Dodaj do ulubionych

Dzieci bezrobotnych - wynocha ze świetlicy

IP: *.client.comcast.net 03.11.04, 01:31
kolejny debilizm polakow. pan urzednik nie widzi jawnej dyskryminacjii? pan
urzednik powinien byc zwolniony. czy polska to kraj nienormalnych?
Obserwuj wątek
    • Gość: artsl Re: Dzieci bezrobotnych - wynocha ze świetlicy IP: 209.139.130.* 03.11.04, 01:42
      Az mi sie lza kreci w oku, po przeczytaniu tego strasznego artykulu!!! Sam
      jestem nauczycielem w biednej Alternative High School w stanie Nowy Jork. W
      naszej szkole nie ma swietlicy ani zadnego programu poza szkolnego. Niemniej
      kazdy z nauczycieli finansowo wspomaga uczniow- pomoce naukowe, ksiazki, bilety
      do muzeum... W skali roku sa to juz tysiace dolarow. I kazdy to robi z wlasnego
      serca.
      Nie wyobrazam sobie, jak dyrektor szkoly moze domagac sie i ograniczac dostep
      do swietlicy, tylko dzieciom rodzicow pracujacych. To jest skandal!!!! Czy Pani
      Dyrektor zapomniala juz o pedagogicznym podejsciu do biedy i nedzy? A moze Pani
      potrzebne jest szkolenie w 'humanizmie'???
      A tak na marginesie- uwazam, ze Pani dyrektor powinna byc zwolniona z pracy!!
      Postawa Pani dyrektor nie jest zgodna z postawa pedagoga!!
      Jezeli Pani Dyrektor ma dzieci, w momencie gdy straci prace, na wlasnej skorze
      przekona sie jak to jest dohbrze dyskryminowac!!! A zreszta, Pania Dyrektor
      powinien zajac sie sad!!
      Dzieki temu artykulowi mam noc z glowy....
      • Gość: lilka skandal IP: *.mn.rr.com 03.11.04, 04:50
        to juz sie w glowie nie miesci, az mi po prostu serce sciska! CO ZA IDIOTYZM
        SEGREGOWAC DZIECI?!!
        Trzeba byc zupelnie pozbawionym uczuc i fantazji, aby taka decyzje podjac. A w
        odp. do J.G. - z naszych podatkow rowniez placone sa uposarzenia w wiekszosci
        nierobow z administracji publicznej, ich samochody, komorki etc, TO JA WYBIERAM
        WSPOMAGAC SZKOLE!