Dodaj do ulubionych

B R A V I S S I M O

19.10.07, 16:24
Wątek poświęcony sklepowi internetowemu:
www.bravissimo.com/Default.aspx
Tu zamieszczamy komentarze i pytania dotyczące OBSŁUGI, CZASU DOSTAWY,
procedury składania zamówień, sposobów płatności, zwrotów, wysokości cen,
zmian na stronie internetowej, promocji cenowych itp.

ZANIM ZADASZ PYTANIE, koniecznie przeczytaj:
stanikowe-sklepy.blogspot.com/2007/09/bravissimo.html
UWAGA! NIE omawiamy w tym wątku KONKRETNYCH MODELI STANIKÓW! Na to miejsce
jest w wątkach odpowiednich producentów (np. Fantasie, Kalyani, Panache itp.).
Natomiast o topach i ubraniach marki Bravissimo piszemy tu:
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=62098224&a=62098224
Zapraszamy!
Obserwuj wątek
    • szarsz Re: B R A V I S S I M O 23.10.07, 10:45
      Ja mam pierwsze zakupy w bravissimo na świeżo. I jestem, jak na
      razie, zachwycona.

      Kupiłam trzy bluzki i jeden stanik, przyszły w ciągu trzech dni
      roboczych. Część zakupów odesłałam - to może kogoś zainteresować -
      odsyłałam jedną bluzkę i jeden stanik w kopercie bąbelkowej, koszt
      poleconego priorytetu 15,30 zł.

      Przy wymianie miałam duuuuuże wątpliwości, na jaki model i jaki
      rozmiar wymienić. Napisałam do nich mejla, w którym wyjaśniłam,
      czego potrzebuję i opisałam jaki stanik w jakim rozmiarze leży na
      mnie najlepiej. W ciągu dwóch dni wymieniłam z nimi z 10 mejli, przy
      czym przekazano mnie dziewczynie, która nosi staniki Frei, bo
      zadeklarowałam, że w takich czuję się najlepiej. Doradziła mi i
      model i rozmiar (Kalyani z ich magicznym symbolem KA61 w rozmiarze
      28HH w miejsce mojego regularnego 30H, zobaczymy czy faktycznie
      dobrze). Okazuje się, że akurat ten model Kalyani w moim rozmiarze
      będzie dostępny w połowie listopada, więc przeprosili dodatkowo,
      mimo tego, iż informacja wisi na stronie sklepu.

      Bez problemu zarezerwowali rzeczy na wymianę i zmienili rezerwację,
      gdy zmieniłam zdanie :) Obsługa klienta super!
      • abal2 Re: B R A V I S S I M O 13.06.08, 13:53
        Zamówiłam 6 czerwca, czyli tydzień temu staniki. We poniedziałek 9 czerwca
        pobrali mi pieniądze z konta. W mailu potwierdzającym zamówienie, napisali, że
        kwota zostanie pobrana z mojego konta po wysłaniu bielizny. Natomiast, kiedy
        loguje się na moje konto na bravissimo moje zamówienie ma wciąż status "in
        progress". Co rozumiem moim zdaniem świadczy, że nie wysłano. Czy zawsze po
        wysłanie paczki pojawia się status, że wysłano? W końcu już minął tydzień od
        złożenia zamówienia. W regulaminie sklepu pisze, że jest 28 dni na zwrot. Ale 28
        dni liczone od kiedy?
        • wieczorynka79 Re: B R A V I S S I M O 13.06.08, 16:51
          ja status In progress mam cały czas a juz dostałam to co chciałam i
          odesłałam a cały czas mam ten status.na to nie patrz.Jak pobrali
          pieniądze to znaczy,że od tego dnia licz dni przesyłki.Wcześniej
          pieniążków nie pobierają tylko wtedy gdy przesyłka jest gotowa do
          wysłania.
    • butters77 Bardzo lubię ten sklep 25.10.07, 12:09
      Zamawiałam w Bravissimo kilkakrotnie i zawsze byłam zadowolona z jakości
      obsługi. Był to zresztą pierwszy zagraniczny sklep internetowy, z którego usług
      korzystałam, więc początkowo zasypywałam ich mailami z pytaniami:) Na wszystko
      odpowiadali uprzejmie i wyczerpująco (choć - ostrzegam - nie zawsze natychmiast).

      Czas dostarczenia przesyłki wahał się od 4 do 24 (!) dni:) - co jednak wynikało
      (jak sądzę) z zawirowań Poczty Polskiej. Tak czy owak, ostatecznie przesyłki
      przychodziły - w dobrym stanie, porządnie zabezpieczone.

      Wymiana staników też odbywała się bez problemów - formularz wymiany jest
      czytelny i łatwo znaleźć miejsce na wpisanie numeru konta, na który sklep ma
      przelać wyrównanie (jeśli wymieniasz biustonosz na tańszy model) lub
      zaznaczenie, by zwrot przyszedł na tę samą kartę, którą płaciłaś. Gdyby jednak
      ktoś nieanglojęzyczny miał wątpliwości - na pewno rozstrzygniemy je na forum.

      Najbardziej jednak podoba mi się w Bravissimo zakładka "My past purchases" (w
      obrębie działu "My Bravissimo" - trzeba się najpierw zarejestrować), w której
      wyświetlone są wszystkie moje dotychczasowe zakupy - wraz ze zdjęciami. To
      bardzo praktyczne, bo czasem - gdy zamawiam na próbę kilka sąsiadujących ze sobą
      rozmiarów - po dłuższym czasie nie pamiętam, który leżał najlepiej, a które
      zwróciłam - a dzięki "My past purchases" sprawdzam to błyskawicznie.

      Jedyne wady Bravissimo, jakie widzę, to:
      a) ceny:) - tzn. nie są wyższe, niż gdzie indziej, ale dla mnie to i tak ciut za
      wysoko, więc szaleję na wyprzedażach;)
      [przy okazji - za WYPRZEDAŻE duży plus dla sklepu!]

      b) nazwy produktów - sklep nadaje wszystkim modelom kody (litery + cyfry), a nie
      posługuje się oficjalnymi nazwami modeli (np. Freya - Millie to w Bravissimo
      Freya FY71), co utrudnia odnalezienie upatrzonego modelu w innym sklepie. Ale od
      czego jest Lobby;)
    • butters77 Obsługa mailowa [zazulla] 25.10.07, 12:29
      Zdesperowana, nie wiedzac jaki naprawde mam rozmiar biustonosza, napisalam do
      Bravissimo. Opisalam wymiary, odpowiedzialam na ich pytanie na temat wbijania
      sie stalek, marszczenia sie materialu, robienia sie buleczek, tego czy stalki
      stykaja sie z mostkiem i takie tam. Zalaczylam zdjecie w biustonoszu. Na kazdego
      maila odpisali w ciagu 2 minut, czym mnie milo zaskoczyli. Przyznali mi racje
      ze ten 80G jest na mnei za maly w misce a za duzy w obwodzie i sugeruja ze mam
      rozmiar 34HH!

      Wszystkie maile napisali milo, duzo opisali. Jestem pod duzym wrazeniem,
      szczegolnie ze odpisali o 17.30 w sobote, gdzie wiekszosc sklepow netowych nie
      odpisuje na weekendzie. Jak narazie ten sklep zrobil na mnei najlepsze wrazenie.

      [zazulla]
      • zazulla Re: Obsługa mailowa - ogrony plus 25.10.07, 14:29
        butters77 napisała:

        > Przyznali mi racje
        > ze ten 80G jest na mnei za maly w misce a za duzy w obwodzie i sugeruja ze mam
        > rozmiar 34HH!

        Oj dawno to musialo byc, bo obecnie nosze 65JJ a wczoraj zamowial u nich 60K :)

        Ale podtrzymuje opinie o obsludze mailowej. Napisalam do nich pytanie o 65JJ w
        zamawianych modelach. Odpowiedz dostalam po 21 od pani Anne Oakes a godzine
        pozniej od pani Cheryl Ayre. Obie napisaly to samo [tyle, ze jedna szczegolowo
        sie rozpisala, dlaczego danego sezonowego koloru nie wprowadzaja].
        Oczywiscie obie, bardzo przepraszaja, ze sie rozczarowalam nie znajdujac danego
        rozmiaru [swoja droga szukalam na wyprzedazy].

        Mimo, ze ciagle odpisuje na tego samego maila, to dzisiaj dostalam odpowiedz od
        pani Jenny Brooks :) Rownie przemila.

        • szarsz Re: Obsługa mailowa - ogrony plus 25.10.07, 15:01
          zazulla napisała:
          > Odpowiedz dostalam po 21 od pani Anne Oakes a godzine
          > pozniej od pani Cheryl Ayre.
          > Mimo, ze ciagle odpisuje na tego samego maila, to dzisiaj dostalam
          > odpowiedz od pani Jenny Brooks :) Rownie przemila.

          Ależ ich tam :) Ja korespondowałam z paniami: Charlotte Neale,
          Andreą O'Sullivan, Keren Rolfe, Holly Rickard, Laurą Franklin i
          Janie Bailey... Ot taka ciekawostka.
    • butters77 Moje pierwsze wrażenia [ekler.ka] 25.10.07, 13:07
      ekler.ka, 2 stycznia 2007:
      zamowilam pierwszy raz na bravissimo w ramach prezentu gwiazdkowego dwa
      staniki:) przyszly dosc szybko jak na okres swiateczny-dzis,a zamawialam w
      swieta. wszystko super zapakowane,w papier swiateczny i w ogole :) tylko
      ze...rypneli sie w rozmiarze ;/ zamowilam dwa staniki 34ff,a jeden dostalam
      34f,mimo ze na zamowieniu jest ff...wymienic nie moge,bo zostal w miedzyczasie
      wykupiony.na
      szczescie nie wydaje sie specjalnie maly,wiec chyba go sobie
      zostawie,zastanawiam sie jednak,czy nie napisac im jakiegos maila,co sadzicie?

      kasica, 5 stycznia 2007:
      Napisz, napisz. Oni sa super uprzejmi, na pewno Cie przeprosza i
      zaproponuja wymiane na cos innego, jesli tamten juz wykupiony,
      albo moze jakas znizke dostaniesz. Nie mialam co prawda takich doswiadczen z
      nimi, ale jak dotad sa naprawde w porzadku i zdziwilabym sie, gdyby Cie zle
      potraktowali. Widac nawal swiatecznych zamowien ich przerosl i zwyczajnie sie
      pomylili.

      ekler.ka, 24 stycznia 2007
      napisalam w koncu tego maila,odpisali bardzo milo, musze przyznac,zaproponowali
      zwrot lub wymiane na inny model.zostawilam stanik,ale troche sie wkurzylam jak
      jakies 10 dni pozniej rozmiar 34ff znow sie u nich pojawil ;) trudno.
    • maith Wszystko w najlepszym porządku :) 25.10.07, 13:14
      Zamawiałam tam wiele razy i za każdym razem przesyłka docierała szybko, w razie
      problemów z czymkolwiek kontaktowali się mailowo, że chwilowo czegoś nie mają na
      stanie, ale ściągają nam to ze sklepów i dadzą znać, jak będzie. Jestem z nich
      bardzo zadowolona :)
    • butters77 Polskie znaki w zamówieniu [besame.mucho] 25.10.07, 13:23
      besame.mucho, 22 kwietnia 2007:
      Dziewczyny, mam problem. Próbuję się zarejestrować na stronie Bravissimo (bo
      wreszcie czas na moje pierwsze zakupy w tym sklepie!) ale nie mogę wpisać mojego
      adresu. Mieszkam na ulicy, której nazwa zaczyna się na Ł i ich strona nie chce
      tego zaakceptować, ani jako "Ł", ani jako "£". Może któraś z Was też miała tam
      problem z polskimi znakami?

      yaga7, 22 kwietnia 2007:
      Obcinasz ogonki i z Ł robisz L :)
      Ja tak robię wszędzie, mam sporo polskich literek i bez problemu dochodzi. Nawet
      Kraków piszę jako Krakow i jest ok:)

      butters77, 23 kwietnia 2007
      Ja mam w nazwie ulicy i w nazwisku "ń" i nigdy nie było problemów (zarówno w
      Bravissimo, jak i w innych sklepach zagranicznych) - mimo że nazwisko
      właściciela karty zawierało przecież to ń.
      Na wszelki wypadek można jednak - jak radzi Zazulla - wysłać do sklepu maila z
      wyjaśnieniem - czyli że np. nazwisko "Biuściasta" na karcie i "Biusciasta" w
      zamówieniu to to samo:)
    • kumakk zwroty - pytanie 29.10.07, 22:24
      widze, ze nie przyjmuja przesylek kurierskich (bo maja PO BOX). Czy
      z tego samego powodu nie mozna do nich wyslac poleconego? Czulabym
      sie pewniej rejestrujac przesylke...
      • limonka_01 Re: zwroty - pytanie 29.10.07, 22:42
        Wszystko co odsyłałam było wysłane poleconym. Zawsze docierało bez problemów. Prawdopodobnie codziennie przyjmują sporo odsyłanych paczek. Na pudełku napisz lub naklej RETURNED ITEM.
      • mirella102 Zwrot - pytanie 24.11.07, 08:45
        Witam was dziewczyny,
        Moje pierwsze zamówienie stanika z mniejszym obwodem, bylo zlozone wlaśnie w bravissimo niestety źle wybralam, czy mogłaby mi ktoraś z was, napisać jak wypelnić kartę zwrotu i na jakie konto będę miała przesłać pieniądze za ponowne wysłanie paczki.
        Przepraszam za tak głupie pytania ale niestety nie znam angielskiego, i poruszam sie po omacku.
        Pozdrawiam.
    • zazulla sklep idealny - gdyby nie ceny :) 30.10.07, 12:38
      Wlasnie dostalam moje drugie zamowienie u nich.
      Przesylka wyszla od nich 26.10 a pieczatke z poczty w Rzeszowie mam z 27.10!
      Swietna obsluga mailowa - zawsze z wielkimi przeprosinami jesli czegos nie ma itd.

      Szkoda, ze ceny niewyprzedazowe takie wysokie. No i przesylka droga - 5,50
      funta, gdzie inne sklepy potrafia za darmo wyslac przesylke do Polski.
    • madzi1 płatności 02.11.07, 11:10
      Wyczytałam na ich stronie że można u nich płacić visa electron,
      krdytowa/debetowa, więc tzn że jeśli mam zwykła vise electron to
      mogę nią zapłacić?
      • zazulla Re: Pytanie o opakowanie 06.11.07, 22:35
        Ostatnie dwa biustonosze dostalam w pudelku. Poprzednie dwa byly zamawiane jakby
        osobno wiec przyszly rownoczesnie - w pudelku i kopercie. Nigdy nie mialam
        naklejonego rachunku na opakowaniu tylko wewnatrz mialam jakby fakture.
    • zazulla w oczekiwaniu na zwrot kasy 09.11.07, 12:41
      Jak dlugo czeka sie na zwrot pieniedzy na karte?
      Staniki zamowilam 25.10, dostalam je 30.10 i tego samego dnia odeslalam
      poleconym priorytetem. 06.11 napisalam do nich czy dostali moje zwroty - tak,
      wlasnie je wklepuja w system. Do teraz status zamowienia nie zmienil sie a kasy
      nie mam.

      Ile srednio trwa proces zwrotu na karte? Niestety nie pamietam jak bylo porzednio.
    • zania_uk rezerwowanie wyprzedanego rozmiaru 12.11.07, 20:07
      wlasnie zadzwonilam do bravissimo i poprosilam o zarezerwowanie mojego rozmiaru
      ktory zostal szybko wyprzedany. dziala to tak ze jesli ktos zwroci stanik, to ja
      go dostane w pierwszej kolejnosci. chyba czekaja tak przez 2-3 tyg.
      jesli mi sie poszczesci to dam znac :)
      a zarezerwowalam ten nowy panache emerald turkusowy. wszystkie 28mki sie
      wyprzedaly w ciagu tygodnia czy dwoch. a ja sie zagapilam
      • olusimama Re: rezerwowanie wyprzedanego rozmiaru 19.11.07, 18:29
        a powiedzcie mi, czy moge wymienić stanik na bluzkę? Bo kupiłam stanik, nie
        opasuje, szukam na co by go tu wymienić bez potrzeby dopłacania (wyszłam z kasy
        całkiem ;-) i znalazłam fajna bluzkę na wyprzedaży. Można?

        Zaraz do nich sklecę jakiegoś maila ale może któraś z Was już tak robiła.
        • olusimama No fajni sa :-) 21.11.07, 20:55
          olusimama napisała:

          > a powiedzcie mi, czy moge wymienić stanik na bluzkę?

          Skleciłam do nich maila z pytaniem, czy taka wymiana jest mozliwa i dziś
          dostałam odpowiedź, że ta bluzka jest już dla mnie zarezerwowana, nadali numer
          tej wymianie i w ogóle w czym jeszczemoga pomóc :-)

          świetnie, podoba mi się obsługa.

          wysyłam jutro Lazy Daisy, wymieniam go na BH07.
        • zania_uk Re: rezerwowanie wyprzedanego rozmiaru 21.11.07, 22:44
          mozesz wymieniac na co chcesz... ja wymienialam bluzki na staniki, a potem tamte
          staniki na jeszcze inne. w sumie jest to fajny sposob oszczedzania na kosztach
          przesylki - w nieskonczonosc cos wymieniac (mozesz wymienic jeden stanik na dwa,
          i doplacasz roznice) ;)
          a ze u nich jest miesiac na wymiane, to mozna poczekac na cos nowego ;)
      • mirella102 Zwrot - pytanie 24.11.07, 08:48
        Witam was dziewczyny,
        Moje pierwsze zamówienie stanika z mniejszym obwodem, bylo zlozone wlaśnie w bravissimo niestety źle wybralam, czy mogłaby mi ktoraś z was, napisać jak wypelnić kartę zwrotu i na jakie konto będę miała przesłać pieniądze za ponowne wysłanie paczki.
        Przepraszam za tak głupie pytania ale niestety nie znam angielskiego, i poruszam sie po omacku.
        Pozdrawiam.
        Przepraszam,za pierwszy post nie w tym miejscu.
        • limonka_01 Re: Zwrot - pytanie 24.11.07, 10:27
          W kartę zwrotu w górnej tabeli wpisujesz dane zwracanego stanika - symbol
          przyczyny zwrotu, symbol sklepowy stanika, rozmiar, ilość sztuk i coś tam jeszcze.
          W tabeli poniżej wpisujesz dane stanika, który chcesz, aby Ci przysłali w wyniku
          wymiany.
          W Stanikowych Sklepach zamierzem zamieścić skany z formularzy zwrotów wraz z
          instrukcją wypełniania, ale jakoś brakuje mi na to czasu.

          Ponowna wysyłka jest bezpłatna, o ile cena wymienianego stanika jest taka sama,
          jak zwracanego. Jeżeli jest rózna, to sami ściągają różncę z karty lub zwracają
          nadpłatę na kartę. Ty nic nie musisz robić.
    • fortunata0 Zwrot 03.12.07, 12:33
      Dziewczyny a jak rozbiłyście zwrot to wysyłałyście w tym samym
      pudełku czy też bąbelkowej kopercie?
      Zastanawiam się czy to pudełko to będzie liczone jako list czy
      paczka..
      • maja_sara Re: Przykład tempa realizacji 14.12.07, 13:55
        A ja czekam już trzeci tydzień na przesyłkę i...i chyba się nie
        doczekam. na stronie, na moim koncie jak byk jest napisane, że 24
        listopada bielizna została wysłana do mnie. A ja nadal nie mam nic.
        Czy przesyłka przychodzo do Was jako list zwykły w kopercie i jest
        wrzucana do skrzynki na listy, czy jako paczka i dostarcza ją
        listonosz od paczek??
        To mój pierwszy zakup na bravissimo. Od kiedy uważa się przesyłkę
        za zagubioną? Może ten mój biustonosz gdzieś się poniewiera i nigdy
        do mnie nie dotrze? Tracę cierpliowść;-(
    • fortunata0 zaginiona przesyłka... 14.12.07, 19:33
      ojoj, wysłałam zwrot 3. XII poleconym i do dziś jeszcze nie doszedł
      do Bravissimo.
      Tylko się modlić zostaje, by przesyłka nie zaginęła w akcji.

      Dziewczyny, a jeżeli mój zwrot do nich nie dotrze (odpukać w
      niemalowane) to co ja mam zrobić?
      Rozumiem, że reklamacja na poczcie ale czy mi poczta zwróci
      równowartosć?
      • olusimama Re: zaginiona przesyłka... 14.12.07, 19:48
        najpierw uzbroić się w cierpliwość, poczta ma obsuwy, bo się nie wyrabiają -
        informacja z pierwszej ręki. Czekam na 2 przesyłki z Anglii, trzecia, wysłana 5
        z Bravissimo dotarła dzisiaj, wyglądając jakby ją ktoś otworzył, obejrzał
        zawartość, zamknął a na koniec rzucił na podłogę i podeptał :-/

        jak nie dotrze po 3 tygodniach reklamować w swoim urzędzie.
        • maja_sara Re: zaginiona przesyłka... 17.12.07, 11:25
          No ja już czekam 24 dzień ;-( Czyli czwarty tydzień jak nic. Z
          doświadczeń ze swoją pocztą i tak wiem, że nic nie osiągnę. Pani
          spojrzy na mnie lewniwym wzrokiem i nawet tyłka nie ruszy na
          zaplecze zobaczyć, czy jakaś przesyłka na mnie czeka. Znam to,
          przerabiałam już takie "akcje" z moja pocztą kilka razay :-(
          Ale jestem wściekła!!
    • fortunata0 troszke mnie zezloscili 03.01.08, 10:53
      Czekalam i czekalam, az sie doczekalam po swietach maila od
      Bravissimo, ze moj zwrot doszedl ale wyprzedali majtki od kompletu i
      wysylaja mi tylko stanik. No to ja szybciutko odpisalam (jakies 2
      godz po ich mailu), ze w takim razie prosze o zwrot pieniazkow bo
      zalezy mi na komplecie... a oni na to, ze juz wyslali stanik.

      Wydaje mi sie, ze nie powinno tak to dzialac, wolalbym, zeby
      poinformowano mnie o braku w magazynach i zapytano co w tej sytuacji
      zrobic (wyslac czesc zamowienia czy zwrot pieniedzy).


          • anna-pia Re: troszke mnie zezloscili 08.01.08, 22:49
            auvi napisała:

            > a ja czekam na przesyłkę od 18 grudnia - podobnież wtedy wysłali,
            > zamówienie składałam 12.12
            > nie wiem czy to ta głupia poczta? myslicie, ze powinnam cos do nich
            > napisac?

            Koniecznie napisz.
            • mefistofelia upewniam sie 09.01.08, 23:06
              czy jak wczoraj zakupilam tankini, a dzis moja transakcja jest still in progress
              a moj rozmiar pieknie sie zazolcil informujac, ze nie jest in stock to oznacza,
              ze bede musiala dluzej czekac?

              akurat czekanie dluzej niezbyt mnie interesuje i w takim wypadku rozwazalabym
              zmiane zamowienia. uwzglednia mi?
              • ekler.ka Re: upewniam sie 09.01.08, 23:23
                ja mysle,ze wzielas po prostu ostatni i dlatego tak sie stalo. jak kupujesz,to
                on od razu znika ze sklepu,jesli jest tylko jeden.a in progress oznacza po
                prostu,ze jeszcze nie wyslali.chociaz nie wiem,teraz maja tam chyba ostre
                zamieszanei przez te wyprzedaze i moje zamowienia tez sa ciagle in progress od
                soboty.mam nadzieje,ze jednak wyslali,tylko nie zmienili statusu,bo kasa z karty
                poszla.
    • marla30 Re: B R A V I S S I M O 12.01.08, 07:44
      Dziewczyny, a czy któraś z Was kiedyś NIE otrzymała przesyłki z Bravissimo? Co wtedy? Mam podejrzenie, że moja zaginęła (czekam juz 10 dni, pewnie bym nie histeryzowała, gdyby nie to, że na tej poczcie zaginęło mi już kilka krajowych przesyłek, ostatnio zaś jedna zagraniczna). Czy Bravissimo jest skłonne uznać reklamację i powtórzyć zamówienie, względnie oddać pieniądze, czy też, jak mnie poinformowała wczoraj pani na poczcie - "Jak nie dojdzie, to pani strata"?
      A, przesyłka z figleaves wysłana dwa dni później doszła po dwóch dniach, więc raczej ne jest to kwestia poświątecznych opóźnień na mojej poczcie.
    • suziliu statusy/dostawa raz jeszcze 15.01.08, 10:26
      Pierwszy raz mam kłopoty z Bravissimo. Z regułu (a zamiawiałam u
      nich ładnych kilka razy) przesyłka od dnia zamówienia przychodziła w
      ok. 10 dni. Swoje zamówienie złożyłam 7 stycznia, a moja transakcja
      nadal ma status in progress. Pisac do nich z pytaniem ? Może nadal
      obsługują zaległe prezenty świateczne, albo nie wiem...
        • auvi Re: statusy/dostawa raz jeszcze 15.01.08, 11:59
          a ja czekam od 18 grudnia - prawie miesiąc. Napisałam do nich, ze
          nie dostałam paczki, kazali sprawdzić na poczcie co tez uczyniłam.
          Jka było do przewidzenia, na poczcie zostałam poinformowana, że nic
          nie ma i napewno źle zaaresowali!!!
          Wczoraj dostałam maila, że moja przesyłka zostanie ponownie wysłana.
          Nie powiem, ulżyło mi, bo myslalam, ze 500 zl bedę w plecy!! (
          takie tam małe zamówionko!)
          życzę powodzenia tym, które mają opóźnienia:0
          I pisać Kobitki, PISAĆ!!
      • ekler.ka Re: statusy/dostawa raz jeszcze 15.01.08, 12:05
        ja zamawialam 5 stycznia,w poniedzialek, 7 stycznia pani wycofala czesc
        zamowienia zgodnie z moja prosba.moje tez dalej ma status "in progress",ale
        dziewczyny tu pisaly,ze ostatnio czesto zawalaja te statusy na stronie,a
        przesylka juz dawno wyslana...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka