Dodaj do ulubionych

Przyjazna podstawówka w Warszawie ???

IP: *.tele2.pl 06.08.03, 16:44
Możecie polecić ? nie ma znaczenia czy będzie publiczna, prywatna czy
społeczna. Ważne żeby uczyła i była przyjazna dla dzieciaków. Mogę wozić
córkę w dowolne miejsce w Warszawie, byle chciała wychodzić do szkoły z
chęcią, to przecież ważne dla jej dalszego rozwoju.
Mam mało czasu a moja córka na wspomnienie dotychczasowej szkoły ma łzy w
oczach mimo, że jest niezłą uczennicą.
Co robić???
Obserwuj wątek
      • Gość: res22 Re: Przyjazna podstawówka w Warszawie ??? IP: *.acn.pl / 10.72.4.* 13.08.03, 15:05
        Witam Jestem nauczycielka jezyka angielskiego. Przed kilkoma miesiacami
        wyslano mnie do komisji egzaminacyjnej do szkoly fundacji Schumana ( Warszawa
        Kabar=ty. ul Komosji Edukacji Narodowej.Weszlam i oczom nie wierzylam ze takie
        szkoly istnieja w Polsce. Nie bede tutaj opisywala wszystkiego, ale naprawde
        zachwycilam sie tym miejscem.z tego co udalo mi sie zauwazyc i wpadlo mi od
        razu w oko to swietne wyposazenie i wykonczenie szkoly. Mile, kłaniające sie
        dzieci ( choc widzialy mnie dopiero drugia raz na oczy).NIe znam niestety
        atmosfery panujacej w skzole, relacji dzieci z nauczycielami, ale nie sadze
        zeby byly zle. Jest tam gimnazjum i liceum. Zdaje mi sie ze szkola podstawowa
        rowniez. Radzilabym po prsotu tam zadzwonic i o wszystko zapytac. Dodam
        jeszcze, ze czesne jest niemale. Z tego co wiem wynosi 1200 zl.pozdrawiam
        serdecznie aga
          • Gość: res22 Re: Przyjazna podstawówka w Warszawie ??? IP: *.acn.pl / 10.72.4.* 13.08.03, 19:00
            Do mamuski!
            Wydaje mi sie, chociaz jestem mloda nauczycielka, ze wielu moim kolegom po
            prsotu brakuje zapalu do przyjrzenia sie klopotom naszych poodpiecznych.
            Najczesciej stosowanym wyjasnieniem klopotow naszych podopiecznych jest ich