Dodaj do ulubionych

/Student, który szuka pracy dorywczej_

08.01.13, 13:40
Hej, jestem studentem, który niedawno rozpoczął studia w innym mieście. Wydatki są duże, a budżet od rodziców niewielki ;) W tygodniu mam jeden dzień wolny oraz często popołudnia, bo zajęcia mam zwykle w godzinach porannych. Dlatego myślę, że w takim wypadku można byłoby podjąć dorywczą pracę, aby trochę grosza wpadło do kieszeni. Wiecie gdzie szukać i na czym najlepiej zarobić, pracując kilka/kilkanaście godzin w tygodniu? Najlepiej nie wychodząc z akademika i siedzieć przed kompem. Jak ktoś coś wie, to dawajcie znać.
Obserwuj wątek
    • cgajewska Re: /Student, który szuka pracy dorywczej_ 12.01.13, 17:42
      Chcesz zarabiac więcej, a nie masz pomyslów na dodatkowy zarobek? Chcesz zwiększyć swój budżet, ale nie wiesz jak to zrobić? A może nie jesteś w stanie pracowac na pelen etat, wolisz pracę poza biurem, lub po prostu chcesz pracować w domu?

Mamy dla Ceibie mnóstwo rozwiązań, które znajdziesz na nowopowstającym portalu www.adddwork24.com.

Powstaje on z myślą o tych, którzy poszukują dodatkowych źródel dochodu, chcą dorobić, ale nie wiedzą czy jest to oplacalne i w ogóle realne.

Na portalu addwork24.com znajdą się:
      - informacje o wszystkich możliwych formach pracy dodatkowej
      - sprawdzone oferty,
      artykuły, porady i oceny ekspertów,
      lista rzetelnych firm, z którymi warto współpracować,
      propozycje szkoleń i kursów ,
      informacje na czym można zarobić,
      porady, jaki czas należy na to poświęcić oraz na co uważać przy zawieraniu współpracy z pracodawcą
      Dolącz do nas juz teraz!

Odwiedź nas na Facbook'u www.facebook.com/pages/addwork24com/523372494347501?ref=ts&fref=ts i sprawdzaj aktualności na www.addwork24.com
      • addwork24 Re: /Student, który szuka pracy dorywczej_ 23.01.13, 18:20
        Media o addwork24.com – jedynym portalu poświęconym pracy dodatkowej!