Dodaj do ulubionych

Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim b...

IP: *.limes.com.pl 19.05.09, 10:11
InB4 flamewar.
Obserwuj wątek
    • Gość: Parkur Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.as.kn.pl 19.05.09, 10:14
      większości nie znałem ;-) Linus rządzi, fajny koleś
    • Gość: hehehe Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.05.09, 11:25
      Parkur: no toba to moze rzadzi, sekciarski batonie :) Mna nie
    • Gość: a Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.05.09, 11:26
      Bill Gates moze snuc wizje i je realizowac, a Linus moze snuc wizje i pieprzyc ze jest bogiem. To jest zasadnicza roznica
    • Gość: gość Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.as.kn.pl 19.05.09, 11:30
      ok, zgoda, że linuksowcy często popadają w skrajność. Ale teraz to akurat wy - komentujący - sie do nich przypieprzacie bez sensu.

      hehehe - co jest złego w tym, że gość lubi Linusa. I co sprawiło, ze chcesz go od razu obrzucać wyzwiskami?
      a - Gates jest najważniejszym człowiekiem w IT w ostatnich dekadach. Nie ma co do tego dyskusji. Ale Linus tez wywarł ogromny wpływ na branże i świat. Rozejrzyj sie - wokół Ciebie na pewno jest kilka urządzeń z Linuksem. Może telefon? Router? Switch? dekoder? odtwarzacz dvd? mp3?
    • Gość: gospodarz Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.05.09, 11:33
      gość: vide 3 komentarz
    • Gość: lukas Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.05.09, 12:02
      "Bill Gates moze snuc wizje i je realizowac, a Linus moze snuc wizje i pieprzyc ze jest bogiem. To jest zasadnicza roznica"

      Taaa, mówisz o systemie Billa? Wiesz czym jest Windows bez producentów softu i sterowników?

      "Microsoft nie jest zły - ta firma robi po prostu naprawdę g****niane systemy operacyjne.

      Windows, to wspólny produkt świata IT i trzeba być idiotą, żeby tego nie widzieć!!! Więc dlaczego przypisujecie wszystko MS???
    • Gość: a Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.05.09, 12:19
      > Taaa, mówisz o systemie Billa?

      Nie.

      > Wiesz czym jest Windows bez producentów softu i sterowników?

      Jeszcze ci nie odpowiedzialem na zadane przez ciebie pytanie, a ty juz ciagniesz dalej swe "mysli". Gratuluje ci retoryki.
    • Gość: purysta Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.05.09, 12:39
      "Windows, to wspólny produkt świata IT"

      Mógłbyś mi, chłopcze, wyjaśnic czemu postawiłeś przecinek po słowie "Windows"?
    • Gość: kkk Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: 213.77.0.* 19.05.09, 12:42
      sie pauke, prawda!
    • Gość: mizer Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.dip.t-dialin.net 19.05.09, 12:47
      Być może większość ludzi posiada w domu "okna", ale już tam gdzie jest potrzebna niezawodność bo komputer po uruchomieniu wyłącza się dopiero jak się popsuje (produkcja, badania naukowe itp.) używa się raczej linuksa, bo jest poprostu bardziej niezawodny, bardziej wydajny i większość z jego różnych odmian jest za darmo!!!
    • Gość: --- Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.09, 13:16
      miejsce linuksa to laboratoria i serwery, a windy pc
    • Gość: babcia Kiepska Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.devs.futuro.pl 19.05.09, 13:24
      teraz juz wiadomo dlaczego linux jest tak popierd* systemem i nikt go nie uzywa poza banda pryszczatych sekciarskich fanatykow - jaki lider taki system :-DDD
    • Gość: mizer Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.dip.t-dialin.net 19.05.09, 13:28
      no przepraszam, ja nie naleze do "bandy pryszczatych sekciarskich fanatyków", no nie jest systemem idealnym, ale "okna" tez nie, dlatego mam dwa :D
    • Gość: Gość Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: 83.238.15.* 19.05.09, 13:49
      Gdyby nie Richard Matthew Stallman i ludzie podzielający jego punkt widzenia, Linus miałby o wiele trudniej. Szczególnie na początku.
    • Gość: FigoFago Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.net.inotel.pl 19.05.09, 13:56
      "Sądzę, że Leopard jest o wiele lepszym systemem niż Windows Vista - ale OS X jest pod pewnym względami gorszy od Windows jeśli chodzi o tworzenie oprogramowywania. Ich system plików to totalny szajs - i to jest przerażające..."

      Widać że Linus o Leopardzie wie niewiele... :-/ przecież Leopard oparty jest bezpośrednio na BSD... :-)) a jak on taki znawca i potrafi wszystko lepiej to czemu sam nie usiądzie i nie napisze systemu UNIX-owego, który będzie miał pelszy system plików...??? nie czarujmy się, żadna dystrybucja Linuksa pod względem działania jak i rozwiązań nie dorasta i prawdopodobnie nigdy nie bedzie dorastać nawet do pięt Leopardowi od Apple... każdy to powie kto miał do czyniania z Linuksem i Leopardem... to dwa różne światy... inna liga... co więcej dziś nikt nie chce pisać sterowników na Linuksa więc o czym tu mowa...
    • rorkdcr Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim 19.05.09, 14:23
      Komputer jest jak dom,jak nie ma okien to znaczy ze jest to jaskinia dla trolli...
    • Gość: wmn Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.b-ras3.mvw.galway.eircom.net 19.05.09, 14:37
      Aaa, to teraz wiem, dlaczego wszyscy użytkownicy Linuksa sa tacy popierd...oleni!
    • Gość: pogramista Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.t-mobile.co.uk 19.05.09, 14:39
      Ty no, normalny programista. Tez jestem programista i otwarcie mowie, ze nie NIGDY nie popelniam bledow oraz ze moj geniusz jest nieskonczony.
      A leopard ma faktycznie dziadowski system plikow, ze az zgroza.
    • Gość: Beny Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: 195.117.221.* 19.05.09, 14:39
      Miło, że ludzie o innym światopoglądzie od tych z MS (Sell, Sell, Sell!) dochodzą do głosu.
      Jeden powszechny, prawdziwy i jedynie właściwy System jeszcze nigdzie się nie sprawdził (i nie chodzi wyłącznie o komputery ;).
      Możliwość wyboru to dobra rzecz.
    • Gość: kiziak Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.05.09, 14:40
      Linus to jelop, Stallman tez. Rzucaja sie jak wszy na grzebieniu, a gowno moga.
    • Gość: Elo Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.t-mobile.co.uk 19.05.09, 14:58
      Kizak, ja mam siec z 300 kompami i z tych 300 prawie 200 chodzi na linuxie i wszyscy pracownicy mysla, ze dzialamy tylko na windowsach, bo jest on na desktopach, jako serwer poczty, plikow itp itd. Natomiast caly biznes dziala na linuxach pod kontrola specjalistycznego sprzetu.
      A wiesz dlaczego? Po programisci pracujacy nad tymi urzadzeniami nie sa zmuszani do pisania tego pod windows, bo to jest tylko lepsza wersja maszyny do pisania (jesli zainstalujesz office).
    • Gość: tool Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.uni.lodz.pl 19.05.09, 15:03
      fakt za seks płacić nie trzeba ale ile trzeba sie namęczyć zanim znajdzie sie "narzędzie" które spełni nasze wszystkie wymagania. A jeśli te wymagania wzrosną na skutek przeglądania materiałów promocyjnych z udziałem innych narzędzi..... Czasem jednak lepiej zapłacić bo za darmo to i w pysk ciężko dobrze dostać....
    • Gość: buziaczek Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.05.09, 15:13
      > programisci pracujacy nad tymi urzadzeniami nie sa zmuszani do pisania tego pod windows, bo to jest tylko lepsza wersja maszyny do pisania (jesli zainstalujesz office).

      Jestes niezlym sekciarzem, gratki, papatki
    • pamejudd Re: Dzień dobry. Nazywam się Linus i jestem twoim 19.05.09, 15:19
      Kiziak The Omnipotent!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka