na
        mapkę z wyborczej i wytycz linię prostą między Dreznem a Pragą. TRak za 2 lata
        będzie autostrada na całej długości. Komu będzie się chciało nadrabiać drogi
        przez Worek Turoszowski jak Niemcy nie mają tam ani kawałka autostrady lub drogi
        ekspresowej zrobionej - od autostrady Drezno-Wrocław na południe..?
    • Gość: Kaganek oświaty. Głupi to jest nasz rząd ze do dzis nie ma autostrd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.02.05, 13:21
      Ruch przez niemieckie porty juz dawno jest przejęty bo w Polsce nie ma
      autostrad. Myslicie ze Szczecina ktos dzis pojedzie z towarem do Pragi, ha, ha,
      chyba samobujca!!! Obudzili się z Workiem ćwoki miast budować autostrade Pn-
      Poł. Za winietki zbudują w 2035 roku a Dr. Kulczyk sciągać kaske będzie za
      przejazd, polskie porty już dawno zdechną całkiem. Dalej dyskutujcie czy dać
      budować przez Worek czy nie, nie damy to i tak zbudują na około ha, ha. Oj
      głupi, głupi!
    • toja3003 kto wymyślił ten bzdurny pseudoproblem? 02.02.05, 15:20
      porozmawiajmy wreszcie konkretnie,
      bo nikt nie odpowiadział na moje pytanie
      konkretne pytanie: na jakiej trasie,
      z ajkiego miasta do jakiego coś się skróci?

      Jedynie trafiam na medialne ogolniki
      typu "skraca polaczenie z poludnia na polnoc";
      pytam jeszcze raz: dla jakich konkretnie tras?

      Podajci mi miasto, z ktorego wyjezdza "na poludniu"
      cizarowka i po zbudowaniu tego odcinka
      pojedzie inaczej niz dzisiaj tzn. do
      Rostocku a nie do Szczecina.

      Akurat zajmuje sie planowaniem transportu w firmach
      spedycyjnych wiec sluze szczegółowymi danymi:

      Kluczowy dla tych tras jest wezel drezdenski
      (jesli ktoś upiera się przy Bautzen to i tak
      nic sie nie zmienia przy obliczeniach).
      Otoz z Drezna do Rostocku (port) jest
      446 km a z Drezna do Szczecina 341.
      Te odleglosci sie na tych trasach nie zmienia!
      Obojetnie czy te 4 kilometry beda zbudowane czy nie.

      Podobne obliczenia mozna przeprowadzic dla Pragi
      czy Liberca wiec nadal pytam o jakich polaczeniach
      myślimy mowiac poludnie-polnoc? I o jakich
      przewoznikach, bo na pewno nie o tych, z ktorymi
      ja mam do czynienia.

      Czekam na 2 alternatywne i konkretne trasy
      z kilometrami przed i po.
    • Gość: krzysztof Re: Czy 4 km drogi w Sudetach umniejszą rolę Szcz IP: *.pietka.pl / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.02.05, 22:44
      Zanim napiszecie coś głupiego, to również odnosi się do autora artykułu Pana
      Kublika, zaintersujcie się bliżej tematem. Niemcy i Czesi od kilku lat budują
      autostradę łączącą bezpośrednio Pragę z Dreznem, zapraszam na
      www.autobahn17.de , i gdzieś mają drogę przez worek turoszowski. Ta droga ma
      tylko charakter lokalny. Trzeba też popatrzeć na mapę, z Berlina do Szczecina
      prowadzi autostrada i jest to tylko 90 km. Do Rostoka czy Hamburga jest dużo
      dalej. Przyczyny omijania polskich portów są zupełnie inne.
    • Gość: maxx Re: Czy 4 km drogi w Sudetach umniejszą rolę Szcz IP: *.mia.bellsouth.net 03.02.05, 23:22
      Dowalic sasiadom z poludnia winiety na polskim 4 ro kilom.odcinku i
      rygorystycznie ich sprawdzac na 4 ro kilometrowym odcinku dokladnie tak samo
      jak oni nas gdy jedziemy na narty do Austrii przez Czechy.
      Okaze sie ze to teoretyczne ulatwienie dla nich bedzie praktycznym utrudnieniem.
      Pierwszy raz i Oni odczuja koszta tranzytu.
      Sprawdzac tez czystosc aut i stosownie karac jezeli nie spelniaja wymogow.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka