Dodaj do ulubionych

Kryzys Fiata widziany z Turynu

IP: *.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl 03.11.02, 20:52
Polska ma pecha do inwestorów przemysłu motoryzacyjnego
Obserwuj wątek
    • m-p Re: Kryzys Fiata widziany z Turynu 03.11.02, 21:14
      Polska nie ma pecha do koncernow samochodowych. Polska ma pecha
      do ministrow i politykow, ktorzy przy wyborze ofert kieruja sie
      glownie wysokoscia lapowek. To sie nazywa "troska o ludzi i o
      miejsca pracy". Zapewne Wlosi i Koreanczycy byli w tym
      najlepsi:))
    • Gość: makaroniarz A nam będą UEsocjal-nacjonaliści w żywe oczy kłamać IP: *.chello.pl / *.chello.pl 03.11.02, 22:13
      że nie ważne kto jest właścicielem. A sami są zawszonymi
      nacjonalistami. Sorry, poprawka: włoska własmność jest w Italii
      OK, włoska własmność jest w Polsce OK. Ale jakby Polsacy chcieli
      przejąć takiego fiata, to by makaroniarzy skręciło...


      "Włosi boją się, że ostatnia wielka firma przemysłowa
      pozostająca we włoskich rękach padnie łupem zagranicznych
      koncernów" - co dodać lub ująć?
      • Gość: KT4D Re: A nam będą UEsocjal-nacjonaliści w żywe oczy IP: 212.201.45.* 04.11.02, 00:21
        Po pierwsze: Polska nie ma kapitalu, zeby przejac COKOLWIEK
        wielkosci FIATa...

        Po drugie: FIAT to marka-symbol. Jest symbolem Wloch, wloskiej
        mysli technicznej i przedsiebiorczosci. Wlosi sa po prostu z
        niej dumni. A gdzie jest jakas marka, z ktorej moga byc dumni
        Polacy? Gdzie jest polska mysl techniczna? Moze Polonezy Atu?
        Hehehehe

        Jedyna marka, z ktorej Polacy moga byc moze dumni to Solaris -
        jedyny w 100% polski producent autobusow miejskich, ktory
        zawojowal juz cala Polske, polowe Czech, sprzedawal takze w
        Rydze i jest testowany w Berlinie -
        pierwszy "postkomunistyczny" autobus w UE...

        Oj daleko nam jeszcze do FIATa...

        KT4D

        Gość portalu: makaroniarz napisał(a):

        > że nie ważne kto jest właścicielem. A sami są zawszonymi
        > nacjonalistami. Sorry, poprawka: włoska własmność jest w
        Italii
        > OK, włoska własmność jest w Polsce OK. Ale jakby Polsacy
        chcieli
        > przejąć takiego fiata, to by makaroniarzy skręciło...
        >
        >
        > "Włosi boją się, że ostatnia wielka firma przemysłowa
        > pozostająca we włoskich rękach padnie łupem zagranicznych
        > koncernów" - co dodać lub ująć?
        • Gość: x Fiatami jezdza dresy na wiejskie imprezy... IP: 217.153.49.* 04.11.02, 09:31
          Jak fiat jest dorobkiem i chluba Wloch, to ja im bardzo
          wspolczuje miec "taka" chlube...

          Gierkowskie maluchy ze "sportowymi" wydechami, swietlowkami pod
          spodem, bimbajacymi sie CD, autoalarmem i krata na kangury z
          przodu. Wiocha gra i tanczy... duma Wloch... podrasowana duma
          bambra z Koziej Wolki...

          Gość portalu: KT4D napisał(a):

          > Po pierwsze: Polska nie ma kapitalu, zeby przejac COKOLWIEK
          > wielkosci FIATa...
          >
          > Po drugie: FIAT to marka-symbol. Jest symbolem Wloch, wloskiej
          > mysli technicznej i przedsiebiorczosci. Wlosi sa po prostu z
          > niej dumni. A gdzie jest jakas marka, z ktorej moga byc dumni
          > Polacy? Gdzie jest polska mysl techniczna? Moze Polonezy Atu?
          > Hehehehe
          >
          > Jedyna marka, z ktorej Polacy moga byc moze dumni to Solaris -
          > jedyny w 100% polski producent autobusow miejskich, ktory
          > zawojowal juz cala Polske, polowe Czech, sprzedawal takze w
          > Rydze i jest testowany w Berlinie -
          > pierwszy "postkomunistyczny" autobus w UE...
          >
          > Oj daleko nam jeszcze do FIATa...
          >
          > KT4D
          >
          > Gość portalu: makaroniarz napisał(a):
          >
          > > że nie ważne kto jest właścicielem. A sami są zawszonymi
          > > nacjonalistami. Sorry, poprawka: włoska własmność jest w
          > Italii
          > > OK, włoska własmność jest w Polsce OK. Ale jakby Polsacy
          > chcieli
          > > przejąć takiego fiata, to by makaroniarzy skręciło...
          > >
          > >
          > > "Włosi boją się, że ostatnia wielka firma przemysłowa
          > > pozostająca we włoskich rękach padnie łupem zagranicznych
          > > koncernów" - co dodać lub ująć?
    • Gość: Dave A trzeba bylo podnosic ceny Fiatow ? IP: proxy / 195.117.195.* 04.11.02, 11:13
      Fiat sam sie doigral. Kiedy w latach 90 oferowal samochody
      porownywalne z innymi koncernami ale nieco tansze swiecil
      tryumfy na rynkach motoryzacyjnych (Punto, Brava). Kiedy
      szefowie Fiata stwierdzili ze "nie ma podstaw by Fiat oferowal
      tansze produkty od konkurencji bo Fiat jest rownie dobra marka"
      i podniesli ceny samochodow do poziomu innych marek upadek Fiata
      stal sie nieuchronny.. Tak to jest jak pazernosc szefow jest
      zbyt duza.. A wystarczylo zeby Fiat utrzymywal ceny samochodow
      na poziomie o 10-15% nizszym od konkurencji...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka