Dodaj do ulubionych

Znani przedstawiciele specsłużb w Biotonie

IP: *.aster.pl / *.aster.pl 23.06.05, 07:10
"Krauze zapowiadał niedawno zagraniczną ekspansję Biotonu, m.in. na rynek
azjatycki i Rosję. Gra idzie o duże pieniądze, ale to - zdaniem
Zieleniewskiego - rynki trudne i ekspansja wiąże się z ryzykiem"
Jasne, w Polsce takiego ryzyka nie ma, tu wiadomo komu dać łapówkę.
Obserwuj wątek
      • Gość: mlodygniewny Re: towarzysze z KGB zawsze skuteczni na Wschodzi IP: *.idea.pl 23.06.05, 08:34
        Krauze to stary,nielojalny,pyszalkowaty cwaniak - dorobil sie na zleceniach
        rzadowych 3RP,stkb polityki i biznesu.poniewiera ludzmi,traktuje ich,jak kolejne
        maszyny w ciagu technologicznym.
        natomiast byle esbeki czy nowe esbeki juz z nowej Polski,to nic innego jak
        parasol ochronny do kolejnych cwaniackich ruchow Krauzgo - komu,ile,kiedy,w jaki
        sposob dac kase za przychylnosc i spokoj.
        sztandarowa inwestycja Krauzego w informatyzacje ZUSu to jeden wielki skandal
        - wydoil budzet do maksimum,okradajac w ten sposob najbiedniejszych emerytow
        rencistow zez swiadczeniam do 1000zl netto/miesiac,ktorych jest 85%.
        Krauze juz ma plan jak sie"finansowo zblizyc' do nowego gospodarza palacu
        prezydenckiego.nawet raz sie nie zajaknal o ile pomniejszyl zaplacenie naleznego
        podatku budzetowi panstwa,poprzez swoje wydatki filantropijne.co z tego ze inni
        tak samo czynia? mozna byc darczynca z wlasnego dochodu po opodatkowaniu.
        Panie Krauze,dlaczego Pan nie dokonal wielkiego wysilku komputeryzacji
        ministerstwa finasow i podlegajacych mu izb i urzedow skarbowych?
        dzisiaj pozostawiam to pytanie bez odpowiedzi.
        • Gość: emigrantka skandal, za komputeryzacje PZU powinien byc ukaran IP: *.dsl.pltn13.pacbell.net 23.06.05, 08:46
          W US firma ktora robilaby komputeryzacje tak jak Prokom PZU zniknelaby z rynku
          juz dawno. Przeciez to zwykle zlodziejstwo, kazdy srednio rozgarniety student
          informatyki zrobilby lepszy projekt niz Prokom. To absolutny skandal.
          Pocieszam sie, ze ja tam mnie mieszkam, i nie musze juz na codzien czytac w
          gazetach o "biznesmenach" typu Krauze, Dochnal, i wielu innych cwaniaczkow
          ktorzy kupili sobie malo rozgarnietych ale chytrych na lapowki urzednikow,
          uzywajac wplywow panow z teczkami w rekawach.
            • Gość: mlodygniewny Re: ZUS nie PZU. W PZU US firma CSC 'robi' kompu- IP: *.idea.pl 23.06.05, 09:21
              a ile kasy w USA wzial gigant audytorski Andersen,za falszowanie badan bilansow
              ENRORA,WordCom ? Gdzie jest dzisiaj ta wybitna firma o dawnej nazwie AA czyli
              Arthur Andersen? wiceprezes popelnil samobojstwo,a ANDERSEN,zginal jak domek
              z kart.Polski oddzial tegoz Andersena polknal inny gigant branzy audytorskiej
              Ernst&Young.Czy E&Y przejal tez metody falszerstw audytowych razem z wybitnym
              Andersenem? A co jeszcze robi wiceprezydent Cheney? zalatwial swoim kolesiom
              kontrakt na dostawy paliwa dla armii usa w Iraku,gdzie lapowy wposily ca 115
              mln.dol.Stany to piekny kraj z cudem na skale globu Kalifornia,ale to nie powod
              by sie Stanami bezkrytyczniezachwycac - na wlasne oczy widzialem wiele nedzy i
              upodlenia czesci mieszkancow usa.Obiektywny jest wariant zycia w trakcie
              przemian dokonujach sie w Polsce teraz i fruwanie po swiecie raczej z nieco
              dluzszymi wizytami.Zycie w USA i pisanie o Polsce z oddali jest obraczone duzym
              bledem,bardzo subiektywne.Ja nie chce na stale opuszczac przepieknego kraju -
              morze,gory,mazury,kaszuby,parki narodowe etc. - Polski.Chce jednoczesnie duzo
              fruwac po globie do roznych zakatkow swiata.
          • Gość: pol-love Re: skandal, za komputeryzacje PZU powinien byc u IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.06.05, 11:43
            pani emigrantko - a co jest w stanach jak sie nie ma ubezpieczenia co i ile w
            takim przypadku kosztuje podor (pewnie taniej w domu jak robia tomoje kolezanki
            z VT) - jakie sa przekrety podczas wyborow prezydenckich - ochlapywanie blotem
            - sex oralny to nie sex - jestes hipokrytka i siedz tam sobie a ja moze wpadne
            na wakacje to tego wspanialego kraju - gdzie w alabamie szeryf widzac cialo
            murzyna podziurawione 20 kulami stwierdzil ze w zyciu nie wiedzial tak
            brutalnego samobojstwa
      • Gość: mlodygniewny chodzi o styk biznesu Krauzego z politykami... IP: *.idea.pl 23.06.05, 13:06
        ta prywatna firma zarobila krocie dzieki oplacaniu przychylnosci politykow z
        pierwszym wlacznie.otrzymala na 6 mld.zlotych zlecen rzadowych.ale niestety tak
        jest na calym globie - vide koncern elfa we francji,korumpowanie przez firmy
        berlusconiego we wloszech politykow,w tym przedstawicieli wymiaru
        sprawiedliwosci. a system bankowy globu stoi na glinianych nogach - jeden facio
        doprowadzil do bankructwa slynny brytyjski barings bank,przejety za jedno euro
        przez ing.w bankach swiadomie sie udziela wysokich kredytow dla znajomych firm,
        oczywiscie z prowizja dla bankowcow,bo ca 7% zlych kredytow corocznie wrzuca sie
        w koszty dzialanosci,zgodnie z prawem.tylko od malych firmbanki wymagaja
        "tysiackrotnych zabezpieczen".trzeba przejawiac zwykla uczciwosc intelektualna
        i to wsytarczy w ogladzie globalnej gospodarki i systemu finansowego.
        przeciez wszystkie gieldy globu,z warszawska wlacznie dopuszczaja kapital
        spekulacyjny,hedingowy,gdzie glownie krotkoterminowi inwstorzy spekuluja
        waluta danego kraju - najslynniejszy hochsztapler w tej dziedzinie,ktory
        nawet probowal obalic funta szterlinga to george soros,przyjmowany na wszystkich
        salonach swiata,w tym przez pierwszego.
    • Gość: omeg Re: Znani przedstawiciele specsłużb w Biotonie IP: 195.117.149.* 23.06.05, 10:30
      i dobrze
      mam nadzieję ze właściwi ludzie w RN pozwolą zaoszczedzic Rysiowi troche grosza.
      Zeby nei było tak jak ostatnio z kocią insuliną - monopolista na rynku przestał
      ją produkowac - w kazdym razie nie buło jej nigdzie - zabrakło
      troche dziwne - nie ? monopol, a tu pustki w magazynach
      chłopaki dali za mało, albo nie dali wcale
      no to bach ! a nie przedłuzy się im sie zezwolenia/badan/czegos_tam_jeszcze
      (niepotrzebne skreśl) to zapłącą !
      a co !
    • Gość: mati a w Deloitte pracuje Czempiński IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.06.05, 11:17
      i co? też się bedzięcie niezdrowo podniecać? A opoźnienia w komputeryzacji
      zus'u wynikały z burdelu jaki instytucja ta ma w swojej administracji i prokom
      niewiele tu mógł zrobić. Nie problem zbudować system, gdy dysponuje się
      wszystkimi danymi (vide: obecne przejście banków na mssf'y, efektywną stopę
      procentową i dostosowanie się do nowej umowy kapitałowej)
    • Gość: Bill Gates Jr. Petelicki - specjalista IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.06.05, 12:47
      Firma zajmuje się produkcją towaru, który ratuje życie. A członek rady
      nadzorczej w czasie spotkań biznesowych będzie mówił, że zna się na zabijaniu.
      Fajny IMAGE chłopaki sobie tworzą. To wymyślił pewnie jakiś duży komuch.
      Pomijam fakt, że nikt z nimi na świecie nie będzie chciał rozmawiać bo
      natychmiast otrzyma ostrzeżenie od swoich krajowych służb.
    • remikane Re: Znani przedstawiciele specsłużb w Biotonie 23.06.05, 13:52
      Bioton to jest na razie taki bardzo bardzo bardzo mały Genentech czy Biogen.
      Krałze po to zainwestował w tą firmę żeby ją rozwinąć "globalnie" i ją dojić -
      najważniejsza jest spredaż produktów w Stanach gdzie FDA jeszcze nie wyraziło
      zgody na sprzedaż produktów BIO. A jak już się BIO trochę rozwinie to sprzeda
      swoje udziały takiemu potentatowi farmaceutycznemu jak Pfizer czy Merk,
      oczywiście za OGROMNE PIENIĄDZE JAKICH WY NIGDY W ŻYCIU NIE BĘDZIECIE MIELI!!!
      HAHAHAHAHAHA;)

      moneycentral.msn.com/investor/charts/charting.asp?Symbol=biib%2Cdna%2Cmrk%2Cpfe
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka