Dodaj do ulubionych

Sony VAIO problem z uruchomieniem

01.04.13, 20:58
Witam serdecznie, kompletnie nie znam się na laptopach więc mam nadzięję że ktoś mi pomoże rozwiązać problem.

Posiadam laptopa Sony VAIO po włączeniu pokazuje się napis VAIO potem żeby kliknąć enter TRYB AWARYJNY (zalecany) potem czarny pulpit teraz pokazał się wskaźnik myszki i koniec.....nic więcej się nie dzieję co mogę zrobić ? Jeżeli nie uda mi się naprawić to będę musiała go oddać do naprawy, może ktoś wie o co chodzi?

Obserwuj wątek
    • martamart1 Re: Sony VAIO problem z uruchomieniem 01.04.13, 20:58
      Jeżeli chodzi o F8 to po wciśnięciu wyskakuję

Wybierz opcje zzawansowane: Windows 7

ZAAWANSOWANE OPCJE ROZRUCHU

Napraw Komputer

Tryb awaryjny
      Tryb awaryjny z obsługą sieci
      Tryb awaryjny z wierszem polecenia

Włącz resetowanie rozruchu
      włącz wideo niskiej rozdzielczości
      ostania znana dobra konfiguracja
      tryb przywracania usług katalogowych
      tryb debugowania
      Wyłącz automatycznie ponowne uruchamianie komputera po błędzie systemu
      Wyłącz wymuszanie podpisów sterowników

Uruchom system Windows normalnie

Po kliknięciu Ostatnia znana dobra konfiguracja.....

pokazuję się ikona WINDOWS i trwa uruchamianie systemu Windows....

czekam czekam czekam z potem znowu VAIO

ODZYSKIWANIE PO BŁĘDZIE SYS WINDOWS

Uruchamianie systemu Windows nie powieodło się. Przyczyną może być

i nie zdążyłąm dalej przepisać trwało naprawianie plików bodajże a teraz czarny ekran który sam się nie wyłączy muszę wyjąć baterię.....
            • Gość: slawek_62 Re: Sony VAIO problem z uruchomieniem IP: *.dynamic.chello.pl 01.04.13, 21:37