Dodaj do ulubionych

Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła

IP: *.adsl.inetia.pl 02.01.09, 19:22
Podziękujcie Koplowi i jego kolesiom. Co on zrobił w tym temacie? odpowiedzcie
sobie, a wtedy na pewno już na niego nie zagłosujecie!! To najbardziej
arogancka w ostatnich latach ekipa rządząca miastem! Mają wszystkich głęboko w
du...e, tylko swoich interesów pilnują. Może faktycznie kupił sobie domek w
pobliżu 12-ki i mu przeszkadzał hałas?
Obserwuj wątek
    • Gość: amen Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.01.09, 20:40
      to chore, tyPOwo liberalne POlskie POdejście do komunikacji
      publicznej - musi na siebie zarabiać. Nikt nie bierze POd uwagę, że
      powinna być dofinansowywana i że po to państwo pobiera podatki by to
      robić ułatwiając m.in. dojazd do pracy - płacącym podatki i szkoły -
      dzieciakom, których rodzice płacą podatki, również z mniejszych
      miast i dzielnic.
      A po to się chodzi do pracy, żeby zarabiać na te podatki m.in.,
      mobilne społeczeństwo to więcej kasy z podatków.
      • Gość: kusto Ludzie nie dajmy sie, to zgraja co nami rzadzi! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.09, 22:09
        Podobnie jest w Gliwicach. Już nad pętlą tramwajowa wiszą czarne chmury.
        Najwyższy czas przegonic tych darmozjadow,co to na wszystkim chcą zbijac dla siebie kase, a to co nie przynosi krociowych zyskow chcą zlikwidować.
        Oni psie syny dojada wszedzie, bo na własnych samochodzach za diety z naszych podatkow stać ich, a kiedy morde schleją jeden z drugim, to ich zawiozą radiowozem albo nawet karetka pogotowia.
        To co zrobiono z PRL to kontynuacja parti kolesiow, "płatnych zdrajców pachołków Rosji"!
    • Gość: wqrw Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.09, 20:46
      Kopel to debil. Podobnie jak ta cała zgraja idiotów z KZK GOP.

      NIGDZIE NIE BYŁY UPUBLICZNIONE WYLICZENIA, KTÓRE BY POTWIERDZAŁY
      SLOWA, TEGO IDIOTY KOPLA - ŻE DOFINANSOWANIE TEJ LINII WYMAGA
      MILIONA.

      TO JEST KŁAMSTWO, KTÓRE MA UKRYĆ PRAWDZIWĄ PRZYCZYNĘ LIKWIDACJI -
      LINIA nr 12 PRZESZKADZA MIESZKAŃCOM REZYDENCJI POŁOŻONYCH PRZY PARKU.

      A wy, z GW potraficie tylko powtarzać to co wam powie panii Alodia i
      Kopel. Dupy wołowe, nie dziennikarze.

    • Gość: Beata Górka Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła IP: 85.219.190.* 02.01.09, 23:13
      Autobus 663 WCALE nie jeździ tak jak tramwaj 12! Pomyślcie o
      ludziach, którzy wsiadali na przystankach "mijanka" i "plac
      Alfreda"! Teraz żeby dojechać do pracy w Chorzowie musze iść na
      autobus pod wieżę telewizyjną! Z mojego domu do wieży droga zajmuje
      mi ok.20 minut, juz nie wspomne o tym, że wieczorem wracając z pracy
      muszę przejść obok Lasku Bytkowskiego a to ani przyjemne ani
      bezpieczne nie jest! Nie ma ani jednego autobusu , którym można z
      Chorzowa dojechac na Tuwim, może ktoś o tym pomyśli?
    • Gość: Seb KZK GOP: zmień bus na wóz IP: 83.143.98.* 03.01.09, 01:27
      Tak chyba powinno brzmieć nowe hasło reklamowe tego związku.
      Zamiast zatłoczonymi,brudnymi autobusami, które jeżdżą "na około" kup sobie za
      kilka tysięcy własny samochód, który zawiezie cię szybko tam gdzie chcesz.
      Benzyna potaniała więc wyjdzie to tak drogo.

      To jest chyba jedyny taki przypadek w Europie gdzie organizacja komunikacji
      publicznej zmusza ludzi do zaprzestania korzystania z niej.
        • Gość: dg Re: KZK GOP: zmień bus na wóz IP: *.mikolow.net 03.01.09, 12:03
          Czym Wy się przejmujecie. Polecam historie linii 37 Katowice dw. PKP- Mikołów
          przez zarzecze. Do piotrowic jest obładowany ale potem przez zarzecze do
          Mikołowa jeżdżą tylko nieliczni. Efekt? 'Mieszkańcy' skarżyli się na jakość
          autobusów(Zagozda)- a więc wspaniały Uszok nowo nabyte busy(odzysk z niemiec ale
          i tak o niebo lepsze od tamtych) skierował na tą właśnie linie a 653 jeżdżący
          najkrótszą drogą do Mikołowa często obsługują najstarsze rzęchy kzggop i
          problemu oczywiście nie ma. NIe ważne że jeździ nim znacznie więcej ludzi.
          Przyspieszoną linie 810 już zlikwidowali. No ale przecież najważniejsze są
          'odpowiednie ' dzielnice. Wasza 12 na tych zdjęciach jest w porównaniu do tego
          busa przeładowana. No ale ktoś miał interes żeby ją zlikwidować.
          • e.day Re: KZK GOP: zmień bus na wóz 03.01.09, 18:55
            czekam, bardzo niecierpliwie czekam aż się UM Mikołów dogada z PKP i uruchomią
            pociągi Mikołów - Katowice. Z ogromną przyjemnością zrezygnuję z usług KZK GOP,
            bandy idiotów, zdzierców, bezmyślników i pajaców.
      • holtze Re: Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła 03.01.09, 17:14
        wyobrazcie sobie ze mer londynu ktoregos dnie mowi: northern line jezdzi czasami
        pusta (a jezdzi, tak jak kazda linie metra po godzinach szczytu) wiec trzeba ja
        zlikwidowac i zastapic tanim autobusem.
        na drugi dzien mer londynu nie bylby juz merem londynu...

        kopel ktory doprowadzil do upadku euro 2012 na gornym slasku i wiele innych
        niszczy kolejny dorobek pracy pokolen...

        trudno zwalac to na goroli, akurat najwieksi niszczyciele gornego slaska w
        ostatnich latach to uszok, kopel i inni...rodowici slazacy narobili wiecej szkod
        niz gorole przez 40 lat...

        magister_rafal napisał:

        > tak bydzie jak sie gorolom daje rzondzic !
        >
        > dla mie to szopka bo niby 663 jedzie co 15 minut ale ino 2 kursy dojadom do
        > centrum Siemianowic reszta jedzie na Wezłowiec pentla na bytkowie szkoda slow n
        > a
        > goroli
    • Gość: Tarnowitz Jak to jest z tą ekonomią? IP: *.adsl.inetia.pl 03.01.09, 18:05
      Może mi to ktoś wytłumaczyć, jak to jest z tą ekonomią?
      Może nie o tramwajach, ale kilkanaście lat temu z tego samego powodu
      próbowano zlikwidować autobus nr 112 łączący Tarnowskie Góry z
      Gliwicami. Bo nie ekonomiczne, bo same straty itd.
      Problem w tym, że ta linia była tak przeładowana, że już po 3
      przystanku kierowca miał problemy z domknięciem drzwi a ludzie
      próbowali oknami wchodzić, aby się dostać do środka autobusu. Dodam,
      że większość ludzi jechała do końca, do Gliwic.
      Na szczęście, po -zdaje się- tygodniu przestoju i po protestach
      pasażerów przywrócili linię z powrotem.
        • Gość: Tarnowitz Re: Jak to jest z tą ekonomią? IP: *.adsl.inetia.pl 03.01.09, 20:51
          może w Lublinie duża część jeździ na gapę. Więc uważaj, bo niedługo
          z tego powodu zlikwidują u ciebie wszystkie autobusy.
          Na takich trasach, gdzie większość ludzi jedzie praktycznie od
          początku do końca, są najczęściej stali pasażerowie. Tacy nie jeżdżą
          kilka lat, dzień w dzień na gapę. Pomyśl trochę a nie bredź. Na
          gapowiczów zwiększa się ilość kontroli biletów a nie likwidację
          linii.
          • Gość: misiek Re: Jak to jest z tą ekonomią? IP: *.domainunused.net 03.01.09, 23:06
            Ja przez 5 lat na gapę jeździłem 840 z Chorzowa do Gliwic na polibudę, 2
            (słownie : DWA) razy dostałem mandat, łącznie 170 zł. Gdybym kupował przez całe
            studia miesięczne bilety, to wydałbym 4000 zł. Wiem, że chluby mi to nie
            przynosi, ale po prostu nie stać mnie było na bilety.
            Kobucha w KZK GOP to można spotkać tylko między Rondem a Rynkiem w Katowicach. I
            gość ma rację, 95% pasażerów jeździ na gapę, stąd nieopłacalność linii. Bo po co
            kasować bilet jak szansa, że go ktoś sprawdzi wynosi zero. A nawet jakby to
            można dać 2 dyszki w łapę i sprawa załatwiona, albo po fakcie kupić sobie bilet
            trzydniowy i wyjaśnić to w KZK GOP że niby się zapomniało.
            Na szczęście od 4 lat mam samochód, jak sobie przypomnę ten syf to ciarki mnie
            przechodza. Współczuję tym którzy muszą jeździć tymi klamorami.
            • Gość: Tarnowitz Re: Jak to jest z tą ekonomią? IP: *.adsl.inetia.pl 03.01.09, 23:49
              Na tej trasie przez pewien czas jeździł konduktor na stałe i KAŻDEMU
              wsiadającemu sprawdzał bilet. A jak nie jeździł, to prawie co
              dziennie wsiadali kontrolerzy po trasie i sprawdzali. Najczęsciej
              było to na trasie mijanki z powrotnym autobusem, że bez problemu po
              kontroli 1 autobusu wsiadali w następny autobus i znowu
              kontrolowali. Gapowicz nie miał szans.
              I w dalszym ciągu nie rozumiem argumentacji z gapowiczami. Gdyby 95%
              ludzi jeździło bez biletów, to musieliby zlikwidować wszystkie
              połączenia a nie tylko wybrane. I dlaczego akurat ta linia, a nie
              inna, równie przepełniona? Rzucali monetą?
      • Gość: miro Re: Jak to jest z tą ekonomią? IP: *.telpol.net.pl 03.01.09, 23:50
        A widzieliście jakikolwiek film ze Stanów???
        Tam w autobusie nigdy nie ma wiecej niż 15 pasażerów!!!
        I to sie im opłaca???
        P.S.Tramwaji tam nie ma bo większosc lini wykupil Henry Ford, by
        później wszystkie je zlikwidować i napędzić sprzedaż swych
        samochodów. Teraz jednak coraz czesciej mysli sie tam o ich
        powrocie, pomimo mocno rozbudowanego metra.
    • Gość: miro jak zwykle wszystko u nas od koziej du*y IP: *.telpol.net.pl 03.01.09, 21:22
      Na zachodzie wyremontowaliby torowisko, zmniejszyli ilosc busów,
      zakupili nowe tramwaje, puściliby nowe torowisko przez osiedle
      wezłowiec przed wieżą tv(w miejscu gdzie teraz powstaje osiedle
      małych domków) i ludzie sami wybierali by ten rodzaj transportu niz
      zdezelowane autobusy czy wlasne samochody !! Ale po co?? :-(
      Boże kiedy ten bajzel w tym Chorzowie sie skończy?? Kiedy ludzie
      zmadrzeją i zaczną chodzic na wybory?? Bo na razie to na te wybory
      chodzą sami pracownicy UM i MOPS-u wraz z rodzinami! Niestety! :-(
    • Gość: gość Koniec tramwaju i głupota KZKGOP,bo niby dlaczego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.09, 22:50
      transport publiczny ma przynosić zyski? Ludzie pokrzywdzeni przez los, ślepi
      lub niedowidzący nie są w stanie dojechać do swojej siedziby. Młodzież z
      Siemianowic dojeżdżająca do szkół w Chorzowie, emeryci z osiedla Tuwima
      dojeżdżający do Parku WPKiW są bez znaczenia dla tych siedzących i na stołkach
      decydujących o połączeniach. Bez serc bez ducha to szkielety ludzi
      podejmujących decyzje o likwidacji linii tramwajowej na rzecz jakiegoś
      śmierdzącego autobusu w korkach ulicznych, który na dodatek nie jedzie po tej
      samej trasie. Tylko debil mógł podjąć taką decyzję.
    • Gość: hajnel Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.09, 23:01
      Dobrym komentarzem do tego co wyprawia KZK GOP i p.Kopel jest
      dzisiejszy wpis na blogu Janusza Wojciechowskiego (tego z PSL-u)
      pt. „Największy polski problem w 2009 roku”. Dotyczy on sytuacji
      ogólnej, a nie w tym konkretnym przypadku, ale trudno się z tą
      opinią nie zgodzić. Oto wybrane fragmenty:
      „Największym problemem Polski AD 2009 jest arogancja i bezduszność
      władzy.(…) Dziś w Polsce jest tak, że jak się urzędasy na kogoś
      uwezmą, to po nim. Tylko sobie palnąć w łeb. Nie ma nic gorszego,
      niż złośliwy cymbał na urzędzie. Taki zrobi wszystko, co w jego
      mocy, a nawet jeszcze więcej, żeby człowiekowi zaszkodzić. Bywa, że
      jest to w dodatku cymbał skorumpowany, który wyżywa się władzą w
      obawie, że ją straci (Jon Steinbeck pisał, że korumpuje nie sama
      władza, lecz obawa jej utraty). Taki będzie odwracał przepisy,
      wykręcał kota ogonem, kluczył, kombinował, żeby tylko zrobić na
      złość człowiekowi. I jeszcze w sposób uczony będzie to uzasadniał,
      bo jak z kolei pisał Lichtenberg, ogromne błędy wymagają zazwyczaj
      wielce uczonego uzasadnienia.(…) Zagalopowałem się w poprzednim
      akapicie. Jest coś gorszego, niż złośliwy cymbał na urzędzie. To
      jest brak nad nim kontroli. Wtedy dopiero jest prawdziwy problem. A
      w Polsce jest to problem powszechny. Nad władzami samorządowymi
      kontroli nie ma praktycznie żadnej. Tryb badania skarg jest czysto
      formalny. Są kontrole izb obrachunkowych i NIK-u, ale one tyle co
      majstrowi ze skeczu Kobuszewskiego z Gołasem i Michnikowskim – mogą
      staroście czy wójtowi skoczyć. Nie słyszałem, żeby któremu włos
      spadł z głowy. Prezydent miasta musi zgwałcić pół ratusza, żeby go
      nareszcie odwołali.”
    • Gość: ml Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła IP: *.adsl.inetia.pl 04.01.09, 09:09
      "Częstotliwość kursów została zwiększona do co 15 minut w dni robocze, w godzinach szczytu. " Hmmm właśnie sprawdzałem rozkład jazdy ( ważny od 01,01,2009) i ni jak nie panimaju ;) Gdzie te kursy co 15 min. Wprawdzie noszę okulary ale właśnie je wymieniłem na nowe więc problem nie w moim wzroku;) Kiedyś pracowałem w Chorzowie i codziennie jeździłem tym tramwajem ( nawet nocnymi kursami ) - a takich jak ja jest wielu. Przy okazji z pętli pod hutą wiele osób jechało do pl.Alfreda i tam przesiadało się na tramwaj 13 , 14 lub na autobus na bliskim przystanku - bo po prostu tak było im wygodniej.
    • Gość: Bart Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła IP: *.stk.vectranet.pl 04.01.09, 09:12
      Nawet najlepsze kampanie reklamowe nie przyciągną ludzi z aut do autobusów,
      jeśli KZK GOP nie potrafi wprowadzać żadnych zmian na lepsze, a tylko na gorsze.
      Mnie osobiście poczynania przewoźnika - z szopką biletową na czele - zmotywowały
      do pilnego zrobienia prawa jazdy i zakupu samochodu. A jeszcze w zeszłym roku
      jako pasażer zostawiłem w kasie przewoźnika ok 1200 zł za bilety miesięczne i
      kwartalne. W tym tez kontekście wszystkim pracownikom i planistom KZK GOP życzę
      udanego 2009 roku.
    • Gość: Sfinx Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.09, 11:24
      Żenada i jeszcze raz żenada. Tramwaj "12" zlikwidowano dlatego że
      Kopel się uparł i tyle. A dla KZKGOP w to graj - tylko likwidować
      umieją. Bo autobusy korzystają z ulic, a nie z wydzielonych torowisk
      które trzeba utrzymywać. Tylko że :
      1. Ulice remontowane są z pięniedzy samorządów czyli płacimy wszyscy
      podatnicy, a to nie zostało wliczone do kosztów którymi mydlą nam
      oczy.
      2. Od likwidacji tramwajów nie zmiejszą się korki na ulicach a wręcz
      przeciwnie. Polecam osobom odpowiedzialnym za likwidację "12"
      przejażdżkę przez Bytków w godzinach szczytu.
      3. Autobusy 663, 664 i 665 niesamowicie kopcą spalinami. Gdzie tu
      troska o ekologię ?
      Najpierw przez wiele lat z premedytacją linia tramwajowa nie była
      remontowana, a teraz słyszę że stan linii jest fatalny i trzeba ją
      zamknąć. Założę się, że torowisko zostanie zaraz rozkradzione lub
      zdemontowane, a potem KZKGOP będzie wylewał krokodyle łzy, że linii
      12 przywrócić się już nie da. Modernizacja = likwidacja.
      Jeśli podobnie ma wyglądać metropolia Silesia to ja dziękuję. Mam
      nadzieję, że wyborcy wam tego nie zapomną, a wybory już niedaleko.
      • kacprzakowa Re: Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła 04.01.09, 17:30
        Pan Kopel powiedział w prasie (identycznie jak papuga powiedziała w
        telewizji jego rzeczniczka Gabriela Kardas), że jest ogromnym
        zwolennikiem trakcji tramwajowej, a zaoszczędzone na pasażerach 12-
        tki pieniądze przeznaczy na wyremontowanie linii 11. Zarówno
        pierwszą część wypowiedzi jak i drugą możemy włożyć między bajki.
        Jest takim zwolennikiem komunikacji tramwajowej pokazał jak popierał
        likwidację chorzowskiej zajezdni. Pracownicy wylecieli na bruk lub
        zostali przeniesieni do Katowic czy Bytomia. Jedyną korzyścią dla
        miasta było to, że przeprowadziła się na zajezdnię dyrekcja i
        podatki idą teraz do miejskiej kasy. Kasy, którą tak uwielbia. Dla
        tego Kopla liczą się tylko i wyłącznie pieniądze!
    • michu76 Koniec tramwaju, a autobus jedzie dookoła 05.01.09, 18:34
      Widać,że cwaniaki rządzą Śląskiem i wszystkim tym czym można.Dziwie się jednak
      dlaczego mieszkańcy nic w tej kwestii nie zrobili(jakieś
      protesty,blokady,wywiezienie na taczkach tego Kopla czy jak mu tam i jego
      bandy).Skoro nie bylo glośnych i skutecznych protestów to widocznie tak
      większości ludzi odpowiada.To teraz może teleturniej zgaduj-zgadula:jaka linia
      następną do likwidacji będzie?
    • tasiorek1448 Jestescie dziwni :| 30.01.09, 11:20
      Każdy szuka jakiegoś ciekawego rozwiązania problemu, że niby zameczek należy do
      kolego Kopla dlatego zlikwidowali 12, lub ze było mu to nie na rękę...
      Linia nr 12 została usunięta bo była NIERENTOWNA (dla idiotów: nie opłacało się
      jej utrzymywać). Tez nie przepadam za koplem i uważam ze jego rządy są do du*y
      ale sami go wybraliśmy i możemy mieć pretensje tylko do siebie!!
      Jest nowy bus 190 zamiast tej przeklętej 12tki!
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka