Dodaj do ulubionych

Bródno - propozycje zmian

31.12.03, 14:47
Na razie tramwaje:

Wersja I
1 - Annopol - ... - Okopowa - Towarowa - pl. Zawiszy - Grójecka - PL.
NARUTOWICZA
Zmiana trasy linii 1 rekompensuje tu zabranie linii 29 z Okopowej, dając
połączenie z Ochotą, a także zmianę trasy linii 32, o czym będzie niżej.

2 - skrócenie linii: ANNOPOL - ... - HUTA
Na Żerań Wsch. tramwaj wozi powietrze (sprawdzałem), a skrócenie poprawi
trochę częstotliwość.

3 - bez zmian, tj. ŻERAŃ WSCH. - ... - GOCŁAWEK

25 - skrócenie linii: ANNOPOL - ... - BANACHA, dzięki skróceniu również
poprawa częstotliwości, ewentualną nadwyżką zasilenie linii 7.

32 - połączenie z linią 46 na trasie: ANNOPOL - ... - GÓRCZEWSKA.

46 - kasacja linii.

Rozmieszczenie linii na Annopolu:

01 - linie 1 i 2 (odjazdy naprzemienne)
02 - 25
03 - 32

Synchronizacje:

linia 1 z linią 2
linia 3 z linią 25
32 - jak wyjdzie, tu byłby problem.

Wersja II

1 - j.w.
2 - j.w.
3 - j.w.
25 - j.w.
46 - ANNOPOL - ... - al. Solidarności - Młynarska - Obozowa - KOŁO (lub dalej
na Bemowo)
23 - Czynszowa - ... i zamiast 46 na Górczewską.
32 - kasacja linii
Obserwuj wątek
      • thomasch Re: Bródno - propozycje zmian 01.01.04, 18:49
        sloggi napisał:

        > Tyle linii nie zmieści się na Annopolu.

        Obecny układ: 1+25+32+46 (4 linie), proponowany przeze mnie: 1+2+25+32 (4 linie)

        > Tylko jedna linia na Żerań Wschodni?

        A po co więcej? "3" co 15 min. wystarczy aż nadto. Zakładów mięsnych dawno nie
        ma, tramwaj przez 3/4 dnia wozi powietrze, a przez 1/4 pojedyńcze osoby.


        • sloggi Re: Bródno - propozycje zmian 01.01.04, 19:23
          L'Oreal, Mac Donalds, Coca-Cola, Zakłady Drukarskie Agora S.A., Inco Veritas,
          Instytut Przemysłu Organicznego, Anfarm, Wigram, Daewoo i wiele innych, w DS
          linia 3 wystarczy, ale w DP stanowczo nie.
          • thomasch Re: Bródno - propozycje zmian 01.01.04, 21:06
            sloggi napisał:

            > L'Oreal, Mac Donalds, Coca-Cola, Zakłady Drukarskie Agora S.A., Inco Veritas,
            > Instytut Przemysłu Organicznego, Anfarm, Wigram, Daewoo i wiele innych, w DS
            > linia 3 wystarczy, ale w DP stanowczo nie.

            Czy myślisz, że wszyscy zatrudnieni tam ludzie jeżdżą tramwajami? Wybrałem się
            tam kiedyś z ciekawości w popołudniowym szczycie. W "dwójce" od Toruńskiej
            byłem jedynym pasażerem, a z powrotem jechało ze mną 5 osób. Dla takiej
            frekwencji wystarczy jedna linia co 15 min. (I to jest na wyrost, tak naprawdę)
            A poza tym jeszcze tamtędy (do Odlewniczej)jeździ dziadoskie 326 - relikt
            minionej epoki - kręcidło dowożące niegdyś "lud pracujący miast i wsi" do
            wszystkich zakładów, z których 3/4 już nie istnieje.
        • zaciszanin Re: Bródno - propozycje zmian 01.01.04, 22:01
          thomasch napisał:

          > "3" co 15 min. wystarczy aż nadto. Zakładów mięsnych dawno nie
          > ma, tramwaj przez 3/4 dnia wozi powietrze, a przez 1/4 pojedyńcze osoby.

          Akurat w tym przypadku nie moge się zgodzić. W szczycie na odcinku Gocławek -
          Rondo "Żaba" składy sa zapełnione w 70-80%, dalej nie wiem bo nie jeżdżę.
          Sądzę, że w międzyszczycie zapełnienie nie jest niższe niż 20-30%.
          A na Żeraniu Wschodnim sprawdziłaby się 1 i 46 lub 3 i 46.
          • thomasch Re: Bródno - propozycje zmian 01.01.04, 22:39
            zaciszanin napisał:

            > thomasch napisał:
            >
            > > "3" co 15 min. wystarczy aż nadto. Zakładów mięsnych dawno nie
            > > ma, tramwaj przez 3/4 dnia wozi powietrze, a przez 1/4 pojedyńcze osoby.
            >
            > Akurat w tym przypadku nie moge się zgodzić. W szczycie na odcinku Gocławek -
            > Rondo "Żaba" składy sa zapełnione w 70-80%, dalej nie wiem bo nie jeżdżę.

            Mi nie chodziło o odcinek Grochów - Bródno, tylko Toruńska - Żerań Wsch.
            • thomasch Re: Bródno - autobusy 01.01.04, 23:08
              E-3 - trasa bez zmian, częstotliwość 6 min. rano, 8-10 po południu
              104 - BRZEZINY - Białołęcka - Kopijników - Łabiszyńska - Kondratowicza -
              Bazyliańska - Wysockiego - Toruńska - Modlińska - ŻERAŃ FSO. Zmiana ta daje
              mieszkańcom Brzezin połączenie z tramwajami. (20/20/30)
              112 - trasa bez zmian (10/15/15)
              118 - ZACISZE - Codzienna - Rolanda - Gilarska - Budowlana - Chodecka -
              Wyszogrodzka - ... - PL. TRZECH KRZYŻY (15/15/20)
              120 - ŻERAŃ FSO - Modlińska - Toruńska - Łabiszyńska - Łojewska - Chodecka -
              Kondratowicza - Codzienna - Spójni - Kościeliska - Radzymińska - Kraśnicka -
              Rzeczna - Księcia Ziemowita - Naczelnikowska - Radzymińska - Ząbkowska -
              Targowa - Kijowska - DW. WSCHODNI (15/15/20)
              126 - kasacja linii
              127 - wycofanie z Bródna (NOWE WŁOCHY - ... - Al. Jerozolimskie - PL> TRZECH
              KRZYŻY)
              132 - MAŃKI-WOJDY - ... - Malborska - św. Wincentego - Gilarska - ... -
              Radzymińska - al. Solidarności i dalej wg proj. ZTM-u do Dw. Zachodniego
              (20/20/30)
              134 - OLESIN - ... - Kondratowicza - Bazyliańska - Wysockiego - Odrowąża -
              STANIEWICKA (30/30/40)
              140 - ZAJEZDNIA STALOWA - Stalowa - Szwedzka - al. Solidarności - Radzymińska -
              Gorzykowska - Myszkowska - Barkocińska - Ossowskiego - Kołowa - św. Wincentego -
              Budowlana - Wysockiego - Bartnicza - Wyszogrodzka - Chodecka - Kondratowicza -
              Łabiszyńska - Toruńska - CH RADZYMIŃSKA (20/20/20)
              145 - trasa bez zmian, zasilenie częścią taboru 345 (8/20/20)
              156 - HUTA - ... - Kondratowicza - św. Wincentego - Kołowa - Ossowskiego -
              Myszkowska - Handlowa - Pratulińska - Trocka - TARGÓWEK (8/15/15). Włączenie
              brygad linii 356.
              169 - trasa bez zmian, (8/10/10)
              176 - trasa bez zmian, (12/15/25)
              304 - wycofanie z Bródna, brygady z 326: BRZEZINY - Białołęcka - Płochocińska -
              Marywilska - Marcelin - Marywilska - Płochocińska - Modlińska - Ekspresowa -
              Polfa - Ekspresowa - Modlińska - Światowida - NOWODWORY (20/30/-)
              326 - kasacja linii
              345 - kasacja linii, szczytowe zasilenie linii 145
              356 - kasacja linii, szczytowe zasilenie linii 156
              416 - BRÓDNO-PODGRODZIE (stanowisko 169) - Krasnobrodzka - Chodecka -
              Budowlana - św. Wincentego - ... (16/20/-) - zmiana w celu rozluźnienia 169 i
              likwidacji dubla z 3 i 25
              500 - BRÓDNO-PODGRODZIE - Krasnobrodzka - Chodecka - Łojewska - Łabiszyńska -
              Kondratowicza - ... (6,12,15) - zmiana trasy związana z wycofaniem 127
              506 - trasa bez zmian (8/15/15)
              524 - trasa bez zmian (8/15/15)

              (szczyt-międzyszczyt-święto)
              • sloggi Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 09:17
                Dwa błędne założenia:
                Zabierasz z ulicy Św.Wincentego dwie linie, dajesz jedną o dziadowskiej
                częstotliwości,
                Na Wyszogrodzkiej zostawiasz 3 linie, w sumie poza 524 jadące donikąd.

                A teraz poczepiam się:
                E3 wystarczy co 10 minut.
                104 - ok.
                112 - Toruńska-Łabiszyńska-Łojewska-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-
                Gilarska-Samarytanka-Jórskiego-Radzymińska:
                -Trocka-Targówek (za 132 i korektę 140 i 156)
                -Radzymińska-Młodzieńcza-Codzienna-Zacisze
                118 - brak zatoki w zespole Chodecka po skręcie w prawo.
                120 - jeśli co 15 minut to nie do FSO.
                126 - czemu? (brak połączenia Bródna Południowego z Północnym????)
                127 - raczej 127 + 158
                132 - trasa przez Zacisze w przypadku 132 + 178 jest nierealna wg. ZTM
                134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
                raczej Pl.Hallera lub Zaj.Stalowa.
                140 - raczej: Radzymińska-Trocka-Pratulińska-Handlowa-Myszkowska-Barkocińska-
                Ossowskiego-Kołówa-św.Wincentego...
                145 - ok.
                156 - od św.Wincentego jak 602 do Zaj.Stalowa
                169 - pomysł szatański: 123-Lubelska-Rakowiecka (123+301) i 169 Bródno-Gocław
                176 - Rondo Radosława-Słomińskiego-Most Gdański-Starzyńskiego-św.Wincentego-
                Budowlana-Wysockiego....
                304 - ok ale jako 1xx
                326 - wg. mnie bez sensu.
                345 - raczej jako 194 z Gołąbek na Marysin (194+345)
                416 - biorąc pod uwagę zmianę trasy 169 nie. albo 169 po Bródnie jak 602).
                500 - ciekawe, ale raczej jako 1xx.
                506 - ok.
                524 - ok.
                607 - Codzienna-Rolanda-Gilarska-Budowlana-Chodecka-Br.Podgrodzie.
                • thomasch Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 12:56
                  sloggi napisał:

                  > Dwa błędne założenia:
                  > Zabierasz z ulicy Św.Wincentego dwie linie, dajesz jedną o dziadowskiej
                  > częstotliwości,

                  Oj, nieprawda. Obecna średnia częstotliwość linii na św. Wincentego w szczycie
                  (zsumowana i podzielona na ilość linii) wynosi 14,5 min., wg mojego projektu -
                  12 min. Postawiłem na 2 dobre linie: 169 na Pragę (8/10/10) oraz 500 do Centrum
                  (6/12/15), jako, że obsługują najbardziej obciążone potoki pasażerskie.
                  Pozostałe mają charakter lokalny: 132 (do przesiadek z Zacisza i z Mańków)-
                  częstotliwość zwiększona do 20 min.. w DP i do 30 w DS, 156 co 8 min. w
                  szczycie, obecnie co 15, na Stalowej byłby za częsty, stąd skrócenie do
                  Targówka, 145 - również prawie dwukrotne zwiększenie częstotliwości w szczycie.

                  > Na Wyszogrodzkiej zostawiasz 3 linie, w sumie poza 524 jadące donikąd.

                  Wyszogrodzka: E-3 i 524 nie są donikąd, podobnie 118 - na powiśle i pl. Trzech
                  Krzyży z dwukrotnie zwiększoną częstotliwością (ob. co 30, wg projektu co 15 -
                  po likwidacji 126 i 326)


                  > A teraz poczepiam się:
                  > E3 wystarczy co 10 minut.
                  Ta linia ma bardzo duży potencjał, który jest niewykorzystany.
                  > 104 - ok.
                  Dzięki tej koekcie dojazd do tramwai + częstego E-3- dojazd do Centrum.
                  > 112 - Toruńska-Łabiszyńska-Łojewska-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-
                  > Gilarska-Samarytanka-Jórskiego-Radzymińska:
                  > -Trocka-Targówek
                  > -Radzymińska-Młodzieńcza-Codzienna-Zacisze
                  Za bardzo zakręcone, dubel ze 145 i 120.
                  > 118 - brak zatoki w zespole Chodecka po skręcie w prawo.
                  Zatoka jest przed skrętem z Wyszogrodzkiej (postój taxi)
                  > 120 - jeśli co 15 minut to nie do FSO.
                  To jedyna linia na Toruńskiej na tym odcinku. Niewielka frekwencja po części
                  wynika ze słabej częstotliwości. Ludzie podjeżdzają tramwajem do Kondratowicza
                  lub idą tam na piechotę, bo mają więcej linii i to o wiele częściej.
                  > 126 - czemu? (brak połączenia Bródna Południowego z Północnym????)
                  E-3 i 524 dają takie połączenie, dla turystów 140.
                  > 127 - raczej 127 + 158
                  To już akurat rzecz drugoplanowa. Ważne wycofanie z Bródna i zasilenie 500.
                  > 132 - trasa przez Zacisze w przypadku 132 + 178 jest nierealna wg. ZTM
                  To jest błędne założenie. Jeśli ma jechać na Zachodni to przez Zacisze jest
                  szybciej niż św. Wincentego + kółko przez Targówek. Ci z Maniek dojeżdżaliby do
                  Centrum przez godzinę z hakiem, czyli nic by im to nie dało.
                  > 134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
                  Stara pętla 602.
                  > 140 - raczej: Radzymińska-Trocka-Pratulińska-Handlowa-Myszkowska-Barkocińska-
                  > Ossowskiego-Kołówa-św.Wincentego...
                  Może być i tak.
                  > 145 - ok.
                  > 156 - od św.Wincentego jak 602 do Zaj.Stalowa
                  Przy zwiększeniu częstotliwości do 8 min. w szczycie - bez potrzeby do Stalowej.
                  > 169 - pomysł szatański: 123-Lubelska-Rakowiecka (123+301) i 169 Bródno-Gocław
                  To nie mój pomysł. Ja 169 zostawiam bez zmian.
                  > 176 - Rondo Radosława-Słomińskiego-Most Gdański-Starzyńskiego-św.Wincentego-
                  > Budowlana-Wysockiego....
                  Brak wozów. Przy projekcie zwiększałem częstotliwość przez różne likwidacje i
                  skrócenia, zmiany tras. Na to bu zabrakło, do tego dubel z 1 i 2.
                  > 304 - ok ale jako 1xx
                  Dlaczego? W DS zbyteczna. Wystarczy w szczycie co 20, poza co 30.
                  > 326 - wg. mnie bez sensu.
                  Ta linia w obecnym kształcie jest bez sensu - wszędzie i do nikąd. Podjazdy do
                  Polfy przejmuje 304.
                  > 345 - raczej jako 194 z Gołąbek na Marysin (194+345)
                  Oj, nie. Nie lubię takich długich tras.
                  > 416 - biorąc pod uwagę zmianę trasy 169 nie. albo 169 po Bródnie jak 602).
                  Ja 169 nie zmieniam, dodatkowo eliminuję dubel z tramwajem i daję alternatywę
                  dla 169 na św. Wincentego.
                  > 500 - ciekawe, ale raczej jako 1xx.
                  Niekoniecznie. To tylko 2 przystanki wiecej: Suwalska i Łabiszyńska.
                  > 506 - ok.
                  > 524 - ok.
                  > 607 - Codzienna-Rolanda-Gilarska-Budowlana-Chodecka-Br.Podgrodzie.
                  Może być.
                  • sloggi Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 13:13
                    > 134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
                    Stara pętla 602.
                    Chyba tam dawno nie byłeś?
                    Mam pytanko - czy aby napewno nadal mieszkasz w Warszawie?
                    • thomasch Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 13:32
                      sloggi napisał:

                      > > 134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
                      > Stara pętla 602.
                      > Chyba tam dawno nie byłeś?
                      Byłem na Cm. Bródzieńskim od strony Odrowąża tuż przed świętami i z "i-see" z
                      forum ZTM-u po wycieczce z Zaciszaninem na Zacisze.

                      > Mam pytanko - czy aby napewno nadal mieszkasz w Warszawie?

                      Różnie z tym bywa - mniej więcej pół na pół. Meldunek na razie mam w Warszawie.
                      • thomasch Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 13:35
                        Acha - chodziło mi o skomunikowanie z tramwajami 134, jako, że w tym celu na
                        FSO wysłałem 104 (zamiast na Podgrodzie), 134 nie miałem gdzie "skarańcować".
                        Nawierzchnia Staniewickiej jest fatalna, ale nie ma innych możliwości. Chyba,
                        że razem ze 104 na FSO na jednym stanowisku - w końcu nie jeżdżą często. Może
                        by się zmieściły.
                          • thomasch Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 13:43
                            sloggi napisał:

                            > Ja po zmianie trasy 140 zakotwiczyłbym linię 134 lub 104 na przystanku
                            > BOLESŁAWICKA, bo na Rembielińskiej zostanie pusta zatoka z wiatą.

                            Mogłoby też być. Niewykorzystane przystanki (wiaty) jeszcze bardziej zachęcają
                            do dewastacji, niż te używane.

                            P.S. W kwestii zamieszkiwania - taki stan rzeczy (pół na pół) potrwa do
                            zakończenia studiów podyplomowych - jeszcze 1,5 roku.
                            • sloggi Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 14:04
                              thomasch napisał:

                              > Mogłoby też być. Niewykorzystane przystanki (wiaty) jeszcze bardziej
                              zachęcają do dewastacji, niż te używane.
                              >
                              Na szczęście takie wiaty należą do rzadkości.

                              > P.S. W kwestii zamieszkiwania - taki stan rzeczy (pół na pół) potrwa do
                              > zakończenia studiów podyplomowych - jeszcze 1,5 roku.
                              A później?
                              • thomasch Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 14:08
                                Przecież już pisałem, co później, na Twoim forum.
                                Co do wiat - tu faktycznie Budowlana (i jedna na Gilarskiej) stoją
                                bezużytecznie już ze 3 lata. Kiedyś jak 180 wycofali z Lewartowskiego, wiata
                                stała jeszcze 2 lata i - o dziwo - była cała.
                          • thomasch Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 14:58
                            sloggi napisał:

                            > Jako ciekawostkę napiszę Wam, że kiedyś były plany wydłużenia linii
                            tramwajowej
                            >
                            > przez Białołękę Dworską do Choszczówki.

                            Przy Kanale Żerańskim jest nawet przyczółek do wiaduktu.
                        • thomasch Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 14:55
                          i-see napisał:

                          >
                          > To było poswiętach.

                          No tak. Przed świętami byłem tam sam.

                          > A wracajac do tramwajów, (bo te mnie bardziej interesują) pierwszy plan jest
                          > niezły. drugi wariant mi jakoś nie leży.

                          Mi pierwszy też bardziej odpowiada, ale chciałem dać jakąś ewentualną
                          alternatywę.
                        • zaciszanin Re: off-topic 03.01.04, 19:48
                          geograf napisał:

                          > hmmmm...przemeldowujesz się do Łodzi?:P
                          >
                          > hmmmm...czemu nie piszesz na Forum Łódź: Komunikacja??;-)

                          Bo tu jest bardziej potrzebnu :v)
                          • thomasch Re: off-topic 03.01.04, 20:19
                            Muszę najpierw skończyć studia podyplomowe - zostało jeszcze 1,5 roku. Gdybym
                            ich nie zaczął, pewnie przeniósłbym się na stałe już na wiosnę (tak
                            planowałem). Póki co jestem tochę tu, trochę tam...
                • zaciszanin Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 16:51
                  sloggi napisał:

                  > 112 - Toruńska-Łabiszyńska-Łojewska-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-
                  > Gilarska-Samarytanka-Jórskiego-Radzymińska:
                  > -Trocka-Targówek (za 132 i korektę 140 i 156)
                  > -Radzymińska-Młodzieńcza-Codzienna-Zacisze
                  Bez jaj, tym razem nie zwiedziesz mnie :-D ZTM nie puścli wozów wielkopojemnych
                  przez Jórskiego na Targówek co 10 minut, gdyż będą "zapowietrzone" już od
                  Samarytanki. Najwyżej po przebiciu Łokietka do Trockiej można pomyśleć nad
                  rozwiązaniem Jórskiego, Łokietka, Trocka, Targówek i daniu jeszcze czegoś na
                  Jórskiego lub stworzeniu kryterium: Gilarska, Łokietka, Jórskiego, Samarytanka,
                  Gilarska.
                  > 118 - brak zatoki w zespole Chodecka po skręcie w prawo.
                  Już nie kręć. Zatoka jest przed Chodecką i mozna by ją wykorzystać!
                  > 132 - trasa przez Zacisze w przypadku 132 + 178 jest nierealna wg. ZTM
                  Po protestach Białołęczan, Bródnian, Zaciszan i Targowian wszystko jest
                  możliwe, tymbardziej, że rozważają ten wariant.
                  > 134 - nawierzchnia Pożarowej wyklucza takie rozwiązanie, skąd ta pętla???
                  > raczej Pl.Hallera lub Zaj.Stalowa.
                  Lub do Żerania.
                  > 140 - raczej: Radzymińska-Trocka-Pratulińska-Handlowa-Myszkowska-Barkocińska-
                  > Ossowskiego-Kołówa-św.Wincentego...
                  Za dużo kręcenia, chociaż to linia do kręcenia :-P
                  > 145 - ok.
                  Za często.
                  > 156 - od św.Wincentego jak 602 do Zaj.Stalowa
                  Św. Wincentego, Trocka, Pratulińska, Handlowa, Ossowskiego, św. Wincentego,
                  Szwedzka, Stalowa? - Absurd!!!
                  > 169 - pomysł szatański: 123-Lubelska-Rakowiecka (123+301) i 169 Bródno-Gocław
                  > 176 - Rondo Radosława-Słomińskiego-Most Gdański-Starzyńskiego-św.Wincentego-
                  > Budowlana-Wysockiego....
                  Wystarczy co 15 minut do Placu Hallera.
                  > 304 - ok ale jako 1xx
                  Szkoda numeru :-D
                  > 326 - wg. mnie bez sensu.
                  Ciężko coś wymyśleć do tej linii... :-/
                  > 345 - raczej jako 194 z Gołąbek na Marysin (194+345)
                  No i może jeszcze przez Trasę Toruńską do Cmentarza Woskiego? Co jeszcze!
                  Pomysł bez sensu.
                  > 416 - biorąc pod uwagę zmianę trasy 169 nie. albo 169 po Bródnie jak 602).
                  Trasę 169 należy zostawić w spokoju, a po wycofaniu 127 puścić częściej.
                  > 500 - ciekawe, ale raczej jako 1xx.
                  Nie.
                  > 607 - Codzienna-Rolanda-Gilarska-Budowlana-Chodecka-Br.Podgrodzie.

                  Lepiej kryterium uliczne: Gilarska, Budowlana, Chodecka, Kondratowicza, św.
                  Wincentego, Gilarska z postojem na pętli na Zaciszu.
              • zaciszanin Re: Bródno - autobusy 02.01.04, 16:24
                thomasch napisał:

                > E-3 - trasa bez zmian, częstotliwość 6 min. rano, 8-10 po południu
                E-3 jest najluźniejszym ekspresem przy aktualnej czestotliwości, a co dopiero
                przy takiej.
                > 104 - BRZEZINY - Białołęcka - Kopijników - Łabiszyńska - Kondratowicza -
                > Bazyliańska - Wysockiego - Toruńska - Modlińska - ŻERAŃ FSO. Zmiana ta daje
                > mieszkańcom Brzezin połączenie z tramwajami. (20/20/30)
                Niech będzie.
                > 112 - trasa bez zmian (10/15/15)
                Nie ma innej możliwości.
                > 118 - ZACISZE - Codzienna - Rolanda - Gilarska - Budowlana - Chodecka -
                > Wyszogrodzka - ... - PL. TRZECH KRZYŻY (15/15/20)
                Tu nie muszę komentować :-)
                > 120 - ŻERAŃ FSO - Modlińska - Toruńska - Łabiszyńska - Łojewska - Chodecka -
                > Kondratowicza - Codzienna - Spójni - Kościeliska - Radzymińska - Kraśnicka -
                > Rzeczna - Księcia Ziemowita - Naczelnikowska - Radzymińska - Ząbkowska -
                > Targowa - Kijowska - DW. WSCHODNI (15/15/20)
                Tak, albo skrocić na stałe do Podgrodzia.
                > 126 - kasacja linii
                Nie zgadzam się - bardzo dobra i bardzo zatłoczona linia, ktora bardzo jest
                potrzebna.
                > 127 - wycofanie z Bródna (NOWE WŁOCHY - ... - Al. Jerozolimskie - PL> TRZECH
                > KRZYŻY)
                Tu jesteśmy zgodni, z tymże po wycoaniu z Targówka wskazane polączenie z 151
                lub 158.
                > 132 - MAŃKI-WOJDY - ... - Malborska - św. Wincentego - Gilarska - ... -
                > Radzymińska - al. Solidarności i dalej wg proj. ZTM-u do Dw. Zachodniego
                > (20/20/30)
                Linia z taką częstotliwością w Śrudmieściu ma marne szanse powodzenia. Już
                prędzej skierował bym ją przez Most Śląsko-Dąbrowski.
                > 134 - OLESIN - ... - Kondratowicza - Bazyliańska - Wysockiego - Odrowąża -
                > STANIEWICKA (30/30/40)
                Po wycofaniu 120 z Toruńskiej przez Trasę do Żerania przy zwiększeniu
                czestotliwości.
                > 140 - ZAJEZDNIA STALOWA - Stalowa - Szwedzka - al. Solidarności -
                Radzymińska -
                > Gorzykowska - Myszkowska - Barkocińska - Ossowskiego - Kołowa - św.
                Wincentego
                > Budowlana - Wysockiego - Bartnicza - Wyszogrodzka - Chodecka - Kondratowicza -
                > Łabiszyńska - Toruńska - CH RADZYMIŃSKA (20/20/20)
                Po zwiększeniu częstotliwości 132.
                > 145 - trasa bez zmian, zasilenie częścią taboru 345 (8/20/20)
                Targowek nie potrzebuje tak częstego 145.
                > 156 - HUTA - ... - Kondratowicza - św. Wincentego - Kołowa - Ossowskiego -
                > Myszkowska - Handlowa - Pratulińska - Trocka - TARGÓWEK (8/15/15). Włączenie
                > brygad linii 356.
                Trochę za dużo kręcenia na Targówku, tabor wielkopojemny.
                > 169 - trasa bez zmian, (8/10/10)
                No raczej.
                > 176 - trasa bez zmian, (12/15/25)
                Jak wyżej.
                > 304 - wycofanie z Bródna, brygady z 326: BRZEZINY - Białołęcka -
                Płochocińska -
                >
                > Marywilska - Marcelin - Marywilska - Płochocińska - Modlińska - Ekspresowa -
                > Polfa - Ekspresowa - Modlińska - Światowida - NOWODWORY (20/30/-)
                > 326 - kasacja linii
                Kuriozum na miarę 306 i 373 - nik tym nie będzie jeździł.
                > 345 - kasacja linii, szczytowe zasilenie linii 145
                Często bywa, że 345 ma większe wykorzystanie od 145. Zdecydowanie przeksztalcić
                w 114.
                > 356 - kasacja linii, szczytowe zasilenie linii 156
                Zgoda.
                > 416 - BRÓDNO-PODGRODZIE (stanowisko 169) - Krasnobrodzka - Chodecka -
                > Budowlana - św. Wincentego - ... (16/20/-) - zmiana w celu rozluźnienia 169 i
                > likwidacji dubla z 3 i 25
                Na Podgrodzie, ale obecną trasą - na Budowlanej nie woził by więcej pasażerów
                niż 132 na tym odcinku.
                > 500 - BRÓDNO-PODGRODZIE - Krasnobrodzka - Chodecka - Łojewska - Łabiszyńska -
                > Kondratowicza - ... (6,12,15) - zmiana trasy związana z wycofaniem 127
                Zdecydowanie nie.
                > 506 - trasa bez zmian (8/15/15)
                Nadal obstaję, że przez Kondratowicza i Chodecką :-)
                > 524 - trasa bez zmian (8/15/15)
                Ok.
                • thomasch Re: Tramwaje - podsumowanie 02.01.04, 19:05
                  Biorąc pod uwagę Wasze sugestie, optymalny układ linii na Bródnie to:

                  1 - ANNOPOL - Annopol, Rembielińska, Buowlana, Odrowąża, Starzyńskiego, most
                  Gdański, Słomińskiego, Okopowa, Towarowa, pl. Zawiszy, Grójecka - PL.
                  NARUTOWICZA
                  W dni powszednie trasa wydłużona: ŻERAŃ WSCH. - Annopol...

                  Częstotliwość - biorąc pod uwagę zabranie 29 z Okopowej i 32 z Ochoty:
                  Szczyt - 16 min., międzyszczyt - 15 min., święto - 15 min. (z uwagi na cmentarz)

                  2 - ANNOPOL - Annopol, Rembielińska, Budowlana, Odrowąża, Starzyńskiego, most
                  Gdański, Słomińskiego, al. Jana Pawła II, Broniewskiego, Wólczyńska,
                  Nocznickiego - HUTA

                  Częstotliwość - szczyt: 8 min, międzyszczyt - 15., święto - 15 min.

                  Synchronizacja obu linii w szczycie: np.

                  1 - 15. 00, 16, 32, 48
                  2 - 15. 04, 12, 20, 28, 36, 44, 52

                  Wspólna częstotliwość daje tramwaj co ok. 5 min. - zysk dla Bródna i dla
                  Piasków (mocniejsza "dwójka" dzięki wycofaniu z Żerania Wsch.)

                  3 - ŻERAŃ WSCH. - Annopol, Rembielińska, Budowlana, Odrowąża, 11. Listopada,
                  Targowa, Zamoyskiego, Grochowska - GOCŁAWEK

                  Częstotliwość: szczyt 12 min., międzyszczyt: 15, święto: 15

                  25 - ANNOPOL - Rembielińska, Budowlana, Odrowąża, 11. Listopada, Targowa, al.
                  Zieleniecka, al. i most Poniatowskiego, Al. Jerozolimskie - pl. Zawiszy -
                  Grójecka - Banacha - BANACHA

                  Częstotliwość: szczyt 6 min., międzyszczyt - 10, święto: 15

                  Synchronizacja linii 3 i 25.

                  32 - ANNOPOL - Annopol, Rembielińska, Budowlana, Odrowąża, 11. Listopada, al.
                  Solidarnosci, most Śląsko-Dąbrowski, al. Solidarności, Wolska, Połczyńska,
                  Powstańców Ślaskich, Górczewska - GÓRCZEWSKA

                  Częstotliwość: szczyt: 10 min., międzyszczyt: 15, święto: 20 min.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka