Dodaj do ulubionych

OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK

07.01.13, 22:23
Otwieram sklep z odzieza uzywana w woj, opolskim. Poszukuje hurtowni z wieszaka (nie interesuja mnie worki) na terenie woj. dolnoslaskiego, opolskiego, slaskiego, malopolskiego. Prosze o info o sprawdzonych dostawcach. Z gory dzieki za odpowiedz
Obserwuj wątek
    • majka-2012 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 11.01.13, 16:05
      witam jestem osoba ktora ma jeszcze nie przebrany bo nikt nie przebieral twowar 1200 szt cream sprzedam po atrakcyjnej cenie gdyz jestem tuz przed porodem i zalezy mnie na czasie prowadzilam sklep jescze w grudniu zakupilam za 800zl towar a sklep musialam zamnknac bo pracownica mnie okradala nie robilam wyprzedazy bo nie zdazylam jakby co to prosze o kontakt 510276752 Krakow
        • sort-eks Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 14.03.13, 18:56
          Jezeli interesuje dobry towar zapraszam do Tarnowa to jest 60 km od Krosna CREM JEST W CENIE 35 zl i mozna wybierac sobie z big baga co sie chce Odziez dziecieca po 28 zl rowniez mozna wybierac jest super niesort bez smieci to znaczy bez firan poscieli itp z wlasnych zbiorek w anglii z bogatych miast worki przejzroczyste i mozna je wysypac i ogladnac .towar prosto na wieszak bez odrzutow fajne fasonowo duzo firmowek
          podaje nr telefonu 532701790 naprawde warto tam kupowac
        • ubraniazirlandii Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 23.02.14, 15:58
          Witam,
          Mieszkam w Irlandii, posiadam własny skup,osobiście skupuję odzież i sortuję, Wybieram tylko te rzeczy które nie posiadają żadnych wad czy uszkodzeń i są w bardzo dobrym stanie.  W ofercie mam towar z pierwszej ręki ,bez jakichkolwiek pośredników ,więc uważam że lepszego towaru być nie może,Posiadam odzież damską ,męską ,dziecięcą. Buty ,torebki ,paski(oddzielone od odzieży).Jeśli chodzi o marki to są wszystkie które istnieją obecnie na rynku ,standardowe sieciówki jak i oryginalne rzeczy ,To co obecnie noszą ludzie.
          W ofercie mam towar pierwszego i drugiego gatunku oraz cream,Nie posiadam towaru porwanego czy nie nadającego się do noszenia.Zaletą mojego towaru jest to że towar jest z pierwszej ręki ,wiem jak działają hurtownie w Polsce,większość hurtowników ma swoje sklepy i niestety posklepówka musi gdzieś wracac .Uważam że cena jest również przystępna bo z tego co się orientowałam to ceny w hurtowniach są kosmiczne ,a u drobnych handlarzy też nie lepsze.
          W ofercie mam również ładną biżuterię nową, używaną i tzw.retro. Biżuteria jest również z własnego skupu w Irlandii. Biżuteria jest w bardzo dobrym stanie,nieuszkodzona ,kompletna.
          Interesuje mnie stała współpraca,Towar jest pakowany w worki jutowe ,zabezpieczone plombami numerycznymi,Wysyłka bezpośrednio z Irlandii,posiadam taniego i zaufanego przewożnika i za swój towar odpowiadam że dotrze w nienaruszonym stanie.

          Zainteresowanych proszę o kontakt ubraniazirlandii@gmail.com
          Monika
    • katarzynastr Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 18.01.13, 10:32
      Witam,tu ma Pani nr tel.663554003 do dostawcy odzieży cream i I gatunek,wysokie ceny ale warto.Towar mają prosto z Belgi,prosto na wieszak.cena za 1 szt ok5zł tak wychodzi zależy od wagi.Można sporo zarobić dodając marże 100% i 200%.Odzież wysokogatunkowa.Cena za 1kg w tamtym roku to od 34zł do 45zł.Polecam
        • tomaszewska.olga Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 07.02.13, 14:39
          Sprzedam około 400 kg odzieży używanej markowej i nie tylko (odzież wieszakowa - damska, męska, młodzieżówka, dziecięca, buty, torebki i inne - sezon letnio - zimowy).
          TOWAR GODNY POLECENIA
          Wyceniam 2,50 za sztukę, oczywiście są partie towaru który sprzedam na kg cena około 4-5 zł.
          Możliwość wystawienia faktury VAT. Zależy mi na szybkiej sprzedaży więc ceny są jeszcze do uzgodnienia.
          Sklep znajduje się w Płońsku około 60 km od Warszawy. Osoby zainteresowane proszę o kontakt 792-250-065 lub 500-053-521
        • wiola1114 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 08.02.13, 10:46
          kubcior2004 napisał(a):

          > inwestor433 - mozna ofertę na maila

          Jeśli prowadzą Państwo sklep z odzieżą używaną i handlują Cremem i I gatunkiem to jest to oferta dla Państwa.

          Jesteśmy firmą angielską, która zajęła się sprzedażą odzieży nowej i używanej w gatunku pierwszym i cremie.prosto z Anglii do Polski.

          Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej i doskonale wiemy jakie są u nas w Polsce realia związane z towarem tz z jego jakością,cenami i czego klienci oczekują i jak jest ciężko w tej branży o dobry towar i później z jego sprzedażą.

          Po przykrych doświadczeniach z pracownikami, którzy okazali się nieuczciwi zamknęliśmy sklep i zajęliśmy sie sprzedaża odzieży używanej prosto z Anglii do Polski, tak aby zminimalizować wszelkiego rodzaju ryzyko związane z oszustwami występującymi w naszych rodzimych hurtowniach,oczywiście nie we wszystkich ale dużo sie widzi i słyszy w tym temacie.

          Jak Państwo wiecie towar sprzedawany w Polsce, jest różnej jakości ta sama nazwa, różne ceny a jakośc wogóle zostawai wiele do życzenia.

          Swoje kontakty w Anglii wyrobiliśmy przez 5 lat sortowanai odzieży na miejscu w Anglii i doskonale orientujemy się w jakości towaru oferowanego w Anglii i w Polsce.

          Przez ten cały czas pobytu w Anglii zwiedziliśmy wiele sortowni w poszukiwaniu dobrego i uczciwego dostawcy.Znaleźliśmy sortownie z którą współpracowaliśmy jak mieliśmy swój sklep, a teraz oferujemy ten towar naszym klientom.

          Jest to sortownia sprawdzona , odzież bdb jakości i osoby które sortuja znaja sie dobrze na swojej pracy sortują odzież modną i w bdb stanie.

          Sprawa zamówienia wygląda nastepująco: Zamawiaja Państwo towar przez maila ciuszki.uk@onet.eu lub telefonicznie na Polski nr 888679705.
          Czas realizacji to 1 tydzień , płatnośc na miejscu w polsce przy odbiorze towaru.
          Nie martwicie sie państwo o transport cena przesyłki wliczona w cene towaru wiec nic państwo nie dopłacacie dodatkowo..

          Po każdorazowej dostawie kontaktujemy się z każdym klientem indywidualnie, aby poznać opinię o danej dostawie, czy wszystko jest dobrze i monitujemy czy towar podoba sie klientom czy towar się sprzedaje,zależy nam żeby każdy klient był zadowolony i wrócił spowrotem.
          \Jeśli potrzebujecie towaru którego nie mamy w ofercie proszę pisać jesteśmy w stanie wyszukać towaru pod klienta.

          Ucinając wszelkie spekulacje chciałabym poinformować,że nie mam zamiaru sprzedawać beznadziejnego towau,nie zależy mi na jednorazowych strzałach, lecz długa współpraca.Zależy mi na kilku klientach z którymi współpraca bedzie się dobrze i owocnie układała, gdzie wzajemnie będziemy zadowoleni ze współpracy.


        • kolcia5 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 08.02.13, 10:39
          Witam, nie wiem czy Pani odp tyczyla sie mojej oferty.
          Jesli tak to mam do odsprzedania w zwiazku z likwidacja odziez dziecieca - ok 360 szt (tu bluzki glownie wiosenno-letnie, spodnie, sweterki, sukienki, spodnice, kurteczki i inne) - jest to odziez nowa, z metkami, aktualna, modna, angielska i wloska, dodatkowo posiadam tez obuwie i rajstopy, bielizne, czapki wiosenne. Calosc sprzedam bardzo tanio - napewno duzo ponizej kosztu zakupu hurtowego!!! Dalsze inf do ustalenia. Kontakt : 881 050 163 lub dorota_jach@interia.pl Pozdrawiam
        • wiola1114 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 08.02.13, 10:45
          Jeśli prowadzą Państwo sklep z odzieżą używaną i handlują Cremem i I gatunkiem to jest to oferta dla Państwa.

          Jesteśmy firmą angielską, która zajęła się sprzedażą odzieży nowej i używanej w gatunku pierwszym i cremie.prosto z Anglii do Polski.

          Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej i doskonale wiemy jakie są u nas w Polsce realia związane z towarem tz z jego jakością,cenami i czego klienci oczekują i jak jest ciężko w tej branży o dobry towar i później z jego sprzedażą.

          Po przykrych doświadczeniach z pracownikami, którzy okazali się nieuczciwi zamknęliśmy sklep i zajęliśmy sie sprzedaża odzieży używanej prosto z Anglii do Polski, tak aby zminimalizować wszelkiego rodzaju ryzyko związane z oszustwami występującymi w naszych rodzimych hurtowniach,oczywiście nie we wszystkich ale dużo sie widzi i słyszy w tym temacie.

          Jak Państwo wiecie towar sprzedawany w Polsce, jest różnej jakości ta sama nazwa, różne ceny a jakośc wogóle zostawai wiele do życzenia.

          Swoje kontakty w Anglii wyrobiliśmy przez 5 lat sortowanai odzieży na miejscu w Anglii i doskonale orientujemy się w jakości towaru oferowanego w Anglii i w Polsce.

          Przez ten cały czas pobytu w Anglii zwiedziliśmy wiele sortowni w poszukiwaniu dobrego i uczciwego dostawcy.Znaleźliśmy sortownie z którą współpracowaliśmy jak mieliśmy swój sklep, a teraz oferujemy ten towar naszym klientom.

          Jest to sortownia sprawdzona , odzież bdb jakości i osoby które sortuja znaja sie dobrze na swojej pracy sortują odzież modną i w bdb stanie.

          Sprawa zamówienia wygląda nastepująco: Zamawiaja Państwo towar przez maila ciuszki.uk@onet.eu lub telefonicznie na Polski nr 888679705.
          Czas realizacji to 1 tydzień , płatnośc na miejscu w polsce przy odbiorze towaru.
          Nie martwicie sie państwo o transport cena przesyłki wliczona w cene towaru wiec nic państwo nie dopłacacie dodatkowo..

          Po każdorazowej dostawie kontaktujemy się z każdym klientem indywidualnie, aby poznać opinię o danej dostawie, czy wszystko jest dobrze i monitujemy czy towar podoba sie klientom czy towar się sprzedaje,zależy nam żeby każdy klient był zadowolony i wrócił spowrotem.
          \Jeśli potrzebujecie towaru którego nie mamy w ofercie proszę pisać jesteśmy w stanie wyszukać towaru pod klienta.

          Ucinając wszelkie spekulacje chciałabym poinformować,że nie mam zamiaru sprzedawać beznadziejnego towau,nie zależy mi na jednorazowych strzałach, lecz długa współpraca.Zależy mi na kilku klientach z którymi współpraca bedzie się dobrze i owocnie układała, gdzie wzajemnie będziemy zadowoleni ze współpracy.

        • wiola1114 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 08.02.13, 10:50
          ewelina13b napisał(a):

          > Witam,
          > interesuje mnie odzież dziecięca.
          > Proszę o dalsze informacje.
          > Pozdrawiam
          Jeśli prowadzą Państwo sklep z odzieżą używaną i handlują Cremem i I gatunkiem to jest to oferta dla Państwa.

          Jesteśmy firmą angielską, która zajęła się sprzedażą odzieży nowej i używanej w gatunku pierwszym i cremie.prosto z Anglii do Polski.

          Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej i doskonale wiemy jakie są u nas w Polsce realia związane z towarem tz z jego jakością,cenami i czego klienci oczekują i jak jest ciężko w tej branży o dobry towar i później z jego sprzedażą.

          Po przykrych doświadczeniach z pracownikami, którzy okazali się nieuczciwi zamknęliśmy sklep i zajęliśmy sie sprzedaża odzieży używanej prosto z Anglii do Polski, tak aby zminimalizować wszelkiego rodzaju ryzyko związane z oszustwami występującymi w naszych rodzimych hurtowniach,oczywiście nie we wszystkich ale dużo sie widzi i słyszy w tym temacie.

          Jak Państwo wiecie towar sprzedawany w Polsce, jest różnej jakości ta sama nazwa, różne ceny a jakośc wogóle zostawai wiele do życzenia.

          Swoje kontakty w Anglii wyrobiliśmy przez 5 lat sortowanai odzieży na miejscu w Anglii i doskonale orientujemy się w jakości towaru oferowanego w Anglii i w Polsce.

          Przez ten cały czas pobytu w Anglii zwiedziliśmy wiele sortowni w poszukiwaniu dobrego i uczciwego dostawcy.Znaleźliśmy sortownie z którą współpracowaliśmy jak mieliśmy swój sklep, a teraz oferujemy ten towar naszym klientom.

          Jest to sortownia sprawdzona , odzież bdb jakości i osoby które sortuja znaja sie dobrze na swojej pracy sortują odzież modną i w bdb stanie.

          Sprawa zamówienia wygląda nastepująco: Zamawiaja Państwo towar przez maila ciuszki.uk@onet.eu lub telefonicznie na Polski nr 888679705.
          Czas realizacji to 1 tydzień , płatnośc na miejscu w polsce przy odbiorze towaru.
          Nie martwicie sie państwo o transport cena przesyłki wliczona w cene towaru wiec nic państwo nie dopłacacie dodatkowo..

          Po każdorazowej dostawie kontaktujemy się z każdym klientem indywidualnie, aby poznać opinię o danej dostawie, czy wszystko jest dobrze i monitujemy czy towar podoba sie klientom czy towar się sprzedaje,zależy nam żeby każdy klient był zadowolony i wrócił spowrotem.
          \Jeśli potrzebujecie towaru którego nie mamy w ofercie proszę pisać jesteśmy w stanie wyszukać towaru pod klienta.

          Ucinając wszelkie spekulacje chciałabym poinformować,że nie mam zamiaru sprzedawać beznadziejnego towau,nie zależy mi na jednorazowych strzałach, lecz długa współpraca.Zależy mi na kilku klientach z którymi współpraca bedzie się dobrze i owocnie układała, gdzie wzajemnie będziemy zadowoleni ze współpracy.

    • tomaszewska.olga Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 20.01.13, 11:14
      Witam, likwiduję sklep z odzieżą używaną "odzież markowa i nie tylko" w Płońsku woj.mazowieckie 60 km od Warszawy. W ofercie sprzedaży posiadam bardzo dużo szt. odzieży wieszakowej - damskiej , męskiej i dziecięcej. Zależy mi na szybkiej wyprzedaży w związku z czym odsprzedam w bardzo dobrej cenie (możliwość wystawienia faktury VAT) gratis dodam wieszaki i manekiny . Odzież w bardzo dobrym stanie, godna polecenia. Osoby zainteresowane proszę o kontakt 792-250-065 lub 500-053-521
    • kolcia5 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 05.02.13, 11:57
      Witam,

      Likwiduje sklep z odzieza nowa, outletowa, z metkami. Cena za szt wychodzi naprawde nie wiele, wrecz porownywalnie z creamem uzywanym. A zawsze to odziez nowa i zachecajaca do kupna. Towar bardzo dobrej jakosci, sklep prowadzony byl ok 1,5 roku, wszystko w idealnym stanie.

      Ceny bardzo niskie, ponizej hurtu, wiec spokojnie Pani marza moze byc na granicy 100-200 %.

      Zalezy mi na szybkiej sprzedazy, gdyz zaczynam nowa prace.

      Sztuk odziezy jest ok 800, w tym odziez dziecieca, niemowleca, damska, meska.

      - odziez niemoleca - ok 92

      - odziez dziecieca - ok 360

      - odziez damska - ok 230

      - odziez meska - ok 50

      - czapki, szaliki - ok 55.

      Calosc towaru - duzo ponizej ceny kosztu zakupu hurtowego ( do negocjacji).

      Towar godny polecenia, duza ilosc odziezy za niewielka kwote.

      W razie zainteresowania prosze o kontakt:

      Dorota Jach

      881 050 163

      Pozdrawiam

    • szczerbowska24 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 05.02.13, 16:33
      Witam.
      Polecam naszą hurtownie. super sort same markowe ubrania ( zara, prada, h&m, vero moda, hugo boss, lee, lewis, diesel, reebok, adidas, pupa itp). czyste, wyprane, wyprasowane, bez plam i dziur. możliwość obejrzenia każdego ubrania z osobna przy odbiorze osobistym. cena za 1kg to 10zł hurtownia mieści się w Oświęcimiu woj. małopolskie
        • wiola1114 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 11.02.13, 21:57
          zetfi napisał(a):

          > Proszę o bliższe informacje n/t Waszej hurtowni, cen i towaru. Jestem zainteres
          > owany.

          Witam.
          Jeśli prowadzą Państwo sklep z odzieżą używaną i handlują Cremem i I gatunkiem to jest to oferta dla Państwa.

          Jesteśmy firmą angielską, która zajęła się sprzedażą odzieży nowej i używanej w gatunku pierwszym i cremie.prosto z Anglii do Polski.

          Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej i doskonale wiemy jakie są u nas w Polsce realia związane z towarem tz z jego jakością,cenami i czego klienci oczekują i jak jest ciężkow tej branży o dobry towar i później z jego sprzedażą.

          Po przykrych doświadczeniach z pracownikami, którzy okazali się nieuczciwi zamknęliśmy sklep i zajęliśmy sie sprzedża odzieży używanej prosto z Anglii do Polski, tak aby zminimalizować wszelkiego rodzaju ryzyko związane z oszustwami występującymi w naszych rodzimych hurtowniach,oczywiście niewe wszystkich ale dużo sie widzi i słyszy w tym temacie.

          Jak Państwo wiecie towar sprzedawany w Polsce, jest różnej jakości ta sama nazwa, różne ceny a jakośc wogóle zostawai wiele do życzenia.

          Swoje kontakty w Anglii wyrobiliśmy przez 5 lat sortowanai odzieży na miejscu w Anglii i doskonale orientujemy się w jakości towaru oferowanego w Anglii i w Polsce.

          Przez ten cały czas pobytu w Anglii zwiedziliśmy wiele sortowni w poszukiwaniu dobrego i uczciwego dostawcy.Znaleźliśmy sortownie z którą współpracowaliśmy jak mieliśmy swój sklep, a teraz oferujemy ten towar naszym klientom.

          Jest to sortownia sprawdzona , odzież bdb jakości i osoby które sortuja znaja sie dobrze na swojej pracy sortują odzież modną i w bdb stanie.

          Sprawa zamówienia wygląda nastepująco: Zamawiaja Państwo towar przez maila ciuszki.uk@onet.eu lub telefonicznie na Polski nr 888679705.
          Czas realizacji to 1 tydzień , płatnośc na miejscu w polsce przy odbiorze towaru.
          Nie martwicie sie państwo o transport cena przesyłki wliczona w cene towaru wiec nic państwo nie dopłacacie dodatkowo..

          Po każdorazowej dostawie kontaktujemy się z każdym klientem indywidualnie, aby poznać opinię o danej dostawie, czy wszystko jest dobrze i monitujemy czy towar podoba sie klientom czy towar się sprzedaje,zależy nam żeby każdy klient był zadowolony i wrócił spowrotem.
          \Jeśli potrzebujecie towaru którego nie mamy w ofercie proszę pisać jesteśmy w stanie wyszukać towaru pod klienta.

          Ucinając wszelkie spekulacje chciałabym poinformować,że nie mam zamiaru sprzedawać beznadziejnego towau,nie zależy mi na jednorazowych strzałach, lecz długa współpraca.Zależy mi na kilku klientach z którymi współpraca bedzie się dobrze i owocnie układała, gdzie wzajemnie będziemy zadowoleni ze wzajemnej współpracy.
      • zetfi Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 09.02.13, 17:15
        szczerbowska24 napisał(a):

        > Witam.
        > Polecam naszą hurtownie. super sort same markowe ubrania ( zara, prada, h&m, ve
        > ro moda, hugo boss, lee, lewis, diesel, reebok, adidas, pupa itp). czyste, wypr
        > ane, wyprasowane, bez plam i dziur. możliwość obejrzenia każdego ubrania z osob
        > na przy odbiorze osobistym. cena za 1kg to 10zł hurtownia mieści się w Oświęcim
        > iu woj. małopolskie
        Prosze o blisze informacje n/t Waszej hurtowni, cen i towaru. Jestem zainteresowany .
    • wiola1114 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 08.02.13, 10:49
      jamarkosia napisał(a):

      > Otwieram sklep z odzieza uzywana w woj, opolskim. Poszukuje hurtowni z wieszaka
      > (nie interesuja mnie worki) na terenie woj. dolnoslaskiego, opolskiego, slaski
      > ego, malopolskiego. Prosze o info o sprawdzonych dostawcach. Z gory dzieki za o
      > dpowiedz
      Jeśli prowadzą Państwo sklep z odzieżą używaną i handlują Cremem i I gatunkiem to jest to oferta dla Państwa.

      Jesteśmy firmą angielską, która zajęła się sprzedażą odzieży nowej i używanej w gatunku pierwszym i cremie.prosto z Anglii do Polski.

      Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej i doskonale wiemy jakie są u nas w Polsce realia związane z towarem tz z jego jakością,cenami i czego klienci oczekują i jak jest ciężko w tej branży o dobry towar i później z jego sprzedażą.

      Po przykrych doświadczeniach z pracownikami, którzy okazali się nieuczciwi zamknęliśmy sklep i zajęliśmy sie sprzedaża odzieży używanej prosto z Anglii do Polski, tak aby zminimalizować wszelkiego rodzaju ryzyko związane z oszustwami występującymi w naszych rodzimych hurtowniach,oczywiście nie we wszystkich ale dużo sie widzi i słyszy w tym temacie.

      Jak Państwo wiecie towar sprzedawany w Polsce, jest różnej jakości ta sama nazwa, różne ceny a jakośc wogóle zostawai wiele do życzenia.

      Swoje kontakty w Anglii wyrobiliśmy przez 5 lat sortowanai odzieży na miejscu w Anglii i doskonale orientujemy się w jakości towaru oferowanego w Anglii i w Polsce.

      Przez ten cały czas pobytu w Anglii zwiedziliśmy wiele sortowni w poszukiwaniu dobrego i uczciwego dostawcy.Znaleźliśmy sortownie z którą współpracowaliśmy jak mieliśmy swój sklep, a teraz oferujemy ten towar naszym klientom.

      Jest to sortownia sprawdzona , odzież bdb jakości i osoby które sortuja znaja sie dobrze na swojej pracy sortują odzież modną i w bdb stanie.

      Sprawa zamówienia wygląda nastepująco: Zamawiaja Państwo towar przez maila ciuszki.uk@onet.eu lub telefonicznie na Polski nr 888679705.
      Czas realizacji to 1 tydzień , płatnośc na miejscu w polsce przy odbiorze towaru.
      Nie martwicie sie państwo o transport cena przesyłki wliczona w cene towaru wiec nic państwo nie dopłacacie dodatkowo..

      Po każdorazowej dostawie kontaktujemy się z każdym klientem indywidualnie, aby poznać opinię o danej dostawie, czy wszystko jest dobrze i monitujemy czy towar podoba sie klientom czy towar się sprzedaje,zależy nam żeby każdy klient był zadowolony i wrócił spowrotem.
      \Jeśli potrzebujecie towaru którego nie mamy w ofercie proszę pisać jesteśmy w stanie wyszukać towaru pod klienta.

      Ucinając wszelkie spekulacje chciałabym poinformować,że nie mam zamiaru sprzedawać beznadziejnego towau,nie zależy mi na jednorazowych strzałach, lecz długa współpraca.Zależy mi na kilku klientach z którymi współpraca bedzie się dobrze i owocnie układała, gdzie wzajemnie będziemy zadowoleni ze współpracy.


    • infinitoom Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 14.02.13, 17:40

      Jesteśmy hurtownią, która zajmuje się importem najwyższej jakości odzieży używanej z Włoch.
      Nasza oferta obejmuje wyłącznie odzież sortowaną. Nie posiadamy sklepów i towar bezpośrednio trafia do naszych klientów. Dla zadowolenia klientów została wprowadzona możliwość sortu zawartości 25 kg. Z 50 kg. Worka w cenie +8zł/kg Cream i Mix 4zł/kg wg cennika.
      W cenach jest wliczony transport do klienta na terenie całego woj. Łódzkiego przy zamówieniu 150kg. .
      Zamówienia powyżej 200kg. Są ustalane indywidualnie.
      Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
      Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
      Jesteśmy alternatywa na ,,hurtownie" w których sort jest coraz gorszy i ceny coraz wyższe !!!Tylko u nas najlepszy towar centralnie zamawiany z sortowni z Włoch.
      Gwarantujemy 100% satysfakcji.Przy stałej współpracy ceny ustalane indywidualnie pod klienta!!!
      Pozdrawiamy!
      Zespół Infinitoom !!!

      Zapraszamy na strone www.infinitoom.pl
    • ciuchy_uk Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 13.03.13, 19:19
      Posiadam sort gatunek 1 + cream z własnego skupu w Anglii - bezpośrednio. Jestem zainteresowany wspolpraca. posiadam od niedawna wlasny skup ubran w Uk. Mam bardzo fajne ubrania uzywane ,ktore sa przed kupnem od ludzi prywatnych (brytyjczykow) dokladnie ogladane. Eliminuje przy kupnie ubrania ,ktore posiadaj wszelkiego rodzaju plamy,dziury i inne defekty. Nie skupuje tez znoszonych ubran ,ktore sa juz dawno niemodne oraz zmechacone. Ubrania sa w 12 kg workach foliowych ,przezroczystych. W workach mozna znalesc Cream w zawartosci od 20% do 40%. Liczby te sa w pelni rzeczywiste. jezeli jest Pan/Pani zainteresowany/a to polecam siebie. Cena 10 kg worka to 13-15 zł./kg Rzeczy te wyjmujac z worka folioego moze Pan/i smialo wieszac na wieszaku. Sa extra jakosci. Jezeli sa Państwo zainteresowani moge tez zalatwic dobry niesort w cenie 7 zł/kg. Jest to bardzo fajny niesort chwalony przez ludzi. W Polsce jestem co 2 tygodnie z towarem. Zapraszam! +447871956076 Marek.
    • ines_outlet Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 23.03.13, 12:02
      witam.
      zapraszam do nas.
      Europejska marka Lussile już w naszej hurtowni! Dostępne kilkanaście tysięcy szt. sukienek, tunik, żakietów i bluzek. Odzież nowa, ometkowana. Wysoka jakość!
      Do zakupu cały pakiet lub mniejsze ilości. W przypadku zakupu 100 szt. cena 25 zł/szt. Przy zakupach hurtowych cena do uzgodnienia.

      Możliwość negocjacji zakupowych. W tym celu proszę o kontakt telefoniczny: 509 666 491 lub email: gszafarz@op.pl

      Oryginalna strona producenta dla lepszego zobrazowania jakości tej marki: www.lussile.com/en/Home.html
    • maghab Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 27.11.13, 14:30
      Witam,
      posiadam piękny cream damski moge wysłać fotki.
      sama sprowadzam z anglii i wybieram wiec mam wpływ na to co biorę.
      Ciuchy sa czyste i pachnace poniewaz jesli est jakies zabruszenie piore i sprawdzam czy pusciło i moge sprzedac.
      Ciuchy bardzo ładne marki bardzo dobre mozna wysoko wycenic.
      W razie pytan prosze dzwonic.
      510981509
      pozdrawiam
    • malwina000 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 17.01.14, 17:38
      HURTOWNIA ODZIEŻY UŻYWANEJ Z WIESZAKA...

      Odzież wybierają sobie u nas Państwo sami, tak więc nie ma możliwości kupienia przysłowiowego kota w worku. Zamiast dawać klientom opcję "zajrzenia" do worka, pozwalamy wybrać każdą sztukę odzieży prosto z wieszaka.

      CENA JEDYNIE 16zŁ/KG BRUTTO
      MINIMUM ZAKUPU 50KG...

      CZYNNE SIEDEM DNI W TYGODNIU...

      Istnieje również możliwość wysyłki odzieży do 30kg (kurier 30zl). W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny.

      ZERO STRAT 100% ZYSKU
    • moniczkaone Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 23.01.15, 14:04
      Hurtownia odzieży angielskiej końcówka kolekcji, OUTLET!
      konkurencyjne ceny !


      River Island, New Look, George, Atmosphere , i wiele innych !!!!!!!
      Obuwie nowe, używane - Outletowe

      MIX MAREK !


      ZAPRASZAM ZAPRASZAM ZAPRASZAM


      WWW.BONMAR.COM.PL
      WWW.BONMAR.COM.PL
      WWW.BONMAR.COM.PL

      WWW.BONMAR.COM.PL
      WWW.BONMAR.COM.PL
      WWW.BONMAR.COM.PL
    • adik7276 Re: OTWIERAM SKLEP SZUKAM HURTOWNI TYLKO WIESZAK 18.05.15, 16:07
      Mam liste najtańszych hurtowników polskich i zagranicznych z którym korzystam osobiście. Korzysta z nich również wiele znanych mi firm i sklepów internetowych. mozna zarobić bardzo dużo na odsprzedaży produktów. Polecam

      allegro.pl/najtansze-hurtownie-polskie-i-zagraniczne-i5368408179.html
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka