Dodaj do ulubionych

Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.02.09, 20:18
Ten facet z film napisał Intel A100 600 GH ;D
Obserwuj wątek
    • Gość: lobi Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.09, 12:59
      I co z tego? I tak lepiej zainstalować Ubuntu. Przynajmniej nie będzie się mulił i nie trzeba się martwić wirusami.
    • Gość: Architekt Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.ip.netia.com.pl 03.02.09, 14:15
      I AutoCADa też na tym Ubuntu odpalę?
    • qbazaw Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM 03.02.09, 14:18
      Boże jacy wy linuksowcy jesteście nudni!!!!!!!!!!! I na prawdę nie trafia do was, że nie każdy chce/lubi/potrzebuje/musi mieć właśnie ten system na kompie...
      I po co tak lobbować? Denni jesteście (w przybijającej większości bo oczywiście nie wszyscy) i macie szowinistyczne podejście.
    • Gość: q Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.09, 14:18
      nawet wirusy są niekompatybilne z ubuntu?
    • Gość: szatan Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.02.09, 14:20
      a odpalisz AutoCADa: architectafrica.com/bin0/news200411111_wine.html

      Pozdrawiam
    • Gość: bleee Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.02.09, 14:21
      img160.imageshack.us/img160/2339/ekran2uo8.jpg

      i co panie architekt?
    • Gość: P Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: 77.233.245.* 03.02.09, 14:28
      a propos' AutoCADa - jaki system, taka architektura hi, hi
    • Gość: pit Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.pub.krusz-lan.pl 03.02.09, 14:31
      tak. dobre posuniecie - zainstalować mulące ubuntu, z mulącym winem, żeby potem odpalać aplikacje windowsowe. gratuluje wiedzy i poczucia humoru linuksowcy
    • Gość: Kula Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.09, 14:34
      ja odpaliłem Windows 7 na maszynie wirtualnej i działa jak lala...
    • Gość: piotr Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: 195.94.208.* 03.02.09, 14:35
      Ale nie działa na słabą kasę. Chyba, że zainstaluje się pirata.
    • Gość: Architekt Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.ip.netia.com.pl 03.02.09, 14:36
      Nie no w szoku jestem chłopaki. Mowę mi odebrało. Resetuję komputron, odpalam Ubuntu (leży obok) i od dzisiaj tylko na tym pracuję. FAIL!
    • Gość: Rusis Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.09, 14:38
      Ja się tak zastanawiam, czy część użytkowników Linuxa nie może zrozumieć, że inni nie chcą bądź nie mogą przejść na Linuxa? Że dobrze im na Windowsie?
      Używasz Linuxa, to go używaj ale nie narzucaj się z tym innym pod każdym artykułem powiązanym z Windowsem. Co Ci z tego, że kolejny raz napiszesz jaki to Linux jest wspaniały?
      Jakoś nie widze użytkowników Windowsa namawiających do użytkowania Windowsa mimo iż jest ich zdecydowana większość. Czyżby po prostu nie czuli potrzeby ogłaszania całemu światu swojego wyboru?
      Wyluzujcie Linuxiarze, bo te komentarze są już nudne.
    • kzwti Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM 03.02.09, 14:42
      Aha ha, ha, ha, ha, hi, hi, hi ...... szatan, bleee wiecie co ACAD LT czy 14-stka ma się tak do 2004 lub 2005 jak maluch do do nowego merola. Dobra, dobra małe wyzwanie - daj screny z ACAD-a 2005 + dobry program do kosztorysowania + nakładki do projektowania instalacji to pogadamy. Wcześniej weźcie sobie to Ubuntu i inne pingwiny w d... wsadźcie i nie marnujcie swojego czasu na głupie posty. Btw: dajcie mi cynk na Linucha na którym po instalacji bedę sobie mógło pograć, filmy pooglądać, muzy posłuchać i poważnie popracować z CAD-em który jest zgodny z obowiązującym standartem jesli chodzi o projektowanie i nie musieć mieszać za każdym razem gdy chcę coś zainstalować. Nie mam czasu na pierdoły, piekne pulpity i inne duperele ...
    • Gość: Macho Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: 82.177.197.* 03.02.09, 14:43
      Do linuksiarzy nigdy nie dotrze ze co kompilowanego ze zrodel w C nie moze byc szybsze od nastukanego od razu w ASM.
    • Gość: eee Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.acn.waw.pl 03.02.09, 14:44
      Ja z kolei widzę jak odpalam AC grapha pod PLC, potem migiem przepinam się na Simatica a w międzyczasie bawię się Catią nie mówiąc już o Pro Engineer.... nie mowie że linux jest zły bo sam używałem w trakcie studiów i było ok. Ze względu na pracę przestawiłem sie na win, i nie mam z tego powodu żadnych kompleksów. Działa, o dziwo nie psuje się, sterowniki są wszędzie i do wszystkiego, a brak potrzeby pobawienia sie własnym jadrem przy braku czasu stał sie nawet zaletą :]
    • Gość: Gość Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: 213.92.134.* 03.02.09, 14:46
      Rusis, przehibernowałeś okres wprowadzania Visty na rynek, bo nie uwierzę, że nie widziałeś postów w stylu "Vista jest fajowa, bajerancka, przesiadajcie się na nią, nie bądźcie lamami"?
    • Gość: w98 rulez ;) Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.ssp.dialog.net.pl 03.02.09, 14:46
      linux jest lewy, szczegolnie te zabawy w roota, wiersz polecen, brak sterownikow. na wolnym sprzecie znika gui albo nie chce sie wogole zaladowac do konca, a winda hula jak tralala. jak ktos chce sie bawic to polecam system maestro miesci sie na dyskietce 1,44MB
    • junk666 Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM 03.02.09, 14:47
      Lepiej kupic windowsa za 550 zl + ms office za 300 zl + antywirusa za 200 zl a pozniej i tak dolozyc nastepny komp do ktoregos z botnetow. Widziec jak windows u przecietnego kowalskiego wlacza sie 20 minut - bezcenne.
      (ceny wziete z popularnego serwisu do porownywania cen)

      ps. Nikt wam nie narzuca linuksa, to nam wszystkim narzucany jest windows.
    • Gość: BDS Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.02.09, 14:51
      Ja uprzejmie prosze o uruchomienie na dowolnym Linuxie Borland Developer Studio 2006 lub pozniejszych. Jak ktos mi da screena ze mu sie udalo to przesiadam sie dzis.
    • Gość: adam Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: 94.40.84.* 03.02.09, 14:51
      Windows (obojętnie który) mógłby być OK i mógłbym go nawet używać, ale nie za takie pieniądze. System, który po uruchomieniu oferuje mi kalkulator, wordpad, dziurawą, niezgodną ze standardami przeglądarkę i trzy gry na krzyż? I ja miałbym za to płacić? Microsoft powinien Windowsa rozdawać za darmo jako platformę do swojego oprogramowania.
    • Gość: adam Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: 94.40.84.* 03.02.09, 14:55
      Windows (obojętnie który) mógłby być OK i mógłbym go nawet używać, ale nie za takie pieniądze. System, który po uruchomieniu oferuje mi kalkulator, wordpad, dziurawą, niezgodną ze standardami przeglądarkę i trzy gry na krzyż? I ja miałbym za to płacić? Microsoft powinien Windowsa rozdawać za darmo jako platformę do swojego oprogramowania.
      A ponieważ system jest z natury źle zaprojektowany bo nie potrafi ochronić samego siebie przed złośliwym działaniem uruchamianych programów, to nawet wydaje mi się, że Microsoft powinien częściowo refundować zakup komputera z Windows. W końcu antywirusy w zasadzie niczemu nie służą (poza ochroną systemu operacyjnego, sic!) z zjadają cykle procesora.
    • Gość: rb Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.customer.m-online.net 03.02.09, 15:00
      Linux jest bee bo wam sie Word/AutCAD na nim nie uruchamia? Doprawdy zalosne.
    • Gość: adam Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: 94.40.84.* 03.02.09, 15:00
      A czy Borland Developer Studio 2006 potrafi kompilować kod dla platform innych niż Windows? Nie? To czemu miałbym się martwić czy to się na Linuksie uruchomi?
      Sam również piszę w C++, z tym że dla mnie ważne jest by programy działały i na Windows i na Linux bo takie systemy mam w firmie. I działają. A za narzędzia do tego nic nie płaciłem.
    • Gość: nickt Re: Windows 7 - działa na CPU 600 MHz, 512 MB RAM IP: *.versanet.de 03.02.09, 15:03
      Bawią mnie tego typu dyskusje w stylu: na Linuksie nie odpalę AutoCADa, Matlab nie pójdzie (choć tu jest natywna wersja), nie ma Photoshopa....
      Którkie pytanie: czy którykolwiek z takich "szpecjalistuff" zapłacił za wspomniane programy? I krótka odpowiedź - gdyby mnie było stać na kupno takowych, też bym z nich korzystał - i mocno chwalił!
      Więc - argumenty co najmniej nie na miejscu - i gdyby wprowadzić zasadę że piraci się nie wypowiadają - okazałoby się, że takich durnowatych dyskusji jak powyżej by nie było...
      To tyle w temacie...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka