Dodaj do ulubionych

[Wawa] 511 Bemowo - Buków (wizja radnego)

30.10.05, 19:55
www.bonicki.info/z_zycia_radnego_2005.shtml#sonda_511
Przy okazji radny ma pomysł na zmiany trasy 103, 121, 122.
Polecam obejrzenie załączonej mapki.
Obserwuj wątek
    • wielbicielztm Warto próbować! 31.10.05, 22:33
      A mnie jeden kolega zganił, że się do pomysłu ze strony Bonickiego nie przyznaję. OK. To jest projekt Bastiana, Dennisa, Spokojnego i mój, który od dłuższego czasu próbowaliśmy "sprzedać" w UD. I udało się. Oby poszło tak i w ZTM.

      Przymierzamy się też i do innych zmian, m.in. linii przez Koło. Ale na razie nie chcę mówić "hop". Rozmawiamy z radnymi, dyskutujemy. Zobaczymy, co będzie.
      • ikarusbus Re: Nie ruszac 511! Skierowac tam 508. 04.11.05, 08:57
        misiekka napisał:

        > 508 trzeba wywalic z odcinka Wilsona-Zachodni, i skierowac na Bemowo. I dac
        > normalna czestotliwosc. Do tego E-4 tylko w szczycie.

        To jest raczej nie możliwe. Jeżeli 5xx na Bemowo to tylko 511, 508 zostanie na
        Zachodnim, ponieważ UD Żoliborz chce mieć bezpośrednie połączenie z dworcem
        zachodnim. Wobec powyższego na kursowanie E4 tylko w szczycie nie ma co liczyć.
        Według mnie można za to spokojnie zawiesić kursowanie E4 w święto, kierując za
        to dodatkowe brygady na 508. Np. kursowanie 31-10-20005 E4 z takim rozkładem
        było błędem ZTM, ponieważ 100% kursów w szczycie B to wozy które wiozły 5-15
        osób.
      • malarz11 Re: Żadne 508 04.11.05, 18:09
        Po co? Oddzielna linia Bemowo-Pl. Wilsona a 511 i 508 ma kursować do Wilsona.
        Poza tym nie mogę czytać tych bredni o zabieraniu E-4 w Święto. częstotliwość 20
        minut jest zbyt mała. Puszczanie linii 508 częściej do Centrum jest absurdalne.
        • zaciszanin Re: Żadne 508 05.11.05, 17:15
          Linie międzydzielnicowe/obwodowe są ważniejsze niż te spełniające jednynie cele
          dowozowe, bo w przypadku tych drugich w przeciwpotoku zazwyczaj mamy zdecydowaną
          nad-podaż miejsc pasażerskich. Więc jeśli istnieje możliwość, by z 511 uczynić
          linię spełniającą obie powyższe funkcje, to należy się tylko cieszyć i temu
          sprzyjać. Zwłaszcza, że na Pl. Wilsona już teraz jest za ciasno.
          • wielbicielztm Re: Żadne 508 07.11.05, 01:17
            Może bym tak nie uogólniał, ale w przypadku 511 wniosek jest słuszny. Gdyby linia z Bemowa dojechała do Wilsona, to Białołęka nie ma z niej żadnego zysku - ludzie musieliby jechać 511 do Wilsona naokoło przez Potok a potem biegać po placu na przystanek linii bemowskiej i czekać jeszcze aż będzie. nonsens.

            Gdyby realizowała to jedna linia, to bez przesiadek mamy wygodny dojazd z Modlińskiej na Nowe Bemowo. Potoki by były, zaręczam.
          • malarz11 Re: Żadne 508 05.11.05, 18:30
            Oczywiście że Tarchomin. To co się dzieje w liniach kursujących z Białołęki to
            po prostu rzeżnia. tyle ludzi się tam przeprowadziłopo wakacjach, że każda nowa
            brygada jest na wagę złota. Dlatego topienie ich w 511 jest bez sensu. Z
            Białołęki jest dobre połączenie 404 i 186 z przesiadką albo przy Broniewskiego
            albo przy Maczka (186). I starczy.
            • jerzy-j Re: Żadne 508 05.11.05, 20:08
              To nieprawda, że ważniejsze są linie obwodowe czy dowolne inne... Ważniejsze są
              zawsze te linie, na które jest większe zapotrzebowanie. Jaki linia ma charakter
              to jest ważne tylko dla pasjonatów! Więc priorytet dla nowych brygad to linie
              cierpiące największy tłok.
              • szamot1 Re: Żadne 508 17.11.05, 19:47
                jerzy-j napisał:

                > To nieprawda, że ważniejsze są linie obwodowe czy dowolne inne... Ważniejsze
                > są zawsze te linie, na które jest większe zapotrzebowanie. Jaki linia ma
                > charakter to jest ważne tylko dla pasjonatów!

                A potem masz cyrk na wszystkich przystankach w Centrum. I puste wozokilomertry
                w kierunku przeciwnym.

                Linie dośrodkowe maja to do siebie, że łączą w miarę sprawnie z każdą
                dzielnicą.
                Linie obwodowe łączą bardzo sprawnie, ale tylko z częścią.
                Rzeczą naturalną i oczywista jest więc to, że będzie na te drugie ZAWSZE nieco
                mniejsze zapotrzebowanie. Jeśli nie zapewnimy dobrych "obwodów" ludzie zawsze
                zalewać nam będą Centrum. A statystycznie będą i tak mieli dłuższy czas
                przejazdu.

                To tak w skrócie. To nie powinno byc ważne dla pasjonatów, tylko dla sensownych
                i rzetelnych projektantów systemów komunkiacyjnych. Których Warszawa póki co
                sie nie dorobiła i prędko nie dorobi.

                > Więc priorytet dla nowych brygad to linie
                > cierpiące największy tłok

                A wg mnie priorytetem jest skrócenie sredniego przejazdu pomiędzy p-tem A i B,
                gdzie A i B to dowolne p-ty na mapie Warszawy.

                Zapewnić to może dobra sieć linii odśrodkowych, obwodowych i lokalnych.
                A stworzenie takiej sieci umożliwia sensowna inżynieria komunikacyjna oraz
                (nawet czasowe, ale całkowite) NIEPODDAWANIE sie jakimkolwiek lobby
                politycznym, czy społecznym skutkujące CZASOWYM obniżeniem jakości komunikacji.

                Tak więc czekajmy tatka latka....
            • wielbicielztm Re: Żadne 508 07.11.05, 01:14
              Nie jest dobre krańcowanie linii na Wilsonie. Wydużenie 511 na pewno nie pogorszy Białołęce punktualności linii - bo na nowym odcinków korków by nie było a ew. przerwy wyrównawcze i tak mozna zrobić - ani częstotliwości (brygad dostarczy kasowane 406 oraz uproszczone 122). Ponadto znika wam uciążliwa trasa przez Słowackiego.

              Połaczenie Białołęki z Bemowem jest ważne i występuja na nim na tyle duże potoki, że powinno się wydłużac 511. 186 i 404 bedą miały dość pasażerów i tak. Zresztą nie ładujmy wszystkich do nieszczęsnego 112, które niemiłosiernie kręci. Jak tez nie każdy dojeżdżać tramwajami powiedzmy do Wrocławskiej czy Nowego Bemowa.
    • malarz11 Re: To 511 nie podoba mi się 07.11.05, 08:14
      Nie zgadzam się z tą koncepcją. 511 należy wzmocnić na odcinku Białołęckim i na
      tel cel potrzebne są brygady. Gdyby chcieć uruchomić takie połączenie jak
      postulujecie potrzeba dodatkowo 12 brygad. A takich nie ma. Więc dopóki się nie
      znajdą (a nie kosztem innych dzielnic) możecie zapomnieć o 511 na Bemowo.
      Dlatego rozsądniejszym pomysłem byłoby zostawienie b.z trasy 511 i zakrańcowanie
      bez postoju linii 5xx z Bemowa.
      • e-tam Re: To 511 nie podoba mi się 17.11.05, 19:45
        malarz11 napisał:

        > 511 należy wzmocnić na odcinku Białołęckim i na
        > tel cel potrzebne są brygady.

        Żadnego wzmacniania 511! A niby dlaczego małe autobusy-knypki mają jeździć co 5
        minut? Bo tabor mega zawrócić nie może? Skoro tak wybudowali osiedle, to niech
        teraz mieszkańcy cierpią. Jaka to sprawiedliwość, gdy małe autobusy jeżdżą co 5
        minut, a inni musza czekać na autobus pół godziny, bo na linię tabor mega jest
        wysyłany.
          • e-tam Re: To 511 nie podoba mi się 17.11.05, 20:37
            szamot1 napisał:

            > Tabor i częstotliwość obecnego 511 powinna wystarczyć. Mam wrażenie, że oba
            > osiedla generuja podobne potoki. Wozokilmometry też w zarysie powinny się
            > zbilansować

            Chodziło mi o to, że jestem przeciwny ładowaniu brygad na obecnej trasie.
            Wydłużeniu na Bemowo nie jestem przeciwny. O ile nie okaże się, że knypki z
            obecną częstotliwością i tam nie wystarczają... Ale chyba nie, skoro 406 sobie
            radzi.
    • malarz11 Re: Mniej teorii panowie 17.11.05, 23:52
      Krew mnie zalewa jak słyszę takie brednie, że częstotliwośc kursowania jest
      wystarczjąca. Nie jest, na naszym osiedlu (dąbrówka Wiślana) ledwo można wsiąść
      między 6:15 a 7:30. Brakuje dla tej linii 2 lub 3 wozów. A są jeszcze inne
      oblegane przystanki, do tej linii wsiadają też ci, którym do E-4 się wejśc nie
      udało bo tak jest nakitowane. Po południu też jest niezaciekawie tak od 15:30 do
      20:00, że się jedzie jak w bydlęcym wagonie. Może jednak byście to na własne
      oczy zobaczyli a nie się ośmieszali, że wszystko jest ok? Najpierw wozy na
      odcinek Białołęcki a dopiero potem można się bawić w wydłużanie na Bemowo.
      Dojechac z Bemowa jest czym a z Dąbrówki już nie.
      • e-tam Re: Mniej teorii panowie 18.11.05, 00:03
        Przebudować zawrotkę, wysłać tabor przegubowy. Małe autobusy są do obsługi linii
        peryferyjnych i cieszących się słabszym wykorzystaniem. A nie odwrotnie. Jeśli
        się nie da przebudować - trudno, niech biegają do Modlińskiej. Pretensje do
        budowniczych osiedla.
        • szamot1 Re: Mniej teorii panowie 18.11.05, 00:08
          -tam napisał:

          > Przebudować zawrotkę, wysłać tabor przegubowy. Małe autobusy są do obsługi
          > linii
          > peryferyjnych i cieszących się słabszym wykorzystaniem. A nie odwrotnie. Jeśli
          > się nie da przebudować - trudno, niech biegają do Modlińskiej. Pretensje do
          > budowniczych osiedla.

          Zwłaszcza, że taboru wielkopojemnego przebywa. I to szybko.
          • e-tam Re: Mniej teorii panowie 18.11.05, 00:22
            Solówki nie powinny jeździć częściej niż co 12-15 minut. A właściwie powinny
            zapewniać podobną częstotliwość liniom peryferyjnym. A jak jest u nas? Solówki
            zapieprzają co 6 minut (511, 503 wraz z 403). Przeguby co 20 - 30 minut (141,
            115). Chore. W ten sposób niech każde osiedle wybuduje ronda, ciasne zawrotki
            itp. Będą linie jeździć co 3 minuty... Tylko jakie będą wtedy koszta utrzymania
            komunikacji miejskiej?
            • malarz11 Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 08:08
              Stary Ty jesteś chyba nawiedzony. A gdzie jest napisane, że solówki mają
              jeździć co 12-15 min? Gdyby wg twojej koncepcji dać przeguby(zakładamy, że
              zawrotka by działała) to w międzyszczycie takie 511 musialoby jeździć co 30-40
              minut.haha. Gadasz brednie na poziomie 13 latka. Komunikacja jest dla ludzi a
              nie dla teoretyków. Wasze 406 jeździ co 8 minut. Kiedys 460 jeździło co 5-6
              minut i komuś to przeszkadza (przeszkadzało)? Żaden argument. No i gdybyście
              chcieli łączyć przegubowe wasze nieszczęsne 406 i 511 to na Bemowie dostałoby
              ono "zachęcającą" częstotliwość 12-15/30/30? Najmądzrejszy jest ten, kto nie
              mieszka na Dąbrówce i zna potrzeby podróżnych z rejonu Białołęki
              • pawciod Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 10:01
                Pozwolę sobie zrobić małe przpmnienie z historii bardzo najnowszej. Przypomnę,
                że przed rokiem to Dąbrówka Wiślana musiała bie_ać do Modlińskiej. Doceń więc
                może to co masz. Żadna dzielnica nie zyskała w tak krótkim czasie tak wiele.
                Jeżeli chodzi o zapełnienie to rzeczywiście jest ono bardzo wysokie, ale o 7 to
                takie jest wszędzie. Na Afrykańskiej rano do E-5 ludzie też się nie mieszczą i
                nie płaczę. Na 511 potrzebne są przeguby z zachowaniem obecnej częstotliwości.
                To powinno załatwić sprawę. Problemem jest brak zawrotki. No cóż. Nie może cała
                Warszawa płacić za to, że jeden developer wybudował oisiedle na strasznym
                zadupiu i nie pomyślał o porządnym podłączeniu do miejskiego sytemu komunikacji.
                (Zauważ, że na przykład pętla Nowodwory sukcesywnie się przesuwa wraz z rozwojem
                osiedla i wydłużaniem ul. Światowida - czyli można). Udało Wam się wywalczyć 511
                to może uda się też sprawa zawrotki. Cała północna strona ulicy Aluzyjnej jest
                pusta. Tam można by coś takiego zrobić, a nawet wybudować niewielką pętlę, by
                511 nie musiało zajeżdżać na Buków i szybciej dojeżdżać na Dąbrówkę Wiślaną
                wracając z Pl. Wilsona. Zaś połączenie z Bemowem nie spowoduje padku
                częstoliwości na linii 511 (zobacz obecną częstoliwość 406) a z racji
                uproszczenia 122 może się okazać, że kilka brygad zoastanie uwolnionych. Ile? To
                trzeba by po prostu dokładnie policzyć. Więc postaraj się spojrzeć na sytuację
                nieco bardziej obiektywnie oraz nieco szerzej. Czasami można więcje osiągnąć
                przez tworzenie dodatkowych połączeń, a nie tylko głupie wpychanie brygad na
                jadną linię.
              • dennis_lance Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 10:01
                Jakoś nie zauważyłem, żeby wypowiedź kolegi skierowana była przeciw Białołęce.
                Mówił ogólnie o częstotliwośći solówek i ma w tym trochę racji, jeśli chodzi o
                koszty funkcjonjowania KM. A z tym niestety musimy się liczyć chcemy czy nie,
                wszak żyjemy w Polsce, w kraju gdzie transport publiczny jest niedofinansowany
                i traktowany po macoszemu. Z innego powodu jednak nie możemy ograniczać
                częstotliwości kursowania linii przy jednoczesnym zwiększaniu pojemności
                taboru. Obecnie jedyną opcją poprawną politycznie jest w Polsce ZACHĘCANIE
                ludzi do korzystania z KM. W innych krajach (mówię wyłącznie o "zachodnich")
                można jakoś wprowadzać pewne środki "nacisku" czy "przymusu bezpośredniego" do
                korzystania z KM. Wszak chodzi o wspólne dobro, o to, aby miasto nie zapchało
                się korkami a mieszkańcy nie udusili się od spalin i nie ogłuchli od hałasu. U
                nas jest to "socjalizm" i "bolszewizm"! Cóż takie czasy, taki kraj. Niemniej
                jenak nie zachęci się ludzi zmniejszając częstotliwość kursowania KM nawet,
                jeśli podaż miejsc utrzyma się na dotychczasowym poziomie.
                Teraz odnośnie 511: my, jako autorzy koncepcji, nie zakładamy zmniejszenia
                częstotliwości kursowania tej linii. Może by tak mieszkańcy Białołęki przestali
                wreszcie wyznawać spiskową teorię dziejów? I tak macie stosunkowo dobrą
                sytuację komunikacyjną na tle reszty Warszawy. A notorycznie okopujecie się i
                próbujecie odpierać wyimaginowane ataki na Was i Waszą Komunikację Miejską.
                Wyluzujcie.
                Pozdrawiam
                • malarz11 Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 12:02
                  Jest jeszcze 1 ale: Bemowo ma mnóstwo linii, w tym tramwajowych a my właściwie
                  tylko 1! Mi chodzi o hierarchię:
                  najpierw możliwość zabrania się do autobusu a dopiero jak starczy brygad
                  wydłużanie czy zmienianie trasy 511. Najpierw Białołęka a dopiero potem Bemowo.
                  • pawciod Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 12:24
                    Najławiej jedno i drugie na raz. Przedłużenie 511 nie spowoduje spadku
                    częstotliwości. (To jest, jak się zdaje główny problem). A przez wejście na
                    linię Redutowej pojawią się tam pojazdy wysokopodłogowe, któresą bardziej
                    pojemne niż ITSowskie MANy. Czyli Dąbrówce się nic nie zmieni, a może i nawet
                    poprawi (dodać należy zwiększenie zasięgu linii), a Bemowo zyska bardzo dużo.
                  • dennis_lance Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 12:56
                    malarz11 napisał:

                    > Jest jeszcze 1 ale: Bemowo ma mnóstwo linii, w tym tramwajowych a my właściwie
                    > tylko 1! Mi chodzi o hierarchię:
                    > najpierw możliwość zabrania się do autobusu a dopiero jak starczy brygad
                    > wydłużanie czy zmienianie trasy 511. Najpierw Białołęka a dopiero potem
                    Bemowo.

                    Naprawdę uważasz, że 511, krańcując na Wilsonie, miałoby kiedykolwiek szansę
                    kursowania CZĘŚCIEJ niż co 8 minut?!! Szczerze wątpię! A taką właśnie
                    częstotliwość dla tej linii będzie determinowało jej przedłużenie na Bemowo.
                    Zresztą rano, z Bukowa zawsze można zrobić co 5, co drugi zjazdowy np. na
                    Redutową. Wtedy przeciwpotok na Bemowo miałby co 10, propotok z Bemowa zaś co 8
                    (podobnie, jak oba kierunki po południu). Wszystko można, trzeba tylko pomyśleć!
                    Dodam jeszcze, że wydłużenie trasy 511 jest obecnie najbardziej realną szansą
                    na ewentualnie zwiększenie jego częstotliwości. Nie sądzę, aby ZTM wziął
                    się "sam z siebie" za 511 :P
                      • dennis_lance Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 14:25
                        Jeśli E-4 jest przeładowane, to pewnie prędzej wzmocnią jakąś linię
                        Nowodworską, a nie 511.
                        Co do rozkładu: tego się nie robi w 5 minut. Na dziś mamy z żoną inne plany ;),
                        ale może w weekend znajdę chwilę czasu i machnę taki rozkład. Oczywiście nie
                        będzie to znaczyło, że i ZTM umiałby taki rozkład ułożyć :P, ale jakby co,
                        zawsze mogę i im przesłać na maila :D
                        PS Swego czasu, jak byłem bardziej dyspozycyjny, układałem jednen-dwa rozkłady
                        dziennie. Ot, takie ciut porąbane hobby, czasy studenckie etc. Więc jeśli
                        miałeś nadzieję, że tego nie potrafię zrobić i odstąpię tym samym od poperania
                        tego pomysłu, zawiedziesz się :)
                      • pawciod Taki sobie rozkładzik 511 18.11.05, 15:00
                        Mnie się udało stworzyć coś takiego. Sam policzyłem potencjalny czas przejazdu.
                        Założyłem, że na 511 poszły wszystkie brygady redutowskie i dorzuciłem jeszcze
                        jedną ze Stalowej. 103 aż takiego wzmocnienia nie będzie potrzebować.

                        Buków
                        4|50
                        5|10 30 45
                        6|00 10 20 30 40 50
                        7|00 08 14 20 26 32r 40 50r
                        8|02 14 20x 28 38x 40 55
                        9|00x 15 35 55
                        10|15 35 55
                        11|15 35 55
                        12|15 35 55
                        13|15 35 50
                        14|05 20 35 50
                        15|00 10 20 30 40 50
                        16|00 10 20 30 40 50
                        17|00 10 20 30 40 50
                        18|00 12 24 36 48 56x
                        19|00 20 27x 30s 40
                        20|00 20 40
                        21|00 25 50 53x
                        22|20 50 53x
                        23|13x 38x

                        I z Bemowa
                        4|40
                        5|00 20 40
                        6|00 20 30 40 50
                        7|00 08 16 24 32 40 50
                        8|00 12 24 40
                        9|00 20 40
                        10|00 20 40
                        11|00 20 40
                        12|00 20 40
                        13|00 20 40 55
                        14|10 25 35 45 55
                        15|05 15 25 35 45 55
                        16|05 15 25 35 45 55
                        17|05 15 25 35 45 55
                        18|05 15 27 39 55
                        19|10 30 50
                        20|10 30 50
                        21|10 30 50
                        22|10 30 55
                        • dennis_lance Re: Taki sobie rozkładzik 511 18.11.05, 15:23
                          Sugerowałbym ciut wcześniej zaczynać kursowanie co 8. Nawet z Bukowa, a już
                          koniecznie z Bemowa. A nie dało się przy 7 dodatkach uzyskać układu z co drugim
                          kursem zjazdowym na Redutową pomiędzy 7 a 8 (6.50-7.50) z Bukowa? Ja spróbuję w
                          weekend, może mnie się uda :)
                        • malarz11 Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 11:13
                          za rzadko:
                          4:35 55
                          5:15 35 52
                          6:02 12 20 27 33 39 45 51 57
                          7:03 09 15 21 27 35 43 51 59
                          8:07 15 25 35 50
                          9:10 30 50
                          i dalej już nie istototne
                          z Wilsona:
                          13:10 25 40 55
                          14:10 25 35 45 55
                          15:05 15 25 33 40 47 55
                          16:03 10 18 25 33 40 48 55
                          17:03 10 18 25 33 40 48 55
                          18:03 10 20 30 40 50
                          19:00 10 20 30 42 55
                          20:10 25 40 55
                          21:10 30 55
                          22:25 55
                          23:25
                          Wasz rozkład w ogóle nie jest dostosowany do potoków pasażerskich. Fuszerka
                          Panowie, fuszerka



                          • pawciod Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 16:10
                            To są Twoje marzenia. Żeby je zrealizować, to potrzeba by było dołożyć jeszcze 6
                            brygad. Powiedz skąd, a przystanę na propozycję. Zresztą. Ja miałem zamiar
                            udowodnić, że wydłużenie 511 nie spowoduje pogorszenia rozkładu, co, jak
                            mniemam, udało mi się.
                            Co do uwag Dennisa. Nie ma 7 dodatków z Redutowej. Obecnie na 406 masz 6, a
                            przecież 2 muszą zostać przerobione na całki, żeby utrzymać 20 minut w
                            międzyszczycie. Co do wcześniejszego początku szczytu, to nie wykluczam takiej
                            możliwości. Rozkład układałem mniej więcej udwzorowując obecne rozkłady 406 i 511.
                              • pawciod Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 20:36
                                Czyli 6 do Bemowa. Co nie ma większego znaczenia. Tych 3 brygad też nie ma skąd
                                wziąć.
                                Natomiast widzę pewną szansę na zwiększenie częstotliwości dla Bukowa poprzez
                                omawianą zmianę. Niezrobiony jest rozkład 103. Wcale nie jest powiedziane, że aż
                                6 dodatków powinno tą linię zasilić. Szczerze mówiąc nawet w to wątpię. A to by
                                oznaczało, że jeszcze dwa następne dodatki mogłyby wylądować na Bukowie. Bez
                                zmian trasowych na zwiększenie częstotliwości 511 szans nie widzę.
                                • malarz11 Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 22:03
                                  heh 3 brygady na zwiększenie częstotliwości a dodatkowe 9 na wydłużenie trasy
                                  razem 19. Skad weźmiesz pozostałe? Sam widzisz że wydłużanie 511 pochłania
                                  więcej brygad niż ci się wydaje. Najpierw ułóż rozkład na papierze a dopiero
                                  potem zastanawiaj się nad projektem zmian komunikacyjnych. Tu wam zapodział się
                                  pewien szczegół: napełnienie 511 a więc wasza częstotliwość nie uwzględniała
                                  obecnej ilości pasażerów, tylko starą na początku kursowania 511. Ja bym mógł
                                  wam podpowiedzieć skąd wziąć brygady, ale...
                                  • pawciod Re: Taki sobie rozkładzik 511 19.11.05, 23:20
                                    Po pierwsze. Porównaj rozkład mój i ten, który jest obecnie na stronie ZTMu. On
                                    jest wykładnią, co do niepogarszania komunikacji na Bukowie. Zresztą brygady na
                                    wydłużenie linii bez pogarszania częstoliwości znalazłem. Nawet wskazałem na
                                    ewentualną możliwość jej poprawy.
                                    A swoją drogą bardzo jestem ciekaw, gdzie masz te 3 brygady na 511.
                                    • malarz11 Re: Taki sobie rozkładzik 511 20.11.05, 01:07
                                      Twój rozkładzik jest do bani. poranny szczyt komunikcayjny zaczyna się na
                                      Dąbrówce o 6:20 a nie jak wg ciebie o 7! Już nie wspomnę, że w godzinach
                                      popołudniowych (15:30-18:00)6 kursów na godzinę to za mało. O 19 i 20 też za
                                      rzadko. Najpierw porób badania napełnienia na tej linii a dopiero potem bawienie
                                      się co by tu wykombinować z tą linią 511. To nie tędy droga. 3 wozy potrzebne są
                                      od zaraz na obecnej trasie, a Ty chcesz zostawiać obecną częstotliwość. Wracając
                                      do wydłużenia trasy: zakładam, ze linia wg waszego projaktu pojedzie od
                                      Powązkowskiej po trasie obecnego 406. A więc czas na ten odcieek przyjąłem 24
                                      minuty na pólkurs. do tego odpowiednio czas 511 na odcienek Buków-Wilsona i
                                      Wilsona Buków. Czasy półkursów wyjdą odpowiednioa ok. 51 min i 46 min ( w stronę
                                      Wilsona jest podjazd pod osiedle Dąbrówka)
                                      A więc wklejam rozkład jazdy 511 dostosowany do potoków pasażerskich
                                      5:15 35 52
                                      6:02 12 20 27 33 39 45 51 57
                                      7:03 09 15 21 27 35 43 51 59
                                      8:07 15 25 35 50
                                      9:10 30 50
                                      i weżmy teraz kurs 6:12+51 min= 7:03, 7 minut postoju 7:10 odjazd, przyjazd na
                                      buków 7:56 odjazd 8:07. można porobić 5 minutowe przerwy, wtedy jedna brygada
                                      mniej. Jak się podliczy to wyjdzie: 17 brygad na upartego 16. czyli musisz
                                      dołożyć ekstra 10 brygad, no 9 gdyby to zrobić na siłę. Bije się w piersi, że
                                      19. Wystarczy 17 no a popołudniu potrzeba będzie 16 brygad przy takcie 7,5.
                                      Chyba dobrze wyjaśniłem?
                                      • pawciod Re: Taki sobie rozkładzik 511 20.11.05, 10:48
                                        Zostaw swoje marzenia o poprawie częstotliwości 511. Ckyba, że wskażesz, skąd
                                        masz wziąć te trzy brygady potrzebne na ten cel. To wtedy może zmienię punkt
                                        widzenia.
                                        Jeżeli ckodzi o porównania mojego rozkładu i ZTMowskiego (to jest podsawa do
                                        dyskusji), to obecnie na 511 pierwszy takt poniżej 10 minut występuje dopiero o
                                        7:11. I ja ten układ zackowałem, a nawet poprawiłem, bo do 7:00 masz u mnie
                                        takty 10, a nie 11-minutowe.
                                        I bardzo dobrze wyjaśniłeś swoje marzenia. Teraz powiedz, jak je zrealizować.
                                      • pawciod Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 20.11.05, 14:13
                                        Oto nowy rozkłąd 511. zakłada przekazanie na 511 wszystkich brygad z 406 oprócz
                                        dwóch ze Stalowej (które pójdą na 103 dla zwiększenia częstotliwości w szczycie
                                        do 15 minut) I sprawa wygląda tak:
                                        Buków:
                                        4|50
                                        5|10 30 45 55
                                        6|05 13 21 27 33 39 45 51 57
                                        7|03 08r 13 18 24 30 36 44r 52
                                        8|00 07x 10r 20 27x 30w 42 55
                                        9|06 07x 20 40
                                        10|00 20 40
                                        11|00 20 40
                                        12|00 20 40
                                        13|00 20 35 50
                                        14|00 10 20 30 40 48 56
                                        15|04 10 18 26 34 44 52
                                        16|00 07 15 22 30 37 45 52
                                        17|00 07 15 22 30 37 45 55
                                        18|05 10s 15 25 35 39x 45 55 55x
                                        19|10 20s 27x 30 40s 50
                                        20|10 30 32x 50
                                        21|10 30 50
                                        22|15 28x 55
                                        23|18x 48x
                                        w - kurs tylko do Pl. wilsona i dalej n Stalową

                                        Stare Bemowo
                                        5|00 20 40 55
                                        6|05 15 25 35 43 51 59
                                        7|07 13 19 2531 39 47 55
                                        8|03s 11 19 29 37s 45
                                        9|05 25 45
                                        ...
                                        12|05 25 45
                                        13|05 20 (35) 45 55
                                        14|05 15 (25) 35 45 55
                                        15|03 10 (18) 25 (33) 40 48 55
                                        16|03 10 18 25 33 40 48 55
                                        17|03 10 18 25 33 40 48 56
                                        18|04 12 20 28 36 46 56
                                        19|11 26 45
                                        20|05 25 45
                                        21|05 25 45
                                        22|10 35
                                        23|05
                                        Kursy w nawiasach to kursy wyjazdowe zaczynające od Powązek

                                        Czy taki rozkład Cię satysfakcjonuje?
                                        • malarz11 Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 20.11.05, 15:16
                                          no trochę nawet przesadziłeś w drugą stronę. 5 minut to za często a rozkład jest
                                          układany na 18 brygad.
                                          4:35 55
                                          5:15 35 50
                                          6:00 10 20 26 32 38 44 50 56
                                          7:02 08 14 20 27 35 43 51
                                          8:00 10 20 30 42 55
                                          9:10 30 50
                                          ten rozkład jest na 17 brygad robiony, kursy zjazdowe są zbędne (poza 2 ostatnimi)
                                          Bemowo
                                          13:10 25 40 55
                                          14:05 15 25 35 45 55
                                          15:03 10 18 25 33 40 48 55
                                          16:03 10 18 25 33 40 48 55
                                          17:03 10 18 25 33 40 48 55
                                          18:05 15 25 35 45 55
                                          19:05 17 30 45
                                          20:00 15 30 45
                                          21:05 25 45
                                          22:05 30
                                          23:00
                                          taki mnie będzie satysfakcjonował
                                        • ikarusbus Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 11:10
                                          pawciod napisał:

                                          > Oto nowy rozkłąd 511. zakłada przekazanie na 511 wszystkich brygad z 406
                                          oprócz
                                          > dwóch ze Stalowej (które pójdą na 103 dla zwiększenia częstotliwości w
                                          szczycie
                                          > do 15 minut) I sprawa wygląda tak:
                                          > Buków:

                                          >
                                          > Czy taki rozkład Cię satysfakcjonuje?


                                          NIe angażujcie "Stalowej" do obsługi linii 511 - linia powinna być obsługiwana
                                          przez ITS Michalczewski i Redutową, a w weekend mógłby spokojnie wkroczyć PPKS
                                          Grodzisk Mazowiecki (zabrany ze 103), a 103 w całości powinna być obsługiwana
                                          przez STALOWĄ !!!
                                        • ikarusbus Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 11:52
                                          pawciod napisał:

                                          > Oto nowy rozkłąd 511. zakłada przekazanie na 511 wszystkich brygad z 406
                                          oprócz dwóch ze Stalowej (które pójdą na 103 dla zwiększenia częstotliwości w
                                          szczycie do 15 minut) I sprawa wygląda tak:
                                          > Buków:
                                          > 4|50
                                          > 5|10 30 45 55
                                          > 6|05 13 21 27 33 39 45 51 57
                                          > 7|03 08r 13 18 24 30 36 44r 52
                                          > 8|00 07x 10r 20 27x 30w 42 55
                                          > 9|06 07x 20 40
                                          > 10|00 20 40
                                          > 11|00 20 40
                                          > 12|00 20 40
                                          > 13|00 20 35 50
                                          > 14|00 10 20 30 40 48 56
                                          > 15|04 10 18 26 34 44 52
                                          > 16|00 07 15 22 30 37 45 52
                                          > 17|00 07 15 22 30 37 45 55
                                          > 18|05 10s 15 25 35 39x 45 55 55x
                                          > 19|10 20s 27x 30 40s 50
                                          > 20|10 30 32x 50
                                          > 21|10 30 50
                                          > 22|15 28x 55
                                          > 23|18x 48x
                                          > w - kurs tylko do Pl. wilsona i dalej n Stalową
                                          >
                                          > Czy taki rozkład Cię satysfakcjonuje?


                                          Żadne "w - kurs tylko do Pl. wilsona i dalej n Stalową" te kursy moga być
                                          równie dobrze realizowane przez ITS Michalczewski. Skąd założenie że ITS
                                          Michalczewski jak zacznie na BUKOWIE< to musi skończyc na BEMOWIE?

                                          Nie mieszajcie "STALOWEJ" do obsługi 511, dojazdy R13 na Buków to marnowanie
                                          pieniędzy i czasu. Stalowa powinna w całości obsługiwać 103!!!

                                          Natomiast 511 to linia dla ITS Michalczewskiego i Redutową .
                                          • pawciod Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 12:12
                                            Ja nie wgłębiałem się w obsługę poszczególnych brygad. Czy to będzie Stalowa,
                                            czy ITS, to mi prawdę mówiąc rybka. Przeciwny jestem natomiast przekazywaniu
                                            całego 103 Stalowej. Po co o 4:00 mają już wyjeżdżać po trasie brygady, by koło
                                            4:40 ruszały z Huty, lub by o 23:30 były zjazdówki w odwrotnej relacji?
                                            • ikarusbus Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 12:35
                                              pawciod napisał:

                                              > Ja nie wgłębiałem się w obsługę poszczególnych brygad. Czy to będzie Stalowa,
                                              > czy ITS, to mi prawdę mówiąc rybka. Przeciwny jestem natomiast przekazywaniu
                                              > całego 103 Stalowej. Po co o 4:00 mają już wyjeżdżać po trasie brygady, by
                                              koło
                                              >
                                              > 4:40 ruszały z Huty, lub by o 23:30 były zjazdówki w odwrotnej relacji?


                                              Czemu o 4:40.
                                              Niech będzie 4:45 tak jak jest teraz, a najlepiej o 4:50.
                                              Ale przyjmujemy pierwszy odjazd z Huty o 4:45, a wiec:
                                              - autobus jechałby z przystanku NAMYSŁOWSKA do Huty ok. 28 minut.
                                              -czyli z przystanku NAMYSŁOWSKA 103/1 jedzie na HUTĘ o 4:15
                                              -na HUTĘ 103/1 zajeżdża o 4:43
                                              -dwie minuty postoju i o 4:45 odjazd
                                              -103/1 wyjeżdża z oddziału o 4:08, lepsze to niż jechać (np) o 6:30 na BUKÓW na
                                              pusto. Poza tym 4:08 to nie jest pierwszy wyjazd ze STALOWEJ.
                                              -przyjmujemy, że 103 całą trasę z TARGÓWKA na HUTĘ pokonuje w 38-43 minut
                                              -ostatni odjazd z TARGÓWKA o 22:25 -103/2, chociaż ja bym dał o 22:10
                                              -przyjazd 103/2 na HUTĘ o 23:03
                                              -odjazd 103/2 z krańca HUTA o 23:05
                                              -przyjazd na TARGÓWEK o 23:43
                                              -w weekend podobnie z 103/1, a 103/2 z TARGÓWKA o 21:50, przyjazd na 22:28 i o
                                              22:35 odjazd na TARGÓWEK.
                                              • pawciod Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 13:23
                                                Moim zdaniem za wcześnie miałby być ostatni odjazd z Targówka.
                                                Poza tym popatrz na to z punktu widzenia ZTMu i jego ekonomiki. Za kurs
                                                dojazdowy na Hutę trzeba by MZA zapłacić. Na Buków już nie. Podobnie ma się z
                                                dojazdami na Hutę z Redutowej. Dla ZTM to jest po prostu tańsze. A i solówki
                                                MZA na Bukowie przyjmą więcej pasażerów niż MANy ITSu.
                                                • ikarusbus Re: Spełniamy Twoje marzenia naszym pomysłem 21.11.05, 15:53
                                                  pawciod napisał:

                                                  > Moim zdaniem za wcześnie miałby być ostatni odjazd z Targówka.
                                                  > Poza tym popatrz na to z punktu widzenia ZTMu i jego ekonomiki. Za kurs
                                                  > dojazdowy na Hutę trzeba by MZA zapłacić. Na Buków już nie. Podobnie ma się z
                                                  > dojazdami na Hutę z Redutowej. Dla ZTM to jest po prostu tańsze. A i solówki
                                                  > MZA na Bukowie przyjmą więcej pasażerów niż MANy ITSu.


                                                  1) moim zdaniem ostatni kurs z Targówka jest do zaakceptowania. Linia 103 nie
                                                  musi mieć ostatniego odjazdu z TARGÓWKA po 23:00
                                                  2) o ile sie orientuję, to ZTM bedzie musiał zapłacić MZA za dojazd na BUKÓW,
                                                  podobnie jest z 103 z tą różnicą że jest to kurs po trasie wykazany w
                                                  rozkładzie. Na Buków bedzie to ponad 20 minut jazdy na pusto. Podobnie jest
                                                  z "Ostrobramską" na 162- ZTM za dojazd na Targówek płaci MZA.
                                                  3) Skoro twierdzisz solówki solówki MZA na Bukowie przyjmą więcej pasażerów niż
                                                  MANy ITSu to bedzie Redutowa na 511 !!!
                                                  4) Jeszcze raz R13, nie ma potrzeby pchać na 511.
                                                  5) Czy dać wyłącznie R13 na 103, czy jeszcze np. Redutową można by podyskutować
                                                  jeszcze. W moich obserwacji wynika, że ostatni kurs z Targówka na Hutę by
                                                  wystarczył, ale może są inni co częściej podróżują linią 103 po 22:00!!!
              • e-tam Re: Precz z teoretykami spoza dzielnicy 18.11.05, 10:58
                malarz11 napisał:

                > Stary Ty jesteś chyba nawiedzony. A gdzie jest napisane, że solówki mają
                > jeździć co 12-15 min?

                To wynika po prostu z logiki. Przeguby na linie o dobrym wykorzystaniu, solówki
                na linie o słabszym. Poza tym gdy dawano ITSowi i Mobilisowi linie do obsługi
                małymi wozami, miało być tak, że dzięki temu poprawi się częstotliwość na
                liniach peryferyjnych. Taki był zamiar ZTMu. I g..no z tego wyszło. Jak zawsze.

                > Gdyby wg twojej koncepcji dać przeguby(zakładamy, że
                > zawrotka by działała) to w międzyszczycie takie 511 musialoby jeździć co 30-40
                > minut.

                Można by dawać przeguby tylko na dodatki.

      • szamot1 Re: Mniej teorii panowie 18.11.05, 00:05
        Z tym, że wydłużenie 511 nie ma nic wspolnego z korektą częstotliwości, gdyż da
        sie ja uzyskac wyłącznie poprzez przeniesienie taboru: z linii 406 i po części
        ze 122 (kto wie, czy nawet nie z odzyskiem)

        Natomiast samo zwiększenie częstotliwości 511 (na dowolnej trasie) - to juz
        wystawienie dodatkowego taboru, czyli koszty. Tak więc sądzę, ze poczekasz...

        Nie przeliczałem tego, bo mi sie nie chce, ale jest szansa, że wbrew pozorom
        511 może zyskać na tej korekcie jeśli chodzi o częstotliwośc, nie stracić.
        Wynika to z różnicy w długości trasy pomiędzy obecną linią 406 (w projekcie ma
        byc zlikwidowana), a dodatkowym odcinkiem 511.
        • wielbicielztm Re: Mniej teorii panowie 19.11.05, 12:12
          Oczywiście. Tym bardziej, że dochodzi możliwośc uproszczenia przebiegu linii 122.

          511 poprawi się także pod tym względem, ze mając dłuższą trasę prawdopodobnie będzie mniej pustoszeć w przeciwpotoku. Zawsze część osób zechce pojechać rano na Białołękę a po południu - na Bemowo. 122 + 511 tego nie zrobią a jedną, szybką linią - czemu nie.
          • zaciszanin Re: Tak to wygląda 20.11.05, 10:19
            malarz1 napisał:
            sloggi napisał:

            >> Widzisz Malarzu, Warszawa to nie tylko Tarchomin.
            > Oczywiście że Tarchomin.

            Nie bądź egoistą, w dodatku ze skłonnością do psiego ogrodnictwa...

            pawciod napisał:

            > 103 aż takiego wzmocnienia nie będzie potrzebować.

            Dla 103 wystarczy układ 16/20/30. Dodam, że ZTM, w odpowiedzi na moją propozycję
            nie napisał "nie", a to już dobrze rokuje na przyszłość.

            e-tam napisał:

            > Przeguby na linie o dobrym wykorzystaniu, solówki na linie o słabszym.

            Dokładnie tak. Nie może dochodzić do takich sytuacji, że solówki są
            przepełnione, jak ma to miejsce na 123, 170, 174, 180, 503 i kilku innych
            liniach, bo (już pomijając aspekt wygody pasażerów) silnik przeciążonej solówki
            zużywa się szybciej niż umiarkowanie napełnionego przeguba. To samo tyczy się
            stopnia wykorzystania paliwa.
              • zaciszanin Re: Tak to wygląda 20.11.05, 12:03
                Tego nie napisałem (czytaj: tak nie uważam).

                Prędzej:

                - wycofać 511 z Aluzyjnej do czasu przebudowy zawrotki na tejże ulicy oraz
                budowy lewoskrętu z Modlińskiej
                - postawić przystanek tuż przy w(y)jeździe z Aluzyjnej tylko dla linii 511
                - skierować przeguby i sztywniaki na część brygad linii.

                Uprzedzając Twoje pretensje - miej je do zarządcy Osiedla, że zignorował
                komunikację miejską na Dąbrówce, a nie do ZTM ani do mnie.
                • malarz11 Re: Tak to wygląda 20.11.05, 12:27
                  heh jakie pretensje? po prostu mi chodzi o to, że wasz projekt nie uwzględnia
                  potrzebnej częstotliwości linii i jest pod tym względem bezmyślny, robiony "na
                  oko". Najpierw wozy potrzebne na wzmocnienie częstoliwości tej linii a dopiero
                  potem kombinacje z trasą.
                  • zaciszanin Re: Tak to wygląda 20.11.05, 12:44
                    Ale zrozum, że wydłużenie trasy jest zmianą całkowicie niezależną i nie mająca
                    związku z Bukowem i przyległościami. To tak jakbys miał pretencje, że 137
                    dojeżdża na Dw. Wschodni zamiast tylko do Wiatracznej mieszkając w Wesołej.
                    Zupełny nonsens.
                    • malarz11 Re: Tak to wygląda 20.11.05, 13:25
                      zaciszanin napisał:

                      > Ale zrozum, że wydłużenie trasy jest zmianą całkowicie niezależną i nie mająca
                      > związku z Bukowem i przyległościami. To tak jakbys miał pretencje, że 137
                      > dojeżdża na Dw. Wschodni zamiast tylko do Wiatracznej mieszkając w Wesołej.
                      > Zupełny nonsens.
                      ???? Mi chodzo o to, że wasz projekt nie uwzględnia potrzebnej częstotliwości
                      tej linii, a nie może być tak, że liczba wozów jest w projekcie źle obliczona.
                      Dupa a nie inżynier układał ten projekt. Bo co ja widzę: proponowana
                      częstotliwość ma się ni jak do potoków pasażerskich na Białołęce. Tu nie jest
                      problem osiedla Dąbrówka ale całego ciągu ul. Modlińksiej!. Jeśli nie macie skąd
                      wziąć wozów na zwiększenie częstotliwości, możecie zapomnieć o wydłużaniu trasy.
                      Bo z powietrza się ich nie weźmie. 16 lub 17 wozów potrzeba bedzie na tę linię.
                      Policzcie dobrze czy wasze zmiany na to pozwolą a jeśli nie,wówczas projekt nie
                      będzie się domykać, to możecie chłopaki tylko porzucać się śnieżkami. Rozumiem,
                      że przy obecnej częstotliwości będzie się zgadzać, no ale ona jest za obecnie za
                      mała. Ja cały czas zwracam uwagę na problem, czyli wytykam wam ten błąd, a wy
                      uparci jak osły.
                      realia, panowie realia. Sam pomysł tras jest ciekawy. Protestuje przeciwko
                      założeniom brygadowym i proponowanej częstotliwości 511. Jeśli mi nie wierzycie.
                      Zapraszam na Przystanek Poetów w godz. 6:00-9:00 oraz na Os. Potok od 14:00 do
                      21:00 i zróbcie analizy napełnienia wozów, wtedy może uwierzycie. Jak uwierzycie
                      to opracujcie rozkład i wyjdzie wtedy taka częstotliwość o jakiej piszę. Pozrawiam
                      • pawciod Re: Tak to wygląda 20.11.05, 14:00
                        Nikt nie neguje, że zapełnienie na 511 jest ogromne. tule, że my staramy się
                        cały czas udowodnić, że wydłużenie trasy nie spowoduje pogorszenia komunikacji
                        na Bukowie. Zwiększanie częstotliwości 511 ma się nijak do jego wydłużania. To
                        już jest problem tylko Bukowa i nikogo więcej. Rozdziel te wątki.
                        • malarz11 Re: Tak to wygląda 20.11.05, 15:18
                          wykręcaliście się na początku że częstotliwości zwiększać nie trzeba i tego typu
                          podobne farmazony. 17 brygad_>? macie już policzoen skąd wziąć 10 brygad?
                            • pawciod Re: Tak to wygląda 20.11.05, 22:29
                              Konkretnie dwie mniej po południu (013 i jeszcze któryś wcześniejszy stalowy -
                              04 lub 05). A mój rozkład jest policzony na 4 całki i 3 dodatki z ITSu, 2 całki
                              i 4 dodatki z Redutowej oraz 5 dodatków (dwa tylko poranne) ze Stalowej. Co daje
                              18 brygad rano i 16 po południu. Brygady zostały znalezione poprzez WYDŁUŻENIE
                              trasy 511 na Bemowo. Ja cały czas nie wiem, gdzie masz te brygady, które sa
                              potrzebne do takiego zwiększenia częstotliwości 511, jak mnie się udało bez
                              wydłużania trasy.
                              A narzekaniem, że 5 minut rano to za dużo rozbiłeś mnie bez reszty. Zaczynam
                              mieć dziwne wrażenie, że po prostu tylko swój własny rozkład uważasz za ten
                              jedyny słuszny. proponuję otwarcie na propozycje innych. Jak widać, można
                              skorzystać.
                              • malarz11 Re: Tak to wygląda 20.11.05, 23:55
                                porób pomiary i zobaczymy:) twierdzę że wyjdzie na moje. I co z tego że
                                dyplomowany inżynier skoro projekty tras powstały po naszkicowaniu z mapy bez
                                analizy napełniania wszystkich linii? jak projekt to projekt a nie prowizorka,
                                ale się do tego nie przyznacie.
                              • ikarusbus Re: Tak to wygląda 21.11.05, 09:56
                                pawciod napisał:

                                > Konkretnie dwie mniej po południu (013 i jeszcze któryś wcześniejszy stalowy -
                                04 lub 05). A mój rozkład jest policzony na 4 całki i 3 dodatki z ITSu, 2
                                całki i 4 dodatki z Redutowej oraz 5 dodatków (dwa tylko poranne) ze Stalowej.
                                Co daje 18 brygad rano i 16 po południu. Brygady zostały znalezione poprzez
                                WYDŁUŻENIE
                                > trasy 511 na Bemowo.

                                Hm, "STALOWA" raczej wypadnie z nowego 511 - tu obsługę zapewni "ITS
                                Michalczewski" i "Redutowa" swoimi Jelczami. Stalowa dostanie dodatkowe brygady
                                na 170, a ITS kilka straci.
                      • wielbicielztm Re: Tak to wygląda 20.11.05, 22:39
                        > Dupa a nie inżynier układał ten projekt

                        W sumie układało go 5 osób, z czego akurat rozkłady dyplomowany inzynier od tego.
                        W jego jak również własnym i pozostałych osób imieniu przyjmuję komplement z pokorą.

                        Dalszą dyskusję na ten temat pozwolę sobie jednak podjąć nie tu, lecz na Dzielnej.

                        Pzdr.

                        > Policzcie dobrze czy wasze zmiany na to pozwolą a jeśli nie,wówczas projekt nie
                        > będzie się domykać, to możecie chłopaki tylko porzucać się śnieżkami

                        Nie będzie żadnego zwiększania częstotliwości linii tarchomńskich. Nie tylko tam jest tłok. Nawet nie ma o czym mówić.
                        • e-tam Re: Tak to wygląda 20.11.05, 23:14
                          wielbicielztm napisał:

                          > Nie będzie żadnego zwiększania częstotliwości linii tarchomńskich. Nie tylko
                          tam > jest tłok. Nawet nie ma o czym mówić.

                          No gdyby 144 zostało skrócone, zgodnie założeniami wcześniejszymi, wtedy możnaby
                          się zastanowić ;-).
                          • ikarusbus Re: Tak to wygląda 23.11.05, 11:14
                            Z przedłużeniem 511 na Bemowo nie powinno być większego problemu, ale czy
                            Praga Północ zgodzi się na wycofanie linii 103 z Wschodniego? Hm, tu może być
                            ciężko.
                            Wówczas ZTM zostawi 406 na okrojonej trasie z Targówka do Ronda "Radosława", a
                            rozkład będzie zblizony do:
                            TARGÓWEK 07
                            5:00 30 50
                            6:10 25 38 50
                            7:00 10 20 30 45
                            8:00

                            14:35
                            15:00 20 40 57
                            16:10 22 34 46
                            17:00 20
                            Tylko czy istnienie linii w takim kształcie (Targówek- Rondo Radosława) ma sens?
                            • pawciod Re: Tak to wygląda 23.11.05, 16:43
                              Odpowiadam. Nie ma. Taki kadłub już zdecydownie lepiej puścić do metra Ratusz.
                              Będzie wówczas jeździł przez Targówek, jak wszystkie linie i wpisaywał się w
                              potok linii targówczańskich na Al. Solidarności.
            • ikarusbus Re: Tak to wygląda 21.11.05, 11:05
              zaciszanin napisał:

              > malarz1 napisał:
              > sloggi napisał:
              >
              > >> Widzisz Malarzu, Warszawa to nie tylko Tarchomin.
              > > Oczywiście że Tarchomin.
              >
              > Nie bądź egoistą, w dodatku ze skłonnością do psiego ogrodnictwa...
              >
              > pawciod napisał:
              >
              > > 103 aż takiego wzmocnienia nie będzie potrzebować.
              >
              > Dla 103 wystarczy układ 16/20/30. Dodam, że ZTM, w odpowiedzi na moją
              propozycj
              > ę
              > nie napisał "nie", a to już dobrze rokuje na przyszłość.
              >
              > e-tam napisał:
              >
              > > Przeguby na linie o dobrym wykorzystaniu, solówki na linie o słabszym.
              >
              > Dokładnie tak. Nie może dochodzić do takich sytuacji, że solówki są
              > przepełnione, jak ma to miejsce na 123, 170, 174, 180, 503 i kilku innych
              > liniach, bo (już pomijając aspekt wygody pasażerów) silnik przeciążonej
              solówki
              > zużywa się szybciej niż umiarkowanie napełnionego przeguba. To samo tyczy się
              > stopnia wykorzystania paliwa.


              103 z częstotliwością 16/20/30 minut to ciut za mało na Targówku
              Rozkład powinien być zblizony do:
              TARGÓWEK 07
              4:35
              5:00 20 40
              6:00 16 30 43 55
              7:05 15 25 35 47
              8:00 17 36 55
              9:15 34 55
              10:12 31 50
              11:08 26 44
              12:02 20 38 56
              13:15 35 50
              14:05 20 35 50
              15:05 17 29 41 53
              16:05 17 29 42 55
              17:07 20 35 50
              18:05 20 35 50
              19:15 40
              20:10 40
              21:15 50
              22:25
              W godzinach 6:45 - 7:20 naprawdę w 406 na Targówku jest ciasno. Więc
              częstotliwość co 16 minut odpada, a kierowanie przegubów na dodatki mija się z
              sensem.
                • ikarusbus Re: Tak to wygląda 21.11.05, 11:34
                  dennis_lance napisał:

                  > Z tym międzyszczytem to bym nie przesadzał :P Nie wystarczyłoby co 20?



                  Może być i co 20 minut.
                  Ale:
                  1) tak jak "ktoś" tu zaproponował na 511 dajemy ITS Michalczewski, oraz
                  Redutową, przy czym Redutowa może mieć kilka rannych zjazdówek z Bukowa do np.
                  Nowego Bemowa -ale raczej to będzie mało prawdopodobne, ponieważ większość
                  obsługi zzapewniłby ITS Michalczewski. W weekend PPKS Grodzisk Mazowiecki, a
                  może Connex?
                  2) do obsługi 103 skierować wyłącznie "Stalową", wówczas poranny kurs, oraz
                  popołudniowe dodatki możą zaczynać się od przystanku NAMYSŁOWSKA, a ponadto
                  ostani kurs z Targówka, wracałby na osiedle.
                  3) Dojazdy "Stalowej" na Buków wydają się marnotrawieniem pieniędzy i czasu, a
                  kierowanie oddziału na linię tylko dla zapewnienia 2-3 kursów zjazdowych do
                  Wilsona jest bezsensowne, ponieważ kursy te równie dobrze może wykonać ITS
                  Michalczewski (tu przypomnę, że ajentom za dojazdy i ewntualne zjazdy z Wilsona
                  na bazę ZTM nie płaci), a Redutowa wówczas jedzie do końca na STARE BEMOWO.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka