Dodaj do ulubionych

Przebudowa Portu Lotniczego Im. F. Chopina

16.08.05, 10:51
Od 11.08.2005r. zaczęła się przebudowa Lotniska Okęcie. Czy uważacie, że
powinna być tam lepsza komunikacja miejska, teraz, bądź po zakończeniu
przebudowy ? Ja uważam że teraz to powinno się uruchomić linię 306 na trasie:
PORT LOTNICZY IM. F. CHOPINA- trasa linii 175- DW. CENTRALNY. Autobusy 175 są
zawsze "załadowane" i powinno się je odciążyć.
Obserwuj wątek
    • wielbicielztm Re: Przebudowa Portu Lotniczego Im. F. Chopina 03.09.05, 22:45
      306 nie.
      Ten numer ma złe tradycje, do których widać chcesz teraz nawiązać.

      Myślę, że nie potrzebawzmacniać linii na Lotnisko, lecz na odcinku Sasanki-Pl.
      Zawiszy. Może pewnym rozwiązaniem byłoby wzmocnienie 436 i skierowanie do
      Centralnego. Można również,m jak proponuje zaciszanin - wydłuzyć E3
      (jednocześnie kierując przez Wileniak).

      Natomiast nie żadna linia 3xx ani zmiany trasy 512!
          • wielbicielztm Re: Przebudowa Portu Lotniczego Im. F. Chopina 04.09.05, 11:39
            Hmmmmmm....

            Myślę, że niech ci cwaniacy z MAriny myśla teraz o poszezreniu brakującego
            kawałka WOłoskiej oraz RAcławickiej. Bez tego cała okolica się udusi. Jakże to
            wymowne, że w Warszawie ZAWSZE się buduje bez dbania o infrastrukturę drogową.
            TO samo będize w Wilanowie, tyle też lat było na Tarchominie, fragmenty
            Gocławia to nie wiem odkąd mają dojazd, Narwik na Bemowie, i tak dalej -
            przykłady mozna mnożyć.
            A potem jest "O, k****, czym my dojedziemy. I ten j***** ZTM nie chce zasilić
            żadnych linii". itp, itd...

            Dobra. Do rzeczy.

            Przede wszystkim poszerzenie Racławickiej. Bez tego nie ma co inwestować w
            tamte linie. Wtedy rzeczywiście najlepszym wyjściem byłoby przerownienie 301 w
            linię typu 1xx i skoordynowanie najlepiej ze 172. Jednakże pojawiają się
            dodatkowe problemy. Przede wszystkim trzeba by jakoś ciąć 123, bo będzie lekka
            nadpodaż na Fieldorfa. Wypadałoby również skoordynować nową linię ze 143 na TS.
            A jednocześnie zachować koordynację ze 123. To są sprzeczne warunki. Poza tym
            może warto linię inaczej skierowac na Gocławiu.
            • jerzy-j Re: Przebudowa Portu Lotniczego Im. F. Chopina 04.09.05, 18:10
              Wyjazd z Mariny (główny) będzie na Żwirki. Poszerzenie Racławickiej dużo nie
              zmieni mieszkańcom tego osiedla, stojącym w korku na Żwirki aż do Placu
              Zawiszy...

              A Wilanów ? Przy Vogla stoi fajny Monster. Chyba mieszkańcy tego osiedla będą
              musieli kupić podobne fury, bo zostaje im wąziutka Klimczaka lub wyjazd przez
              bezdroża, gdzie coś na dużych kołach jest nie do pogardzenia! :)))
              • wielbicielztm Re: Przebudowa Portu Lotniczego Im. F. Chopina 05.09.05, 12:20
                Co z tego, że główny? Inny wyjazd wychodzi na Racławicką a ulica ta w szczycie
                jest zakorkowana do granic możliwości i nie jest w stanie przyjąć dodatkowych
                samochodów. Podobnie Wołoska na tym przewężeniu. Ulice nalezy koniecznie
                poszerzyć.

                A co do Wilanowa. Tam się od dawna źle dzieje. Źle rządzą ta dzielnica i widać
                to gołym okiem.
    • tm51 Re: Przebudowa Portu Lotniczego Im. F. Chopina 04.09.05, 19:43
      Trzeba tam dac jakąś linie przyspieszoną obsługująca jednak całą Żwirki i
      Wigury- z przystankami: Lotnisko, Sasanki, Rakowiec, Pruszkowska, Banacha,
      Pomnik będzie calkim niezła, a jako osłonę zostawaimy 175. Natomist 188 nie jest
      na samym lotnkisu potrzebne i mozna je skrócić na Rakowiec. Inna jeszcze sprawa
      to połączenie lotniska z dworcem zachodnim, aby umożliwić bezpośredni dojazd z
      PKS. Wystaczą trzy brygady skoordynowane ze 136.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka