Dodaj do ulubionych

Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa

30.07.05, 06:45
Dzialanie firmy Levis jest obrzydliwe. Jest podstepnym wykorzystywaniem do
celów marketingowych, podniesienia zyskow firmy, spraw najbolesniejszych,
ludzkiego nieszescia. Przypomina najdrastyczniejsze reklamy Benettona. Pod
pretekstem tolerancji i wspolczucia dla osob uposledzonych przez los, chce
sie wycisnac wieksze zyski.
Postepowanie Pan z PZN nieostrozne i naiwne.
ANSAD
Obserwuj wątek
    • alkud jak zwykle poszło o kasę 30.07.05, 07:48
      gdyby LEVIs sypnął groszem, to wszyscy siedzieliby cicho i zachwycali się
      cudownie wzruszającym listem. A jako że kasy nie było, to nikt nie ma prawa
      zachwycać się cudownym, wzruszającym listem :) Emocje kosztują...

      religiapokoju.blox.pl
      • tyggg PZN nie ma racjii. Przecież doceniają niewidomych 30.07.05, 09:09
        uwypuklając jeszcze to, że mają czuły dotyk.
      • Gość: Gall Anonim Re: jak zwykle poszło o kasę IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 09:12
        Widzisz, masz troche racji ale tylko troche. Od czego sa korporacje? Od uszczesliwiania ludzi? Nie!! Sa od przynoszenia zysku. Palcem nie kiwna jesli nie widza swojego profitu, w dluzszej czy krotszej skali. Problem w tym, ze same to robia, ale po innych czesto sie spodziewaja, a czasem wrecz DOMAGAJA postepowania altruistycznego. Czyli my wam za pieniazki, wy nam za darmo.

        Zwiazkowi Niewidomych nalezalaby sie pieniadze, sprawa oczywista. I dziwie sie, ze korporacja jeszcze sie wykreca. Kultura korporacyjna tej firmy lezy i kwiczy. Wstyd!
    • Gość: el_bigos to się w pale nie mieści, ta baba z marketingu IP: 82.160.7.* 30.07.05, 09:13
      to zrobi wszystko, zeby tylko nałowić trochę kasy. "Chcieliśmy pomóc w
      nagłośnieniu tematu osób niewidomych" - gó.. prawda, przecież to jest
      oczywiste, czy levi's ma społeczeństwo za idiotów???a tak poza tym to spodnie z
      levi'sa są do niczego.
      • Gość: unknown_artist Re: to się w pale nie mieści, ta baba z marketing IP: *.nyc.res.rr.com 30.07.05, 09:41
        A moze uczciwiej jest ochrzcic miliony dzieci nie pytajac sie ich o zgode i
        brac pieniadze z budzetu za propagande zycia po zyciu ? Te baby od katolickiej
        propagandy zrobia wszystko zeby nalowic troche kasy.
        • maff1 Re: to się w pale nie mieści, ta baba z marketing 30.07.05, 09:48
          cytuję:
          Levi Strauss Poland nie kryje zaskoczenia: - Poinformowaliśmy przedstawicielkę
          PZN, że zamieścimy jej wypowiedź w komunikacie prasowym firmy i jesteśmy gotowi
          włączyć list Związku do naszych materiałów. Chcieliśmy pomóc w nagłośnieniu
          tematu osób niewidomych. Nie rozumiem, dlaczego teraz Związek źle to odbiera -
          usłyszeliśmy od szefowej marketingu tej firmy.

          Jesteśmy gotowi do czegoś - to raczej trzyb przypuszczjacy niedokonany. Nie
          oznacza ze zrobimy coś. Levi Strauus rżnie głupa i udaje ze nie wie o co
          chodzi. Ciekaw jestem czy koncern pozowliby sobie na takie zachowanie w USA?
          • Gość: micron Re: ta baba z marketingu... IP: *.tulane.edu 30.07.05, 18:25
            Sadze, ze w USA koncern NIE pozwolilby
            sobie jednak na taki, czy podobny "numer"!
    • cham_i_prostak Re: Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa 30.07.05, 10:05
      Moim zdaniem trzeba ich oskarżyć o obraza uczuć religijnych. Trzeba skończyć z
      tym, że każdy wyciera sobie morde katolikami!
    • Gość: LMB Co jest obrzydliwego w podnoszeniu zysków? IP: *.icpnet.pl 30.07.05, 10:33
      > Dzialanie firmy Levis jest obrzydliwe. Jest podstepnym wykorzystywaniem do
      > celów marketingowych, podniesienia zyskow firmy,

      Mieszasz kilka rzeczy w jednym.

      Co jest obrzydliwego w podnoszeniu zysków? Nic. Reszta jest niesmaczna, liczy na
      głupotę w amerykańskim stylu. Czy Levi Strauss nie ma róznej polityku dla USA i
      Europy?
      • Gość: maff1 Re: Co jest obrzydliwego w podnoszeniu zysków? IP: *.chello.pl 30.07.05, 10:44
        masz rację.
        Podstawowa zasada ekonomi mówi ze celem powołanej spólki, firmy jest
        GENEROWANIE zysku dla jej włascicieli, udziałowców, akcjonariuszy.

        Ale nie moze sie to odbywać z naruszeniem prawa, etyki, zasad moralnych i dóbr
        osób trzeciech. W USA niewatpliwie baliby sie coś takiego zrobić.
        • Gość: gamma Re: Co jest obrzydliwego w tej reklamie? IP: *.chomiczowka.waw.pl 30.07.05, 11:29
          W USA są już dobrze wytresowani w politpoprawności...
          W Polsce tresura dopiero się zaczyna...

          A tak w ogóle: w czym ta reklama obraża niewidomych?
        • Gość: LMB Re: Co jest obrzydliwego w podnoszeniu zysków? IP: *.icpnet.pl 31.07.05, 07:36
          > Podstawowa zasada ekonomi mówi ze celem powołanej spólki, firmy jest
          > GENEROWANIE zysku dla jej włascicieli, udziałowców, akcjonariuszy.
          >
          > Ale nie moze sie to odbywać z naruszeniem prawa, etyki, zasad moralnych i dóbr
          > osób trzeciech. W USA niewatpliwie baliby sie coś takiego zrobić.

          Nie wiem, czy się poprawnie wyraziłęm, ale o to mi chodziło. Niestety "zasady
          moralne" trudno skodyfikować - trudno potem mieć pretensje, że ktoś je nadużywa.

          Osobiście nie będę odbiorcą (celem) takiej reklamy, bo abstrahując od kwestii
          wykorzystania (abuse) tych ludzi, jest ona dla mnie po prostu głupia.
      • el_bigos wg Ciebie nic się nie dzieje?? 30.07.05, 11:27
        podnoszenie zysków po trupach i bez przestrzegania zasag etyki i zwykłej
        moralności??moze dobre jest to w USA, ale myśmy jeszcze tak nie zgnili.
    • Gość: Jonek I o to chodzi IP: *.ip.nd.e-wro.net.pl 30.07.05, 11:29
      Dobra reklama to nie ta która jest ładna, miła i poprawna politycznie. Dobra
      reklama to ta po której mówi sie o reklamowanej firmie. Podobnie postepuje
      UnitedColor Benetton. Włodaże Levisa doskonale wiedzą że takie postepowanie jest
      obrzydliwe i niegodne przyzwoitych ludzi ale w biznesie nie ma przyzwoitości
      tylko pieniądze. A zatem im więcej będzie się mówiło o niegodziwości firmy Levis
      tym więcej bedzie sie nieświadomie reklamowało tą firmę. Każde wymienienie tej
      nazwy, niezaleznie od kontekstu zdania to wbijanie sobie i innym do głowy że
      producentem odziezy jest firma Levis. I tylko o to im chodzi.
      • Gość: Horn Mam nadzieję że będzie kontynuacja... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.07.05, 11:48
        "Nasze szorty doceniają ludzie po amputacjach obu nóg" :)
      • Gość: tom Re: I o to chodzi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 16:03
        jesli o to im chodzi to this is fatal error..nigdy nie kupie ni lewisa juz i
        tyle..myslisz ze im sie to oplaca?hehehe fakt faktem ze nic nigdy dotad
        ichniego nie kupilem bo to kupa gowna jak i pozostali stylisci roznwego fachu
        od haczykowcow,hifiarzy,wedkarzy itd itp...wyzysk syf i gowno..ale
        spoleczenstwo polaczkow tego i tak nie pojmie i dalej bedzie sie szczycil jeden
        z drugim ze chadza w sandalkach z haczykiem a skarpetki ma do nich (shit)
        hifiarskie...gdzie ja zyje?
        • Gość: Jonek Re: I o to chodzi IP: *.ip.nd.e-wro.net.pl 31.07.05, 13:26
          Taki styl reklamy wymyślili kiedyś jankesi, tylko że oni juz z tego "wyrosli".
          Teraz u nich juz takie numery nie uchodzą ale kiedyś amerykańscy konsumenci tez
          się na to łapali. Nie musimy mieć kompleksów że polaczki to głupi narodek, to
          nie prawda, poprostu jesteśmy nieco zacofani, kiedyś tez z tego wyrośniemy. Nie
          powiedziałbym że społeczeństo polaczków tego nie pojmie bo to oznacza że w tym
          kraju żeje 38 milionów debili. U nas tak jak wszędzie sa mądrzy i frajerzy.
    • Gość: ja Re: Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa IP: *.ols.vectranet.pl / 62.29.133.* 30.07.05, 12:37
      "I dodaje, że Związek nie dostał od firmy żadnego wsparcia finansowego." -
      czyli krotko mowiac chodzi tylko o kase...
    • Gość: Magnes Re: ansad IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 12:42
      uuuu...zauważyliście jedną reklamę nastawioną na zysk....przetrzyjcie oczy.
      Pokażcie mi relkamę, która nie jest nastawiona na zysk i sukces marketingowy a
      reklamy opierające się o taką poruszającą tematykę najskuteczniej zapisują się w
      pamięci kupującego. A wydaje mi się, że to raczej Levi's robi przysługę PZN bo
      jeśli dopisze przy każdej swojej reklamie coś o niewidomych to zrobi ogromną
      reklamę PZN.
      tyle
    • Gość: ee a mnie zastanawia jedna rzecz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 13:01
      Czy w Stanach jest mozliwe, aby pracownik amerykanskiej firmy klepal po dupach wspolpracowniczki? Nie? A w Polsce moze - przykladem Frito-Lays.
      Czy w Stanach jest mozliwe, aby pracownik amerykanskiej firmy byl systematycznie pozbawiany czesci wyplaty pod pozorem wyimaginowanych wierzytelnosci? Nie? A w Polsce moze - przykladem HP.
      Czy w Stanach jest mozliwe, aby amerykanska firma powolywala sie na inna organizacje nie ustalajac przez prawnika(lub prawnikow) warunkow uzyczenia? Nie? A w Polsce moze - przykladem Levi's.
      • Gość: hehe i p. Dorota Gutkowska w akcji IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 16:35
        Levisa i Frito Lay (molestowanie) laczy przypadkowo osoba pani Doroty
        Gutkowskiej, ktora w chipsach byla szefem sprzedazy.

        Metody korporacyjne natomiast i styl pracy zostaja te same :-(((

        choc trudno mi znalezc dzinsy nie zwiazane z globalizacja...
    • Gość: Bip Re: Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa IP: *.acn.waw.pl 30.07.05, 13:02
      Globaliści zbiją kasę i na kalectwie
    • jakarta Re: Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa 30.07.05, 13:08
      Pzrestańcie pitolić! Toż to głupoty!
    • Gość: handkris Re: Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa IP: *.bdi.net.pl 30.07.05, 13:55
      To jest typowy przykład szkoły zachodniego marketingu,ale przedstawicielka PZN
      chyba będzie sprytniejsza - nie masz pisemnej zgody nie bądż pewny że nie
      będziesz dawcą- teraz dopiero można ponegocjowac.
    • Gość: kanibal Re: Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa IP: *.bialystok.cvx.ppp.tpnet.pl 30.07.05, 20:11
      PZN usiluje w dośc pokrętny sposób skłonić Levis'a do sponsoringu i wyciągnąć
      pieniądze robiąc zamieszanie,używając haseł 'żerowanie na nieszczęściu".Wstyd.
      Reklama reklamuje spodnie i ewentualnie modeli,ktorzy zgodzili się na na to,
      i to wzystko.
    • Gość: Jeansman NIECH IZRAELITA LEVI KOPSNIE PARE MLN I PO SPRAWIE IP: 82.139.8.* 30.07.05, 22:20
      ;-))
      • Gość: pusy Re: NIECH IZRAELITA LEVI KOPSNIE PARE MLN I PO SP IP: *.pl / *.lublin.enterpol.pl 31.07.05, 07:37
        A czy pamiętacie jak we Francji, aby choć trochę poleprzyć czystość miasta
        pokazywano niewidomego jak idąc ulicą wkłada białą laskę w psie łajno?
        Wówczas też oburzano się, że jest to niemoralne itd. A przecież rzeczywistość
        jest okrutna
        i nic się na to nie poradzi. Więcej uśmiechu! jest tyle dowcipów
        o niewidomych które sami opowiadają i jest ok.
        • Gość: Naima Po co to oburzenie? IP: *.wlan.pl 31.07.05, 11:32
          Skoro niewidoma modelka zgodzila sie na wystapienie w tej reklamie to w czym
          problem? Wiadomo, ze KAZDA reklama jest nastawiona na zysk. A reklama Levis'a z
          niewidoma modelka dodatkowo UWRAZLIWIA na ludzi pokrzywdzonych przez los i
          sklania do refleksji. No i co z tego ze chca zarobic? Przeciez Ty, inteligentny
          i rozsadny konsumencie nie musisz dawac sie nabrac na te chwyty reklamowe i nie
          musisz kupowac Levisow. :-)
        • Gość: heh Jak wypowiedzieć słowo "poleprzyć"??? IP: *.lubin.dialog.net.pl 31.07.05, 15:08
          kojarzy się z piep... ;P
    • Gość: Krecik Re: Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa IP: *.poznan.sdi.tpnet.pl 31.07.05, 11:38
      Nie widzę naruszenia dóbr osób trzecich. Poznawanie dotykiem jest jednym ze
      sposobów poznawania, a skoro niewidoma modelka ładnie to robi, to jest to
      normalne. Uważam, że z jednej strony życzy sie aby niewidomych traktować
      normalnie a z drugiej strony, ze jest to naduzycie. Albo niewidomy jest
      podmiotem, albo przedmiotem. W tym przypadku jest podmiotem. Zwrócenie uwagi na
      dotykowe walory jeansów ma swój sens i zaangażowanie eksperta dotyku jest IMHO
      na miejscu.
    • Gość: Olek Re: Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa IP: 217.153.142.* 31.07.05, 12:04
      Nie uważam aby kampania Levisa byla z gruntu nieuczciwa badz nieetyczna.
      Oczywiste jest, ze Levis to instytucja komercyjna i ostatecznym celem wszelkich
      podejmowanych dzialan jest zysk akcjonariuszy czy inny pobobny,
      niealtruistyczny cel wyznaczony strategia firmy. W tym kontekscie oceniam
      wszelkie kampanie reklamowe. Co mnie natomiast razi w tym przypadku, to
      wyjatkowy brak profesjonalizmu ze strony Levis Polska, w szczegolnosci w
      kwestii komunikacji ze spolecznoscia niewidomych. Trzeba miec wyjatkowy talent,
      aby prowadzac kampanie tego rodzaju doprowadzic do publicznego zdystansowania
      sie zwiazku reprezentujacego niewidomych do kampanii Levisa!
    • Gość: hania Re: Konflikt wokół kampanii reklamowej Levi'sa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.05, 15:33
      Jestem niewidoma. Uważam, że w reklamie tego typu nie ma nic złego. Skoro
      niewidoma modelka zgodziła się na ten podpis, to nie warto robić z igły widły.
      Kampania ta może przyczynić się do poprawy wizerunku niewidomych, gdyż pokazuje
      ich jak normalnych ludzi, którzy nie potrzebują litości.
      Z pewnością nie można też mówić o nadużyciu reputacji PZN-u. Zmuszanie do
      sponsoringu nie jest dobrą metodą pozyskiwania sponsorów.
    • Gość: Pan X ZABAWNE!!! TYLKO W POLCE TAKIE HISTORIE!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.08.05, 02:58
      Przecież tu ewidentnie chodzi o wyłudzenie kasy od firmy Levi's przez związek
      niewidomych, te związki są wszystkie takie same, tak jak "zieloni" wyłudzają od
      supermarketów itp. Przecież gorsza jest reklama Heyah o bajce jak człowieczek
      wchodzi we wnyki kłusownika i niech jakiś związek dzieci przyczepi sie, że
      bajeczka jest nie moralna, albo związek pływaczy niech się przyczepi, że Otylia
      w basenie ma komórke :). Można tak w nieskończoność, firma Levi's jest cool,
      jest nowoczesna i bardzo prężna sam kupuje dzinsy tylko tej marki, porównajcie
      nowoczesne modele Levi'sa z przedwojennym krojem Wranglera, albo cienkim
      materiałem Big Stara a ceny są porównywalne. Do tego levi's to prawie 200
      letnia tradycja (pierwsze jeansy) a wrangler to jest młodszy odemnie. Przez te
      200 lat przeprowadzili miliony kampani reklamowych więc ten związek, który
      powstał pewnie kilka latek temu przez jakieś wścibskie babsko, które chce się
      nachapać (jak we wszystkich publicznych organizacjach i towarzystwach w Polsce)
      a przy tym troche pomóc niewidomym. Żal ją ściska, że wieczorem nie podjechał
      ktoś z kopertą pod jej dom, A DLACZEGO?? Bo Levi's jest światową cenioną firmą
      i nie pozwoli sobie na takie wałki jak inne polskie firemki, które płacą
      wszędzie i każdemu aby tylko się piąć w górę. I szefowa związku niewidomych
      rozczarowana, że nie kupi sobie nowych mebelków za Levi'sa pieniądze wysyła
      oficjalne pisma do brukowców szukających tanich sensacji i się podniecają
      GŁÓPOTĄ!!!!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka