Dodaj do ulubionych

istnieje Dieta Cud ?

17.06.11, 17:36
Witam Was Koteczki < 3 No Więc Wakacje Za Niecały Tydzień, Ja Jadę Na Wakacje 10 Lipca , Chciałabym Kupic Sobie Już Bikini Ale Mój Problem To Brzuch .. Chciałabym Wyjść Na Plaże Nie Wstydzić Się Swojego Ciała .. Mam 170 Wzrostu i Ważę 66 Klio .. Nie Mówicie Mi Że To Dobrze Itd , Ponieważ Ja Widzę Że Mój Brzuch Jest Straszny .. Są Może Jakieś SPRAWDZONE Tabletki ? Uprawiam Sport Ale Szczerze To Nic Za Bardzo Nie Daje , Nie Jem Wiele Słodyczy Dlatego Chciałabym Tabletki .. Proszę o Odpowiedzi , To Bardzo Ważne ( Ps . Nie Usuwajcie Wątku , Prosze . ) : )
Obserwuj wątek
        • zakochanie . 17.06.11, 17:51
          no wiesz, żaden problem znaleźć jakieś tabletki, chociażby włącz tv, pełno tam reklam typu "chcesz schudnąć?". tylko co z tego, że wszystkie te tabletki powodują efekt tymczasowy, a potem tyjesz 2-3 razy szybciej, nie mówiąc juz o problemach z sercem i innymi dolegliwościami. żadne z tych slim coffee czy goodye apetite, to tylko przykrywka, że coś pomoże. a uwierz, że wiem o tym dużo bo mam w rodzinie dietetyka ; pp.
          • blizniaczkii Re: . 17.06.11, 17:55
            pływanie rzeźbi sylwetę big_grin i poprawia kondycję.
            Myślę, że powinnaś zawitać do apteki, albo udać się do dietetykasmile
    • olka1231 Re: istnieje Dieta Cud ? 17.06.11, 17:56
      Nie faszeruj się lekami. Wystarczy po prostu prowadzic zdrowy tryb życia. Nie obżeraj się, nie jedz słodyczy. Zjadaj 5 lekkich posiłków dziennie, np. na śniadanie ciemny chleb z chudą wędliną, na 2 śniadanie jakiś owoc, np. jabłko lub banan, na obiad to co mama zrobi tylko w niewielkich ilościach, na podwieczorek np. jakiś jogurt lub kisiel, na kolację ciemny chleb z białym serem. Pamiętaj żeby nie jeśc bardzo późno, najdalej o 18 lub 19. Jeżeli czujesz w ciągu dnia głód to żuj gumy owocowe bez cukru i pij dużo wody. Jeśli nie możesz wytrzymac bez słodyczy to ustal sobie, że np. w soboty możesz zjesc jednego batonika. Musisz też o siebie zadbac jeśli chcesz schudąc. Wysypiaj się, dbaj o cerę, musisz miec dobre samopoczucie. I oczywiście do tego sport. Biegaj, skacz na skakance, cokolwiek. Jeśli chcesz schudnąc z brzucha rób dziennie około 100 brzuszków, ale na początek starczy 40-50. Rozciągaj się, jeździj na rowerze. A najlepiej wybierz się na basen.
      Mówię ci, stosuj się do tego wszystkiego co ci napisałam a na pewno pomoże. Ja tak robię już od 1,5 tygodnia i schudłam 3 kilo! Serio, pamiętaj, że musisz miec silną wolę, bo jeżeli raz polegniesz i np. nie wykonasz cwiczeń lub zjesz coś bardzo niezdrowego i kalorycznego już ciągle będzie ci się to zdarzało. Mam nadzieję, że pomogłam, jak chcesz coś jeszcze wiedziec, to pytaj śmiało. : )
      • determinatex3 . . : ] 17.06.11, 21:20
        Olka 1231 Serdecznie Ci Dziękuje .. < 3 Napewno Zrobię Tak Jak Mi ' Karzesz ' Odpowiedzi typu ' cud sie stanie jak schudniesz ' moim zdaniem są .. dziecinne ; ) pozdrawiam : *
    • oola Re: istnieje Dieta Cud ? 17.06.11, 18:16
      click
      to nie moje, tylko kolegi, obiecałam więc posyłam cool jak masz czas to proszę wejdź, On na pewno będzie wdzięczny, a Ty musisz tylko kliknąć link big_grin
      pozdrawiam, stara użytkowniczka serwisu kotek.pl, oola devil
    • asica Re: istnieje Dieta Cud ? 17.06.11, 19:51
      jeśli chcesz schudnąć tylko na wyjazd zawsze można zaaplikować sobie dietę kopenhaską (trwa 13 dni), głodówkę albo same warzywa i owoce, ale na pewno nie jest to zdrowe i na pewno później wrócisz do obecnej wagi. Ale tabletki tak szybko nic nie zdziałają. I mówi Ci to osoba, która w ciągu ostatnich lat wielu takich rzeczy już próbowała.
    • katsuumi_17 Re: istnieje Dieta Cud ? 17.06.11, 20:00
      Mogłaś zająć się tym wcześniej... spróbuj diety proteinowej Dukana, jeśli zależy ci na szybkim efekcie, ale zadna dieta nie zdziala cudow, jesli nie pozbedziesz sie zlych naywkow zywieniowych. Pozdrawiam.
        • schokoboms SOUTH BEACH-dieta plaż południowych. 17.06.11, 21:38
          big_grinTa dieta moim zdaniem jest najlepsza,przechodzę na nią we wakacje wink
          wkleję ci trochę informacji :
          Zasady South beach w pigułce

          Co to jest South Beach??
          \"Dieta South Beach nie jest dietą niskowęglowodanową. Nie jest też dieta niskotłuszczową. Uczy natomiast, jak oprzeć odżywianie na właściwych tłuszczach i węglowodanach - które będziemy nazywać dobrymi - i bez specjalnego trudu obchodzić się bez złych. W rezultacie będziesz zdrowszy i schudniesz - od 4 do ponad 6 kilogramów w ciągu najbliższych 2 tygodni.\"

          I etap odchudzania
          Etap I trwający 2 tygodnie - chociaż przez wiele osób przedłużany, bo wtedy traci się najwięcej kilogramów - ma na celu zlikwidowanie w naszym organizmie insulinooporności, czyli tzw. stanu przedcukrzycowego. W I fazie jedząc produkty o niskim indeksie glikemicznym (IG) nie wywołujemy w organizmie wyrzutów dużej ilości insuliny do krwi, które powodują szybkie wchłonięcie dostarczonych węglowodanów, powodując po szybkim czasie ich spadek poniżej normy, czyli hipoglikemię. Tu jemy produkty, które nie zawierają dużej ilości cukrów, a co za tym idzie, nie powodują skoków insuliny i na dłużej nas sycą. W I fazie musimy zrezygnować z owoców, chleba, makaronu, ziemniaków i oczywiście cukru, za to będziemy jedli dużo warzyw, wołowinę, kurczaka, ryby, a także orzechy. Zrezygnować też trzeba ze wszelkiego rodzaju słodyczy, które zawierają duże ilości cukrów prostych. W I etapie powinno się jeść 5 posiłków dziennie: śniadanie, przekąskę, obiad, przekąskę, kolację. Nie wolno rezygnować z kolacji, ponieważ można w ten sposób rozstroić swój metabolizm i przestawić go na \"tryb oszczędny\", co może spowodować zahamowanie procesu utraty wagi. Nie należy stosować też metody niejedzenia po 17 czy 18, bo może to mieć taki sam skutek. Najlepiej jeść ostatni posiłek 2,5-3h przed snem. Nie zaleca się też ciągłego kontrolowania wagi, a dr Agatston wręcz zabrania liczenia kalorii.

          Co jeść w I etapie??
          - wołowina, wieprzowina i cielęcina (chude części)
          - drób, a mianowicie piersi z kurczaka i indyka, bo są to najchudsze części
          - sery żółte odtłuszczone oraz feta, serek wiejski, ricotta, mozarella, a także odtłuszczone tofu (dieta nie poleca jedzenia produktów typu light, ponieważ często zamiast tłuszczu zawierają więcej cukru, jedynie nabiał powinien być odtłuszczony)
          - orzechy, migdały (są świetne jako przekąska, porcja 15 orzeszków, 30 pistacji, bo są małe)
          - jajka (bardzo polecam w I etapie jeść na śniadanie jajecznice, ponieważ jest sycąca i zapewnia uczucie sytości na kilka godzin, można z nich też zrobić omlet, ale bez mąki)
          - bakłażany, brokuły, cukinie, fasola (różne rodzaje), groch (z puszki tylko jeśli jest bez cukru), bób, grzyby (wszystkie odmiany), jarmuż, kalafior, kapusta, karczochy, kiełki, ogórki, rukiew wodna, rzepa, sałata (wszystkie odmiany), seler, szparagi, szpinak
          - z produktów nabiałowych można jeść: jogurt naturalny 0%, maślankę, mleko 0%, kefir, pozostałe produkty są niedozwolone (np. jogurty owocowe)
          - jeśli chcemy coś usmażyć lub zrobić sos do sałatki to najlepiej użyć oliwy z oliwek, oleju rzepakowego lub oleju z pestek winogron, ponieważ zawierają one dużo nienasyconych kwasów tłuszczowych
          - można też jeść cukierki bez cukru, galaretkę bez cukru

          Czego unikać w I etapie??
          - tłustych mięs wszelkiego rodzaju
          - pełnotłustych serów
          - wszystkich owoców (może oprócz cytryny do herbaty)
          - z warzyw: buraki, kukurydza, marchew, pomidory (można jeden normalny na posiłek), ziemniaki białe i słodkie (bataty)
          - należy zrezygnować z ryżu, makaronu wszelkiego rodzaju, owsianki, płatków śniadaniowych, produktów z mąki, wszelkiego rodzaju pieczywa
          - oczywiście wszelkiego rodzaju alkohole także są zabronione

          ---

          Jadłospis na 1 etap plaż południa.
          PONIEDZIAŁEK
          sniadanie - 2 jaja na twardo, 2 pomidory pokrojone, posypane koperkiem i szczypiorem.
          obiad - mintaj panierowany w ziółkach i parmezanie - doprawić mintaja ziołami, wrzucić na patelnię, kiedy juz się zarumieni podsypać go parmezanem.
          przekąska: jogurt naturalny (0 - 1%)
          kolacja: papryka nadziewana serem fetą. Paprykę \"obieramy\" od środka. w małym pojemniczku mieszamy ser feta z ziołami, cieniutko pokrojonym ogórkiem zielonym i suszonym czosnkiem. Masą fetową małą łyzeczką uzupełniamy srodek papryki.
          WTOREK śniadanie - sałatka fasolowa: fasolę ugotować (konserwowaną zaś odlać z zalewy i opłukać), rzodkiewki pokroić w kosktę, umyte i odsączone z wody listki sałaty rozerwać na mniejsze kawałki, wlać 3 łyżeczki oliwy i sok z cytryny, dokladnie wymieszać, dodać ulubione przyprawy w tym wyciśnięty przez praskę ząbek czosnku, dodac zielone oliwki i wymieszać.
          obiad - średnia wędzona makrela lub dorsz
          kolacja - jajecznica z 2 jaj na oliwie, czosnek, pieczarki
          SRODA
          - biały ser twarogowy ( odtłuszczony ), rzodkiewka, papryka, szczypiorek, przyprawy. rzodkiewkę, papryke i szczypiorek pokroić drobno, wrzucić warzywa do miseczki z białym serem, wymieszać i doprawić.
          obiad - kurczak z mozarellą ( Pierś dzielimy na pół i z każdej połówki robimy nożem sakiewkę, mieszamy w misce 2 łyżki oliwy, łyżkę octu i przyprawy piersi moczymy w tym co nam wyszło powyżej. Mozzarellę trzemy na tarce, kroimy drobno oliwki, mieszamy ser i oliwki z odrobiną przecieru pomidorowego, doprawiamy oregano. Piersi nadziewamy serem z oliwkami (można \"zamknąć\" sakiewkę za pomocą wykałaczki) i wkładamy na ruszt jakieś 15 minut i gotowe. ) + gotowany kalafior.
          kolacja - dorsz grilowany ( w piekarniku ), 2 jajka na twardo, pomidor
          CZWARTEK serek wiejski light, pomidor, szczypiorek, sól , bazylia
          obiad - czosnkowa pierś z kurczaka ze szczypiorkiem i parmezanem na oliwie. Pierś kurczaka opanierowac w ziołach, wrzucic na rozgrzaną oliwe. kiedy juz pierś się zarumieni, ucieramy czosnek na tarce i smarujemy nim naszego fileta. danko układamy na talerzyk, dodajemy szczypiorek i 2 małe lyzeczki parmezanu.
          kolacja - sałatka z białej kapusty. białą kapuste siekamy drobniutko, dodajemy krojonego pomidora, czerwoną fasole ( moze być z puszki ), 2 łyzki soku z cytryny i oliwe, przyprawiamy warzywa przyprawą do sałatek ( mozna kupić gotową w sklepie ), dokładnie mieszamy i rozkoszujemy się
          PIATEK
          Śniadanie:
          omlet z papryką i cebulką
          Przekąska:
          15 orzeszków laskowych
          Obiad:
          Ryba z piekarnika, surówka z czerwonej i białej kapusty
          Przekąska:
          2 trójkąciki serka krówki light
          Kolacja:
          sałatka z tuńczyka
          SOBOTA
          Śniadanie:
          jajecznica z pieczarkami, szklanka soku pomidorowego, kawa z mlekiem
          Przekąska:
          Orzeszki
          Obiad:
          pierś z kurczaka pieczona w piekarniku, gotowana fasolka szparagowa
          Przekąska:
          zawijaski z sałaty, szynki, sera i papryki
          Kolacja:wędzona makrela
          NIEDZIELA Śniadanie:
          jajecznica z pomidorem na oliwie z oliwek (obieramy pomidorki ze skórki, kroimy, wrzucamy na patelnię, podduszone rozdrabniamy widelcem, odlewamy zebrany sok, wbijamy jajka, dodajemy sól)
          kawa z mlekiem
          2gie śniadanie:
          kilka orzeszków
          Obiad:
          zupa warzywna z kurczakiem (szparagi, brokuły, kalafior, seler, groszek zielony, pokrojona pierś z kurczaka, bulion)
          Podwieczorek:
          Sałatka z pomidorów (kroimy pomidory na kawałeczki, dodajemy posiekaną cebulkę, sól, pieprz i mieszamy)
          Kolacja:
          Serek wiejski light
          Sałata z oliwą z oliwek

          Mam nadzieję że pomogłam. NIE FASZERUJ SIĘ TABLETKAMI!
    • mentalnyintruz Odpowiedź 18.06.11, 17:10
      Jeśli chodziłoby o chwilowy efekt, to oczywiście głodówka (odpowiedzialna i dobrze przygotowana, nie trwająca dłużej niż 3 dni) - już po pierwszym dniu, brzuszek staje się płaski smile Ale jeśli zależy Ci aby ten efekt utrzymać, to polecam robić brzuszki - delikatna wypukłość, czy nawet oponka szybko zniknie, a kiedy (oczywiście po systematycznym i długim okresie treningu) pojawi się delikatny zarys mięśni, o wiele trudniej będzie Ci przytyć w tej części ciała. Z drugiej strony wygląda to naprawdę apetycznie, polecam smile

      Oczywiście warto zrezygnować z dużej ilości węglowodanów.
    • izys Re: istnieje Dieta Cud ? 18.06.11, 21:54
      Moim zdaniem najlepszym sposobem na schudnięcie jest po prostu wizyta u dietetyka. A na pewno jest to najbardziej odpowiedzialne, szczególnie jeżeli jest się młodą osobą. W Centrum Medycznym Vimed pracują bardzo dobrzy specjaliści, którzy na pewno pomogą każdemu zrzucić zbędne kilogramy. No i pod opieką lekarza ma się na pewno większą motywację.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka