Dodaj do ulubionych

Braun do ministra sprawiedliwości: trzeba wyjaś...

IP: *.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl 27.12.02, 14:08
Pan Przewodniczący obudził się ze snu zimowego!
Obserwuj wątek
      • Gość: mp Re: Ustawa antytrustowa? IP: *.sgh.waw.pl 27.12.02, 15:26
        Go?? portalu: Agnieszka napisa?(a):

        > Uwa?am, ?e posiadanie wi?cej ni? 20%-25% rynku mediów
        > (mierzonego odbiorcami) w tej samej kategorii powinno by?
        > ustawowo zabronione. Powody: zdrowie obywateli, pluralizm
        > interesów, profilaktyka demokracji.

        W takim razie dlaczego nikt nie probuje zabronic Skarbowi Panstwa posiadania 3 ogolnopolskiech kanalow TVP, 4 programw ogolnopolskich Polskiego Radia SA, 17 spolek regionalnych Polskiego radia i 49% udzia?ów w dzienniku Rzeczpospolita? Skarb Panstwa moze to wszytko miec, natomiast prywatny polski kapital nie? Dlaczego w projekcie ustawy nie zabrania sie dokonywania koncentracji przez zagranicznego inwestora?
          • Gość: mp Re: Ustawa antytrustowa? IP: *.sgh.waw.pl 27.12.02, 16:02
            Go[ portalu: kto[ napisaB(a):

            > ChBopie ty chyba nigdy nie czytaBe[ , "RZ" to najbardziej
            > antyrzdowa gazeta w Polsce. A swoj drog biedny to czBowiek,
            > który nie widzi ró|nicy midzy mediami publicznymi i prywatnymi.

            Wytlumacz, prosze, co to ma wspolnego z przyzwoleniem na monopol mediow publicznych w naszym kraju, o ktorym wpomnialem? Media publiczne sa moze bardziej obiektywne od prywatnych? Chyba tylko gdy nadaja programy przyrodnicze... a wiec nie rozsmieszaj mnie.
      • Gość: bulba Guru z guru IP: *.dialup.chcgil.ameritech.net 28.12.02, 13:56
        Gość portalu: Bartek napisał(a):

        > Pan Rywin chciał rozmawiać z A.Michnikiem o zabezpieczeniu
        > interesów lewicy w telewizji Polsat?
        > Z kąd przyszło mu to do głowy?
        > A może pomysł był dobry, tylko warunki zbyt wygurowane?
        >
        > Bartek

        się nie zejdzie jeśli warunki są zbyt WYGÓROWANE! "Z kąd" ???
        Tragiczna jest pańska znajomość ortografii języka polskiego.
        Pozdrowienia.
      • Gość: noiki Re: Nie wierzę w sprawiedliwe wyjaśnienie tej spr IP: *.proxy.aol.com 28.12.02, 05:40
        Gość portalu: harry napisał(a):

        > U nas prawo dla elit politycznych nie istnieje!! Robią co
        chcą,
        > nie stawiają się na rozprawy nie ponosząc konsekwencji. Tej
        > sprawie na 100% zostanie ukręcona głowa bo są w nią zamieszane
        > wysoko postawione w SLD osoby. Szkoda, bo przydałby się ktoś
        > żeby rozpędzić tą komunistyczną bandę oszustów !!

        TAM GDZIE RZADZI PIENIADZ, NIE MA SPRAWIEDLIWOSCI(NIE WAZNE CZY
        TO POLSKA CZY USA-KRAJ BOGATSZY GDZIE TEGO NIE WIDAC..).
        • Gość: t o ja Re: Nie wierzę w sprawiedliwe wyjaśnienie tej spr IP: 3* / 144.139.7.* 28.12.02, 06:02
          Gość portalu: noiki napisał(a):

          > Gość portalu: harry napisał(a):
          >
          > > U nas prawo dla elit politycznych nie istnieje!! Robią co
          > chcą,
          > > nie stawiają się na rozprawy nie ponosząc konsekwencji. Tej
          > > sprawie na 100% zostanie ukręcona głowa bo są w nią zamieszane
          > > wysoko postawione w SLD osoby. Szkoda, bo przydałby się ktoś
          > > żeby rozpędzić tą komunistyczną bandę oszustów !!
          >
          > TAM GDZIE RZADZI PIENIADZ, NIE MA SPRAWIEDLIWOSCI(NIE WAZNE CZY
          > TO POLSKA CZY USA-KRAJ BOGATSZY GDZIE TEGO NIE WIDAC..).
          powoli, w Stanach prezydent stracil posade za podsluchiwanie, a
          inni tlumaczyl sie za laske. Swiat nie jest idealny, ale rownie
          pokreconego kraju jak Polska, trudno znalezc. Swoja droga, czego
          sie Adas przestraszyl, czemu zakapowal? Bo w to, ze Riwin dzialal
          na wlasna reke, nie wierze. Szukali poparcia u Adasia, bo to ich
          kumpel. Nie poszliby z taka oferta do Korwina czy Bieleckiego.
    • Gość: nansen Re: Braun do ministra sprawiedliwości: trzeba wyj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.02, 16:58
      Gratuluje pomysłu, tandemowi Michnik - Braun. Widzac, że (w myśl
      nowej ustawy)Agora może nie przejać stacji telewizyjnych trzeba
      tak zamieszać, by "święte oburzenie ludu" wpłynęło na posłów
      tak, by uchwalić ustawę po myśli Agory. Oj mają Panowie głowy.
      Boje się tylko, że po uchwaleniu ustawy agorozgodnej, można się
      spodziewać dzwonka do drzwi o 6:00. I nie koniecznie będzie to
      mleczarz.
      • Gość: Do Nansena Re: Braun do ministra sprawiedliwości: trzeba wyj IP: *.szel-sat.com.pl 27.12.02, 17:24
        Gość portalu: nansen napisał(a):

        > Gratuluje pomysłu, tandemowi Michnik - Braun. Widzac, że (w
        myśl
        > nowej ustawy)Agora może nie przejać stacji telewizyjnych
        trzeba
        > tak zamieszać, by "święte oburzenie ludu" wpłynęło na posłów
        > tak, by uchwalić ustawę po myśli Agory. Oj mają Panowie głowy.
        > Boje się tylko, że po uchwaleniu ustawy agorozgodnej, można
        się
        > spodziewać dzwonka do drzwi o 6:00. I nie koniecznie będzie to
        > mleczarz.

        Nansenie, dziękuję za wysłowienie myśli wielu tych, którym Piana
        Agory jeszcze nie wymydliła mózgu. Po Kopenhadze, rednacz
        Michnik jest mocno napalony - co było widać, gdy molestował
        Millera.
        • Gość: Monika Re: Braun do ministra sprawiedliwości: trzeba wyj IP: *.ppp.dion.ne.jp 28.12.02, 00:34
          Gość portalu: Do Nansena napisał(a):

          > Gość portalu: nansen napisał(a):
          >
          > > Gratuluje pomysłu, tandemowi Michnik - Braun. Widzac, że (w
          > myśl
          > > nowej ustawy)Agora może nie przejać stacji telewizyjnych
          > trzeba
          > > tak zamieszać, by "święte oburzenie ludu" wpłynęło na posłów
          > > tak, by uchwalić ustawę po myśli Agory. Oj mają Panowie
          głowy.
          > > Boje się tylko, że po uchwaleniu ustawy agorozgodnej, można
          > się
          > > spodziewać dzwonka do drzwi o 6:00. I nie koniecznie będzie
          to
          > > mleczarz.
          >
          > Nansenie, dziękuję za wysłowienie myśli wielu tych, którym
          Piana
          > Agory jeszcze nie wymydliła mózgu. Po Kopenhadze, rednacz
          > Michnik jest mocno napalony - co było widać, gdy molestował
          > Millera.

          Tak wlasnie mialo byc: poswiecic Rywina i zrobic dwie pieczenie
          przy jednym ogniu. Bardzo podejrzane jest to pieciomiesieczne
          opoznienie z opublikowaniem dokumentow.M i M nie zawracaliby
          sobie glowy proba przekupsta i podawaniem do wiadomosci
          publicznej lapowkowego incydentu, gdyby nie mieli w tym waznego
          interesu. To widac "golym okiem".
    • Gość: sf Gdzie był LESZEK M.? IP: 212.14.60.* 27.12.02, 17:17
      Skoro o powyzszej sprawie poinformowany był Pan Premier Leszek
      M., to dlaczego nie zawiadomił on o popełnieniu przestępstwa
      płatnej protekcji?Czyżby świadczyło to o tym, ze przedstawiciele
      władzy przymykają oko na pewne czyny popełniane przez niektóre
      osoby???
      • Gość: Wyjaśniam sf Re: Gdzie był LESZEK M.? IP: *.szel-sat.com.pl 27.12.02, 17:45
        Gość portalu: sf napisał(a):

        > Skoro o powyzszej sprawie poinformowany był Pan Premier Leszek
        > M., to dlaczego nie zawiadomił on o popełnieniu przestępstwa
        > płatnej protekcji?Czyżby świadczyło to o tym, ze
        przedstawiciele
        > władzy przymykają oko na pewne czyny popełniane przez niektóre
        > osoby???

        Przepraszam Cię SF za formę odpowiedzi lecz wiedz, że to nie
        umniejsza mego szacunku do Ciebie a wyraża gorzką prawdę:
        tzw.ONI mają w dupie Twoje zdanie, pogarda ONYCH wobec opinii
        publicznej ma ją stłamsić na tyle żeby zupełnie skapitulowała
        przed ... tu mi zabrakło określeń, zwykłe świntuszenie nie
        wystarcza.
      • Gość: jaro Re: Gdzie był LESZEK M.? IP: *.katowice.sdi.tpnet.pl 27.12.02, 18:05
        Gość portalu: sf napisał(a):

        > Skoro o powyzszej sprawie poinformowany był Pan Premier
        Leszek
        > M., to dlaczego nie zawiadomił on o popełnieniu przestępstwa
        > płatnej protekcji?Czyżby świadczyło to o tym, ze
        przedstawiciele
        > władzy przymykają oko na pewne czyny popełniane przez
        niektóre
        > osoby???

        Moze na rybach ?
      • Gość: noiki Re: Gdzie był LESZEK M.? IP: *.proxy.aol.com 28.12.02, 05:39
        Gość portalu: sf napisał(a):

        > Skoro o powyzszej sprawie poinformowany był Pan Premier Leszek
        > M., to dlaczego nie zawiadomił on o popełnieniu przestępstwa
        > płatnej protekcji?Czyżby świadczyło to o tym, ze
        przedstawiciele
        > władzy przymykają oko na pewne czyny popełniane przez niektóre
        > osoby???

        DOKLADNIE...ALE PISALEM JUZ PONIZEJ(TAK SIE ROBI INTERSY NA
        CALYM SWIECIE,TYLKO W POLSCE JEST ZA DUZO BIEDY I TO WSZYSTKO DA
        SIE ZA LATWO ZAUWAZYC I TO WTEDY RAZI...)
      • Gość: Do Jana Re: Braun do ministra sprawiedliwości: trzeba wyj IP: *.szel-sat.com.pl 27.12.02, 18:26
        Gość portalu: jan napisał(a):

        > za tym wszystkim stoi OJCIEC RYDZYK widac nic nie kapujecje

        Janie, trafiasz w sedno sprawy. Także przypuszczam, że to właśnie o.Rydzyk chce
        zgarnąć dla siebie parę kanałów TV. Krążą słuchy Braun sie uwziął i nawet za
        odpusty na piśmie nie da mu kanału, nawet czarno-białego bez fonii. Michnik
        prosił o.Rydzyka o rozgrzeszenie (ateistyczne) za ataki na Radio Maryja, ale
        Rydzyk się też zawziął. Więc draka z łapą na kilkanaście melonów może dotyczyć
        trójkąta Michnik-Rydzyk-Braun kotra Miller. To by było na tyle. Może ktoś ma
        lepsze dojścia i dopisze więcej - dla otuchy przed Sylwestrem.
        • Gość: gosc Re: Braun do ministra sprawiedliwości: trzeba wyj IP: *.client.attbi.com 27.12.02, 18:56
          1.dziwne jest to ze dopiero po 5 meisiacach sprawa ujrzala
          swiatlo dzienne ? czyzby redaktor Miechnik dal troszke czasu
          koledze towarzyszowi Millerowi na zniszczenie dokumentacji i
          zamkniecie ust niewygodnym swiadkom ??
          2.jeszcze dziwniejsz jak ktos juz zauwazyl ze, dlaczego
          premiermiller nie zawiadomil prokuratury o popelnieniu
          przestepstwa ? czyzby nie wiedzial ? a moze jak wiekszosc
          politykow "wiem ale nie powiem" - w zwiazku z czym interesuje
          mnie (nie jestem prawnikiem) czy istnieje mozliwosc teraz
          oskarzenia premiera o wspoludzial jako ze wiedzial i nie
          poinformowal odpowienich oragnow ? rozumiem ze mozemy go
          traktwac jako strone w tej sprawie ale z drugiej ztrony jest
          wysokim urzednikiem panstwowym, ktory chyba skaldal jakies tam
          przyzeczenia i te przyzeczenia zlamal - osadzmy go za to !
          3. komu zalezalo jeszcze na ty aby ta sprawa nie ujrzala swaitla
          dziennego ? moze w ciagu tych 5 miesiecy to agora szantazowala
          kogos (millerka) tym tekstem w zamian za wersje ustawy zgodna z
          jej oczekiwaniami ?
          4. zygac mi sie chce jak pomysle ze musze wrocic do tego chorego
          kraju - ale usmiech wstepuje na ma twarz jak pomysle ze to tylko
          na rok czasu :)
      • Gość: Bartek Re: Braun do ministra sprawiedliwości: trzeba wyj IP: 217.153.61.* 27.12.02, 20:05
        Gość portalu: ced napisał(a):

        > Można wiele rzeczy zarzucić L.Millerowi, ale nie jest on
        > samobójcą politycznym a pośrednictwo p. Rywina byłoby takim
        > samobójstwem. BYć może należy sprawdzić Kto robi na tym interes?

        - krótka uwaga: Lew Rywin nie jest gościem znikąd, z ulicy, co nietrudno
        stwierdzić biorąc pod uwagę np., że TVP wykładała b. poważne kwoty na filmy
        produkowane przez jego wytwórnię. Zresztą można odwrócić to rozumowanie i
        powiedzieć, że przecież "Rywin nie jest samobójcą, by ryzykować taką akcję w
        pojedynkę". Dlatego sprawa jest przykra i poważna zarazem.
      • Gość: OB Re: Brawo Miller IP: 62.233.156.* 28.12.02, 10:42
        PAMIETAMY W KAMPANII WYBORCZEJ JAK TO MILLER KRYTYKOWAL
        POPRZEDNIKOW ZA STYL RZADZENIA. TERAZ WIDAC JEGO WLASNY I W
        WYKONANIU KOLESIOW Z SLD. PAMIETAJMY WYBORCZE OBIECANKI ABY W
        PRZYSZLOSCI NIE DAC SIE NABRAC. PO OWOCACH POZNAWAJMY DRZEWKO!
    • Gość: Marchwicki Panie...Panowie,nie ma czym sie martwic!! IP: 217.98.232.* 27.12.02, 21:24
      Szanowni Panstwo,nie ma czym sie zbytnio
      przejmowac.Poprostu,jeden Zydek chcial zarobic na innym Zydku
      17,5 mln baksow.Zwykle interesy pomiedzy dwoma facetami
      handlowego wyznania.Widac sprawy zaczely sie komplikowac,moze te
      17,5 mln bylo za duzo ,jak na kieszen Michnika,skoro raczyl
      oznajmic rzekoma afere nam wszystkim,tow. Millerowi oraz
      prokuratorom.Moze to jest zwiazane z duzym spadkiem sprzedazy GW
      oraz nieciekawymi wynikami finansowymi spolki Agora?Ciekawy
      jestem,jak zakonczy sie ta sprawa.Bo w sprawie Radia Maryja
      jakos nagle wszyscy zamikli na amen,chociaz wczesniej mieli tyle
      do powiedzenia-te konferencje prasowe w ministerstawie
      finansow,artykuly w gazetach,film w TVP.I co?? I pstro...Zapadlo
      dziwne milczenie.A jak bedzie w tej sprawie??Zobaczymy.I jeszcze
      jedno:zeby tylko to japonskie cacko-magnetofon Michnika,na
      ktorym nagrywal te afere,nie skasowal "niechcaco" kasety z
      rozmowa Michnika z Rywinem.Bo redaktorek,ktory kupowal ten
      sprzet,juz raczyl zaznaczyc w artykule,ze szef Gazety:Adam
      Michnik,jako redaktor,nie zna sie na podstawowym dziennikarskim
      sprzecie,jakim jest magnetofon czy inny
      dyktafon.Hehehe...dobrze,ze tropienie "antysemitow"z ONR i
      nietylko,dobrze sierocie wychodzi.Czas pokaze,co wykluje sie z
      tego jaja...moze jakies jaja??? Pozdrawiam....
      • Gość: good son Szanowni Panstwo, IP: *.jaist.ac.jp 27.12.02, 21:48
        istotnie nie ma sie czym martwic. Frustratow na portalu nadal pod dostatkiem i
        ofiar mi jeszcze dlugo nie zabraknie.

        Gość portalu: Marchwicki napisał(a):

        > Szanowni Panstwo,nie ma czym sie zbytnio
        > przejmowac.Poprostu,jeden Zydek chcial zarobic na innym Zydku
        > 17,5 mln baksow.Zwykle interesy pomiedzy dwoma facetami
        > handlowego wyznania.Widac sprawy zaczely sie komplikowac,moze te
        > 17,5 mln bylo za duzo ,jak na kieszen Michnika,skoro raczyl
        > oznajmic rzekoma afere nam wszystkim,tow. Millerowi oraz
        > prokuratorom.Moze to jest zwiazane z duzym spadkiem sprzedazy GW
        > oraz nieciekawymi wynikami finansowymi spolki Agora?Ciekawy
        > jestem,jak zakonczy sie ta sprawa.Bo w sprawie Radia Maryja
        > jakos nagle wszyscy zamikli na amen,chociaz wczesniej mieli tyle
        > do powiedzenia-te konferencje prasowe w ministerstawie
        > finansow,artykuly w gazetach,film w TVP.I co?? I pstro...Zapadlo
        > dziwne milczenie.A jak bedzie w tej sprawie??Zobaczymy.I jeszcze
        > jedno:zeby tylko to japonskie cacko-magnetofon Michnika,na
        > ktorym nagrywal te afere,nie skasowal "niechcaco" kasety z
        > rozmowa Michnika z Rywinem.Bo redaktorek,ktory kupowal ten
        > sprzet,juz raczyl zaznaczyc w artykule,ze szef Gazety:Adam
        > Michnik,jako redaktor,nie zna sie na podstawowym dziennikarskim
        > sprzecie,jakim jest magnetofon czy inny
        > dyktafon.Hehehe...dobrze,ze tropienie "antysemitow"z ONR i
        > nietylko,dobrze sierocie wychodzi.Czas pokaze,co wykluje sie z
        > tego jaja...moze jakies jaja??? Pozdrawiam....
      • Gość: kowal Panie Marchwicki IP: *.pai.net.pl 27.12.02, 21:58
        Panie Marchwicki, Pan to zbyt madry, to nie jesteś. Jak Pan
        jestes stary, no to juz trudno. Jeśliś Pan młody to ciężkie
        zycie przed Panem z tak prymitywnym ogladem świata, Pan się w
        tym świecie, po prostu,z tym prostym mysleniem zagubisz.
        • Gość: dla kowala Re: Panie Marchwicki IP: *.szel-sat.com.pl 28.12.02, 00:06
          Gość portalu: kowal napisał(a):

          > Panie Marchwicki, Pan to zbyt madry, to nie jesteś. Jak Pan
          > jestes stary, no to juz trudno. Jeśliś Pan młody to ciężkie
          > zycie przed Panem z tak prymitywnym ogladem świata, Pan się w
          > tym świecie, po prostu,z tym prostym mysleniem zagubisz.

          Marchwicki (i ja także) się poprostu śmieje z was, co macie monopol na mądrość
          w urządzaniu wszystkich i wszędzie na swoją modłę i cudzym kosztem - za to tak
          was wszędzie kochają. Na zagubionego w oglądzie świata bardziej pasujesz
          ty, "mądry" kowalu. Nie zauważasz, żę twoja wizja świata się sypie razem z jej
          multimedialnymi kreratorami. Poprostu będą wielkie jaja!
      • Gość: kowal Panie Marchwicki IP: *.pai.net.pl 27.12.02, 22:00
        Panie Marchwicki, Pan to zbyt madry, to nie jesteś. Jak Pan
        jestes stary, no to juz trudno. Jeśliś Pan młody to ciężkie
        zycie przed Panem z tak prymitywnym ogladem świata, Pan się w
        tym świecie, po prostu,z tym prostym mysleniem zagubisz.
      • Gość: kowal Panie Marchwicki IP: *.pai.net.pl 27.12.02, 22:01
        Panie Marchwicki, Pan to zbyt madry, to nie jesteś. Jak Pan
        jestes stary, no to juz trudno. Jeśliś Pan młody to ciężkie
        zycie przed Panem z tak prymitywnym ogladem świata, Pan się w
        tym świecie, po prostu,z tym prostym mysleniem zagubisz.
      • Gość: kowal Panie Marchwicki IP: *.pai.net.pl 27.12.02, 22:36
        Panie Marchwicki, Pan to zbyt madry, to nie jesteś. Jak Pan
        jestes stary, no to juz trudno. Jeśliś Pan młody to ciężkie
        zycie przed Panem z tak prymitywnym ogladem świata, Pan się w
        tym świecie, po prostu,z tym prostym mysleniem zagubisz.
      • Gość: kompetentny Re: CO? - Cała prawda! IP: *.ernet.net.pl / 192.168.1.* 27.12.02, 23:12
        Też mnie to uderzyło...Ale mało kto wie, że wraz z rozstrzygnięciem przetargu
        na samolot wielozadaniowy w offsecie stolica dostała czas amerykański z pewnymi
        modyfikacjami wynikającymi ze specyfiki naszego kraju. W Warszawie już od 10
        godzin jest jutro,a cała reszta kraju będzie jeszcze bardziej do tyłu.
        Istnieje też mozliwość, że w ramch procesu akcesyjnego do UE rząd postanowił
        wyeliminować noce w Warszawie, żeby stolica znalazła się szybciej w Unii.
    • Gość: Bartek Re: Braun do ministra sprawiedliwości: trzeba wyj IP: *.bielsko.sdi.tpnet.pl 27.12.02, 22:59
      Czy taki artykul cos da, ludzie, ktorym brakuje na chleb nawet
      nie kupia gazety. Łapowkarstwo w Polsce jest i bedzie, szkoda, ze
      tak jest, mamy takich politykow jakich sobie sami wybralismy, ci
      ktorzy byli w wyborach jak i ci ktorzy nie byli w wyborach, nie
      ma innych a nawet mlode pokolenie tez jest juz skrzywione. Dziwi
      mnie fakt taki, ze informacja o gadulstwie rywina zostala
      przedstawiona akurat w dniu ogloszenia wyniku przetargu na
      samolot. Pytanie brzmi, ktora wiadomosc miala byc zagluszona
      przez ktora, i jaka gre prowadzi, pan michnik?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka