Dodaj do ulubionych

Transport: Nowe lotnisko czy rozbudowa Heathrow?

IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 12.05.03, 20:04
1) Najwiekszy tani przewoznik w Europie to Ryanair
2) W Londynie jest takze male lotnisko City
3) Obok Londynu jest jeszcze lotnisko w Luton
Obserwuj wątek
      • Gość: el matador Re: Transport: Nowe lotnisko czy rozbudowa Heathr IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 12.05.03, 23:47
        Gość portalu: podrozniczka napisał(a):

        > Brawa dla kolegi (a moze kolezanki?) za sluszne sprostowania!
        > Widac kto sie zna na ruchu lotniczym w Wielkiej Brytanii ;)
        > Pozdrowienia!
        W LONDYNIE JEST NAJWIĘKSZE NATĘŻENIE RUCHU LOTNICZEGO NAŚWIECIE*-
        HEATHROW...............................70 mln pasażerów 2,2 mln ton cargo
        GATWICK................................35 mln pasażerów
        STANSTED...............................30 mln pasażerów
        LUTON..................................20 mln pasażerów
        LONDON CITY.............................2 mln pasażerów
        ŁĄCZNIE 157 mln pasazerów
        dla porównania PARIS (Aeroprts de Paris)#:
        CHARLES DE GAULLE(ROISSY EN FRANCE)....52 mln pasażerów i 2 mln ton cargo
        ORLY OUESt/ORLY SUD....................36 mln pasażerów i 1,5 mln ton cargo
        ŁĄCZNIE 88 mln pasażerów i3,5 mln ton cargo
        trwa intensywna rozbudowa CDG zmierzająca do uzyskania w 2004 roku zdolności
        przetokowej w granicach 80 mln pasażerów,co postawi CHARLES DE GAULLE (ROISSY
        EN FRANCE)na pierwszym miejscu wśród wszystkich lotnisk kuli ziemskiej'

        Dla porównaia Okęcie obsłużyło w ubiegłym roku tylko 5 mln pasażerów i 50.000 t
        cargo lotniczego.APEL DO WŁADZ O GIGANTYCZNY WZROST NAKŁADÓW NA POLSKIE
        LOTNISKA CARGO i PASAŻERSKIE TAK BY DORÓWNAĆKONKURENCJI EUROPEJSKIEJ.....
      • Gość: el matador Re: Transport: Nowe lotnisko czy rozbudowa Heathro IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 13.05.03, 23:14
        Gość portalu: podrozniczka napisał(a):

        > Brawa dla kolegi (a moze kolezanki?) za sluszne sprostowania!
        > Widac kto sie zna na ruchu lotniczym w Wielkiej Brytanii ;)
        > Pozdrowienia!
        Z uwagi na wchodzące przepisy o :otwartym niebie nad Polską konieczne jest
        przyspieszenie budowy Terminalu B na lotnisku Okęcie zwiekszającym jego
        zdolność przpustową do 12 milionów pasażerów rocznie i 200.000 ton lotniczego
        cargo,rozbudowa Okęcia uzależniona jest od wydania zgody na teren
        ograniczonego użytkowania inwestycyjnego w strefie okalającej lotnisko przez
        Wojewodę Mazowieckiego(ograniczenie wysokości budowanych obiektów i ścisłe
        przestrzeganie planów przestrzennego zagospodarowania terenu wokół lotniska
        Okęcie.Terminal B bęzie wyposażony w podziemną stacje szybkiej kolei ,będącej
        odgałęzieniem linii kolejowej WARSZAWA-RADOM-KRAKÓW.Ponadto włądze miejskie i
        budżet będą musiały dołożyć 1 miliard złotych na system dróg dojazdowych i
        autostrad w rejonie ograniczonego użytkowania wokół lotniska.Przewiduje się
        budowę trasy średnicowej sześciopasmowej równoległej do ul.Żwirki i Wigury
        z wielopoziomowymi węzłąmi i koniczynami rozjazdów przy ul.Wirażowej koło
        dworca"cargo",koło ul.Sasanki i węzeł zjazdowy z:koniczyną:koło ul.Etiudy
        Rewolucyjnej na Wyględowie.W planie zamierzeń infrastrukturalnych jest budowa
        wielusetmetrowej estakady łączącej ul.Poleczki-Wyczółki- z węzłem+cargo+koło
        ul.SkawiŃskiej wchodzącym w betonową:koniczynę:węzłą Trasy Średnicowej o
        której mowa powyżej.W czerwcu b.e naprzeciwko dotychczasowego Terminalu
        otwarty zostanie czterogwiazdkowy hotel dla gości tranzytujących przez Okęcie
        (głownie z Litwy,Łotwy,Estonii,Ukrainy i Białorusi oraz Słowacji i Węgier).
        Pomiędzy wspomnianym supernowoczesnym hotelem a dworcem cargo 200.000ton
        budowany jest supernowoczesny PARK TECHNOLOGICZNY HIGH TECH składający się z
        dwudziestu ultranowoczesnych w swej architekturze budunków 4 i 5
        kondygnacyjnych.Łukiem przez WLochy-ZaŁuski,Gminę Raszyn,Grabówek, przejdzie
        potężna autostrada KONOTOPA-NATOLIN-WAWER-MIŃSK MAZ._BRIEST-MIŃSK BIAŁORUSKI-
        MOSKWA.DoKONOTOPY zbliży się ona od BERLINA(BERLINER RING-300 km ring
        sześciopasmowych autostrad wokół 4,5 mln aglomeracji Berlina)-poprzez POZNAŃ-
        KONIN-STRYKÓW koło ŁODZI-KONOTOPA koło OZarowa Mazowieckiego.RÓwnolegle
        budowane będzie lotnisko transkontynentalne i "cargo" na 70 mln pasażerów koło
        Modlina- Wrony (45 km na północny zachód, za Legionowem i Nowym Dworem
        Mazowieckim - od Warszawy).Budowa tego lotniska jest konieczna bo niemożliwym
        staje się dalsze zwiększanie ruchu lotniczego na rozbudowywanym Okęciu.Podobne
        ambitne plany rozbudowy posiadają inne lotniska w kraju-Łódż,
        Katowice,Kraków,Gdańska,Poznań,Szczecin -Goleniów i Szczecin-Dąbie,Koszalin?
        SŁupsk,Szczytno-Olsztyn,Rzeszów-Jesionka,Wrocław-Strachowice,budowa nowych
        lotnisk transkontynentalnych w Białymstoku i w Lublinie ewentualnie w Kielcach,
        rozbudowa portu cargo i portu pasażerskiego w Bydgoszczy,budowa portu
        lotniczego w LUBINIE koło LEGNICY(województwo dolnośląskie)i w Jelenie Górze
        (obsługa turystyki górskiej -transport lotniczy z 4,5 milionowej aglomeracji
        BERLINA w Karkonosze,rozbudowa lotniska w Nowyym Targu(Olimpiada Zimowa
        Zakopane)itp.
    • Gość: el matador Re: Transport: Nowe lotnisko czy rozbudowa Heathr IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 13.05.03, 12:13
      Gość portalu: islington napisał(a):
      TOMKOWI Z 5 ^-MILIONOWEJ KONURBACJI GIGANTA ATLANTY-REKORDOWO SZYBKO
      ROZWIJAJĄCEGO SIĘ MIASTA W GEORGII(USA)
      > 1) Najwiekszy tani przewoznik w Europie to Ryanair
      > 2) W Londynie jest takze male lotnisko City
      > 3) Obok Londynu jest jeszcze lotnisko w Luton
      Ryan Air będzie mógł bez przeszkód latać na wszystkie polskie lotniska
      począwszy od 1.01.2004.Nastąpi wtedy pełna i totalna liberalizacja ruchu
      lotniczego na terenie Polski zgodnie z odpowiednimi paragrafami wstąpienia
      Polski do Unii Europejskiej.Przelot na trasie WARSZAWA - LONDYN będzie
      począwszy od 1.01.2004 roku kosztował w jedną stronę 60 ZŁOTYCH POLSKICH , w
      dwie strony TAMi z POWROTEM : 120 złotych.Z uwagi na ten fakt przewidywany
      jest lawinowy wzrost ruchu lotniczego na wszystkich polskich lotniskach między-
      narodowych -Kraków(o.5mln pasażerów 2002),Wrocław(o,3 mln pasażerów 2002),
      Poznań-Lawica(0,3mln pasażerów),Gdańsk-Rębiechowo(o,3mln pasażerów),Szczecin
      -GOllnow(Goleniów);0,15mln pasażerów(2002),Łódż(50.ooo pasażerów),Bydgoszcz
      (7o.ooopasażerów),Zielona Góra(15.ooo pasażerów 2002),Rzeszów 45.000
      pasażerów2002,SZCZYTNo/Olsztyn?Mazury-50.ooo pasażerów,KATOWICE-INTERNATIONAL-
      350.000 pasażerów 2002 r.Przewiduje się w związku z +otwartym niebem nad
      POLSKĄ+
      wzrost na przykład ruchu lotniczego w konurbacji Śląska do 2.000.000 w roku
      2007,będzie to związane właśnie z działalnością Ryan Air i dziesiątek innych
      tanich aerooperatorów europejskich oferujących n,p. lot WARSZAWA-BARCELONA za
      130 złotych w jedną stronę.Do tego dochodzi gigantyczny wzrost lotów
      charterowych ze
      Szczecina,Poznania,Bydgoszczy,Katowic,Krakowa,Wrocławia,Krakowa,
      Gdańska,Warszawy,Rzeszowa,Szczytna,Zielonej Góry i budowanych lotnisk w Bia
      lymstoku i w Lublinie na kierunkach LAS PALMAS,TENERIFA,PALMA DE MALLORCA,
      NICE,FIRENZE,BOLOGNA,SPLIT(Chorwacja),RIJEKA(Chorwacja),MALAGA
      (Andaluzja),Alacant,Valencia,TangerTetouan(Maroko),Palermo(I),NIMES(Fpołudnowa)
      Tirana(Albania),Lixouri(GR-Kefalona),Kerkira-Igoumenitsa(GR(,ANTALYA(Turcja),
      IZMIR(Turcja)Dalaman(Turcja()ATHINA(GR)Iraklio(KRETA-GR),HANIA-Kreta(GR),
      KOS(GR-wyspa Kos),MIKONOS(GR-wyspa Mikonos),ADANA(2mln mieszkańców-Turcja
      wshodnio-południowa)
      • Gość: Tomek z Atlanty Re: Transport: Nowe lotnisko czy rozbudowa Heathr IP: *.rasserver.net 14.05.03, 12:41
        Dzieki za info na temat RyanAir i innych LCCs. W Atlancie, i w calych stanach,
        jak wiecie jest duzo szumu na temat zmiany oblicza i metod rozrostu lini
        lotniczych. Czyli od typowo duzych gigantow jak AA,UA,DL,NW etc...do podzialow
        na mniejsze LCC (low cost carriers) i regionalne. Kazda linia boi sie JetBlue,
        Air Tran, i Southwest czyli staraja sie kontratakowac z innymi ale podobnymi
        produktami jak Delty nowa LCC 'SONG". W sumie w niedalekiej 5cio latce Delta i
        innie przewoznicy beda mieli krajowe tanie polaczenia i miedzynarodowe
        te 'Klasyczne" pod ich nazwa......no ale .... sie ma
      • pacio Re: Transport: Nowe lotnisko czy rozbudowa Heathr 14.05.03, 13:28
        Gość portalu: el matador napisał(a):

        Ciach

        > Ryan Air będzie mógł bez przeszkód latać na wszystkie polskie lotniska
        > począwszy od 1.01.2004.Nastąpi wtedy pełna i totalna liberalizacja ruchu
        > lotniczego na terenie Polski zgodnie z odpowiednimi paragrafami wstąpienia
        > Polski do Unii Europejskiej.Przelot na trasie WARSZAWA - LONDYN będzie
        > począwszy od 1.01.2004 roku kosztował w jedną stronę 60 ZŁOTYCH POLSKICH , w
        > dwie strony TAMi z POWROTEM : 120 złotych.Z uwagi na ten fakt przewidywany
        > jest lawinowy wzrost ruchu lotniczego na wszystkich polskich lotniskach
        między-
        >

        Raczej 60 EURO i 120 EURO, cudów nie ma !!!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka