Dodaj do ulubionych

zakup maszyny: singer, toyota czy łucznik?

15.08.12, 12:30
witam serdecznie. trafiłam na to forum w poszukiwaniu cennych rad, które mogę uzyskać jedynie od osób, które są użytkownikami maszyn do szycia uskuteczniających swoje pasje czy też pracę.
jestem zupełnie początkująca w dziedzinie szycia na maszynie (nie licząc dziecięcych pasji i tamtejszej maszyny - zabawki, która pozwalała mi szykować "cuda" dla lalek). planuję zakup sprzętu, który pozwoli mi na wykonywanie zabawek dla dzieci, kocyków, kołderek i innych akcesoriów przede wszystkim dla mojego synka i innych pociech w rodzinie. oczywiście mam nadzieję, że nauczę się to wszystko robić, bo na razie to sfera planów i nieśmiałych oczekiwań.
mój budżet na zakup maszyny nie może przekroczyć 400 zł, a jeszcze lepiej 350...i naprawdę to nieprzekraczalne kwoty (na początek).
mam wytypowane kilka pozycji maszyn, ale nie potrafię znaleźć znaczących różnic między nimi, jeśli chodzi o funkcje użytkowe, ich przydatność dla mnie, nie mówiąc już wcale o awaryjności i rzeczywistej wygodzie użytkowania.
Zastanawiam się nad:
Toyota Eco 15 cg
Singer Serenede (dostępna w tej chwili w Lidlu)
Łucznik np. Milena lub Lidia
Bardzo byłabym wdzięczna za pokierowanie nieco moim wyborem, w miarę możliwości wskazanie różnic pomiędzy tymi maszynami, a już wniebowzięta będę, jeśli ktoś mi napisze - którą po prostu kupić :)
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Obserwuj wątek
    • czeremcha4 Re: zakup maszyny: singer, toyota czy łucznik? 15.08.12, 12:39
      Skoro chcesz szyć kocyki i kołderki - to najważniejsze jest, żeby maszyna miała duży prześwit w środku - między korpusem po prawej a wysięgiem, w którym porusza się igielnica po lewej.

Studiowanie zdjęć w internecie nic tu nie da. Powinnaś zobaczyć te maszyny na żywo i wtedy dokonać wyboru. Albo poprosić sprzedających o zmierzenie tego prześwitu /wysokości i szerokości/.

Żadna funkcja maszyny nie przeważy tego "defektu", jeśli wybierzesz maszynę "ciasną".