Dodaj do ulubionych

RMF FM wyda na swoją nową kampanię reklamową 8,...

16.09.02, 17:58
Ciekawie sie zapowiada chętnie zobacze te nowa kampanie
reklamową:)) Często słucham RMF-FM i bardzo lubie to radio:)
Obserwuj wątek
    • Gość: PIOTREK R Jak zawsze konkurencja zostanie w tyle za RMF FM . IP: *.ramtel.com.pl 17.09.02, 12:23
      8,35 - prawie 2 miliony dolarów tyle kosztowała- bedzie
      kosztować kampania RMF-u . Podobną kwote wydała zetka na "100
      twarzy B.Lindy " która zakończyła sie wiadomo jak . Mam
      nadzieje , że GW również po zakończeniu kampani odniesie się do
      efektów nowej kampani RMF -u i będzie można łatwo ją
      podsumować , bo jestem przekonany , że bedzie to kolejny sukces
      krakowskiej rozgłosni. A propos. ciekawy jestem co na to
      konkurencja - czytaj zetka kogo tym razem przebieże ???

      PS. Ciekawy jestem czy na ocieplenie stosunków między RMF-em i
      GW mają wpływ ostatnie wydarzenia z KRRITV , bo nie przypominam
      sobie aby od tekstu Roberta Leszczyńskiego o " Inwazji Mocy
      2000"
      ukazywały się artykuły poświęcone nowym kampanią RMF-u zmiana
      jeest widoczna i na plus oby tak dalej.
    • Gość: PIOTREK R Jak zawsze konkurencja zostanie w tyle za RMF FM . IP: *.ramtel.com.pl 17.09.02, 12:24
      8,35 - prawie 2 miliony dolarów tyle kosztowała- bedzie
      kosztować kampania RMF-u . Podobną kwote wydała zetka na "100
      twarzy B.Lindy " która zakończyła sie wiadomo jak . Mam
      nadzieje , że GW również po zakończeniu kampani odniesie się do
      efektów nowej kampani RMF -u i będzie można łatwo ją
      podsumować , bo jestem przekonany , że bedzie to kolejny sukces
      krakowskiej rozgłosni. A propos. ciekawy jestem co na to
      konkurencja - czytaj zetka kogo tym razem przebieże ???
      PS. Ciekawy jestem czy na ocieplenie stosunków między RMF-em i
      GW mają wpływ ostatnie wydarzenia z KRRITV , bo nie przypominam
      sobie aby od tekstu Roberta Leszczyńskiego o " Inwazji Mocy
      2000"
      ukazywały się artykuły poświęcone nowym kampanią RMF-u zmiana
      jeest widoczna i na plus oby tak dalej.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka