Dodaj do ulubionych

zespół muzyczny pryzmat Zamość

16.02.06, 20:30
Czy zespół Pryzmat jest dobrym zespołem na wesele??
Obserwuj wątek
      • andrzejrom Re: zespół muzyczny pryzmat Zamość 16.12.07, 18:12
        fajny_mg napisała:

> szukam zespolu na wesele i umowilam sie juz wstepnie z zes. pryzmat ale
        > dowiedzialam sie ze lubia sobie popic czy to prawda? moze ktos zna dobry zespol
        > ?

Jestem szefem zespołu PRYZMAT i proszę konkurencję o nieużywanie takich trików robiących z nas alkoholików!!! zadbajcie "szanowna konkurencjo" o poziom muzyczny i wyposażenie techniczne waszych zespołów i nie świadczcie anonimowo nieprawdy!!!
        osobiście każdy kto nas zna wie iż jestem również kierowcą i chociażby z racji tego nie mogę spożywać nawet małych ilości alkoholu. Jak nikt dbam o dyscyplinę i porządek w zespole a przede wszystkim o profesjonalizm moich "muzyków" a nie statystów (jak u Was).
        zespół PRYZMAT nie dzieli się (na 2 zespoły), nie używa playbacku a alkohol spożywa w ilościach nie przekraczających dobrego wychowania i smaku. Potwierdzeniem tych słów niech będą opinie właścicieli lokali, kelnerów, kamerzystów itp. i zabity kalendarz weselny.

pozdrawiam wszystkich, naszych obecnych i przyszłych klientów a konkurencji życzę rozwoju i kształcenia muzycznego, bo tylko w ten sposób możecie Nam sprostać.

Andrzej Romanowski
        • mariuszkalman Re: zespół muzyczny pryzmat Zamość 07.03.08, 22:11
          hejka..
          pryzmat - fajni goście .... szczerze polecam, widziałem jak grają.
          Jeżeli ktoś chce to polecam jeszcze jedną fajną kapele z okolic Zamościa: IMAGE
          - świetni instrumentaliści - szczególnie Karol - frontman i wirtuoz fitary -
          tel: 506491562

Obie kapelki widziałem w akcji - a że ktoś sobie troche łyknie to chyba dobrze
          na weselu, aby nie przesadzał ...
          z resztą z tego co wiem obie kapele to zawodowcy, nie trzeba się martwić, ważne
          że są nieźli ...