Dodaj do ulubionych

Fitness, Siłownia- Warszawa potrzebuję pomocy

22.01.11, 12:37
Witajcie,
Mam nadzieję ,że ktos mi tutaj doradzi:)
Szukam miejsca na Bemowie lub okolicach, gdzie będę mogła poćwiczyć w miłej atmosferze.
Chodzi mi o klub, który ma jasne zasady. Chciałabym uczęszczać bez ograniczeń na fitness i na siłownię, a jeżeli w tym bedzie basen to już bomba:)
Sprawdzałam juz ofertę Calypso Wola Park, Aplauz też wzięty pod lupę i dalej stoje w miejscu:(
Calypso ok, ale są ograniczenia odnośnie zajęć, mało i ubogi wybór zajęć w godzinach rannych -to jest minus bo chciałabym ćwiczyć rano, do tego na fitness mogę uczęszczać TYLKO 2 razy w tyg, więc lipa.
Aplauz też ograniczenia. I nie mamjuz pomysłu:( Dlatego liczę na Waszą pomoc
Zupełnie nie wiem gdzie sie udać. Chodziałam kiedyś na Warszawiankę na Mokotów i byłam bardzo zadowolona, miła atmosfera, fakt mało urządzeń, ale podobało mi sie mimio wszystko izajęcia były na 7 rano bardzo duzy plus. Teraz mam zupełnie nie po drodze.
Wszędzie jakieś dziwne myki, a to zapisy, ograniuczenia, brak zajęć rano a jaksa to wybór żaden. Na Warszawiance nie było żadnych ograniczeń, wchodziłaś, ćwizyłaś tyle ile chciałaś i chodziłaś na co chciałaś. Hm jeśli bedzie taka potrzeba , to dojadę
Pomocy kochani
I z góry dzięki
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka