Dodaj do ulubionych

Za dwa lata w dwie godziny nad morze

IP: *.jjs.pl 10.05.07, 09:54
ochłonąć proszę trochę

w dziedzinie baśniopisarstwa dużo się dzieje!!!
Obserwuj wątek
    • Gość: M. Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.07, 10:04
      A mozeby tak wybudować Stadion Narodowy we Włoszczej?!
      • Gość: Salmon Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.crowley.pl 10.05.07, 10:10
        Po pierwsze: obecnie z gdańska głównego do wa-wy centralnej jedzie sie zarowno
        IC jak i Ex 4,5 godziny (tak wynika z dzisiejszego rozkladu, a jeszcze niedawno
        bylo to 4 godziny - jak na razie PKP cofaja sie w rozwoju, a nie rozwijaja). A
        nie 5.

        po drugie jak wydluza czas przejazdu o 3 godziny (z 4 do 7) to tzw. siodemce
        (droga gdansk-warszawa) beda sie dziac straszne rzeczy.
        juz sie tego boje..naprawde...
        • Gość: Nicos Będę miał więcej połączeń do Gdańska i Warszawy IP: *.cm.umk.pl 10.05.07, 13:05
          Bardzo mi się podoba to rozwiązanie :P
        • Gość: JAWERT Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.05.07, 09:04
          samolot od 200 zł ok 1h
          IC ok 170 zł ok 7h

          rachunek będzie prosty
    • Gość: Jardo Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.inco-veritas.pl 10.05.07, 10:08
      "Na tym nie koniec. Pojawił się pomysł, by przyspieszyć budowę zupełnie nowej
      superszybkiej linii kolejowej, tzw. igreka, z Warszawy do Kalisza, gdzie
      rozdzielałoby się na Poznań i Kutno."

      na mój rozum coś im się pokiełbasiło ;-)....
      • petar Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze 10.05.07, 10:20
        Dokładnie - z Kalisza z powrotem do Kutna? Trochę bez sensu... ;-)
        • Gość: ŁDK Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.07, 10:59
          Co za bzdury.Z Kalisza do Kutna? Myślałem, że PB jest poważną gazetą. Ostrzegam
          Gdańszczan. Łodzi obiecywali połączenie z Warszawą w 65 minut. W przyszłym roku
          po remoncie połowy odcinka (najbardziej zniszczonego) pociąg ma jechać 2
          godziny.
          Sprzedawcy marzeń
          • Gość: Iwan Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.acn.waw.pl 10.05.07, 11:39
            I pojedziesz troche ponad 1h. W przyszlym roku tez beda remonty i w rozkladzie
            sa rezerwy z tym zwiazane...
    • joushua [...] 10.05.07, 10:17
      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • Gość: student Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.05.07, 10:21
      Wreszcie, chociaż zamykanie całej linii to pewna przesada. A kiedy do Radomia
      dołożą drugi tor ?
      • Gość: cywetka Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.05.07, 10:23
        Rozumiem, że w takim razie bilet do Gdańska będzie kosztował w IC i Ex
        maksymalnie 30złotych i tylko przez niedopatrzenie władze PKP nie upubliczniły
        jeszcze tej informacji?
        • blendyks Warszawa - Bydgoszcz, 3.36; 3.40; 3,46; 10.05.07, 10:41
          Niespełna 300 km pośpieszne pociągi pokonują ze średnią prędkością 75 km/godz.
          Niech PKP przestanie truć o pociągach jadących 250 km na godzinę a postara się
          by wszystkie ekspresy jeździły 150 a pośpieszne 100 na godzinę.
    • stasi1 Kolejarze zapewniają, że warto pocierpieć, bo za 10.05.07, 10:35
      dwa lata przejazd nad morze zajmie ponad dwie godziny
      To znaczy będzie się jechało 4.5 godziny!
    • Gość: kr Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.05.07, 10:43
      Co do trasy na Słowację - nie lepiej w końcu zabrać się za planowaną od
      dłuższego czasu linię z Krakowa do Piekiełka (kierunek Nowy Sącz oraz
      Chabówka/Zakopane) i odbudować linię Nowy Targ-Trstena?
      • Gość: Iwan Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.acn.waw.pl 10.05.07, 11:47
        Problem jest tez z Trstená - Kraľovany - dzisiaj 56km jedzie sie prawie 2h. Nie
        sadze, zeby to byl najlepszy kierunek, bo Kraľovany sa w srodku niczego...
        Dlatego wystarczy, ze z budowa Podłęże - Piekiełko wybuduje sie linie do Nowego
        Sącza co umozliwi szybki dojazd do Muszyny, skad juz mamy Słowacki korytarz
        przez Košice na Magyarország. Do tego nalezy dodac, ze bedzie sie modernizacje
        poludniowej E65 z odgalezieniem Czechowice-Dziedzice - Zwardoń co da nam
        polaczenie ze Žilinou, Trnavou, Bratislavou i Austrią ;)
        • maheda Na Słowację nowa linia?! 10.05.07, 14:01
          Nie lepiej wyremontować istniejącą, łączącą Katowice ze Zwardoniem?
          Dojazd z Katowic, z Krakowa (no owszem, trzeba by też wyremontować odcinek
          Kraków - Czechowice-Dziedzice.
          Czemu budować nowe?
    • Gość: kato28 Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.chello.pl 10.05.07, 10:46
      To jakiś żart??? 7 godzin z Warszawy do Gdańska? PKP to chyba najgorsze koleje
      na naszym kotynencie. Najwolniejsze i niemiłosiernie drogie. Zwłaszcza drogie.
      Nie mogłem uwierzyć kiedy parę dni temu chciałem kupić bilet z Katowic do
      Warszawy. 90 zł za 290 km. Czeskie koleje za 350 km z Ostravy do Pragi biorą
      500 Koron (jakieś 75 zł) a podróż zajmuje jakieś 3 godziny 15 minut pociągiem
      Pendolino. Jazda "normalnym" składem jest jeszcze tańsza.
      • Gość: h Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.07, 10:50
        PKS
        Warszwa Zachodnia-Gdańsk Dw.PKP - cena ok.50-60zł, czas jazdy ok. 5 godzin
        zapewnie wzrośnie ruch także przewoźników prywatnych na tej linii...
      • Gość: G Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.07, 10:50
        Hmm oczywiscie o trasie wzdluz Pomorza nikt nic nie wspomnial. Dzisiaj te 400
        km pokonuje sie w 7 godz. Ciekawe w ile bedzie sie jechalo gdy zacznie sie
        remont, a o objezdzie nie ma mowy bo mamy tylko jedna linie.
    • Gość: Iwan Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: *.acn.waw.pl 10.05.07, 11:34
      Puls Biznesu jak zwykle blysnal...

      Po pierwsze Gdańsk-Warszawa da sie przejechac nawet w 4h (IC), ekspresy jezdza
      okolo 4:20.

      Obecnie przez Bydgoszcz mamy:
      Warszawa - Kutno 1:17 (tyle jedzie IC z EP09, dla EU07 to bedzie 10 min wiecej)
      Kutno - Gdańsk 4:13 (czas dla pospiesznego, kwalifikowany bez tylu zatrzyman po
      drodze pojedzie szybciej)

      Tak wiec mamy okolo 5:10 - 5:30, czyli zaledwie 1h dluzej niz obecnie i duzo
      mniej niz 7h wymienione w podtytule!

      Akapit "Szybciej do Łodzi" tez bez sensu.
      W tej chwili trwa modernizacja linii Warszawa - Łódź, co umozliwi jazde do
      160kmph. Przyspieszanie budowy Y'ka jest pomyslem bez sensu, bo zyskamy
      ewentualnie 30 min na odcinku miedzy Warszawą i Łodzią, a z Łodzi do Wrocławia
      bedziemy jechac tak jak teraz 4h. Jezeli juz cos chce sie robic w tym kierunku
      to lepiej sie wziac za odcinek Wrocław - Łódź (najlepiej 160kmph dla pociagow
      konwencjonalnych i 200kmph dla pociagow z wychylnym pudlem - czyli tak jak
      bedzie modernizowana Warszawa - Gdańsk) co w polaczeniu ze zmodernizowanym na
      160kmph odcinkiem Warszawa - Łódź da nam czas na pokonanie calej trasy ponizej 3h.

      Zamiast odwalac gosiewszczyzne i bez sensu pakowac kase w linie przez Busko,
      przez ktora i tak prawie nikt nie pojedzie na Słowacje, lepiej zmodernizowac to
      co jest nam bardziej potrzebne. Np Katowice - Kraków - odcinek o najwiekszym
      obciazeniu w kraju, gdzie 78km jedzie sie 1,5h.

      Jesli chodzi o linie na Słowacje, to lepiej zainwestowac w od dawna istniejaca w
      planach linie Podłęże - Piekiełko z rozgalezieniem na Nowy Sącz i Nowy Targ,
      ktora nie tylko skroci czas przejazdu do Muszyny, ale jeszcze umozliwi o wiele
      szybszy dojazd do Zakopanego! Słowacy licza na te linie, a nie jakies z kosmosu
      wziete Busko, ktorego nawet nie ma w planach PLK'i
      www.plk-sa.pl/typo3temp/pics/acd1008d27.jpg
      www.plk-sa.pl/inwestycje/inwestycje-planowane/plany-2007-2013.html
    • Gość: chris Jak zwykle, pomysłów nie brakuje. IP: *.chello.pl 10.05.07, 11:41
      A co z realizacją? Jak zwykle do d... .
    • Gość: Romek A świstak zawija i zawija IP: 213.17.170.* 10.05.07, 11:57
      a swoja drogą to kolej Y W-wa -Łódź - Wrocław powinna być budowana jak
      najszybciej. Ona bowiem wyznaczyłaby nowe standardy na kolei i wreszcie
      wprowadziła w Polsce nowoczesną technologie. Byłby to zysk długoterminowy a nie
      tylko związany z Euro. I faktyczny krok do rozwoju Polski. Linia ta jest
      najpotrzebniejsza linią w Polsce. Umożliwiłaby włączenie całej Polski w sieć
      szybkich kolei.
      • Gość: Iwan Re: A świstak zawija i zawija IP: *.acn.waw.pl 10.05.07, 12:35
        Taaaa - szybciej, a reszta kraju niech pelza... Doprowadzic siec do normalnosci,
        a potem wydawac na fanaberie...
    • Gość: sirius Re: Za dwa lata w dwie godziny nad morze IP: 212.160.172.* 10.05.07, 12:07
      obiecanki cacanki
      wielkie poruszenie
      kiepskie wykonanie
      przekręty
      a później i tak za nic nie podpowie
    • Gość: jes Brawi PiS IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.05.07, 12:21
      Psy szczekają, a PiS i tak działa.
    • Gość: alf tzw. igrek :) IP: 212.244.185.* 10.05.07, 12:58
      z Warszawy do Kalisza, gdzie rozdzielałoby się na Poznań i Kutno
      hahahaha ROTFL. czy pacan co to pisał oglądał kiedyś mapę Polski?
      • Gość: Jardo Re: tzw. igrek :) IP: *.inco-veritas.pl 10.05.07, 13:49
        chyba nie widział. Nie mówiąc, że (nie obrażając mieszkańców Kutna) pomysł
        budowy szybkiej kolei do Kutna jest milion razy śmieszniejszy, niż dworzec we
        Włoszczowie.
      • tewie60 Re: tzw. igrek :) 10.05.07, 14:22
        Gość portalu: alf napisał(a):

        > z Warszawy do Kalisza, gdzie rozdzielałoby się na Poznań i Kutno
        > hahahaha ROTFL. czy pacan co to pisał oglądał kiedyś mapę Polski?

        Masz rację, ale to u nich normalne. Za komuny węgiel ze Śląska wieźli do portu w
        Gdyni/Gdańsku i stamtąd rozwozili w Karkonosze i Bieszczady.

        A w 2 godziny nad morze to w podanym terminie będzie się dojeżdżać z Tczewa, a
        nie z centralnej Polski. Plan spowolnień pociągów w PKP działa od lat zgodnie z
        ich procedurami liczenia wykorzystania torowisk. Ponieważ to się liczy w tzw.
        przejazdo-godzinach, gdy pociągów było więcej, to musiały jeździć szybciej, żeby
        statystyki się zgadzały. Ale, że polikwidowali większość połączeń, to teraz
        jeżdżą wolniej, żeby tory tak zupełnie nie leżały odłogiem.
        A czasem robią przystanek dla Intercity - vide Włoszczowa - tam kolej robiła
        tylko krótkie "wziu !" i resztę dnia tor był niewykorzystany, więc były plany,
        żeby zlikwidować torowisko. Teraz jak ciuchcia postoi to czaso-zużycie wzrasta i
        norma jest spełniona.
    • Gość: Joe K...a, tak to pieknie brzmi, ze nie moge sie... IP: *.rwe.com 10.05.07, 13:32
      pozbierac i wrocic do pracy.
      Ale Polacy w roztaczaniu wizji i planow maja piekne tradycje, gorzej z realizacja...
      Ale jednak trzymam kciuki
      • Gość: borat To już nie jest martwiące,tylko żałosne IP: 193.19.140.* 10.05.07, 14:12
        bo śmieszne było tylko przez pierwsze kilka godzin po tym,jak Platini wyciągnął
        kartkę z koperty.G... będzie a nie Euro,drogi,koleje,stadiony itp. To jest
        nadal Polska,od ogłoszenia jakiejś decyzji ludzie nie stali się mądrzejsi
        (vide:"kupcy" ze stadionu).Za max dwa lata euro dostanie słowacja i ukraina.
    • Gość: Lokomotywa Po wyborach... zrobią to w dwa lata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.07, 09:24
      Na razie się muszą przy tym nachapać....
    • Gość: Zober Nie lepiej tunel Zakopane/Poprad? IP: 212.106.29.* 11.05.07, 21:13
      Przez Tarnów na Słowację? Lepiej już tunel pod Turbaczem i pod Tatrami a wtedy
      na Słowację z Krakowa w 1 godzinę a z Warszawy w 3 godziny.
      • Gość: emeryt Re: Nie lepiej tunel Zakopane/Poprad? IP: 212.122.223.* 12.05.07, 09:22
        Cieszy mnie,ze Warszawiacy i Gdanszczanie maja takie dylematy.Ja mieszkam w
        najwiekszym miescie powiatowym w Polsce i nie mam zadnych problemow,u nas
        poprostu niema drog.Wszystkie szosy wychodzace z miasta to tor przeszkod.Do
        Warszawy czy tez do Gdanska to cala wyprawa,kilka godzin meczacej jazdy.My tu
        zyjemy jeszcze w XIX wieku i nic nie zapowiada sie na lepsze.Wszystkie nowe
        drogi buduje sie do i z Warszawy.Nawet do radia maryja nie bedzie nowej
        drogi.Pojechalbym kiedys na Slowacje,ale to conajmniej dwa dni drogi z mojego
        miasta.Zgadnijcie co to za miasto?
        • Gość: pasikonik Re: Nie lepiej tunel Zakopane/Poprad? IP: *.icpnet.pl 15.05.07, 21:48
          Tu nie ma co zgadywać - to oczywiste ze chodzi o największą wieś w Polsce ;-) -
          prawie 400 tys. mieszkańców i "już za 34 km Toruń" cytując napis przy wjeździe
          na most na Wisle ;-) A co do dojazdów to nie masz co przesadzać - przez Toruń -
          Lipno - Sierpc i Płońsk wykręciłem w poprzedni weekend 3h do Stolycy. Karetka
          zrobiła to w tym samym czasie w 2:15h robiąc po drodze 20 min. postoju. Za to za
          przejazd przez Wiadukt Warszawski wewnątrz tejże wsi to mieszkańcy powinni
          wszystkich włodarzy miasta po kolei rozszarpać - korki na Puławskiej w stolicy,
          czy wylot z Poznania na Katowice to mały pikuś przy tym co tam się dzieje. I
          żeby było w temacie artykułu - ów wiadukt leci oczywiście ponad ... torami
          kolejowymi - a jakże :)
    • giuseppe53 Piechotą Kolego Piechotą będziesz szybciej niż 15.05.07, 23:28
      tą państwową firmą o standardach z połowy XIX wieku!
      Fliegender Schlesier w latach 30-tych jeździł do Berlina z Bytomia w około 4
      godziny.
      Polscy barbarzyńcy okupujący bezprawnie Śląsk osiągną to pewnie za kolejnych 200
      lat :-)
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka