Dodaj do ulubionych

Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzacji

IP: *.chello.pl 09.01.09, 13:38
Trudno znależć brzydsze i głupsze samochody niż te . Kto to w ogóle
kupował ? Przyznać się !!!
Obserwuj wątek
    • Gość: falafel Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.09, 13:43
      tacy producenci aut bez tradycji, co to powstali w ostatnich kilku
      latach będą padać. Koreańce, tak jak inni azjaci widzą świat czarno
      biały tzn tanio albo drogo. Operuja tylko ceną. Robią wszystko żeby
      była niższa. Jak jest niższa niz konkurencja to jest dobrze. Problem
      tylko z tym że jakość jest także niższa. I co do aut koreańskich to
      chyba juz każdy wie, że to prawda. ja miałem chevroleta aveo -
      nowego kupiłem w salonie - i wiem że to gó wno. Nigdy juz nie kupie
      auta koreańsiego, chińskiego, hinduskiego. Wyjątkiem jest tylko
      toyota, ale Japonia w Azji jest także wyjątkiem, innym światem. Tam
      liczy sie tylko jakość - mam roczną toyotę yaris i żadnych problemów.
      • Gość: lanos.autokaci.pl a co powiesz na to ze moj Lanos z FSO ma juz 440 t IP: *.pit.edu.pl 09.01.09, 13:51
        440tys km i nic? nawet deczka rdzy nic nie poka warunek wszystko robilem na czas ... lanos.autokaci.pl
        • Gość: mkrs Re: a co powiesz na to ze moj Lanos z FSO ma juz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.09, 13:57
          Nie chodzi o to, czy robiłeś na czas, tylko czy musiałeś robić. Jeśli robiłeś, to znaczy, że auto zaczynało się psuć, a to wcale dobrze o nim nie świadczy.
          • zigzaur Re: a co powiesz na to ze moj Lanos z FSO ma juz 09.01.09, 15:24
            Należy odróżnić naprawy od czynności eksploatacyjnych:
            - wymiany filtrów, pasków, płynów eksploatacyjnych
            - regulacje i kontrole
            - okresowe czyszczenie

            Należy także pamiętać o normalnym zużyciu samochodu wynikającym chociażby z
            takiego a nie innego stanu dróg. Na polskie drogi żadna marka nie jest mocna.
            • Gość: lolo Moj 1998 Nissan Altima jest super IP: *.cibc.com 09.01.09, 19:00
              Zadnego defektu a to juz przeszlo 10 lat eksploatacji. Jedynie co
              musialem ostatnio zrobic to zmienic miske oleju bo....zardzewiala i
              olej zaczal kapac.
              Oczywiscie hamulce, olej, opony, swiece, filtry zmienialem ale nic
              jeszcze nie padlo jako usterka.
              Inna rzecz ze to nie najtansze auto.
              • Gość: MARIUSZ Re: Moj 1998 Nissan Altima jest super IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.09, 19:20
                czesc tez mam nissana altime r 1999 gxe 2.5 mam problemy rano z
                zapalaniem od kiedy wrzucilem do niej gaz.MOZE TEZ MASZ TAKIE OBIAWY
                PROSZE O HELPA I ODPOWIEDZ
                TEL.666-016-640
          • Gość: lanos.autokacik.pl japonczyk z turcji (T) juz by sie rozlecial IP: *.pit.edu.pl 09.01.09, 17:07
            Zadnej awarii zadnego nieprzewidzianego postoju nic.... a kosztowal 28 tys zl i 3*3 lata bezplatnej ob. dostalem
        • szabepio Re: a co powiesz na to ze moj Lanos z FSO ma juz 09.01.09, 15:04
          może w Polsce zrobili go bardziej solidnie niz w korei, a może
          zadziałał po prostu rachunek prawdopodobieństwa. na 1000 lanos tylko
          jeden nie do du py.
          Pozdrawiam
          • medior Re: a co powiesz na to ze moj Lanos z FSO ma juz 09.01.09, 15:18
            zasadniczo patrząc na najbliższą rodzinę potwierdzam spostrzeżenia -
            lanos, tico, matiz - bardzo trwałe auta - jedziesz benzynę i
            jedziesz...



            szabepio napisał:

            > może w Polsce zrobili go bardziej solidnie niz w korei, a może
            > zadziałał po prostu rachunek prawdopodobieństwa. na 1000 lanos
            tylko
            > jeden nie do du py.
            > Pozdrawiam
      • Gość: lanos.autokacik.pl a co powiesz na to ze moj Lanos z FSO ma juz 440 t IP: *.pit.edu.pl 09.01.09, 13:52
        i to na LPG od poczatku jak wyj. z FSO??
      • Gość: mkrs Re: Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzac IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.09, 13:56
        Nie chcę się czepiać, ale Mitsubishi oraz Hondy wypadły bardzo dobrze w tegorocznym rakingu DEKRA.

        Ale Ssangyong mógłby swobodnie kandydować do miana wytwórcy najohydniejszych samochodów w historii. Takich szkarad jeszcze nigdy nie widziałem.
        • szabepio Re: Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzac 09.01.09, 15:09
          mitsu i honda to japońce, a japonia jest skrajnie różna od tej
          koreańsko- chińskiej pier dol nietej husarii...
      • maryla3389 Re: Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzac 10.01.09, 02:15
        Skad czerpiesz swoja wiedze o Azjatach, zapluty rasisto?
    • Gość: d oni juz 3 raz bankrut... IP: *.pit.edu.pl 09.01.09, 13:53
      ...
      • Gość: loginn99 Re: oni juz 3 raz bankrut... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.01.09, 14:03
        Swego czasu ludzie mówili że "Te koreańskie badziewia z Daewoo to zaraz się
        rozlecą a rdza zeżre po dwóch latach , tylko się gwarancja skończy" .I co ?
        Daewoo padło, a samochody jak jeździły tak dalej jeżdżą . Sam mam Tico (10 lat)
        chodzi jak ta lala i o to chodzi !
        • Gość: lOL Re: oni juz 3 raz bankrut... IP: 62.111.178.* 09.01.09, 14:44
          Tico nawet jak wyjeżdzało z fabryki nie chodziło "jak ta lala" jak ktoś mógł w ogóle to to nazwać samochodem
          • Gość: loginn99 Re: oni juz 3 raz bankrut... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.01.09, 15:01
            Na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Bo gdzieś,ktoś,coś powiedział ?

            Przez te 10 lat wymieniłem dwa razy akumulator i z tyłu dwa amorki .Leję benzynę
            i jadę . Nie jednemu "lepsza" fura w tym czasie się rozkraczyła .
            • szabepio Re: oni juz 3 raz bankrut... 09.01.09, 15:06
              tico jest tak prostym autem, że tu faktycznie nie ma sie co psuć.
              Tylko komfort i bezpieczeństwo zerowe. A design to juz nie wiem jak
              nazwać...
    • Gość: znawca samochodu Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzacji IP: *.chello.pl 09.01.09, 14:06
      bardzo dobrze że upadają robili najbrzydsze samochodyy na świecie a silniki do
      nich były archaiczne (na licencji mercedesa sprzed 20 lat lekko zmodyfikowane)
      diesle.
      • Gość: mercesedes hehe IP: *.chello.pl 10.01.09, 00:49
        tylko kmiotku te silniki z mercedesa sprzed 20 lat spokojnie robia milion km
    • Gość: Late Re: Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzac IP: *.ums.gov.pl 09.01.09, 14:28
      Urząd Morski w Słupsku kupił takie, bo musiał - dali najniższą cenę na przetargu.
      • Gość: troll Re: Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzac IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.09, 15:03
        czy brzydkie to kwestia gustu a o tym sie nie dyskutuje. Autka są bardzo fajne i
        tyle w temacie
    • Gość: MarekT Dyrektor Gacek - KŁAMIE IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.09, 15:32
      Ceny nie są niższe.
      Około miesiąca temu nawet je podniesiono za ACTYON COMFORT 4X4 było
      63 900 PLN a jest 64 900 PLN
    • Gość: Kill B. Lem o internautach IP: *.dip.t-dialin.net 09.01.09, 16:21
      Dopoki nie wynaleziono internetu, nie wiedzialem, ze swiecie jest
      tylu idiotow.

      S.Lem

      Komentowac upadek jakiejs chinskiej czy korteanskiej fabryki na
      Gazwyb i liczyc, ze kogos to zainteresuje, to jest dopiero wodoglowie
    • Gość: emeryt Znana polska gazeta też!!! IP: *.adsl.inetia.pl 09.01.09, 17:59
      Na razie tylko zwolnienia a potem syndyk!!!
      • imw lepiej późno niz wcale ;) 10.01.09, 14:26
        jw.
    • Gość: el do syrenki IP: *.adsl.inetia.pl 09.01.09, 18:09
      ja jezdzilem Sssang Yong'iem. model Rexton - od lat jezdze roznymi
      samochodami, ze swieca szukac tak komfortowego auta. jest swietnie
      wyciszony, bezgranicznie komfortowy, malo pali, jest o 40 tys.
      tanszy od konkurencji. chcesz cos jeszcze dodac, zaproponowac,
      syrenko?
      aha, piszac o samochodach, ze sa "glupie" fatalne swiadectwo swojej
      blyskotliwosci wystawiasz. pozdrawiam:)
      • Gość: Gość Re: do syrenki IP: *.chello.pl 10.01.09, 16:25
        Może i tańszy o 40 tys. a jak przyjdzie ci go sprzedać to okaże się że straci na
        wartości 2 razy tyle to normalny samochód.
    • Gość: uburama Tak to jest z Chińczykami - sprzedają za tanio. IP: *.acn.waw.pl 09.01.09, 22:15
      Samochody po 19,50 - nic dziwnego że upadli.
    • Gość: adamdark01 Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzacji IP: *.red.bezeqint.net 10.01.09, 07:33
      tak wygląda system polityczno gospodarczy,który jest rządzony prywatnymi
      ludźmi władającymi ogromnymi funduszami,zapychają rynek towarami do hurtowni
      na całym świecie,produkcja jest nie planowa przez żaden rząd,każdy sobie
      rzepkę skrobie,produkować,produkować produkować!
      sprzedawać,sprzedawać,sprzedawać! a rynek po 8-10 lat,jest zawalony,
      nie ma odbiorców,już się nakupili,ci malutkie ludziki, oni to są ci co
      utrzymują tych wielkich magnatów,zagarniających miliardy,jest tych ludzików
      miliardy, ale nie wszyscy zawsze muszą kupować,ale jest
      reklama,zachęcanie,kup !!!,za pół darmo,na kredyt, ale kup!!!!!
      i oto rynek zatkany, wojen prawie niema,broni nie trzeba tyle,samochodów też
      nie, ani spodni ani fraków,ani talerzy, ani
      butów takiej ilości,więc jak nie kupują to nie ma wpływu gotówki,
      a z odłożonych nie,nie ruszę,akcje wartościowe nie kupują,więc spadają,i tak,
      jedno pociąga drugie,zakłady pracy zwalniają ludzi pracy bo niema
      produkcji,nie płacą za mieszkania bo nie mają pieniędzy,i tak dalej,nędza
      rośnie ale u biednych, u tych co mieli miliardy,pomniejszy się suma,ale i tak
      zostaną miliardy,a u robotnika
      czy w ogóle,u najemnego było sto dolarów,zostało pięć,a może nic.
      taka jest sprawiedliwość światowa systemu kapitalistycznego.
      a można inaczej,kapitalizm demokratyczny,czyli,social-demokracja,
      jak Norwegia,Szwecja, im podobne,
      Polska ma szansę,ogromną, psychologiczno-ekonomiczną,do zbudowania
      reżymu social-demokratycznego,odpowiadający 90 procent narodu.
      spróbujcie,a będziecie szczęśliwi jak nigdy.
      pozdrawiam przyjaciół.
      adamdark.
      • Gość: Soze Re: Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzac IP: 94.251.154.* 10.01.09, 10:55
        Czytałem twoje wypociny 3 razy ale dalej nie kumam co chciałeś
        przekazać. Wniosek - ktoś z nas dwóch musi być idiotą!
      • Gość: yarych Re: Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzac IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.01.09, 12:00
        nie pal już tego świństwa ziomal..
    • Gość: gość Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzacji IP: *.hawaii.res.rr.com 10.01.09, 19:38
      Kolejna ofiara kryzysu w motoryzacji?

      Jakiego kryzysu?

      Czas przestac bredic!

      Ssangyong produkowal niebezpieczne riksze a nie samochody!

      Nie wielka strata, te samochody nie powinne byc dopuszczone do ruchu.

      Mozna sie tylko dziwic ze w Polsce mieli Marcina Gaceka, "Dyrektora
      Sprzedaży", frajera ktory byl dal sie nabrac izostal ich przedstawicielem,
      no ale potrzebowali murzyna aby wykonywal ich brudna robote!


      "Koreańskie samochody popularne są także w Polsce. Ssangyong Poland ogłosiła
      ostatnio ceny wyprzedażowe na wszystkie modele z rocznika produkcji 2008. -
      Nowe, niższe ceny na wszystkie oferowane modele to odpowiedź firmy na obecną
      sytuację na rynku motoryzacyjnym oraz działania konkurencyjnych marek." -
      powiedział Marcin Gacek, Dyrektor Sprzedaży w SsangYong Poland.


      Kto kupuje ten zlom?
    • Gość: kibic Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzacji IP: *.gprs.plus.pl 10.01.09, 22:44
      dobry samochod kreuje cena po 1,2i3 latach uzywania.
      a z tym ziolem to dobreeeee.
      • wowo5 Re: Ssangyong: Kolejna ofiara kryzysu w motoryzac 11.01.09, 20:28
        Szacuje sie, ze na swiecie moce produkcyjne sa wieksze od sprzedazy
        o okolo 20 milionow aut. To dopiero poczatek. Do tej pory jakos sie
        to toczylo ze wzgledu na latwy pieniadz. Teraz to sie skonczylo i
        trzeba sie przygotowac na nieuniknione upadki firm samochodowych.
        Trzeba bedzie ograniczyc podaz. W USA i w Japonii juz sie to dzieje.
        Teraz kolej na Koree, Chiny i Europe. Kazdy duzy producent
        samochodow przyniesie straty w tym roku od GM, przez Toyote, po VW i
        BMW. To tyle w temacie.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka