Dodaj do ulubionych

weekendowe wypady familijne

22.09.06, 11:16
tak tylko pytam - wracamy do tej tradycji, czy też czekamy do wiosny :)
Obserwuj wątek
    • ma_wi99 Re: weekendowe wypady familijne 22.09.06, 11:46
      A juzci, ze wracamy. Troche sie z tym ociagamy, bo sie niektorym wakacje
      przedluzyly, poza tym jakos bylo duzo zamieszania z roznymi drobnymi, mniej lub
      bardziej prywatnymi imprezami.

      Przyznam, ze ostatnio nawet dyskutowalismy ten temat w wiekszym gronie i jak sie
      okazalo chetnych jest sporo, pytanie tylko dokad pojechalibysmy tym razem? Ja
      oczywiscie mam swoje preferencje, ale chetnie poslucham wszelkich ciekawych
      propozycji.

      A wiec stawiam pytanie oficjalnie i dla wszystkich zainteresowanych:

      Gdzie (i kiedy) chcielibyscie pojechac na wspolny wypad?

      -----

      Pare drobnych podpowiedzi do pytania:

      a) jesli mialby byc to jakis park rozrywki dla dzieci, to nalezy pamietac, ze
      niektore z nich zamykane sa juz z koncem wrzesnia (a nie sadze, by udalo nam sie
      zorganizowac wyjazd przed tym terminem), tak wiec lepiej sprawdzic na stronach
      www czy dana wycieczka ma szanse sie udac.

      b) wykaz wiekszosci ciekawych miejsc znajdziecie w LuxLinku, ale oczywiscie
      jesli ktos odkryl w miedzyczasie cos jeszcze ciekawszego
      • asiunia.lux Re: weekendowe wypady familijne 24.09.06, 20:22
        Mnie by rajcowalo cos takiego:
        www.geosafari.de/index.html
        Tylko... Tylko nie wiem czy to takie fajne z dziecmi, zwlaszcza tymi
        najmlodszymi to po pierwsze. Po drugie nie wiem czy to takie fajne dla tych
        ktorzy nie szprechaja po DE i po trzecie i ostatnie - nie wiem co byloby w
        przypadku gdyby chetnych bylo wiecej niz 8 osob?

        Od biedy moze jednak to: www.freizeitpark-klotten.de/ ?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka