Dodaj do ulubionych

DIETA REDUKCYJNA-profesjonalista sprawdzi?

19.04.05, 22:59
mam ulozona samodzielnie diete redukcyjna,z wyliczonym czynnikiem aktywnosci
,zapotrzebowaniem kcal,zapotrzebowaniem dziennym na bialko,ww i tluszcze<w
gramach>,poobliczane w kcal posilki,itp,itd. do tego ulozony plan cwiczen i
suplementacji.mam to gotowe napisane,moge tu zamiescic albo przeslac
emailem,tylko czy jest ktos chetny kto by sprawdzil?poprawil bledy
ewentualne?mam na mysli kogos kto sie zna na tym troche i siedzi w
"odzywianiu,fitnessie,odchudzaniu".
Obserwuj wątek
    • nchyb Re: DIETA REDUKCYJNA-profesjonalista sprawdzi? 20.04.05, 13:14
      Możesz tu wrzucić, prędzej czy później dietetyk przejrzy...
    • paula-totty Re: DIETA REDUKCYJNA-profesjonalista sprawdzi? 20.04.05, 18:38
      Oto moja dieta redukcyjna.Zapotrzebowanie kaloryczne<waga razy 24 razy
      wspolczynnik aktywnosci-200> wynosi ok.1300kcal. z tych posilkow mniej wiecej
      wychodzi dziennie okolo 35-45g tluszczy, 100g bialka, 150g weglowodanow. Moje
      BMI-20, waga 50kg, wzrost 160cm.
      Wczesniej nie bylam bierna fizycznie,cwiczylam w domu i na zajeciach aerobiku,do
      silowni nie mam dostepu.Teraz zamierzam zwiekszyc aktywnosc fizyczna do 4-5razy
      w tygodniu 60min aerobow w domu<rowerek,stepper,skakanka,twister,bieganie> do
      tego cwiczenia na posladki,uda,brzuch i rece<z hantlami>,a takze do tego
      1-2razy/tyg aerobik. Od maja bede miala w domu atlas do cwiczen wiec dojda
      cwiczenia silowe z lekkim obciazeniem<motyl;wyciskanie;wyciag gorny i
      dolny;cwiczenia na nogi,i inne ktore na tym sprzecie da sie wykonac>.

      DIETA
      I sniadanie 7.00 ok. 450kcal- platki fitness nestle<5lyzek> +mleko 0%tluszczu
      +orzechy +rodzynki +otreby<lub platki owsiane> +owoc<jablko> +pol kromki
      ciemnego pieczywa bez masla np.z chuda szynka lub serem bialym

      II sniadanie <szkola> 9.00-10.00 ok. 150-200kcal- kanapka z ciemnym pieczywem
      bez masla z salata,szynka,ogorkiem<moze byc kiszony lub
      konserwowy???>,pomidorem///lub jogurt naturalny bez cukru danone+marchewka
      surowa//albo ryz brazowy z kurczakiem<w pojemniku zabiore do szkoly>//bob gotowany

      III obiad ok. 15.00 ok 350kcal - kurczak/wolowina/indyk +ryz dziki okolo 5lyzek
      +gotowany bukiet warzyw<mrozonka>/lub surowka z oliwa z oliwek i octem jablkowym
      +oliwa z oliwek do ryzu/lub kaszy gryczanej/straczkow/kuskus`a///albo dla
      odmiany jakas rybka morska pieczona+cytrynka+ryz

      IV "podwieczorek" 17.00 okolo 100kcal-ciastko zbozowe +kiwi//jajko na
      twardo//serek wijski light///koktail warzywny np z pomidorow itp.//kawalek
      wedzonego dorsza

      V kolacja 19.00 ok. 250kcal- tunczyk z ryzem i odrobina kukurydzy//2jaja sadzone
      ze szpinakiem//jajecznica z pol kromki ciemnego pieczywa//twarog chudy ze
      szczypiorem i rzodkiewka//kawalek chudego grillowanego lub pieczonego mieska
      • Gość: scept89 nieprofesjonalne uwagi IP: *.ljcrf.edu 21.04.05, 02:15
        Prawie ze mlaskac zaczalem po przeczytaniu opisow posilkow ;-).

        Bardziej serio:
        - masz duzo bialka w diecie - 100g bialka/50kg to jest jak dla kulturystow albo
        atkinsowcow. Za: www.krispin.com/protein.html

        "The highest number, 1.2 grams per kilo is used pre- and post-surgery, during
        pregnancy, after illness and for weight training."

        0.8 x 50kg => 40g protein na dzien

        - "BMI-20, waga 50kg, wzrost 160cm" tak na serio to nie bardzo masz po co sie
        wyszczuplac. Ludziska z BMI <18 zyja ponoc krocej niz umiarkowani brzuchacze.
        www.nytimes.com/2005/04/20/health/20fat.html
        - kazdy oczywiscie sam decyduje ile cwiczen i jakich jest w stanie wykonac ale
        5x na tydzien 60 min areobow + 1-2x aerobiku + silowe to jest hiper-ambitny
        program. Ja raczej radzilbym zaczac od 2-4x tydzien od 30 minutowek, stopniowo
        zwiekszajac czasy i obciazenia. Poza cwiczeniami i dieta zyc tez trzeba. Niby
        plaza tuz tuz, ale tez Ty masz co __najwyzej__ 3kg (47kg -> BMI 18.4) do
        zrzucenia tak ze stachanowstwo nie jest konieczne.


        • Gość: marcin Re: nieprofesjonalne uwagi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.05, 10:29
          Dziewczyno,czy trochę nie przesadzasz? Masz najlepszą wagę do Twojego wzrostu!
          Schudniesz ze 4 kilo i staniesz się hm... co tu dużo mówić, NIEAPETYCZNA.
        • fion_a Re: nieprofesjonalne uwagi 21.04.05, 15:38
          Cóż, mnie równiez olecano diete redukcyjna, z 2g białaka na 1kg masy, 3-3,5 g weglowodanow na 1 kg masy i ok. 0,5 g tluszczu na 1 kg masy.
          Bialko ma za zadanie ochronic miesnie, a redukcja spowodowac utrate wagi. Plus cwiczenia oczywiscie, 5 razy/tydzien
    • Gość: lavazza Re: DIETA REDUKCYJNA-profesjonalista sprawdzi? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.05, 14:03
      a tak poza tym u Ciebie wszystko w porządku???? nie masz chyba co z czasem
      robić;
      • Gość: paula-totty Re: DIETA REDUKCYJNA-profesjonalista sprawdzi? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.05, 00:44
        dziekuje za pomoc,komentarze te pozytywne i te mniej.jesli o moj tryb zycia to
        zawsze byl aktywny<3razy aerobik,czasem cwiczenia w domu,zajecia prywatne
        angl,niem,rosyj,>,na szkole,nauke,rodzine,kolezanki,chlopaka,kino,shopping i
        internet tez czas znajduje>.o wytrzymalosc sie nie martwie bo te aeroby 60min
        dam rade<teraz spokojnie robie 60min np na stepperku>.ktos zapyta czemu chce
        robic redukcje przy niby ciele ktore powinno byc wysportowane w miare.ano jesli
        sie nawet cwiczy sporo ale wpierdziela jak dzikus<fast foody,slodycze,wszystko
        co tuczy,itp>to jest to mozliwe.ja tak mam ani nie chudne ani nie tyje,ani nie
        rzezbie sie.stoje w miejscu bo cwiczenia zawalam zarciem,ale z drugiej strony
        wyrownuje sie to i nie tyje.teraz postanowilam robic bardziej przemyslany
        trening,troszeczke mocniejszy<o te 2dni w tygodniu> no i te diete przemyslana
        dodac,i efekty moze sie pojawia.mam nadzieje ze mi sie uda i pochwale sie za
        jakis czas efektami.a ktos powiedzial ze mam wage ok.niby wage tak,ale mi chodzi
        raczej o spadek z obwodow a nie wagi.tzn z pupy i bioder,bo mam wszystko
        szczuple a tu troche wiecej tluszczyku:)i chce to wyrownac:)pozdrawiam
    • kamil_wielgo Re: -profesjonalista sprawdzi? 23.05.14, 19:10
      stosuje tego typu diete redukcyjna dietaredukcyjna.blogspot.com moze sie komus przyda ;)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka