sloggi 30.10.05, 19:55 www.bonicki.info/z_zycia_radnego_2005.shtml#sonda_511 Przy okazji radny ma pomysł na zmiany trasy 103, 121, 122. Polecam obejrzenie załączonej mapki. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
sloggi Re: [Wawa] 511 Bemowo - Buków (wizja radnego) 30.10.05, 20:04 forum.bonicki.info/viewtopic.php?t=19 Odpowiedz Link Zgłoś
wielbicielztm Re: [Wawa] 511 Bemowo - Buków (wizja radnego) 31.10.05, 22:28 To ja jeszcze dodam, że na posiedzeniu Rady Dzielnicy pomysł zyskał aprobate i zostanie pozytywnie zaopiniowany do ZTM. Decyzja pozytywna zapadła. Może się uda. Odpowiedz Link Zgłoś
wielbicielztm Warto próbować! 31.10.05, 22:33 A mnie jeden kolega zganił, że się do pomysłu ze strony Bonickiego nie przyznaję. OK. To jest projekt Bastiana, Dennisa, Spokojnego i mój, który od dłuższego czasu próbowaliśmy "sprzedać" w UD. I udało się. Oby poszło tak i w ZTM. Przymierzamy się też i do innych zmian, m.in. linii przez Koło. Ale na razie nie chcę mówić "hop". Rozmawiamy z radnymi, dyskutujemy. Zobaczymy, co będzie. Odpowiedz Link Zgłoś
szamot1 Re: Warto próbować! 17.11.05, 20:12 Cześć Jarku! Gotowy do boju witam ponownie na forum publicznym :))) Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: [Wawa] 511 Bemowo - Buków (wizja radnego) 02.11.05, 11:30 sloggi napisał: > www.bonicki.info/z_zycia_radnego_2005.shtml#sonda_511 > Przy okazji radny ma pomysł na zmiany trasy 103, 121, 122. > Polecam obejrzenie załączonej mapki. A co z 406? Jaki pomysł pan radny ma na 103? Odpowiedz Link Zgłoś
jerzy-j Re: [Wawa] 511 Bemowo - Buków (wizja radnego) 02.11.05, 20:08 Ja to Bemowianom zazdroszczę. Zazdroszczę Wam tego, że najważniejszy problem komunikacyjny dzielnicy to brak bezpośredniej linii na peryferia zwane Tarchominem :)) Mówię poważnie, u mnie jest odwrotnie - linii na peryferia od Powsina po Rembertów jest na pęczki, nawet są 2 linie pod więzienia ale do centrum i do najbliższej stacji metra... lepiej nie mówić :)) Odpowiedz Link Zgłoś
wielbicielztm Re: [Wawa] 511 Bemowo - Buków (wizja radnego) 03.11.05, 00:23 Chętnie bym lobbował na rzecz poprawy KM także i w Twojej dzielnicy, ale wiesz... studia, prraca. Nie ma czasu. Ale Ty możesz próbować. Odpowiedz Link Zgłoś
jerzy-j Re: [Wawa] 511 Bemowo - Buków (wizja radnego) 03.11.05, 11:31 > Ale Ty możesz próbować. Nie. Lokalna społeczność toleruje takie "rzeczy", że nie zasługuje na poprawę niczego. A ja tu mieszkać wiecznie nie będę :)) Odpowiedz Link Zgłoś
misiekka Nie ruszac 511! Skierowac tam 508. 04.11.05, 08:19 508 trzeba wywalic z odcinka Wilsona-Zachodni, i skierowac na Bemowo. I dac normalna czestotliwosc. Do tego E-4 tylko w szczycie. Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: Nie ruszac 511! Skierowac tam 508. 04.11.05, 08:57 misiekka napisał: > 508 trzeba wywalic z odcinka Wilsona-Zachodni, i skierowac na Bemowo. I dac > normalna czestotliwosc. Do tego E-4 tylko w szczycie. To jest raczej nie możliwe. Jeżeli 5xx na Bemowo to tylko 511, 508 zostanie na Zachodnim, ponieważ UD Żoliborz chce mieć bezpośrednie połączenie z dworcem zachodnim. Wobec powyższego na kursowanie E4 tylko w szczycie nie ma co liczyć. Według mnie można za to spokojnie zawiesić kursowanie E4 w święto, kierując za to dodatkowe brygady na 508. Np. kursowanie 31-10-20005 E4 z takim rozkładem było błędem ZTM, ponieważ 100% kursów w szczycie B to wozy które wiozły 5-15 osób. Odpowiedz Link Zgłoś
szamot1 Re: Nie ruszac 511! Skierowac tam 508. 17.11.05, 19:30 E4 zostawić jak jest, a 508 puścić od Gdańskiego przez Trakt Królewski likwidując 518. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Żadne 508 04.11.05, 18:09 Po co? Oddzielna linia Bemowo-Pl. Wilsona a 511 i 508 ma kursować do Wilsona. Poza tym nie mogę czytać tych bredni o zabieraniu E-4 w Święto. częstotliwość 20 minut jest zbyt mała. Puszczanie linii 508 częściej do Centrum jest absurdalne. Odpowiedz Link Zgłoś
zaciszanin Re: Żadne 508 05.11.05, 17:15 Linie międzydzielnicowe/obwodowe są ważniejsze niż te spełniające jednynie cele dowozowe, bo w przypadku tych drugich w przeciwpotoku zazwyczaj mamy zdecydowaną nad-podaż miejsc pasażerskich. Więc jeśli istnieje możliwość, by z 511 uczynić linię spełniającą obie powyższe funkcje, to należy się tylko cieszyć i temu sprzyjać. Zwłaszcza, że na Pl. Wilsona już teraz jest za ciasno. Odpowiedz Link Zgłoś
wielbicielztm Re: Żadne 508 07.11.05, 01:17 Może bym tak nie uogólniał, ale w przypadku 511 wniosek jest słuszny. Gdyby linia z Bemowa dojechała do Wilsona, to Białołęka nie ma z niej żadnego zysku - ludzie musieliby jechać 511 do Wilsona naokoło przez Potok a potem biegać po placu na przystanek linii bemowskiej i czekać jeszcze aż będzie. nonsens. Gdyby realizowała to jedna linia, to bez przesiadek mamy wygodny dojazd z Modlińskiej na Nowe Bemowo. Potoki by były, zaręczam. Odpowiedz Link Zgłoś
szamot1 Re: Żadne 508 17.11.05, 19:32 A ja bym uogólnił. Dokładnie tak jest jak pisze Zaciszanin. Odpowiedz Link Zgłoś
sloggi Re: Żadne 508 05.11.05, 17:44 Widzisz Malarzu, Warszawa to nie tylko Tarchomin. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Żadne 508 05.11.05, 18:30 Oczywiście że Tarchomin. To co się dzieje w liniach kursujących z Białołęki to po prostu rzeżnia. tyle ludzi się tam przeprowadziłopo wakacjach, że każda nowa brygada jest na wagę złota. Dlatego topienie ich w 511 jest bez sensu. Z Białołęki jest dobre połączenie 404 i 186 z przesiadką albo przy Broniewskiego albo przy Maczka (186). I starczy. Odpowiedz Link Zgłoś
jerzy-j Re: Żadne 508 05.11.05, 20:08 To nieprawda, że ważniejsze są linie obwodowe czy dowolne inne... Ważniejsze są zawsze te linie, na które jest większe zapotrzebowanie. Jaki linia ma charakter to jest ważne tylko dla pasjonatów! Więc priorytet dla nowych brygad to linie cierpiące największy tłok. Odpowiedz Link Zgłoś
szamot1 Re: Żadne 508 17.11.05, 19:47 jerzy-j napisał: > To nieprawda, że ważniejsze są linie obwodowe czy dowolne inne... Ważniejsze > są zawsze te linie, na które jest większe zapotrzebowanie. Jaki linia ma > charakter to jest ważne tylko dla pasjonatów! A potem masz cyrk na wszystkich przystankach w Centrum. I puste wozokilomertry w kierunku przeciwnym. Linie dośrodkowe maja to do siebie, że łączą w miarę sprawnie z każdą dzielnicą. Linie obwodowe łączą bardzo sprawnie, ale tylko z częścią. Rzeczą naturalną i oczywista jest więc to, że będzie na te drugie ZAWSZE nieco mniejsze zapotrzebowanie. Jeśli nie zapewnimy dobrych "obwodów" ludzie zawsze zalewać nam będą Centrum. A statystycznie będą i tak mieli dłuższy czas przejazdu. To tak w skrócie. To nie powinno byc ważne dla pasjonatów, tylko dla sensownych i rzetelnych projektantów systemów komunkiacyjnych. Których Warszawa póki co sie nie dorobiła i prędko nie dorobi. > Więc priorytet dla nowych brygad to linie > cierpiące największy tłok A wg mnie priorytetem jest skrócenie sredniego przejazdu pomiędzy p-tem A i B, gdzie A i B to dowolne p-ty na mapie Warszawy. Zapewnić to może dobra sieć linii odśrodkowych, obwodowych i lokalnych. A stworzenie takiej sieci umożliwia sensowna inżynieria komunikacyjna oraz (nawet czasowe, ale całkowite) NIEPODDAWANIE sie jakimkolwiek lobby politycznym, czy społecznym skutkujące CZASOWYM obniżeniem jakości komunikacji. Tak więc czekajmy tatka latka.... Odpowiedz Link Zgłoś
wielbicielztm Re: Żadne 508 07.11.05, 01:14 Nie jest dobre krańcowanie linii na Wilsonie. Wydużenie 511 na pewno nie pogorszy Białołęce punktualności linii - bo na nowym odcinków korków by nie było a ew. przerwy wyrównawcze i tak mozna zrobić - ani częstotliwości (brygad dostarczy kasowane 406 oraz uproszczone 122). Ponadto znika wam uciążliwa trasa przez Słowackiego. Połaczenie Białołęki z Bemowem jest ważne i występuja na nim na tyle duże potoki, że powinno się wydłużac 511. 186 i 404 bedą miały dość pasażerów i tak. Zresztą nie ładujmy wszystkich do nieszczęsnego 112, które niemiłosiernie kręci. Jak tez nie każdy dojeżdżać tramwajami powiedzmy do Wrocławskiej czy Nowego Bemowa. Odpowiedz Link Zgłoś
wielbicielztm Re: Nie ruszac 511! Skierowac tam 508. 07.11.05, 01:10 Nasz projekt był, że "albo-albo". Jednakże obstrukcja ze strony Żoliborza wobec trasy 508 na Zachodni oraz niezdecydowanie ze strony ZTM sprawiły, że zarzucilismy tę linię. Choć w ZTM jest pewno jeszcze jest "tamta" wersja. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: To 511 nie podoba mi się 07.11.05, 08:14 Nie zgadzam się z tą koncepcją. 511 należy wzmocnić na odcinku Białołęckim i na tel cel potrzebne są brygady. Gdyby chcieć uruchomić takie połączenie jak postulujecie potrzeba dodatkowo 12 brygad. A takich nie ma. Więc dopóki się nie znajdą (a nie kosztem innych dzielnic) możecie zapomnieć o 511 na Bemowo. Dlatego rozsądniejszym pomysłem byłoby zostawienie b.z trasy 511 i zakrańcowanie bez postoju linii 5xx z Bemowa. Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: To 511 nie podoba mi się 17.11.05, 19:45 malarz11 napisał: > 511 należy wzmocnić na odcinku Białołęckim i na > tel cel potrzebne są brygady. Żadnego wzmacniania 511! A niby dlaczego małe autobusy-knypki mają jeździć co 5 minut? Bo tabor mega zawrócić nie może? Skoro tak wybudowali osiedle, to niech teraz mieszkańcy cierpią. Jaka to sprawiedliwość, gdy małe autobusy jeżdżą co 5 minut, a inni musza czekać na autobus pół godziny, bo na linię tabor mega jest wysyłany. Odpowiedz Link Zgłoś
szamot1 Re: To 511 nie podoba mi się 17.11.05, 20:25 Tabor i częstotliwość obecnego 511 powinna wystarczyć. Mam wrażenie, że oba osiedla generuja podobne potoki. Wozokilmometry też w zarysie powinny się zbilansować Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: To 511 nie podoba mi się 17.11.05, 20:37 szamot1 napisał: > Tabor i częstotliwość obecnego 511 powinna wystarczyć. Mam wrażenie, że oba > osiedla generuja podobne potoki. Wozokilmometry też w zarysie powinny się > zbilansować Chodziło mi o to, że jestem przeciwny ładowaniu brygad na obecnej trasie. Wydłużeniu na Bemowo nie jestem przeciwny. O ile nie okaże się, że knypki z obecną częstotliwością i tam nie wystarczają... Ale chyba nie, skoro 406 sobie radzi. Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: To 511 nie podoba mi się 17.11.05, 22:17 511 ze swoim taborem sprawdziłoby się na Bemowie bardzio dobrze. Przeguby z 508 co 20 minut to śmierć koncepcji. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Mniej teorii panowie 17.11.05, 23:52 Krew mnie zalewa jak słyszę takie brednie, że częstotliwośc kursowania jest wystarczjąca. Nie jest, na naszym osiedlu (dąbrówka Wiślana) ledwo można wsiąść między 6:15 a 7:30. Brakuje dla tej linii 2 lub 3 wozów. A są jeszcze inne oblegane przystanki, do tej linii wsiadają też ci, którym do E-4 się wejśc nie udało bo tak jest nakitowane. Po południu też jest niezaciekawie tak od 15:30 do 20:00, że się jedzie jak w bydlęcym wagonie. Może jednak byście to na własne oczy zobaczyli a nie się ośmieszali, że wszystko jest ok? Najpierw wozy na odcinek Białołęcki a dopiero potem można się bawić w wydłużanie na Bemowo. Dojechac z Bemowa jest czym a z Dąbrówki już nie. Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Mniej teorii panowie 18.11.05, 00:03 Przebudować zawrotkę, wysłać tabor przegubowy. Małe autobusy są do obsługi linii peryferyjnych i cieszących się słabszym wykorzystaniem. A nie odwrotnie. Jeśli się nie da przebudować - trudno, niech biegają do Modlińskiej. Pretensje do budowniczych osiedla. Odpowiedz Link Zgłoś
szamot1 Re: Mniej teorii panowie 18.11.05, 00:08 -tam napisał: > Przebudować zawrotkę, wysłać tabor przegubowy. Małe autobusy są do obsługi > linii > peryferyjnych i cieszących się słabszym wykorzystaniem. A nie odwrotnie. Jeśli > się nie da przebudować - trudno, niech biegają do Modlińskiej. Pretensje do > budowniczych osiedla. Zwłaszcza, że taboru wielkopojemnego przebywa. I to szybko. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Mniej teorii panowie 18.11.05, 00:13 jesteś żałosny, sam sobie pobiegaj. 6-7 minut to zła częstotliwość da jedynej linii do Centrum obsługiwana przez tabor krótki? chcę tylko 2-3 wozów więcej Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Mniej teorii panowie 18.11.05, 00:22 Solówki nie powinny jeździć częściej niż co 12-15 minut. A właściwie powinny zapewniać podobną częstotliwość liniom peryferyjnym. A jak jest u nas? Solówki zapieprzają co 6 minut (511, 503 wraz z 403). Przeguby co 20 - 30 minut (141, 115). Chore. W ten sposób niech każde osiedle wybuduje ronda, ciasne zawrotki itp. Będą linie jeździć co 3 minuty... Tylko jakie będą wtedy koszta utrzymania komunikacji miejskiej? Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 08:08 Stary Ty jesteś chyba nawiedzony. A gdzie jest napisane, że solówki mają jeździć co 12-15 min? Gdyby wg twojej koncepcji dać przeguby(zakładamy, że zawrotka by działała) to w międzyszczycie takie 511 musialoby jeździć co 30-40 minut.haha. Gadasz brednie na poziomie 13 latka. Komunikacja jest dla ludzi a nie dla teoretyków. Wasze 406 jeździ co 8 minut. Kiedys 460 jeździło co 5-6 minut i komuś to przeszkadza (przeszkadzało)? Żaden argument. No i gdybyście chcieli łączyć przegubowe wasze nieszczęsne 406 i 511 to na Bemowie dostałoby ono "zachęcającą" częstotliwość 12-15/30/30? Najmądzrejszy jest ten, kto nie mieszka na Dąbrówce i zna potrzeby podróżnych z rejonu Białołęki Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 10:01 Pozwolę sobie zrobić małe przpmnienie z historii bardzo najnowszej. Przypomnę, że przed rokiem to Dąbrówka Wiślana musiała bie_ać do Modlińskiej. Doceń więc może to co masz. Żadna dzielnica nie zyskała w tak krótkim czasie tak wiele. Jeżeli chodzi o zapełnienie to rzeczywiście jest ono bardzo wysokie, ale o 7 to takie jest wszędzie. Na Afrykańskiej rano do E-5 ludzie też się nie mieszczą i nie płaczę. Na 511 potrzebne są przeguby z zachowaniem obecnej częstotliwości. To powinno załatwić sprawę. Problemem jest brak zawrotki. No cóż. Nie może cała Warszawa płacić za to, że jeden developer wybudował oisiedle na strasznym zadupiu i nie pomyślał o porządnym podłączeniu do miejskiego sytemu komunikacji. (Zauważ, że na przykład pętla Nowodwory sukcesywnie się przesuwa wraz z rozwojem osiedla i wydłużaniem ul. Światowida - czyli można). Udało Wam się wywalczyć 511 to może uda się też sprawa zawrotki. Cała północna strona ulicy Aluzyjnej jest pusta. Tam można by coś takiego zrobić, a nawet wybudować niewielką pętlę, by 511 nie musiało zajeżdżać na Buków i szybciej dojeżdżać na Dąbrówkę Wiślaną wracając z Pl. Wilsona. Zaś połączenie z Bemowem nie spowoduje padku częstoliwości na linii 511 (zobacz obecną częstoliwość 406) a z racji uproszczenia 122 może się okazać, że kilka brygad zoastanie uwolnionych. Ile? To trzeba by po prostu dokładnie policzyć. Więc postaraj się spojrzeć na sytuację nieco bardziej obiektywnie oraz nieco szerzej. Czasami można więcje osiągnąć przez tworzenie dodatkowych połączeń, a nie tylko głupie wpychanie brygad na jadną linię. Odpowiedz Link Zgłoś
dennis_lance Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 10:01 Jakoś nie zauważyłem, żeby wypowiedź kolegi skierowana była przeciw Białołęce. Mówił ogólnie o częstotliwośći solówek i ma w tym trochę racji, jeśli chodzi o koszty funkcjonjowania KM. A z tym niestety musimy się liczyć chcemy czy nie, wszak żyjemy w Polsce, w kraju gdzie transport publiczny jest niedofinansowany i traktowany po macoszemu. Z innego powodu jednak nie możemy ograniczać częstotliwości kursowania linii przy jednoczesnym zwiększaniu pojemności taboru. Obecnie jedyną opcją poprawną politycznie jest w Polsce ZACHĘCANIE ludzi do korzystania z KM. W innych krajach (mówię wyłącznie o "zachodnich") można jakoś wprowadzać pewne środki "nacisku" czy "przymusu bezpośredniego" do korzystania z KM. Wszak chodzi o wspólne dobro, o to, aby miasto nie zapchało się korkami a mieszkańcy nie udusili się od spalin i nie ogłuchli od hałasu. U nas jest to "socjalizm" i "bolszewizm"! Cóż takie czasy, taki kraj. Niemniej jenak nie zachęci się ludzi zmniejszając częstotliwość kursowania KM nawet, jeśli podaż miejsc utrzyma się na dotychczasowym poziomie. Teraz odnośnie 511: my, jako autorzy koncepcji, nie zakładamy zmniejszenia częstotliwości kursowania tej linii. Może by tak mieszkańcy Białołęki przestali wreszcie wyznawać spiskową teorię dziejów? I tak macie stosunkowo dobrą sytuację komunikacyjną na tle reszty Warszawy. A notorycznie okopujecie się i próbujecie odpierać wyimaginowane ataki na Was i Waszą Komunikację Miejską. Wyluzujcie. Pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 12:02 Jest jeszcze 1 ale: Bemowo ma mnóstwo linii, w tym tramwajowych a my właściwie tylko 1! Mi chodzi o hierarchię: najpierw możliwość zabrania się do autobusu a dopiero jak starczy brygad wydłużanie czy zmienianie trasy 511. Najpierw Białołęka a dopiero potem Bemowo. Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 12:24 Najławiej jedno i drugie na raz. Przedłużenie 511 nie spowoduje spadku częstotliwości. (To jest, jak się zdaje główny problem). A przez wejście na linię Redutowej pojawią się tam pojazdy wysokopodłogowe, któresą bardziej pojemne niż ITSowskie MANy. Czyli Dąbrówce się nic nie zmieni, a może i nawet poprawi (dodać należy zwiększenie zasięgu linii), a Bemowo zyska bardzo dużo. Odpowiedz Link Zgłoś
dennis_lance Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 12:56 malarz11 napisał: > Jest jeszcze 1 ale: Bemowo ma mnóstwo linii, w tym tramwajowych a my właściwie > tylko 1! Mi chodzi o hierarchię: > najpierw możliwość zabrania się do autobusu a dopiero jak starczy brygad > wydłużanie czy zmienianie trasy 511. Najpierw Białołęka a dopiero potem Bemowo. Naprawdę uważasz, że 511, krańcując na Wilsonie, miałoby kiedykolwiek szansę kursowania CZĘŚCIEJ niż co 8 minut?!! Szczerze wątpię! A taką właśnie częstotliwość dla tej linii będzie determinowało jej przedłużenie na Bemowo. Zresztą rano, z Bukowa zawsze można zrobić co 5, co drugi zjazdowy np. na Redutową. Wtedy przeciwpotok na Bemowo miałby co 10, propotok z Bemowa zaś co 8 (podobnie, jak oba kierunki po południu). Wszystko można, trzeba tylko pomyśleć! Dodam jeszcze, że wydłużenie trasy 511 jest obecnie najbardziej realną szansą na ewentualnie zwiększenie jego częstotliwości. Nie sądzę, aby ZTM wziął się "sam z siebie" za 511 :P Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 13:13 to skonstruuj rozkład jazdy i wyślij mi na maila. bo w gadce to takie oczywiste ale już to zrobić na papierze.. no w każdym razie czekam na odpowiedź. myślę że 511 ma szanse na wzmocnienie bo E-4 jest przeładowane. Odpowiedz Link Zgłoś
dennis_lance Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 14:25 Jeśli E-4 jest przeładowane, to pewnie prędzej wzmocnią jakąś linię Nowodworską, a nie 511. Co do rozkładu: tego się nie robi w 5 minut. Na dziś mamy z żoną inne plany ;), ale może w weekend znajdę chwilę czasu i machnę taki rozkład. Oczywiście nie będzie to znaczyło, że i ZTM umiałby taki rozkład ułożyć :P, ale jakby co, zawsze mogę i im przesłać na maila :D PS Swego czasu, jak byłem bardziej dyspozycyjny, układałem jednen-dwa rozkłady dziennie. Ot, takie ciut porąbane hobby, czasy studenckie etc. Więc jeśli miałeś nadzieję, że tego nie potrafię zrobić i odstąpię tym samym od poperania tego pomysłu, zawiedziesz się :) Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Taki sobie rozkładzik 511 18.11.05, 15:00 Mnie się udało stworzyć coś takiego. Sam policzyłem potencjalny czas przejazdu. Założyłem, że na 511 poszły wszystkie brygady redutowskie i dorzuciłem jeszcze jedną ze Stalowej. 103 aż takiego wzmocnienia nie będzie potrzebować. Buków 4|50 5|10 30 45 6|00 10 20 30 40 50 7|00 08 14 20 26 32r 40 50r 8|02 14 20x 28 38x 40 55 9|00x 15 35 55 10|15 35 55 11|15 35 55 12|15 35 55 13|15 35 50 14|05 20 35 50 15|00 10 20 30 40 50 16|00 10 20 30 40 50 17|00 10 20 30 40 50 18|00 12 24 36 48 56x 19|00 20 27x 30s 40 20|00 20 40 21|00 25 50 53x 22|20 50 53x 23|13x 38x I z Bemowa 4|40 5|00 20 40 6|00 20 30 40 50 7|00 08 16 24 32 40 50 8|00 12 24 40 9|00 20 40 10|00 20 40 11|00 20 40 12|00 20 40 13|00 20 40 55 14|10 25 35 45 55 15|05 15 25 35 45 55 16|05 15 25 35 45 55 17|05 15 25 35 45 55 18|05 15 27 39 55 19|10 30 50 20|10 30 50 21|10 30 50 22|10 30 55 Odpowiedz Link Zgłoś
dennis_lance Re: Taki sobie rozkładzik 511 18.11.05, 15:23 Sugerowałbym ciut wcześniej zaczynać kursowanie co 8. Nawet z Bukowa, a już koniecznie z Bemowa. A nie dało się przy 7 dodatkach uzyskać układu z co drugim kursem zjazdowym na Redutową pomiędzy 7 a 8 (6.50-7.50) z Bukowa? Ja spróbuję w weekend, może mnie się uda :) Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 11:13 za rzadko: 4:35 55 5:15 35 52 6:02 12 20 27 33 39 45 51 57 7:03 09 15 21 27 35 43 51 59 8:07 15 25 35 50 9:10 30 50 i dalej już nie istototne z Wilsona: 13:10 25 40 55 14:10 25 35 45 55 15:05 15 25 33 40 47 55 16:03 10 18 25 33 40 48 55 17:03 10 18 25 33 40 48 55 18:03 10 20 30 40 50 19:00 10 20 30 42 55 20:10 25 40 55 21:10 30 55 22:25 55 23:25 Wasz rozkład w ogóle nie jest dostosowany do potoków pasażerskich. Fuszerka Panowie, fuszerka Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 16:10 To są Twoje marzenia. Żeby je zrealizować, to potrzeba by było dołożyć jeszcze 6 brygad. Powiedz skąd, a przystanę na propozycję. Zresztą. Ja miałem zamiar udowodnić, że wydłużenie 511 nie spowoduje pogorszenia rozkładu, co, jak mniemam, udało mi się. Co do uwag Dennisa. Nie ma 7 dodatków z Redutowej. Obecnie na 406 masz 6, a przecież 2 muszą zostać przerobione na całki, żeby utrzymać 20 minut w międzyszczycie. Co do wcześniejszego początku szczytu, to nie wykluczam takiej możliwości. Rozkład układałem mniej więcej udwzorowując obecne rozkłady 406 i 511. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 18:25 Jakie 6? 3 brygady więcej na Trasie Buków-Pl. Wilsona. Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 20:36 Czyli 6 do Bemowa. Co nie ma większego znaczenia. Tych 3 brygad też nie ma skąd wziąć. Natomiast widzę pewną szansę na zwiększenie częstotliwości dla Bukowa poprzez omawianą zmianę. Niezrobiony jest rozkład 103. Wcale nie jest powiedziane, że aż 6 dodatków powinno tą linię zasilić. Szczerze mówiąc nawet w to wątpię. A to by oznaczało, że jeszcze dwa następne dodatki mogłyby wylądować na Bukowie. Bez zmian trasowych na zwiększenie częstotliwości 511 szans nie widzę. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 22:03 heh 3 brygady na zwiększenie częstotliwości a dodatkowe 9 na wydłużenie trasy razem 19. Skad weźmiesz pozostałe? Sam widzisz że wydłużanie 511 pochłania więcej brygad niż ci się wydaje. Najpierw ułóż rozkład na papierze a dopiero potem zastanawiaj się nad projektem zmian komunikacyjnych. Tu wam zapodział się pewien szczegół: napełnienie 511 a więc wasza częstotliwość nie uwzględniała obecnej ilości pasażerów, tylko starą na początku kursowania 511. Ja bym mógł wam podpowiedzieć skąd wziąć brygady, ale... Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 23:20 Po pierwsze. Porównaj rozkład mój i ten, który jest obecnie na stronie ZTMu. On jest wykładnią, co do niepogarszania komunikacji na Bukowie. Zresztą brygady na wydłużenie linii bez pogarszania częstoliwości znalazłem. Nawet wskazałem na ewentualną możliwość jej poprawy. A swoją drogą bardzo jestem ciekaw, gdzie masz te 3 brygady na 511. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Taki sobie rozkładzik 511 20.11.05, 01:07 Twój rozkładzik jest do bani. poranny szczyt komunikcayjny zaczyna się na Dąbrówce o 6:20 a nie jak wg ciebie o 7! Już nie wspomnę, że w godzinach popołudniowych (15:30-18:00)6 kursów na godzinę to za mało. O 19 i 20 też za rzadko. Najpierw porób badania napełnienia na tej linii a dopiero potem bawienie się co by tu wykombinować z tą linią 511. To nie tędy droga. 3 wozy potrzebne są od zaraz na obecnej trasie, a Ty chcesz zostawiać obecną częstotliwość. Wracając do wydłużenia trasy: zakładam, ze linia wg waszego projaktu pojedzie od Powązkowskiej po trasie obecnego 406. A więc czas na ten odcieek przyjąłem 24 minuty na pólkurs. do tego odpowiednio czas 511 na odcienek Buków-Wilsona i Wilsona Buków. Czasy półkursów wyjdą odpowiednioa ok. 51 min i 46 min ( w stronę Wilsona jest podjazd pod osiedle Dąbrówka) A więc wklejam rozkład jazdy 511 dostosowany do potoków pasażerskich 5:15 35 52 6:02 12 20 27 33 39 45 51 57 7:03 09 15 21 27 35 43 51 59 8:07 15 25 35 50 9:10 30 50 i weżmy teraz kurs 6:12+51 min= 7:03, 7 minut postoju 7:10 odjazd, przyjazd na buków 7:56 odjazd 8:07. można porobić 5 minutowe przerwy, wtedy jedna brygada mniej. Jak się podliczy to wyjdzie: 17 brygad na upartego 16. czyli musisz dołożyć ekstra 10 brygad, no 9 gdyby to zrobić na siłę. Bije się w piersi, że 19. Wystarczy 17 no a popołudniu potrzeba będzie 16 brygad przy takcie 7,5. Chyba dobrze wyjaśniłem? Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Taki sobie rozkładzik 511 20.11.05, 10:48 Zostaw swoje marzenia o poprawie częstotliwości 511. Ckyba, że wskażesz, skąd masz wziąć te trzy brygady potrzebne na ten cel. To wtedy może zmienię punkt widzenia. Jeżeli ckodzi o porównania mojego rozkładu i ZTMowskiego (to jest podsawa do dyskusji), to obecnie na 511 pierwszy takt poniżej 10 minut występuje dopiero o 7:11. I ja ten układ zackowałem, a nawet poprawiłem, bo do 7:00 masz u mnie takty 10, a nie 11-minutowe. I bardzo dobrze wyjaśniłeś swoje marzenia. Teraz powiedz, jak je zrealizować. Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 20.11.05, 14:13 Oto nowy rozkłąd 511. zakłada przekazanie na 511 wszystkich brygad z 406 oprócz dwóch ze Stalowej (które pójdą na 103 dla zwiększenia częstotliwości w szczycie do 15 minut) I sprawa wygląda tak: Buków: 4|50 5|10 30 45 55 6|05 13 21 27 33 39 45 51 57 7|03 08r 13 18 24 30 36 44r 52 8|00 07x 10r 20 27x 30w 42 55 9|06 07x 20 40 10|00 20 40 11|00 20 40 12|00 20 40 13|00 20 35 50 14|00 10 20 30 40 48 56 15|04 10 18 26 34 44 52 16|00 07 15 22 30 37 45 52 17|00 07 15 22 30 37 45 55 18|05 10s 15 25 35 39x 45 55 55x 19|10 20s 27x 30 40s 50 20|10 30 32x 50 21|10 30 50 22|15 28x 55 23|18x 48x w - kurs tylko do Pl. wilsona i dalej n Stalową Stare Bemowo 5|00 20 40 55 6|05 15 25 35 43 51 59 7|07 13 19 2531 39 47 55 8|03s 11 19 29 37s 45 9|05 25 45 ... 12|05 25 45 13|05 20 (35) 45 55 14|05 15 (25) 35 45 55 15|03 10 (18) 25 (33) 40 48 55 16|03 10 18 25 33 40 48 55 17|03 10 18 25 33 40 48 56 18|04 12 20 28 36 46 56 19|11 26 45 20|05 25 45 21|05 25 45 22|10 35 23|05 Kursy w nawiasach to kursy wyjazdowe zaczynające od Powązek Czy taki rozkład Cię satysfakcjonuje? Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 20.11.05, 15:16 no trochę nawet przesadziłeś w drugą stronę. 5 minut to za często a rozkład jest układany na 18 brygad. 4:35 55 5:15 35 50 6:00 10 20 26 32 38 44 50 56 7:02 08 14 20 27 35 43 51 8:00 10 20 30 42 55 9:10 30 50 ten rozkład jest na 17 brygad robiony, kursy zjazdowe są zbędne (poza 2 ostatnimi) Bemowo 13:10 25 40 55 14:05 15 25 35 45 55 15:03 10 18 25 33 40 48 55 16:03 10 18 25 33 40 48 55 17:03 10 18 25 33 40 48 55 18:05 15 25 35 45 55 19:05 17 30 45 20:00 15 30 45 21:05 25 45 22:05 30 23:00 taki mnie będzie satysfakcjonował Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 11:10 pawciod napisał: > Oto nowy rozkłąd 511. zakłada przekazanie na 511 wszystkich brygad z 406 oprócz > dwóch ze Stalowej (które pójdą na 103 dla zwiększenia częstotliwości w szczycie > do 15 minut) I sprawa wygląda tak: > Buków: > > Czy taki rozkład Cię satysfakcjonuje? NIe angażujcie "Stalowej" do obsługi linii 511 - linia powinna być obsługiwana przez ITS Michalczewski i Redutową, a w weekend mógłby spokojnie wkroczyć PPKS Grodzisk Mazowiecki (zabrany ze 103), a 103 w całości powinna być obsługiwana przez STALOWĄ !!! Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 11:52 pawciod napisał: > Oto nowy rozkłąd 511. zakłada przekazanie na 511 wszystkich brygad z 406 oprócz dwóch ze Stalowej (które pójdą na 103 dla zwiększenia częstotliwości w szczycie do 15 minut) I sprawa wygląda tak: > Buków: > 4|50 > 5|10 30 45 55 > 6|05 13 21 27 33 39 45 51 57 > 7|03 08r 13 18 24 30 36 44r 52 > 8|00 07x 10r 20 27x 30w 42 55 > 9|06 07x 20 40 > 10|00 20 40 > 11|00 20 40 > 12|00 20 40 > 13|00 20 35 50 > 14|00 10 20 30 40 48 56 > 15|04 10 18 26 34 44 52 > 16|00 07 15 22 30 37 45 52 > 17|00 07 15 22 30 37 45 55 > 18|05 10s 15 25 35 39x 45 55 55x > 19|10 20s 27x 30 40s 50 > 20|10 30 32x 50 > 21|10 30 50 > 22|15 28x 55 > 23|18x 48x > w - kurs tylko do Pl. wilsona i dalej n Stalową > > Czy taki rozkład Cię satysfakcjonuje? Żadne "w - kurs tylko do Pl. wilsona i dalej n Stalową" te kursy moga być równie dobrze realizowane przez ITS Michalczewski. Skąd założenie że ITS Michalczewski jak zacznie na BUKOWIE< to musi skończyc na BEMOWIE? Nie mieszajcie "STALOWEJ" do obsługi 511, dojazdy R13 na Buków to marnowanie pieniędzy i czasu. Stalowa powinna w całości obsługiwać 103!!! Natomiast 511 to linia dla ITS Michalczewskiego i Redutową . Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 12:12 Ja nie wgłębiałem się w obsługę poszczególnych brygad. Czy to będzie Stalowa, czy ITS, to mi prawdę mówiąc rybka. Przeciwny jestem natomiast przekazywaniu całego 103 Stalowej. Po co o 4:00 mają już wyjeżdżać po trasie brygady, by koło 4:40 ruszały z Huty, lub by o 23:30 były zjazdówki w odwrotnej relacji? Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 12:35 pawciod napisał: > Ja nie wgłębiałem się w obsługę poszczególnych brygad. Czy to będzie Stalowa, > czy ITS, to mi prawdę mówiąc rybka. Przeciwny jestem natomiast przekazywaniu > całego 103 Stalowej. Po co o 4:00 mają już wyjeżdżać po trasie brygady, by koło > > 4:40 ruszały z Huty, lub by o 23:30 były zjazdówki w odwrotnej relacji? Czemu o 4:40. Niech będzie 4:45 tak jak jest teraz, a najlepiej o 4:50. Ale przyjmujemy pierwszy odjazd z Huty o 4:45, a wiec: - autobus jechałby z przystanku NAMYSŁOWSKA do Huty ok. 28 minut. -czyli z przystanku NAMYSŁOWSKA 103/1 jedzie na HUTĘ o 4:15 -na HUTĘ 103/1 zajeżdża o 4:43 -dwie minuty postoju i o 4:45 odjazd -103/1 wyjeżdża z oddziału o 4:08, lepsze to niż jechać (np) o 6:30 na BUKÓW na pusto. Poza tym 4:08 to nie jest pierwszy wyjazd ze STALOWEJ. -przyjmujemy, że 103 całą trasę z TARGÓWKA na HUTĘ pokonuje w 38-43 minut -ostatni odjazd z TARGÓWKA o 22:25 -103/2, chociaż ja bym dał o 22:10 -przyjazd 103/2 na HUTĘ o 23:03 -odjazd 103/2 z krańca HUTA o 23:05 -przyjazd na TARGÓWEK o 23:43 -w weekend podobnie z 103/1, a 103/2 z TARGÓWKA o 21:50, przyjazd na 22:28 i o 22:35 odjazd na TARGÓWEK. Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 13:23 Moim zdaniem za wcześnie miałby być ostatni odjazd z Targówka. Poza tym popatrz na to z punktu widzenia ZTMu i jego ekonomiki. Za kurs dojazdowy na Hutę trzeba by MZA zapłacić. Na Buków już nie. Podobnie ma się z dojazdami na Hutę z Redutowej. Dla ZTM to jest po prostu tańsze. A i solówki MZA na Bukowie przyjmą więcej pasażerów niż MANy ITSu. Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 15:53 pawciod napisał: > Moim zdaniem za wcześnie miałby być ostatni odjazd z Targówka. > Poza tym popatrz na to z punktu widzenia ZTMu i jego ekonomiki. Za kurs > dojazdowy na Hutę trzeba by MZA zapłacić. Na Buków już nie. Podobnie ma się z > dojazdami na Hutę z Redutowej. Dla ZTM to jest po prostu tańsze. A i solówki > MZA na Bukowie przyjmą więcej pasażerów niż MANy ITSu. 1) moim zdaniem ostatni kurs z Targówka jest do zaakceptowania. Linia 103 nie musi mieć ostatniego odjazdu z TARGÓWKA po 23:00 2) o ile sie orientuję, to ZTM bedzie musiał zapłacić MZA za dojazd na BUKÓW, podobnie jest z 103 z tą różnicą że jest to kurs po trasie wykazany w rozkładzie. Na Buków bedzie to ponad 20 minut jazdy na pusto. Podobnie jest z "Ostrobramską" na 162- ZTM za dojazd na Targówek płaci MZA. 3) Skoro twierdzisz solówki solówki MZA na Bukowie przyjmą więcej pasażerów niż MANy ITSu to bedzie Redutowa na 511 !!! 4) Jeszcze raz R13, nie ma potrzeby pchać na 511. 5) Czy dać wyłącznie R13 na 103, czy jeszcze np. Redutową można by podyskutować jeszcze. W moich obserwacji wynika, że ostatni kurs z Targówka na Hutę by wystarczył, ale może są inni co częściej podróżują linią 103 po 22:00!!! Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 10:58 malarz11 napisał: > Stary Ty jesteś chyba nawiedzony. A gdzie jest napisane, że solówki mają > jeździć co 12-15 min? To wynika po prostu z logiki. Przeguby na linie o dobrym wykorzystaniu, solówki na linie o słabszym. Poza tym gdy dawano ITSowi i Mobilisowi linie do obsługi małymi wozami, miało być tak, że dzięki temu poprawi się częstotliwość na liniach peryferyjnych. Taki był zamiar ZTMu. I g..no z tego wyszło. Jak zawsze. > Gdyby wg twojej koncepcji dać przeguby(zakładamy, że > zawrotka by działała) to w międzyszczycie takie 511 musialoby jeździć co 30-40 > minut. Można by dawać przeguby tylko na dodatki. Odpowiedz Link Zgłoś
szamot1 Re: Mniej teorii panowie 18.11.05, 00:05 Z tym, że wydłużenie 511 nie ma nic wspolnego z korektą częstotliwości, gdyż da sie ja uzyskac wyłącznie poprzez przeniesienie taboru: z linii 406 i po części ze 122 (kto wie, czy nawet nie z odzyskiem) Natomiast samo zwiększenie częstotliwości 511 (na dowolnej trasie) - to juz wystawienie dodatkowego taboru, czyli koszty. Tak więc sądzę, ze poczekasz... Nie przeliczałem tego, bo mi sie nie chce, ale jest szansa, że wbrew pozorom 511 może zyskać na tej korekcie jeśli chodzi o częstotliwośc, nie stracić. Wynika to z różnicy w długości trasy pomiędzy obecną linią 406 (w projekcie ma byc zlikwidowana), a dodatkowym odcinkiem 511. Odpowiedz Link Zgłoś
wielbicielztm Re: Mniej teorii panowie 19.11.05, 12:12 Oczywiście. Tym bardziej, że dochodzi możliwośc uproszczenia przebiegu linii 122. 511 poprawi się także pod tym względem, ze mając dłuższą trasę prawdopodobnie będzie mniej pustoszeć w przeciwpotoku. Zawsze część osób zechce pojechać rano na Białołękę a po południu - na Bemowo. 122 + 511 tego nie zrobią a jedną, szybką linią - czemu nie. Odpowiedz Link Zgłoś
zaciszanin Re: Tak to wygląda 20.11.05, 10:19 malarz1 napisał: sloggi napisał: >> Widzisz Malarzu, Warszawa to nie tylko Tarchomin. > Oczywiście że Tarchomin. Nie bądź egoistą, w dodatku ze skłonnością do psiego ogrodnictwa... pawciod napisał: > 103 aż takiego wzmocnienia nie będzie potrzebować. Dla 103 wystarczy układ 16/20/30. Dodam, że ZTM, w odpowiedzi na moją propozycję nie napisał "nie", a to już dobrze rokuje na przyszłość. e-tam napisał: > Przeguby na linie o dobrym wykorzystaniu, solówki na linie o słabszym. Dokładnie tak. Nie może dochodzić do takich sytuacji, że solówki są przepełnione, jak ma to miejsce na 123, 170, 174, 180, 503 i kilku innych liniach, bo (już pomijając aspekt wygody pasażerów) silnik przeciążonej solówki zużywa się szybciej niż umiarkowanie napełnionego przeguba. To samo tyczy się stopnia wykorzystania paliwa. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Tak to wygląda 20.11.05, 10:43 widzę że się zgadzamy. linie solówkowe nie mogą być przepełnione jak linia 511. Więc trzeba ją wzmocnić do 6 min rano i 8 min po południu Odpowiedz Link Zgłoś
zaciszanin Re: Tak to wygląda 20.11.05, 12:03 Tego nie napisałem (czytaj: tak nie uważam). Prędzej: - wycofać 511 z Aluzyjnej do czasu przebudowy zawrotki na tejże ulicy oraz budowy lewoskrętu z Modlińskiej - postawić przystanek tuż przy w(y)jeździe z Aluzyjnej tylko dla linii 511 - skierować przeguby i sztywniaki na część brygad linii. Uprzedzając Twoje pretensje - miej je do zarządcy Osiedla, że zignorował komunikację miejską na Dąbrówce, a nie do ZTM ani do mnie. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Tak to wygląda 20.11.05, 12:27 heh jakie pretensje? po prostu mi chodzi o to, że wasz projekt nie uwzględnia potrzebnej częstotliwości linii i jest pod tym względem bezmyślny, robiony "na oko". Najpierw wozy potrzebne na wzmocnienie częstoliwości tej linii a dopiero potem kombinacje z trasą. Odpowiedz Link Zgłoś
zaciszanin Re: Tak to wygląda 20.11.05, 12:44 Ale zrozum, że wydłużenie trasy jest zmianą całkowicie niezależną i nie mająca związku z Bukowem i przyległościami. To tak jakbys miał pretencje, że 137 dojeżdża na Dw. Wschodni zamiast tylko do Wiatracznej mieszkając w Wesołej. Zupełny nonsens. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Tak to wygląda 20.11.05, 13:25 zaciszanin napisał: > Ale zrozum, że wydłużenie trasy jest zmianą całkowicie niezależną i nie mająca > związku z Bukowem i przyległościami. To tak jakbys miał pretencje, że 137 > dojeżdża na Dw. Wschodni zamiast tylko do Wiatracznej mieszkając w Wesołej. > Zupełny nonsens. ???? Mi chodzo o to, że wasz projekt nie uwzględnia potrzebnej częstotliwości tej linii, a nie może być tak, że liczba wozów jest w projekcie źle obliczona. Dupa a nie inżynier układał ten projekt. Bo co ja widzę: proponowana częstotliwość ma się ni jak do potoków pasażerskich na Białołęce. Tu nie jest problem osiedla Dąbrówka ale całego ciągu ul. Modlińksiej!. Jeśli nie macie skąd wziąć wozów na zwiększenie częstotliwości, możecie zapomnieć o wydłużaniu trasy. Bo z powietrza się ich nie weźmie. 16 lub 17 wozów potrzeba bedzie na tę linię. Policzcie dobrze czy wasze zmiany na to pozwolą a jeśli nie,wówczas projekt nie będzie się domykać, to możecie chłopaki tylko porzucać się śnieżkami. Rozumiem, że przy obecnej częstotliwości będzie się zgadzać, no ale ona jest za obecnie za mała. Ja cały czas zwracam uwagę na problem, czyli wytykam wam ten błąd, a wy uparci jak osły. realia, panowie realia. Sam pomysł tras jest ciekawy. Protestuje przeciwko założeniom brygadowym i proponowanej częstotliwości 511. Jeśli mi nie wierzycie. Zapraszam na Przystanek Poetów w godz. 6:00-9:00 oraz na Os. Potok od 14:00 do 21:00 i zróbcie analizy napełnienia wozów, wtedy może uwierzycie. Jak uwierzycie to opracujcie rozkład i wyjdzie wtedy taka częstotliwość o jakiej piszę. Pozrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Tak to wygląda 20.11.05, 14:00 Nikt nie neguje, że zapełnienie na 511 jest ogromne. tule, że my staramy się cały czas udowodnić, że wydłużenie trasy nie spowoduje pogorszenia komunikacji na Bukowie. Zwiększanie częstotliwości 511 ma się nijak do jego wydłużania. To już jest problem tylko Bukowa i nikogo więcej. Rozdziel te wątki. Odpowiedz Link Zgłoś
zaciszanin Re: Tak to wygląda 20.11.05, 15:13 W rzeczy samej. I kto tu jest odporny na wiedzę... Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Tak to wygląda 20.11.05, 15:18 wykręcaliście się na początku że częstotliwości zwiększać nie trzeba i tego typu podobne farmazony. 17 brygad_>? macie już policzoen skąd wziąć 10 brygad? Odpowiedz Link Zgłoś
zaciszanin Re: Tak to wygląda 20.11.05, 21:24 "Drobne" przeoczenie - aktualnie na 406 jeździ 13 brygad rano i o jedną mniej po południu... i kto tu się wypowiada nt. linii, o których nie ma pojęcia :) Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Tak to wygląda 20.11.05, 22:29 Konkretnie dwie mniej po południu (013 i jeszcze któryś wcześniejszy stalowy - 04 lub 05). A mój rozkład jest policzony na 4 całki i 3 dodatki z ITSu, 2 całki i 4 dodatki z Redutowej oraz 5 dodatków (dwa tylko poranne) ze Stalowej. Co daje 18 brygad rano i 16 po południu. Brygady zostały znalezione poprzez WYDŁUŻENIE trasy 511 na Bemowo. Ja cały czas nie wiem, gdzie masz te brygady, które sa potrzebne do takiego zwiększenia częstotliwości 511, jak mnie się udało bez wydłużania trasy. A narzekaniem, że 5 minut rano to za dużo rozbiłeś mnie bez reszty. Zaczynam mieć dziwne wrażenie, że po prostu tylko swój własny rozkład uważasz za ten jedyny słuszny. proponuję otwarcie na propozycje innych. Jak widać, można skorzystać. Odpowiedz Link Zgłoś
malarz11 Re: Tak to wygląda 20.11.05, 23:55 porób pomiary i zobaczymy:) twierdzę że wyjdzie na moje. I co z tego że dyplomowany inżynier skoro projekty tras powstały po naszkicowaniu z mapy bez analizy napełniania wszystkich linii? jak projekt to projekt a nie prowizorka, ale się do tego nie przyznacie. Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: Tak to wygląda 21.11.05, 09:56 pawciod napisał: > Konkretnie dwie mniej po południu (013 i jeszcze któryś wcześniejszy stalowy - 04 lub 05). A mój rozkład jest policzony na 4 całki i 3 dodatki z ITSu, 2 całki i 4 dodatki z Redutowej oraz 5 dodatków (dwa tylko poranne) ze Stalowej. Co daje 18 brygad rano i 16 po południu. Brygady zostały znalezione poprzez WYDŁUŻENIE > trasy 511 na Bemowo. Hm, "STALOWA" raczej wypadnie z nowego 511 - tu obsługę zapewni "ITS Michalczewski" i "Redutowa" swoimi Jelczami. Stalowa dostanie dodatkowe brygady na 170, a ITS kilka straci. Odpowiedz Link Zgłoś
wielbicielztm Re: Tak to wygląda 20.11.05, 22:39 > Dupa a nie inżynier układał ten projekt W sumie układało go 5 osób, z czego akurat rozkłady dyplomowany inzynier od tego. W jego jak również własnym i pozostałych osób imieniu przyjmuję komplement z pokorą. Dalszą dyskusję na ten temat pozwolę sobie jednak podjąć nie tu, lecz na Dzielnej. Pzdr. > Policzcie dobrze czy wasze zmiany na to pozwolą a jeśli nie,wówczas projekt nie > będzie się domykać, to możecie chłopaki tylko porzucać się śnieżkami Nie będzie żadnego zwiększania częstotliwości linii tarchomńskich. Nie tylko tam jest tłok. Nawet nie ma o czym mówić. Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Tak to wygląda 20.11.05, 23:14 wielbicielztm napisał: > Nie będzie żadnego zwiększania częstotliwości linii tarchomńskich. Nie tylko tam > jest tłok. Nawet nie ma o czym mówić. No gdyby 144 zostało skrócone, zgodnie założeniami wcześniejszymi, wtedy możnaby się zastanowić ;-). Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: Tak to wygląda 23.11.05, 11:14 Z przedłużeniem 511 na Bemowo nie powinno być większego problemu, ale czy Praga Północ zgodzi się na wycofanie linii 103 z Wschodniego? Hm, tu może być ciężko. Wówczas ZTM zostawi 406 na okrojonej trasie z Targówka do Ronda "Radosława", a rozkład będzie zblizony do: TARGÓWEK 07 5:00 30 50 6:10 25 38 50 7:00 10 20 30 45 8:00 14:35 15:00 20 40 57 16:10 22 34 46 17:00 20 Tylko czy istnienie linii w takim kształcie (Targówek- Rondo Radosława) ma sens? Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Tak to wygląda 23.11.05, 16:43 Odpowiadam. Nie ma. Taki kadłub już zdecydownie lepiej puścić do metra Ratusz. Będzie wówczas jeździł przez Targówek, jak wszystkie linie i wpisaywał się w potok linii targówczańskich na Al. Solidarności. Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: Tak to wygląda 21.11.05, 11:05 zaciszanin napisał: > malarz1 napisał: > sloggi napisał: > > >> Widzisz Malarzu, Warszawa to nie tylko Tarchomin. > > Oczywiście że Tarchomin. > > Nie bądź egoistą, w dodatku ze skłonnością do psiego ogrodnictwa... > > pawciod napisał: > > > 103 aż takiego wzmocnienia nie będzie potrzebować. > > Dla 103 wystarczy układ 16/20/30. Dodam, że ZTM, w odpowiedzi na moją propozycj > ę > nie napisał "nie", a to już dobrze rokuje na przyszłość. > > e-tam napisał: > > > Przeguby na linie o dobrym wykorzystaniu, solówki na linie o słabszym. > > Dokładnie tak. Nie może dochodzić do takich sytuacji, że solówki są > przepełnione, jak ma to miejsce na 123, 170, 174, 180, 503 i kilku innych > liniach, bo (już pomijając aspekt wygody pasażerów) silnik przeciążonej solówki > zużywa się szybciej niż umiarkowanie napełnionego przeguba. To samo tyczy się > stopnia wykorzystania paliwa. 103 z częstotliwością 16/20/30 minut to ciut za mało na Targówku Rozkład powinien być zblizony do: TARGÓWEK 07 4:35 5:00 20 40 6:00 16 30 43 55 7:05 15 25 35 47 8:00 17 36 55 9:15 34 55 10:12 31 50 11:08 26 44 12:02 20 38 56 13:15 35 50 14:05 20 35 50 15:05 17 29 41 53 16:05 17 29 42 55 17:07 20 35 50 18:05 20 35 50 19:15 40 20:10 40 21:15 50 22:25 W godzinach 6:45 - 7:20 naprawdę w 406 na Targówku jest ciasno. Więc częstotliwość co 16 minut odpada, a kierowanie przegubów na dodatki mija się z sensem. Odpowiedz Link Zgłoś
dennis_lance Re: Tak to wygląda 21.11.05, 11:12 Z tym międzyszczytem to bym nie przesadzał :P Nie wystarczyłoby co 20? Odpowiedz Link Zgłoś
ikarusbus Re: Tak to wygląda 21.11.05, 11:34 dennis_lance napisał: > Z tym międzyszczytem to bym nie przesadzał :P Nie wystarczyłoby co 20? Może być i co 20 minut. Ale: 1) tak jak "ktoś" tu zaproponował na 511 dajemy ITS Michalczewski, oraz Redutową, przy czym Redutowa może mieć kilka rannych zjazdówek z Bukowa do np. Nowego Bemowa -ale raczej to będzie mało prawdopodobne, ponieważ większość obsługi zzapewniłby ITS Michalczewski. W weekend PPKS Grodzisk Mazowiecki, a może Connex? 2) do obsługi 103 skierować wyłącznie "Stalową", wówczas poranny kurs, oraz popołudniowe dodatki możą zaczynać się od przystanku NAMYSŁOWSKA, a ponadto ostani kurs z Targówka, wracałby na osiedle. 3) Dojazdy "Stalowej" na Buków wydają się marnotrawieniem pieniędzy i czasu, a kierowanie oddziału na linię tylko dla zapewnienia 2-3 kursów zjazdowych do Wilsona jest bezsensowne, ponieważ kursy te równie dobrze może wykonać ITS Michalczewski (tu przypomnę, że ajentom za dojazdy i ewntualne zjazdy z Wilsona na bazę ZTM nie płaci), a Redutowa wówczas jedzie do końca na STARE BEMOWO. Odpowiedz Link Zgłoś