Dodaj do ulubionych

Uderz w stół...

27.02.21, 20:01
„Artykuł pt. ‘Taśmy Obajtka’, który ukazał się na łamach Gazety Wyborczej oraz na portalu wyborcza.pl zawiera nieprawdziwe informacje, szereg bezpodstawnych sugestii i manipulacji, które wprowadzają w błąd opinię publiczną. (…) Publikacja ma na celu zdyskredytowanie Prezesa Zarządu Spółki w momencie, gdy prowadzone są kluczowe inwestycje rozwojowe i procesy akwizycyjne” — podkreśla PKN Orlen w stanowisku, w którym odpowiada na artykuł opublikowany na łamach „Gazety Wyborczej”.
Tyle tylko, że w opisywanym przez "GW" okresie (2009 r.) Obajtek nie był pracownikiem Orlenu! Był burmistrzem Pcimia. W Orlenie pracuje od 2018 r. I już jest prezesem z milionowym dochodem! :-(

wpolityce.pl/polityka/540823-orlen-odpowiada-na-artykul-gw-bezpodstawne-manipulacje
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka