Dodaj do ulubionych

Wsparcie dla łódzkich zakładów Della zagrożone

IP: *.dclient.hispeed.ch 09.01.09, 22:40
Może by swoją logistykę chociaż do Indii przenieśli, bo ich infolinia to nie
dość, że do bani to jeszcze bez sensu. Po wybraniu wszystkich opcji w menu
zgłasza się osoba która nie mówi w języku, który został wybrany w menu i
zadaje pytania o wszystko co już trzeba było określić automatowi. Potem po 10
minutach oczekiwania jest się przełączanym do kolejnego downa, który
informuje, że transakcja została anulowana bo w formularzu było zaznaczone, że
laptop będzie wykorzystywany do badań biologicznych, mimo że parę dni
wcześniej był zamówiony taki sam tylko w innym kolorze i z takim samym
przeznaczeniem i nie stanowiło to problemu. Widać w dellu kolor laptopa
determinuje zakres jego zastosowań. Ogólnie to cały ich support i logistyka to
h...nia na resorach. I tego typu działalność w UE się dotuje.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka