Dodaj do ulubionych

Czy można kupić schronisko

06.01.06, 13:39
ktoś może słyszał - bieszczady i beskid niski
---
www.zdjeciareklamowe.pl
Obserwuj wątek
    • mapy1 Re: Czy można kupić schronisko 06.01.06, 16:09
      słyszałem parę miesięcy temu że pttk szukała nowego gospodarza do schroniska na Hali Łabowskiej w Beskidzie Sądeckim. Z tego co wiem to miało to polegać na dzierżawieniu tego obiektu na jakiś określony czas.
      O samej sprzedaży schroniska niegy nie słyszałem, byś musiał popytać w pttk, wiem tylko że powstają prywatne chroniska na zasadzie budowy od podstaw lub zakupieniu jakiejś chaty przy szlaku i przerobieniu jej na schronisko.

      pozdrawiam i zapewniam że niejednemu z tego forum marzy się własne schronisko w górach :)
      • vera_drake Re: Czy można kupić schronisko 06.01.06, 16:19
        schronisko w Lupkowie na pewno niedlugo bedzie na sprzedaz. Konczy sie
        dzierzawa, strona o schronisku www.lupkow.pl
    • aeromonas Re: Czy można kupić schronisko 06.01.06, 18:35
      może Bartne albo Magura Małastowska? tam od lat nie ma stałych gospodarzy...
      • michalinski23 Re: Czy można kupić schronisko 07.01.06, 10:48
        aeromonas napisała:

        > może Bartne albo Magura Małastowska? tam od lat nie ma stałych gospodarzy...
        mam pytanie czy moze ktos wie ile moze kosztowac takie schronisko????
    • bielecki_m Re: Czy można kupić schronisko 09.01.06, 11:53
      dzierżawa odpada - znajmi zostali usunięcie po 4 latach i zaczynają od zera,
      dzięki za informacje.
      właśnie , może ktoś zna ceny.
      ---
      www.zdjeciareklamowe.pl
      • zaffaran Re: Czy można kupić schronisko 16.01.06, 23:05
        Przyjaznie sie od lat z ludzmi, ktorzy dzierzawia schroniska od PTTK -w
        Bieszczadach i w Tatrach. Generalnie rzecz biorac to jest do hmmm...powiedzmy
        do niczego, bo trzeba placic bardzo duze haracze do PTTK , a wlasciwie nie ma
        sie zadnych praw, bo kiedy skonczy sie termin dzierzawy, to moze przyjsc ktos,
        kto da wiecej i dostajesz np.2 tygodnie na wyniesienie sie.Jezeli schronisko
        nie jest polozone w miejscu strategicznym-jak np pod Rawka czy tez nad Morskim
        Okiem, gdzie jest latwy dostep i dlatego przewijaja sie tlumy obiadowiczow, to
        tam chyba idzie dobrze, ale z takich miejsc sie oczywiscie nie rezygnuje;
        gorzej z miejscami bardziej klimatycznymi i lezacymi bardziej na uboczu-wtedy
        zasuwasz tylko po to, aby zaplacic dzierzawe no i przezyc.W momencie, kiedy Ci
        wymowia-zostajesz z niczym. Wydaje mi sie, ze najlepszym rozwiazaniem jest
        zaadaptowanie jakiejs chaty(tak zrobil moj kumpel w okolicach Piwnicznej i nie
        narzeka) albo zbudowanie czegos od podstaw, bo kiedy nie bedzie szlo, to po
        prostu zamykasz i nie pasiesz biurokratow z PTTK.Aha-od lat slysze, ze PTTK
        przymierza sie do sprzedazy swoich schronisk i jakos nic z tego nie wychodzi,
        no bo kto by rezygnowal z takich dochodow?
        Pzdr.-Anita
    • zillo Re: Czy można kupić schronisko 21.01.06, 21:05
      w Nasicznem Żytyszcze (wg. mapy Krukara) w miejscy, w którym ściezka
      dydaktyczna schodzi z szosy, stoją opuszczone budynki (baza zhp ?), może są do
      kupienia? sprawdź.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka