Dodaj do ulubionych

Powstał raport dotyczący skutków przekopania Mi...

IP: *.adsl.inetia.pl 07.03.09, 17:24
Ciekawe jaka jest różnica poziomów. Rosja przy kaliningradzie nie ma sluzy a woda naturalnie się wyrownuje bez ponoszenia wielkich kosztów
Obserwuj wątek
    • 2berber Sposób na topienie naszych pieniędzy. 07.03.09, 21:22
      UM Gdynia zamówił raport z którego można wyciągnąć takie wnioski?

      "Szacuje się, że port elbląski osiągnie masę przeładunkową co
      najmniej 3,5 mln ton rocznie. Będzie dostępny dla statków morskich
      wszystkich bander o zanurzeniu do 4 m, długości do 100 m, szerokości
      do 20 m."
      Proszę nie robić idiotów z ludzi nie siedzących w temacie.
      Zapewnijcie drożność połączenia śródlądowego Gdańsk-Elbląg
      to naprawdę zrobicie coś realnego i pożytecznego dla żeglugi
      oraz regionu.
      Wszystkie plany budowy wzmiankowanego kanału, analizy, ekspertyzy
      to tylko marnowanie pieniędzy - ot taka mega-Rospuda
      • maruda.r Topimy pieniądze nie budują kanału 07.03.09, 23:47
        2berber napisał:

        > Proszę nie robić idiotów z ludzi nie siedzących w temacie.
        > Zapewnijcie drożność połączenia śródlądowego Gdańsk-Elbląg
        > to naprawdę zrobicie coś realnego i pożytecznego dla żeglugi
        > oraz regionu.

        ******************************

        Budowa dróg kosztuje znacznie więcej, niż przekop. Rosja robi nam pod górkę, a
        port w Elblągu jest przygotowany do przeładunków. Zaniechanie budowy kanału jest
        ekonomicznym nonsensem. Problemy ekologiczne nie wydają się aż tak duże, jak w
        Rospudzie. Całkiem niedawno Mierzeja Wiślana była łańcuchem wysp.


Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka