Dodaj do ulubionych

Zarząd LOT chce zamówić Boeingi 787

IP: *.dip.t-dialin.net 13.07.05, 10:44
Polska jest w Europie, w Ameryce jeszcze dłuuuuuuugo nie będzie, dlatego
powinni wybrać Airbusa i wspierać gospodarkę europejską. Ameryka jak zwykle
wciśnie nam swój chłam i jak zwykle się na nas wypnie, a Polska się da oszukać
z pocałowaniem ręki. Nie będę latać LOTem. Ot co.
Obserwuj wątek
      • Gość: fritz Re: Zarząd LOT chce zamówić Boeingi 787 IP: *.adsl.solnet.ch 13.07.05, 11:18
        Msza racje. Chodzi o interes LOTu. Dreamliner 787 jest jedyna szansa LOTu na
        ekonomiczne przezycie. Teraz tylko polityka, tzn. sie skorumpowany rzad polski
        moze zmienic ta decyzje.

        Na marginesie: Lufthansa rowniez kupuje samoloty Boeinga, jezeli sa bardziej
        ekonomiczne niz Airbusa do wykonania okreslonych zadan. I nikt nawet przez
        chwile nie wazy sie przyjsc z argumentem: "Lufthansa powinna kupic Airbusa
        poniewaz jest to samolot europejski.". Taki ktosik zostalby uznany po prostu
        za... niepowaznego idiote.

        P.S. Czy istnieja powazni idioci?
            • Gość: podroznik Re: Ale taki samolot nie istnieje 787, a A350 ist IP: 130.88.174.* 13.07.05, 19:31
              Bardzo sie ciesze ze Boeing ma wieksze szanse niz Airbus. Mam niemile
              doswiadczenia z Airbusami na dluzszych i krotszych trasach, ktorych troche
              wykonuje. W Airbusach bardzo czesto sie cos psuje, zwykle cos malo powaznego
              (np. video), ale i tak to podwaza wiarygodnosc samolotu, szczegolnie gdy jest
              nowy. A mojemu znajomemu raz udalo sie ocalec z Airbusa, gdy zauwazono zepsuty
              silnik tuz przed startem, zamiast juz w locie...
              Latalem niegdys sporo starymi Jumbo na trasach miedzykontynentalnych. Ale
              jakis czas temu LH wymienila je na nowe Airbusy, w ktorych sporo sie psulo, byly
              duzo mniej wygodne (w klasie ekonomicznej, oczywiscie), a poza tym byly mniej
              "odporne" na pasazerow, tzn. po niedlugim czasie eksploatacji widac bylo juz
              podniszczone siedzenia, stoliki, itp, czego nie bylo w starych wysluzonych Jumbo.
              Poza tym Dreamliner jest na prawde cool, zobaczcie sobie:
              www.boeing.com/commercial/7e7/flash.html

              Pozdrawiam.
              • Gość: unijny Re: Glupia dyskusja o kolorze politycznym-pasja!!! IP: *.mad1.adsl.uni2.es 14.07.05, 10:01
                Panowie, po co ta jalowa dyskusja, pasja, obrazanie sie wzajemnie, plucie na
                Boeinga, wysmiewanie Airbusa.........bzdury, idiotyzmy!!!!!!!!!

                Jezeli szanowna Polska chce zamowic Boengi - niech je zamawia - jezeli ma
                pieniadze, wazne aby to nie bylo finansowane z unijnych kredytow i subswencji.

                Te p...nie, ze lepsze video, obicia materialem czy skora, stoliki kwadratowe
                czy okragle, tzw pipki i rybki - czy nie szkoda waszego czasu?

                Osobiscie latam Boeingiem i Airbusem - nie widze roznicy w 1-2 cm przestrzeni
                na nogi. Glownym kryterium jest cena biletu. Latam ZAWSZE liniami regularnymi,
                czartery wykreslilem ze swojej listy.
                Czesto latam niemal po calym swiecie: zawodowo i prywatnie. Zdecydowanie wole
                linie europejskie: Swiss, Lufthansa, Air France, Iberia od lin amerykanskich.
                PL LOT od dawna sa sreslone z mojej listy - za drogie, ordynarna obsluga, zle
                jedzenie, samoloty brudne, stuardesy wygladaja jak by wyszly z lozka bez
                codziennego prysznica, no i ceny wogole nie konkurencyjne.

                Amerykanskie - za duzo klopotow na pokladzie, obserwuja cie jak zbrodniarza, sa
                rasistami, nie respektuja innych jezykow poza angielskim i moze troche
                hiszpanskiego. Nie jest to moim problemem bo mowie w obu tych jezykach. Zgroza
                mowic po niemiecku, francusku - a po polsku - to wogole mozna tylko na migi.
                No i ceny, ogromnie wysokie!!!!!! Najgorsza linia na swiecie to Delta
                Airlaines - lataja brazylijskimi trumienkami , nawet nie Boeingami.

                To co napisalem nie ma to nic wspolnego z Boeingiem czy Airbusem. Nie jestem az
                tak zwiazany z technologia amerykanska czy europejska. Patrze trzezwo na sprawe.
            • Gość: fritz Re: Ale taki samolot nie istnieje 787, a A350 ist IP: *.adsl.solnet.ch 13.07.05, 21:06
              B787 za dwa lata zaczyna latac, za trzy jest dostarczany.

              A350: nie rozpoczeto jeszcze zadnych prac. Decyzje o budowie samolotu podjeto w
              grudniu 04 jako w wyniku bardzo dobrej akceptancji B787 przez rynek.

              Na poczatku myslano o zmodyfikowanej wersji A330. Kiedy okazalo sie, ze wersja
              taka nie bedzie miala najmniejszej szansy z B787 Airbus podjal w maju decyzje o
              budowie calkowicie nowego A350. Prawdopodobnie bedzie gotowy do sprzedazy okolo
              2011 o ile nie 2012 jak pokazuja liczne spoznienia z A380.

              Finansowanie A350 nie jest jeszcze zapewnione, tak ze A350 w doslownym
              znaczeniu tego slowa jest virutalnym samolotem.


      • Gość: fritz Re: Zarząd LOT chce zamówić Boeingi 787 IP: *.adsl.solnet.ch 13.07.05, 11:22
        Gość portalu: qw napisał(a):

        > Doskonale - wyżebrane w Europie pieniądze wydajmy w USA na F16 (niezwykle
        > potrzebne) i Boeingi.

        Naprawde idiotyzm:

        Za F16 placi Polska a nie Unia. Kupno oznacza politycznie, ze kupuje sie
        samolot uzywany przez jedyna armie gwarantujaca Polsce niepodleglosc.

        Boeinigi kupuje linie lotnicza LOT, ktora chce przezyc ekonomicznie. Dreamliner
        jest jedyna mozliwoscia na ekonomiczne przezycie. Kupno Airbusa oznacza
        bankructwo i utrate dziesiatkow tysiecy miejsc pracy. Tu nie chodzi tylko o
        miejsca pracy bezposrednio w LOTcie ale rowniez w calej sieci dostawczej i
        uslugach.
    • wiesiex Re: Zarząd LOT chce zamówić Boeingi 787 13.07.05, 11:59
      Popieram w całej rozciągłości. Dlaczego Czesi kupili Grippena zamiast F-16?
      Jakoś nic im się nie zawaliło, za to mają poparcie Europy i NOWY samolot z
      dostępem do części i uzbrojenia na naszym kontynencie.
      A z Boeingiem skończy się tak, że USA w razie jakiegokolwiek nieposłuszeństwa
      polaczków przykręci kurek z częściami do F-16 i Boeinga i zostaniemy z kupą
      złomu. Wplączemy się na długo w bandyckie interesy USA na świecie (vide Irak).
      Nic takiego nie może się zdrzyć kupując sprzęt w Europie. Co do opluwanych tu
      francuzów, to znam osobiście ludzi, którzy dawali kasę na pomoc Polakom w PRL-u.
      Najgorsze jest to, że nikt nie informuje małolatów wypowiadających się w sieci,
      jak to było naprawdę, a teraz aż przykro czytać takie ideologiczne bzdury.
      • des4 Re: Zarząd LOT chce zamówić Boeingi 787 13.07.05, 12:05
        wiesiex napisał:

        > Popieram w całej rozciągłości. Dlaczego Czesi kupili Grippena zamiast F-16?
        > Jakoś nic im się nie zawaliło, za to mają poparcie Europy i NOWY samolot z
        > dostępem do części i uzbrojenia na naszym kontynencie.
        > A z Boeingiem skończy się tak, że USA w razie jakiegokolwiek nieposłuszeństwa
        > polaczków przykręci kurek z częściami do F-16 i Boeinga i zostaniemy z kupą
        > złomu. Wplączemy się na długo w bandyckie interesy USA na świecie (vide Irak).
        > Nic takiego nie może się zdrzyć kupując sprzęt w Europie. Co do opluwanych tu
        > francuzów, to znam osobiście ludzi, którzy dawali kasę na pomoc Polakom w PRL-
        u
        > .
        > Najgorsze jest to, że nikt nie informuje małolatów wypowiadających się w
        sieci,
        >
        > jak to było naprawdę, a teraz aż przykro czytać takie ideologiczne bzdury.


        Coś te Gripeny w wrsji czeskiej są mocno awaryjne, ostatnio kolejny z kilku
        wypożyczonych im się uziemił i wymaga sporych modyfikacji. zNależy też
        pamiętać, że Gripenów wyprodukowano coś ze 200, F-16 parę tysięcy, o czymś to
        mówi.

        A-380 już ma spore opoźnienia w produkcji, a potencjalny dla LOT-u A-350 nie
        wyszedł jescze poza dysk twardy w komputerze projektanta...
      • Gość: kralik Re: Zarząd LOT chce zamówić Boeingi 787 IP: 5.3.* / *.proxy.aol.com 13.07.05, 14:59
        wiesiex napisał:

        > Popieram w całej rozciągłości. Dlaczego Czesi kupili Grippena zamiast F-16?
        > Jakoś nic im się nie zawaliło, za to mają poparcie Europy i NOWY samolot z
        > dostępem do części i uzbrojenia na naszym kontynencie.
        > A z Boeingiem skończy się tak, że USA w razie jakiegokolwiek nieposłuszeństwa
        > polaczków przykręci kurek z częściami do F-16 i Boeinga i zostaniemy z kupą
        > złomu. Wplączemy się na długo w bandyckie interesy USA na świecie (vide Irak).
        > Nic takiego nie może się zdrzyć kupując sprzęt w Europie. Co do opluwanych tu
        > francuzów, to znam osobiście ludzi, którzy dawali kasę na pomoc Polakom w PRL-
        u
        > .
        > Najgorsze jest to, że nikt nie informuje małolatów wypowiadających się w
        sieci,
        >
        > jak to było naprawdę, a teraz aż przykro czytać takie ideologiczne bzdury.

        Czlowieku zamilcz, bo glupota twoja ptzerasta nawet glupote Leppera:)
      • mietek002 Re: Zarząd LOT chce zamówić Boeingi 787 13.07.05, 17:52
        wiesiex napisał:

        >Co do opluwanych tu
        > francuzów, to znam osobiście ludzi, którzy dawali kasę na pomoc Polakom w PRL-
        u
        > .
        > Najgorsze jest to, że nikt nie informuje małolatów wypowiadających się w
        sieci,
        >
        > jak to było naprawdę, a teraz aż przykro czytać takie ideologiczne bzdury.
        ====================================================

        Miliony dolarow plynelo,plynie i bedzie plynac do Polski z U.S.A. Cos kolega
        sobie tutaj pop.....czyl o tej "wspanialej" rasistowskiej Francji, ktorej sie
        zdaje, ze Polska juz jest jej niewolnikiem. O niemieckich pogladach w stosunku
        do Polski nie bede juz wspominal. Trzeba trzymac sie z U.S.A.
        • Gość: koles Sprawy ekonomiczne IP: *.nyc.res.rr.com 13.07.05, 13:44
          Airbus 350 i Boening Dreamliners to samoloty o podobnych parametrach
          technicznych i bzdura jest ze jeden albo drugi jest lepszy z punktu widzenia
          sytuacji LOT-u. To bedzie decyzja polityczna (o byla...bo Bush nie raz pewno o
          Boeningu w Polsce wspomnial) Francuzi i Niemcy i tak Polakow nie znosza wiec
          wasze proeuropejskie poglady sa czasami smieszne.
          • Gość: fritz Re: Sprawy ekonomiczne IP: *.adsl.solnet.ch 13.07.05, 21:34
            Gość portalu: koles napisał(a):

            > Airbus 350 i Boening Dreamliners to samoloty o podobnych parametrach
            > technicznych i bzdura jest ze jeden albo drugi jest lepszy z punktu widzenia
            > sytuacji LOT-u.

            Przeciez to jest czysty nonsens.
            Zdaje sie, zgodnie z artykulem w jednym z wyzej podanych linkow, ze A350 bedzie
            zmodyfikowana wersja A330 a tzn. ze bedzie w porownaniu z B787 samolotem starej
            generacji. A to znaczy, ze bedzie zuzywac okolo 20% wiecej paliwa niz a B787. A
            poza tym parametry sa podobne. Prawie.

            Tylko to juz moze decydowac o bankructwie czy przezyciu lini lotniczej.

            Np. zasieg B787 bedzie okolo 3'000 tys km wiekszy od Airbusa. To znaczy, ze
            Polska moze utrzymywac bezposrednie polaczenia praktycznie z calym swiatem i
            nie musi korzystac z niemieckich hubow. A to z kolei oznacza duzo, duzo wiecej
            pieniedzy w kasie LOTu.

            Do tego dochodzi, ze LOT ma uzywa samoloty Boeinga od bardzo dawna. Wszystkie
            sily fachowe sa wyksztalcone na Boeingach, specyficzne hale serwicowe.
            Przestawienie tego wszystkieog na Airbus kosztowaloby setki milionow. LOT jest
            za maly zeby rownoczesnie prowadzic dwie linie serwicowe dla tak duzych
            samolotow.

            1. B787 bedzie sprzedawany w 2008
    • johngalt Geografia? 13.07.05, 14:02
      > Polska jest w Europie, w Ameryce jeszcze dłuuuuuuugo nie będzie, dlatego
      > powinni wybrać Airbusa i wspierać gospodarkę europejską.

      No tak, co tam przejmowac sie kwestiami technicznymi czy inna cena, o wyborze
      samolotu powinna decydowac geografia. Eh, z takimi ludzimi ten kraj nigdy
      nigdzie nie dojdze...
      • Gość: prostyobserwator Re: Za duzo glupiej polityki IP: *.mad1.adsl.uni2.es 14.07.05, 10:19
        Dyskusja jest typowo polityczna.
        Od dawna wiemy, ze Polacy nienawidza Francji - zwlaszcza po aferze iracko-
        petrolowej. Wasza sprawa.

        Airbus jest tylko w czesci oparty na technpologi francuskiej - reszta to inne
        europejskie kraje - czlonkowie Uni.

        Jezeli LOT chce zakupic Boengi - szczesc Boze - o co chodzi??????????

        Przestance truc ktory samolot jest lepszy technicznie - oba maja dobre i zle
        strony - jak wszystko wkolo nas.

        Nie robcie dramy politycznej - narodowej. Zupelnie jak Rejtan rwiecie swoje
        szmaty.

        Macie tyle problemow w Polsce np. mafia i korupcja- nalezy sie na tym skupic, a
        nie mowiac juz o bezrobociu.

        Tak nienawidzicie Francuzow, ale na sile im chcece wepchnac "polskiego
        hydraulika" - panowie - troche godnosci - boje sie, ze to slowo wyszlo z
        waszego slownika. Liczy sie tylko forsa, ktora wg was nie smierdzi.
    • Gość: x DO AUTORA NIEZNANEGO IP: *.crowley.pl 13.07.05, 14:49
      Kolego obudz sie!!!! Chcesz powiedziec ze Anglicy, Niemcy, Francuzi, Wlosi nie
      maja w swoich liniach Boeingow??
      Tacy jak ty (no musze to napisac sorry) -inteligetni inaczej powoduja tylko
      zniechecenie Polakow do UE, bo traktuja wszystko co z nia zwiazane jak dogmat.

      Niemcy i Francuzi maja cie gdzies gdy buduja z Rosja gazaocia pod maszym nosem
      ktory uniemozliwi NA ZWASZE Europie Sr. dostep do surowcow innych niz rosyjskie.
    • Gość: Funky Nie lataj, JA skorzystam z twojego miejsca buahaha IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.05, 15:09
      > Polska jest w Europie, w Ameryce jeszcze dłuuuuuuugo nie będzie, dlatego
      > powinni wybrać Airbusa i wspierać gospodarkę europejską. Ameryka jak zwykle
      > wciśnie nam swój chłam i jak zwykle się na nas wypnie, a Polska się da oszukać
      > z pocałowaniem ręki. Nie będę latać LOTem. Ot co.

      To twoj jedyny argument za tym, zeby kupowac od Czyraka-BUCA ? Wole brazylijska
      sambe od niemieckiej Helgi, mimo tego ze Helga jest europejka ... Debilna
      argumentacja.
      • 1966p To miłe.....;))) 13.07.05, 16:37
        ....że Lot chce kupić samolot, w którym podczas startu komputer nie decyduje o
        włączeniu odwracacza ciągu. Zawsze bedzie mniej stresu w kabinie;;;)
      • Gość: x Do Vikinga IP: *.crowley.pl 13.07.05, 18:12
        Kolego obudz sie!!!! Chcesz powiedziec ze Anglicy, Niemcy, Francuzi, Wlosi nie
        maja w swoich liniach Boeingow??
        Tacy jak ty (no musze to napisac sorry) -inteligetni inaczej powoduja tylko
        zniechecenie Polakow do UE, bo traktuja wszystko co z nia zwiazane jak dogmat.

        Niemcy i Francuzi maja cie gdzies gdy buduja z Rosja gazaocia pod maszym nosem
        ktory uniemozliwi NA ZWASZE Europie Sr. dostep do surowcow innych niz rosyjskie.
        • Gość: Viking Re: Do X od Vikinga IP: *.elisa-laajakaista.fi 13.07.05, 19:37
          X napisał:
          Kolego obudz sie!!!! Chcesz powiedziec ze Anglicy, Niemcy, Francuzi, Wlosi nie
          maja w swoich liniach Boeingow??
          Tacy jak ty (no musze to napisac sorry) -inteligetni inaczej powoduja tylko
          zniechecenie Polakow do UE, bo traktuja wszystko co z nia zwiazane jak dogmat.

          Niemcy i Francuzi maja cie gdzies gdy buduja z Rosja gazaocia pod maszym nosem
          ktory uniemozliwi NA ZWASZE Europie Sr. dostep do surowcow innych niz rosyjskie.
          =======================================
          kolego, Polska jest w UE i zadaniem Polski powinno również dbanie
          o 'nakręcanie' business'u w ramach UE. pamiętaj też o sporze przemysłu
          lotniczego pomiędzy USA i UE, w którym Polska właśnie zajęła stanowisko, po
          której jest stronie!
          nie zawsze sympatyczny kolego z inteligentnych nadinaczej Bruksela ma rację,
          ale jedno jest pewne, jak się z jednej strony wyciąga rękę po coś to druga ręka
          nie bije! jak 60 mld eur na 2007-13 z UE to ok, ale samoloty to już nie z UE...
          napisałem sam , że też wolę Boeinga , ale tu jest polityka teraz a nie jakieś
          chęci czy preferencje.
          a o surowcach naturalnych to nie jeste najlepszy argument. każdy kraj dba o
          siebie sam co do pozyskania surowców naturalnych. za to co robią Niemcy i
          Francuzi podziękuj Pollowi i pomysłowi zakupów z Norwegii zamiast budowy 2giej
          nitki z Rosji. Polska ma dokładnie to o co się prosiła. Francja i Niemcy nie
          chcą drogiej ropy i gazu z Norwegii, ale Polske stać no to.
          • Gość: x Re: Do X od Vikinga IP: *.crowley.pl 13.07.05, 19:46
            ...aha: "...Polska ma dokladnie to o co prosila..." no ladnie.
            Czyli Polska nie ma dbac o swoj interes, natomiast ma starac sie nakrecac
            koniunkture w innych panstwach unii by potem dostac stamtad jalmuzne i by nie
            powiedziano ze nie jestesmy "europejczykami"
            Odrzucam ten tok myslenia, ja nie chce zasilku, jak chce sam robic interesy
            korzystene dla mnie.

                  • Gość: X ODWAL SIE OD POLSKIEGO ROLNIKA!! IP: *.crowley.pl 13.07.05, 20:07
                    Polski rolnik dostaje tylko 25% tego co dostaje leniwy Francuz!
                    Po za tym Polska (podobnie jak Anglia) na etapie negocjacji z UE proponowala
                    zniesienie doplat dla rolnictwa w calej unii.
                    Niestety lewaki przede wszyskim francuskie na to sie nie zgodzily!!!

                    PRZESTAN OPOWIADZAC BZDURY!!!
                    • Gość: Viking Re: ODWAL SIE OD POLSKIEGO ROLNIKA!! IP: *.elisa-laajakaista.fi 13.07.05, 20:15
                      procentowy wzrost w dopłatach dla rolników został zaplanowany na kolejne lata
                      polskiego członkostwa w UE, pisz prawdę do końca.
                      a do polskich rolników nic nie mam. to był tylko przykład głównego napływu
                      dotacji UE do Polski. też bzdura?
                      masz inne zdanie i OK. patrz i obserwuj co wyjdzie z zakupu Boeinga przez LOT.
                      może się jeszcze kiedyś gdzieś powymieniamy komentarzami.
                      • Gość: x Re: ODWAL SIE OD POLSKIEGO ROLNIKA!! IP: *.crowley.pl 13.07.05, 20:22
                        Co zostalo zaplanowane? Jakie doplaty? Planowac to sobie mozna podobnie jak
                        zaplanowano Strategie Lizbonska. Budzet UE na 2007-20013 nie istnieje.

                        Stary nie ma o czy z taoba dyskutowac.
                        Wyznajesz dogmat:
                        "Cudowna UE bezinteresownie pomaga Polsce za co Polska powinna byc wdzieczna
                        siedziec cicho, zapomniec o swoich interesach i zdac sie na laskawa jalmuzne UE"

                        Byc moze taka postawa powoduje ze Finowie poklepuja cie po plecach.
                          • Gość: x tylko nie wierz slepo UE -nic wiecej IP: *.crowley.pl 13.07.05, 20:44
                            Boeing proponuje latanie mniejszymi samolotami z mniejszych portow w dalekie
                            trasy.
                            Airbus proponuje latanie z wielkich hubow ktorym pasazerow maja dostaczac
                            male porty takie jak polskie.

                            Ja wole latac z Warszawy,Krakowa, Katowic, Gdanska itp do Los Angeles, Delhi czy
                            Chicago bez przesiadek w Berlinie, Monachium czy Frankfurcie.
                            Mnie zalezy na rozwoju miast w Polsce a nie w Niemczech.
                            (Wiem, wiem ze w gre wchodzi 350 a nie 380)
                            • Gość: Viking Re: tylko nie wierz slepo UE -nic wiecej IP: *.elisa-laajakaista.fi 13.07.05, 20:58
                              jakoś bardziej wierzę w fińską emeryturę niż polską :)
                              Boeing jest lepszy i tańszy eksploatacji - sam to napisałem. ale czy LOT
                              naprawdę potrzebuje samolotu dla 280 pasażerów? latasz LOTem? porównaj ceny
                              konkurencji...
                              Airbus 350 to jeszcze wielki znak zapytania, to prawda ... A380 wcale nie jest
                              potrzebny LOT nawet... pochopna i zbyt szybka decyzja.
                              Sprawdź sobie ostatnie zakupy Lufhansy, BA, SAS, KLM, Finnair i ilości
                              zakontraktowanych Airbusów. Warszawa chce pretendować do hub'u Europy środkowej
                              a LOT chcę kupić Boeinga... czy to jest polityczne?
                              ok, koniec tematu.
                      • Gość: Kaczor Re: ODWAL SIE OD POLSKIEGO ROLNIKA!! IP: *.sympatico.ca 13.07.05, 21:08
                        Viking, wez no sie za nauke. Wiadomo jest, ze dotacje w UE sa stosowane w wielu
                        dziedzinach gospodarki. Jesli dobrze pamietasz, to wlasnie UE nalegala na
                        nalozenia kar na USA za dotowanie produkcji stali. Tymczasem ta sama unia
                        dotuje wiele galezi przemyslu i to niestety nie zlokalizowanego w Polsce. Jesli
                        juz to na zasadzie obywateli drugiej kategorii. Ponadto dla twojej wiadomosci
                        podaje, ze swiat cywilizowany zaczyna mowic o skonczeniu dotowania rolnictwa w
                        UE. USA dla przykladu zaczynaja nalegac na skonczenie dotowania bezposredniego
                        firmy Airbus Industries. W tym wypadku glownie chodzi o dotowanie samolotu A380
                        oraz A350, ktore to samoloty juz na starcie maja opoznienia z powodu !!! obawy
                        przed pozwaniem Airbusa przed WTO. No wiec drogi Vikingu, skoncz pisac brednie.
                        Umyj buzie i mozesz sie pobawic w piaskownicy.
    • art16 Re: Zarząd LOT chce zamówić Boeingi 787 13.07.05, 17:34
      Te europejskie cuda są dużo droższe w zakupie i eksploatacji i nie wydaje mi
      się aby w imię ideologi pasażerowie chcieli płacić drożej- uciekną do innych
      przewoźników. Ideologiczne podejście do gospodarki skonczyło się dla firmy PRL
      bankructwem. Boeing produkuje niektóre elementy w polsce ale to już insza
      inszość wspierając naszą gospodarkę .
    • mike_wwa Re: Zarząd LOT chce zamówić Boeingi 787 13.07.05, 17:40
      Spokojnie, bez takich emocji! LOT przyjmuje najlepsza oferte, tak jak ostatnio
      Air France zakupujac B777 a nie Airbusy. W businessie liczy sie timing. LOT wie
      jak dlugo moze jeszcze czekac ze zmiana samolotow i tylko B787 pasuje do tego
      procesu.

      A tak naprawde, to producenci, a nie linie lotnicze, dokonuja kluczowych
      decyzji. Airbus w tej dekadzie przyjal jako priorytet A380, wiec z gory
      odpuscil kontrakty z takich linii jak LOT. Boeing, odwrotnie, odpuscil rynek
      najwiekszych samolotow (na razie), a za to skoncentrowal sie na 787, zeby
      wlasnie wylapac kontrakty linii uzywajacych starzejace sie 767. Za 10 lat, A350
      moze "kosic" te same kontrakty, ale LOT jest po prostu nie w fazie. I tyle,
      zadnej polityki w tym nie ma. A obie firmy produkuja doskonale maszyny i oby
      dobrze sie im wiodlo. Byloby fatalnie gdybysmy zostali z jednym producentem.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka