Dodaj do ulubionych

Kocie łby - komentarz Andrzeja Kublika

IP: *.dip0.t-ipconnect.de 29.07.03, 10:57
Toż to czysty nepotyzm! Dlaczego niby Polsce ma nie zależeć na
budowie autostrad?! Przecież natężenie krajowego ruchu
samochodowego do 2013 r. wzrośnie o kolejne 30-50 procent, a
ruchu tranzytowego przybędzie o conajmniej 100 procent! Ja
absolutnie nie widzę żadnego sensu w wypowiedziach p. Kublika,
chyba że z punktu widzenia kumoterstwa (obawa przed konkurencją,
interesy związane z naprawą nawierzchni dróg, budową lokalnych
obwodnic itp.).

Polska to nie Rumunia, panie Andrzeju!
Obserwuj wątek
    • valala Re: Kocie łby - komentarz Andrzeja Kublika 29.07.03, 11:13
      Masz rację. Pokrzykiwania p. Kublika o zaprzestaniu budowy
      autostrad przypominają mi przedwojenne dywagacje nt. polskich
      dróg (też kiepskich, to u nas dziedziczne). Różni eksperci od
      siedmiu boleści twierdzili, że nie powinno się u nas budować
      autostrad, bo Polacy i tak wolą konie, a złe drogi uchronią nas
      przed zbyt szybkimi postępami wrogich armii. Niemcy tymczasem
      budowali autostrady...
    • valala Co za bełkot? 29.07.03, 11:19
      "Zdaniem wielu ekspertów..." - co to za bełkot?! Jakich
      ekspertów? Czy chodzi o pana Zdzicha z sąsiedztwa, czy może o
      babcię Kublikową? Autostrady! Na wszelki wypadek jeszcze raz,
      głośno i wyraźnie: A U T O S T R A D Y, głupcze! Maroko ma
      więcej drug szybkiego ruchu od nas. Autostrady napędzają
      koniunkturę, ograniczają zanieczyszczenie środowiska,
      zmniejszają zużycie paliwa i drastycznie obniżają liczbę
      wypadków. I są niezbędne w cywilizowanym świecie, do którego
      podobno aspirujemy. Mam na myśli kraje takie jak Czechy, Litwa,
      czy Słowacja, bo o dogonieniu Hiszpanii w ciągu najbliższych 50
      lat nie ma co marzyć.
      • Gość: pawel-l Re: Co za bełkot? IP: 1.0.12.* 29.07.03, 13:14
        Chwila momemt. Jeśli mamy do wyboru 100km autostrady lub 200 km drogi
        ekspresowej to ja wolę to drugie. Albo 20 obwodnic miast, albo likwidację
        kolein, czy poszerzenie istniejących dróg.
        Autostrada to piękne hasło, ale często się okazuje że ruch jest mniejszy od
        spodziewanego i droga nie przynosi zysków. Płatne autostrady w Polsce są
        omijane przez 30% kierowców.
        Budowa autostrady przez Kulczyka pod Poznaniem to jeden wielki przekręt.
        Wielkie dzięki za takie inwestycje
        • Gość: lopez Re: Oh dear! IP: *.pool.mediaWays.net 29.07.03, 14:40
          I tak oto Polska wciąż sama siebie paraliżuje i odcina od reszty
          świata. Oh dear! Czas już wydorośleć, nieprawdaż? Jeszcze raz:
          drogi krajowe nie rozwiązują podstawowych problemów
          komunikacyjnych przyszłości; chodzi o jak najrychlejsze
          wybudowanie spójnej sieci autostradowej; tylko niespełna rozumu
          będą się przepychali przez jakieś miasteczka jadąc np. z
          Poznania albo Berlina do Warszawy albo Terespolu i mając do
          dyspozycji porządną autostradę, ponieważ a) autostradą szybciej
          i b) autostradą taniej dojadą (pomimo opłat); odcinek Katowice-
          Kraków nie jest argumentem przeciw, bo za krótki - na Dolnym
          Śląsku wszyscy jeżdżą tamtejszą autostradą; ogromne straty
          inwestycyjne w razie spowolnienia toku budowy autostrad; oh
          dear!
          • Gość: pawel-l Re: Oh dear! IP: 1.0.12.* 29.07.03, 14:47
            Dylemat nie polega na tym czy budować autostrady czy jeździć przez wsie.
            Tylko czy zamiast kosztownych autostrad budować mniej kosztowne ekspresówki.
            Ostatnio jechałem 700 km z Karskrone w Szwecji do Oslo. Zwykła droga z
            szerokimi poboczami, ale ani jednej miejscowości do pokonania. Można włączyć
            tempomat na 70 i za 10 godzin jesteś na miejscu.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka