Dodaj do ulubionych

Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE

23.08.19, 19:42
Podzielę się moją osobistą, obiektywną opinią na temat zakupu w firmie LArendi Sp. z o.o. / TRD Sp. z o.o.

Zdecydowałam się na wystawienie tej opinii z uwagi na brak dostępnych gdziekolwiek RZETELNYCH, WIARYDOGNYCH opinii tej marki na NIEZALEŻNYCH FORACH. Np. nikt nigdy od nich nic nie kupił na Allegro i brak tam komentarzy po transakcji (a takie potraktowałabym jako najbardziej rzetelne, gdyż można wystawiać zarówno pozytywne jak i negatywne, a sklep nie może ich kasować). Gdyby opinie były dostępne przypuszczam, że nie zdecydowałabym się na jakikolwiek zakup.

Na początek kilka faktów jak przebiegał cały proces realizacji, aż do dnia dzisiejszego. Trwa to już dwa miesiące.

Pod koniec czerwca zakupiłam dwa produkty na stronie internetowej larendi.com/. Zależało mi na czasie dlatego zwróciłam szczególną uwagę na czas realizacji zamówienia. Wynosił on 2-5 dni roboczych. Zapłaciłam kartą za pośrednictwem Przelewy24, zatem sklep natychmiast otrzymał informację o przekazanych środkach. Otrzymałam wówczas informację, że rozpoczęła się realizacja zamówienia. Gdy upłynęło 7 dni zażądałam informacji o etapie realizacji zamówienia. Po kolejnych 4 dniach uzyskałam odpowiedź, z prośbą o oczekiwanie jeszcze kilku dni na dostawę gdyż „szwalnia miała opóźnienie z doszyciem modeli” i że „kurier lada dzień dostarczy paczuszkę”. Paczki nie otrzymałam, zatem po kolejnych 3 dniach zażądałam linku do śledzenia paczki. Po kolejnych 5 dniach otrzymałam informację, że „lada moment” otrzymam link do śledzenia (upłynęło już wówczas 14 dni od dnia złożenia zamówienia). Jak już zapewne każdy kto czyta ten post może się domyślić, żadnego linku nie uzyskałam. Po kolejnych 9 dniach zdecydowałam się zacząć pisać komentarze pod postami jakie sklep udostępnia na swoim profilu na facebooku. Wówczas sklep zareagował natychmiast, kasując komentarze, następnie prosząc mnie o podanie numeru zamówienia. Wówczas minęło już prawie 30 dni od momentu złożenia zamówienia, czyli czas, który ma sklep według aktualnych przepisów prawnych na dostarczenie zamówienia do konsumenta. Byłam gotowa zgłosić sprawę do odpowiednich instytucji rozwiązujących spory konsumenckie. Poinformowałam o tym sklep, w wyniku czego sklep przekazał mi link do śledzenia paczki. Jednak to nie był koniec moich problemów z tą marką, lecz dopiero początek. Z informacji dostępnych pod linkiem do śledzenia paczki wynikało, że dane przesyłki zostały zarejestrowane 10 dni temu, jednak przesyłka do tej pory nie została nadana! Zatem osobiście przypuszczam, że został wygenerowany tylko numer paczki. Sklep tłumaczył się, że paczka musiała zaginąć w sortowni. Osobiście nie uwierzyłam w te argumentacje z uwagi na utratę zaufania do sklepu oraz moją osobistą, dotychczasową wiedzę o tym jak funkcjonują firmy kurierskie. Sklep jak przypuszczam zrozumiał wówczas, że będę żądać roszczeń z tytułu nie wywiązania się z umowy i tego samego dnia nadał paczkę. Jakież było moje zdziwienie gdy następnego dnia (już 28 dni od złożenia zamówienia) otrzymałam paczkę, ale znajdowały się w niej produkty których nie zamówiłam, towar był niezgodny z zamówieniem. Czy sklep wysłał jakikolwiek towar tylko po to, aby wywiązać się z terminu ustawowego realizacji zamówienia? Czy szwalnia w ogóle przez ten czas nie doszyła towaru który zamówiłam? Czy też może zabrakło materiału na sprzedawane na stronie produkty? Odpowiedź na te pytania z pewnością wykracza po za zakres osobistej, obiektywnej opinii jaką obiecałam się napisać.

Chciałam tu uczulić osoby chcące coś kupić w sklepie Larendi, aby bardzo ostrożnie postępować z tym sprzedającym. Ja mam nagrany moment rozpakowania paczki (z którego wynika, że firma wysłała towar niezgodny z zamówieniem), jak również moment pakowania paczki ze zwrotem towaru (na filmie widać, że towar nie jest uszkodzony i jest to ten sam towar co wypakowany, widać również numer przesyłki oraz treść załączonych do paczki pism). Taka dokumentacja pozwala mi dalej dochodzić swoich praw.

Firma miała 14 dni (od momentu zwrotu paczki) na zwrot środków na moje konto, oczywiście czas ten upłynął a pieniądze nie zostały zwrócone. Dlatego wystosowałam już odpowiednie pismo przedsądowe. Nikomu nie życzę tego typu przygód, ponieważ w stosunku do poniesionych kosztów może to się wydawać strata czasu. Być może właśnie na to liczy sprzedający? Jednak w moim odczuciu warto walczyć o swoje prawa i nie warto odpuszczać, przyzwalając tym samym na złe traktowanie siebie jako konsumenta.

Jeżeli chodzi o jakość towarów jakie otrzymałam w zamówieniu (notabene niezgodnych z zamówieniem) to nie spełniły moich oczekiwań. Dodatkowo ze zdjęć udostępnionych na stronie nie miałam możliwości wywnioskować czy krój jest odpowiedni oraz czy materiał jest dobrej jakości. Dodatkowo w mojej osobistej i oczywiście obiektywnej opinii brunetka z krótkimi włosami, która “prezentuje” towar na zdjęciach stoi krzywo, przybiera nienaturalne postawy co uniemożliwia ocenę towaru przed zakupem.

Podsumowując jakość towaru oraz jakość obsługi klienta kompletnie nie spełniła moich oczekiwań, a firma nie wywiązała się z ogłaszanych na stronie zapisów.

Ostatnio firma zdecydowała się na akcję promocyjną, która wyłania „najbardziej aktywnych fanów”, zwiększając tym samym zasięg każdego ich posta. Ocenę tego typu zabiegów marketingowych pozostawiam już Państwu.
Obserwuj wątek
    • marzena83 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 27.08.19, 09:03
      Spadłaś mi z nieba, jakbym czytała o sobie. Też zamówienie w czerwcu, też pomylone, też zwodzenie z wysłaniem paczki, a teraz z oddaniem pieniędzy. NIE POLECAM NIKOMU!! Komentarze na bieżąco kasowane, co widać..
      Jestem w szoku, że cała otoczka wokół tego sklepu jest jakby był super, a tak naprawdę nie życzę nikomu takiego traktowania :(
      • klaud.yna93 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 29.08.19, 17:48
        Jestem w tej samej sytuacji :( próbowała Pani rozwiązać to jakoś prawnie? Właśnie się zastanawiam co zrobić w tej sytuacji..
        • marzena83 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 29.08.19, 20:48
          Znalazłam coś takiego i będę wysyłała

          sadinternetowy.pl/pozwy/kreator-wezwania-do-zaplaty/
    • agsonikg Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 27.08.19, 13:29
      Niestety ja również posiadam złe doświadczenie ze sklepem LARENDI STORE, pomimo zwrotu towaru bardzo ciężko było uzyskać zwrot środków. Ciąglę przekładanie terminu, rzekome problemy z bakiem itp. Walczyłam i się udało chociaż nikomu nie polecam.
    • klaud.yna93 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 29.08.19, 17:42
      Dzień dobry! Jestem dokładnie w tej samej sytuacji, zdecydowanie nie polecam tej firmy. Czy możemy się skontaktować w tej sprawie? Bardzo proszę o odpowiedź.
      • autumn93 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 29.08.19, 21:10
        Proszę nie zrozumieć mnie źle, ale nie chcę w tym miejscu podawać swoich danych kontaktowych tj. telefon/e-mail. Nie jestem również prawnikiem, dlatego moja wypowiedź bazuje tylko na osobistych doświadczeniach i nie potrafię doradzić jak w poszczególnych sytuacjach rozwiązać problem z firmą Larendi. Jednak mam nadzieję, że to, że możemy się tu wspólnie wymieniać doświadczeniami jest pomocne. Polecam skorzystać np. z porad Urzędu Ochrony Praw Konsumentów.
    • marzena83 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 29.08.19, 20:51
      Polecam wysłać jej pozew do zapłaty. Ja planuje to zrobić.
      Nie wiem jeszcze jak to działa i czy jest skuteczne, ale im więcej osób wyśle tym lepiej :)

      sadinternetowy.pl/pozwy/kreator-wezwania-do-zaplaty/
    • martusia.7891 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 03.10.19, 18:07
      Dołączam się do negatywnych opinii o sklepie internetowym Larendi prowadzonym przez TRD Sp. z o. o. w Przeźmierowie. Moja przygoda dopiero widzę, że się rozpoczyna i dlatego postanowiłam już działać. Po tygodniu braku odzewu ze strony sklepu postanowiłam poszukać opinii i znalazłam właśnie to forum. No więc zamówiłam spódnicę poprzez stronę larendi.com (wcześniej nie było jej już w sprzedaży ale znowu się pojawiła - na instagramie również była informacja o kilku dostępnych sztukach) i również zapłaciłam za nią za pomocą Przelewy24. Od razu otrzymałam maila zwrotnego, że zamówienie przyjęto do realizacji. Po tygodniu braku dalszych informacji napisałam maila z prośbą o podanie terminu wysyłki towaru. Pomimo zapewnień autorespondera jakoby larendi odpisuje w ciągu 24 h minęły 4 dni (nie licząc soboty i niedzieli) a odp brak. Telefonów oczywiście też nie odbierają. Wysłałam więc ponownie maila, że albo wysyłają niezwłocznie zamówienie albo niech zwracają pieniądze. Tu odpowiedzi również brak. Powiadomiłam ich, że jeżeli nie poczynią żadnych kroków to sprawą zajmie się rzecznik praw konsumenta lub sąd. Bo jak widzę ta firma to zwykli oszuści liczący na to, że ludzie odpuszczą bo nikomu nie będzie się chciało chodzić po instytucjach i pisać pisma. I tu się mylą bo ja nie odpuszczę. Nawet gdyby to było 20 zł będę dochodziła zwrotu swoich pieniędzy. Zgłoszę sprawę również na policję, bo to jest zwykła kradzież. Wam również radzę to samo. Wówczas policja w waszym mieście przekazuje sprawę do miasta w którym znajduje się firma. Spryciule nie podali oczywiście adresu w zakładce "kontakt" i myślą że nikt ich nie znajdzie. Podali również w regulaminie zły numer KRS (inna kolejność kilku cyfr) żeby trudniej ich było znaleźć :)))))) Wystarczy wpisać TRD Sp. z o. o. i jest wszystko, adres, nazwisko Pana który tą firmę prowadzi - notabene coś z tam z finansami. Dziewczyny/ kobiety piszcie na tej stronie o waszych dalszych losach ze sklepem Larendi. Ja również dam znać co dalej w mojej sprawie. Nauczka dla mnie jest taka, że z niesprawdzonych sklepów będę zawsze zamawiać za pobraniem a nie płacić od razu. Dla właścicieli sklepu/strony WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bo najzwyczajniej w świecie kradniecie pieniądze. Jeśli policja i wezwania do zapłaty czy sąd nic nie pomoże, czas będzie się zwrócić do telewizji, bo jak widzę może tu chodzić o tysiące nie zwróconych złotych a UWAGA na pewno chętnie zajmie się tym tematem.
      • autumn93 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 14.10.19, 19:22
        Współczuję, że Pani również znalazła się w podobnej sytuacji. Ja otrzymałam zwrot środków dopiero po wysłaniu pisma przedsądowego (firma odmawiała odbioru wysłanego (list polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) przeze mnie pisma, przez dwa tygodnie nie zapoznała się z jego treścią, ale przypuszczam, że spojrzeli na adresata i w związku z tym zdecydowali się zwrócić pieniądze). Zwrotu dokonali oczywiście bez odsetek ustawowych których zażądałam, ale nie spodziewałam się po nich już niczego innego. "Pani od instagrama/fb" w mojej opinii woli bawić się w sklep jak mała dziewczynka i tracić czas na strzelanie mało inteligentnych min do telefonu, zamiast zająć się biznesem jak dorosła kobieta. Na przyszłość osobom, które mają problem z Larendi polecam od razu wchodzić na drogę prawną, bo nie warto tracić czasu i nerwów na pisanie smsów, meili czy wykonywanie telefonów, których nigdy nie odbierają. Z tego typu sprzedawcą nie warto się licytować i błagać o przestrzeganie praw, lecz je konsekwentnie od początku egzekwować. W innym wypadku można się spotkać z bezczelnością i brakiem szacunku do naszego czasu i pieniędzy. Z chińczykiem trzeba po chińsku ;) Pozdrawiam!
        • klaud.yna93 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 17.10.19, 11:33
          Dziewczyny, ja właśnie przygotowuje pozew z pomocą Rzecznika Spraw Konsumentów. Polecam Wam to samo. Błagam, nie dopuszczajcie sprawy! To jest zwykła kradzież i oszustwo!
      • paulinasz07 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 17.10.19, 15:16
        Mam identyczną sytuację :( Czekam już 3 tyg na zamówioną spódnicę, po kilku dniach zażądałam wiadomości na temat statusu zamówienia. Oczywiście na emaile nikt nie odpowiada, telefonów nie odbierają... Po natrętnym pisaniu wiadomości na instagramie w końcu dostałam odpowiedź, że zamówienia są realizowane do 7 dni roboczych, ale za chwilę sprawdzą status mojego zamówienia. Czekałam kilka dni i oczywiście żadnej odpowiedzi się nie doczekałam... Znów zaczęłam pisać wiadomości, już trochę bardziej stanowcze i dostałam odpowiedź, że wieczorem dostanę link do śledzenia przesyłki... Oczywiście jak wyżej, żadnego linku nie dostałam do dziś, mimo że upłynął już tydzień od tamtej "rozmowy", paczki też brak. Zaczęłam szukać opinii o tym sklepie, wcześniej o tym nawet nie pomyślałam, gdyż reklamuje się tak prężnie, że nie wpadło mi do głowy, że mogą to być jacyś oszuści. Po przeczytaniu komentarzy na tym forum napisałam wiadomość z żądaniem o jak najszybsze wysłanie paczki lub zwrot pieniędzy i zagroziłam, że jeśli w najbliższych dniach sprawa nie zostanie rozwiązana to zgłaszam ją do odpowiednich organów. Cisza... I oczywiście cudów się już nie spodziewam, ale nie zostawię tak tego. Właścicielka firmy musi mieć świadomość, że to nie te czasy, że można pozostać bezkarnym i okradać innych. Jeśli trzeba będzie to i w UWADZE mogę wystąpić, byle ta fałszywa firma upadła.
    • kejti_55 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 14.10.19, 21:13
      Mam niestety bardzo podobne doświadczenie, 30 lipca złożyłam zamówienie, 8 sierpnia napisałam maila co się dzieje z zamówieniem, nie uzyskałam odpowiedzi, zaczęłam pisac komentarze na instagramie pod ich zdjęciami - od razu ktoś do mnie napisał z prośbą o numer zamówienia, przeprosili powiedzieli, że w sklepie było za dużo wstawione i fizycznie mieli, powiedzieli, że już doszywają i za 3 dni wyślą - oczywiście nie wysłali. Potem jeszcze na fb pisałam komentarze, znowu się odezwali - oczywiście komentarze pokasowali (nie wiem czy wszystkie ale większość). Potem znowu wysłała maila z żądaniem zwrotu pieniędzy... potem pisałam więcej komentarzy na fb i insta... i jak znowu napisałam maila 25 września z informacją, że sprawę skierują do odpowiednich organów to od razu dostałam maila, że przepraszają i sprawa zostanie załatwiona w przeciągu 24h... 4 października wysłałam listem poleconym wezwanie do zapłaty (po znalezieniu danych w KRSie) i skan przesłałam na maila. 7 października dostałam informację na maila, że zwrot został już zrealizowany... minął tydzień, pieniędzy nie ma... nie wiem czy je wysłali, czy z pocztą czy gołębiem czy idą z nimi na piechotę, ale zwrotu nadal nie otrzymałam...
      myślę, że kolejnym krokiem będzie zgłoszenie na policję lub sprawa zostanie skierowana do sądu, muszę się poradzić jeszcze mojego prawnika.
      Odnośnie zabiegów marketingowych to własnie ich też wyśmiałam tym zabiegiem, napisałam pod komentarz, że najpierw niech zwrócą kasę za niewysłane towary a potem niech konkursy robią...
    • kruczek1989 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 22.10.19, 22:03
      Drogie autorki postów - witam w gronie oszukanych.
      4 października zamówiłam sukienkę na stronie Larendi. Płatności dokonałam natychmiastowo poprzez Przelewy24. Odrazu po wpłacie dostałam na maila automatycznie wygenerowaną odpowiedź odnośnie mojego zamówienia, które jest w realizacji. Wysyłka w 24h - tak było napisane zarówno na stronie, jak i w owej automatycznej wiadomości. Jako, że zakupu dokonałam w piątek wieczorem, będąc rozumnym człowiekiem, grzecznie przeczekałam weekend z myślą, że informacja o wysyłce nadejdzie w poniedziałek, maksymalnie wtorek. Do środy nie otrzymałam żadnej informacji, więc zaniepokojona napisałam wiadomość mailową. Nie trudno się domyśleć, bez odpowiedzi. Kolejnego dnia ponowiłam pytanie na Facebooku. Również cisza. Telefon - to chyba pozorant schowany w szafie. Nie ma opcji się do nich dodzwonić. Stanowczo za późno, postanowiłam poszukać opinii o sklepie. Wtedy trafiłam na ten wątek... Natychmiastowo ponownie napisałam na Facebooku, że napotkałam się z negatywnymi komentarzami, poprosiłam o niezwłoczną informację odnośnie mojej przesyłki albo zwrot pieniędzy. Jeżeli nie, zgłoszę sprawę do odpowiednich instytucji. Wiadomość została oczytana, dostałam odpowiedź w języku angielskim, że zastosowano domyślny blok odpowiedzi... W tym samym momencie Larendi odpisało mi na zaległego maila, że dostali informację, że paczuszka nie dotarła, czy życzę sobie natychmiastową wysyłkę, bo mają sukienki na magazynie, czy zwrot pieniędzy. Napisali też, ze mają zastrzeżony kilkudniowy termin realizacji zamówienia (ściema...). Niemal po minucie wysłałam im odpowiedź, że proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy. Do dzisiaj nie ma ani odpowiedzi, ani paczki, ani zwrotu pieniędzy.
      Pani właścicielka Larendi nie jest anonimowa w sieci, po KRS mamy dane jej męza, jej samej również, ponieważ modeluje w swoich rzekomych sukienkach na Instagramie i oznacza swój prywatny profil. Tam jest aktywna. Zauważyłam usuwanie komentarzy na Facebookowym oraz Instagramowym profilu, np. komentarzy pod zdjęciem 60, klikam by obejrzeć, a tam nic. Raz natrafiłam na komentarz użytkowniczki która 3 miesiące czeka na pieniądze, skomentowałam również. Nietrudno się domyśleć, że po minucie komentarzy już nie było... Niby uzytkownicy Instagrama oznaczają się w ich sukienkach, ale myślę, że wysyłają albo losowo, albo do blogerek z większym zasięgiem w ramach barteru aby nabić sobie reklamę i naciągnąć więcej ludzi.
      Od znajomej przypadkowo dowiedziałam się, że owa właścielka miała niegdyś sklep Random77. Ponieważ było mnóstwo negatywnych opinii odnośnie oszustw, sklep został zamknięty, a oszustwa jawnie można było przenieść pod nową nazwę.
      Jest mi niedobrze, że można tak bezczelnie oszukiwać ludzi i spokojnie spać. Pani lansuje się na instagramie fajnym życiem ZA NASZE PIENIĄDZE. Choćby to były grosze, za które nie chciałoby się dochodzić swoich praw, nie odpuszczajmy...Może połączmy siły, zgłośmy to. Nie przyzwalajmy by ta kobieta bezkarnie prowadziła swój "sklep" oszukując ludzi!
      • klaud.yna93 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 24.10.19, 17:41
        Jestem zdecydowanie za połączeniem sił! Może jakiś zbiorowy pozew? Nie wiem jak to dokładnie działa, ale na pewno tej kobiecie nie odpuszczę! Zastanawiam się tylko jak możemy zebrać się wszystkie i pogadać na ten temat, nie koniecznie tu na forum? Utworzyć grupę na facebooku? Co myślicie?
        • kruczek1989 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 25.10.19, 19:55
          Tak, grupa to dobry pomysł...Tylko jak zebrać wszystkich oszukanych?
        • kruczek1989 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 25.10.19, 20:06
          zapraszam www.facebook.com/groups/2704561242939542/
      • paulinasz07 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 24.10.19, 21:43
        Również jestem za połączeniem sił. Nie mogę patrzeć jak ta Pani co weekend imprezuje za nasze pieniądze i robi z nas idiotów. Jeszcze się z takim bezczelnym człowiekiem w życiu nie spotkałam...
        • margolcia1412 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 25.10.19, 10:37
          Dziewczyny połączmy siły, bo ja też zostałam oszukana.
          • plinka90 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 25.10.19, 18:03
            Dziewczyny też zostałam oszukana, 28 czerwca zostałam poinformowana ze zwrot został dokonamy do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnych pieniędzy na konto, mam wszystkie @ w których zostałam poinformowana ze została dokonanay na kolejnego @ z zapytaniem kiedy będzie zwrot bo nie wpłynęło nic na konto dostałam odpowiedź ze maja problemy w księgowości..
    • kruczek1989 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 25.10.19, 20:04
      Zapraszam na grupę oszukanych www.facebook.com/groups/2704561242939542/
      • autumn93 Re: Larendi Sp. z o.o. - NIEZALEŻNE OPINIE 19.11.19, 15:31
        Czy ta grupa dalej funkcjonuje?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka