Dodaj do ulubionych

Co wybrać Gf FX czy Radeon.???Doradzcie.

IP: *.herby.kielce.pl 22.10.03, 19:27
Witam!
Zastanawiam się nad zmiana karty graficznej.Niestety jak spojrzalem w cennik to mnie glowa rozbolala tyle jest teraz tych modeli ze nie wiadomo ktory lepszy a słyszalem ze drozszy nie znaczy zaraz lepszy.Na karte chcialbym przeznaczyc ok.300-350zl. Jesli ktos orientuje sie w tych nowinkach niech cos doradzi.Jeszcze jedno chchciałbym zeby karta mial wyjscie DVI i AGP 8X.
Obserwuj wątek
    • Gość: kell Re: Co wybrać Gf FX czy Radeon.???Doradzcie. IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 23.10.03, 01:24
      hmm, a ja mam pytanie do tego dvi. czy to czasem nie taka troche zbedna rzeczy?
      ostatnio pomalu zaczynam sie rozgladac za lcd 17", ale o dziwo zdecydowana
      wiekszosc ma analogowe vga zamiast dvi, a te z dvi sa drozsze od ich
      odpowiednikow z vga. zastanawiajace jest stwierdzenie, ze obecnie przetworniki
      a/d sa juz na tyle sprawne, ze praktycznie nie ma roznicy w jakosci obrazu.
      hmm i jak to jest z tym dvi? czy to taka troche wymierajaca technologia (cos jak
      bluetooth)
    • cottonex Re: Co wybrać Gf FX czy Radeon.???Doradzcie. 23.10.03, 09:27
      A zastanawiales sie po co Ci dvi. przeciez obecne lcd to smiecie totalne chyba
      ze chcesz przeznaczyc 6-7 tys (ale z tego co piszesz o cenie karty to raczej
      to odpada) kup sobie dobry plaski na trynitronie tylko nie sony bo lcd to
      dopiero za 2 - 3 lata nadawaly sie beda do uzytku (takie smuzenie zalaczanie i
      wygasanie pixela to tragedia nie tylko do gier ale i do filmow).
      Chlopie a po co ci agp x8?!! Kto to wykorzystuje ? Jakie masz roznice miedzy x
      4 . Nie daj sie zwiesc reklamie!! to to samo gdybys do 17 calowego monitora
      chcial wykorzystac karte z 64 128 czy 256- zadnej roznicy no moze na korzysc
      64 megowej bo tam szybsze pamieci na ddr z krotszym czasem dostepu pakuja a
      tekstury jakie musisz miec i przy jakiej rozdzielczosci by w wyzsze banki
      zaczal pakowac? no odp[owiedz sobie sam!
      w nizszej klasie kart radeon ludzie maja racje ze moze fx jest szybszy ale po
      co czlowieku kupujesz gre? no po to by byc zadowolonym i miec przyjemnosc z
      grania a podejdz do mnie do serwisu a puszcze ci na jednej platfirmie gre i na
      drugiej i sam podejmiesz decyzje (maluszkiem tez mozna dojechac do celu ale
      jak jade jaguarem to komfort sadze jest lepszy) ja nie mowie juz o radeonach z
      wyzszej polki bo to nie ma dyskusji jest to obecnie najszybsza i najbardziej
      wydajna maszyna graficzna na swiecie (do uzytku domowego oczywiscie, ale sadze
      ze o tym tu rozmawiamy)
      konczac to jak bedziesz kupowal to przede wszystkim w tej nizszej klasie nie
      wybieraj 64 bitowych i z poobcinanymi potokami!!
      pozdr las31@tlen.pl
    • cottonex Re: Co wybrać Gf FX czy Radeon.???Doradzcie. 23.10.03, 09:38
      aj zapomnialem dodac
      jesli chodzi o obraz czy to na tv (jest rewelacyjny i najlepszy z dostenych na
      rynku) czy tez w grach - nie ma co porownywac z cienko wypadajacym GF.
      Moim zdaniem zaoszczedz sobie na lcd i kup zwykly monitor dobrej klasy a
      pozostala kase dorzuc do karty
      lepiej na tym wyjdziesz (serwis prowadze od 84 roku i wierz mi troche roznych
      rzeczy przewinelo mi sie przez stol) teaz na ta chwile radeon bije konkurencje
      o glowe i nie jest w tym nic dziwnego takie sa prawa rynku.
      pozdr las31@tlen.pl
    • magoi Re: Co wybrać Gf FX czy Radeon.???Doradzcie. 23.10.03, 09:44
      Trudne pytanie.
      Ja zawsze wybieram ATI przed Nvidia.
      Mialem troche roznie ostatnio z tym, i co do grania, pewnie FX byloby nieco
      szybsza. Watpie zeby ty to poczul, ale ta mozliwosc zawsze istnieje. Ja
      natomiast wybralbym radeon 9800. Moim zdaniem nvidia nie nic co sie z ta karta
      moze rownac. Szczegolnie ze Nvidia nie za bardzo lubi wspomagac uzywanie openGL
      drivers do swoich kart.
      Jezeli chcesz karte na 2d i 3d, directx/opengl, all in one, to kup radeon.
      Jezeli chcesz glownie grac, to nvidia na pewno da ci co ty potrzebujesz...
      cheers

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka