Dodaj do ulubionych

Most na Wiśle z Ciszycy do Józefowa

28.08.02, 16:16
Patrząc na mapę drogową widać, że droga numer 721 ma dziurę między Ciszycą a
Józefowem.
Ta dziura to brak przeprawy mostowej na Wiśle.
Czy taki most jest potrzebny ?
Obserwuj wątek
    • timit Re: Most na Wiśle z Ciszycy do Józefowa 28.08.02, 16:51
      tak brakuje tego mostu ale raczej nie mamy co liczyc ze go zbuduja...a moznaby
      przeciez taki wojskowy - pontonowy...predzej zbuduja most na zaporze w
      wilanowie, lub jakas przeprawe jak beda autostrade budowac...

      a rondo przy "starej papierni" buduje inwestopr prywatny wiec miejmy nadzieje
      ze powstanie szybko.miasto zas stworzy skwerek przy tym rondzie, tam gdzie ejst
      teraz staw, miedzy myjnia a bankiem.

      pzdr.t.
      • Gość: bw Re: Most na Wiśle z Ciszycy do Józefowa IP: *.zigzag.pl 29.08.02, 22:05
        timit napisał:

        > a rondo przy "starej papierni" buduje inwestopr prywatny wiec miejmy nadzieje
        > ze powstanie szybko.miasto zas stworzy skwerek przy tym rondzie, tam gdzie
        ejst
        >
        > teraz staw, miedzy myjnia a bankiem.
        >
        > pzdr.t.
        nie wiem czy pamietasz ale tam kiedys stal domek.
        kiepski, ale w zajebiaszczym otoczeniu (drzewa).
        super to wygladalo.
        ten stawik to bylo najlepsze miejsce do gry w hokeja:)
        nawiasem mowiac w tym domku mieszkal dziadeka mojego kumpla
        , ktory byl z zawodu ubekiem
        pzdr

    • tomaszek00 Re: Most na Wiśle z Ciszycy do Józefowa 05.09.02, 15:18
      Hej,
      tak, tak, dziura tam jest, ale jakoś obie gminy nie mogą się dogadać w sprawie
      budowy mostu. Słyszałem jakiś rok temu, że były rozmowy już dość zaawansowane,
      aby taki most zbudować, ale ktoś "dobrze poinformowany" zauważył głośno i
      publicznie, że ten most to byłoby najkrótsze połączenie z działką rekreacyjną
      Pana Prezydenta i jego małżonki, więc pod taką presją rozmowy zawieszono. Jak
      zwykle wygoda zwykłych mieszkańców nie jest brana pod uwagę i trzeba zasuwać do
      Góry Kalwarii, żeby się przeprawić.
      Zdrówka
    • studus Re: Most na Wiśle z Ciszycy do Józefowa 15.01.03, 10:12
      tak ogolnie to przydalo by sie rozwiazac problem komunikacyjny konstancina!
      coraz wiecej ludzi zaczyna tu mieszkac, nowe osiedla i budynki w Konstacinie i
      poza a dróg jak nie bylo tak i nie ma. a szkoda wiecej ludzi by przyjezdzalo
      gdyby byl peszy dojazd a tak to im sie w korkach stac nie chce! ;(
    • Gość: piotr Ciszyca most IP: *.acn.waw.pl 10.07.03, 19:06
      fakt jest,że przed 2 wojną światowa był tu drewniany most. zniszczono go w
      1939 roku. został spalony (był drewniany). wydaje się ,że między Górą K. i
      mostem siekierkowskim powinny powstac następne mosty. ja bym optował za mostem
      na wysokości Zawad i następnym na wysokości Brześciec.można tu znależć dużo
      terenów niezabudowanych,pozwalających wyznaczyć trasę mostową (nie myślę o
      autostradzie W-E)
    • bielawski_staw Re: Most na Wiśle z Ciszycy do Józefowa 10.08.05, 01:11
      Dlaczego radni KJ zgadzają się na budowę trasy zbiorczej Piaseczno-
      Jeziorna-Bielawa-Józefów z mostem w Ciszycy, której powstanie oznacza powolną
      zagładę uzdrowiska Konstancin i degragację całej okolicy?

      Wg posła Piechocińskiego (Komisja Infrastruktury Sejmu RP)most powstanie w
      latach 2006-13 (wypowiedź z końca czerwca 2005) z funduszy strukturalnych UE,
      co może dziwić o tyle, że planowana trasa przecina dwa rezerwaty na Wiśle
      (Wyspy Świderskie i Zawadowskie) chronione unijną dyrektywą (tzw. "Dyrektywa
      Ptasia") w ramach programu Natura 2000. Trasa przetnie miasto Konstancin-
      Jeziorna na pół, oddzielając Ogród Botaniczny od Parku Zdrojowego i Klarysew
      oraz Nową Jeziornę od reszty miasta. Przy okazji Las Kabacki zostanie odcięty
      od Lasów Chojnowskich, co przyspieszy degradację tej małej enklawy leśnej
      otoczonej przez tłoczne osiedla - zabraknie korytarza migracji zwierząt, a
      trasa przebiegnie ok. 100m od narożnika lasu. Już dziś Las Kabacki niszczeje
      pod stopami tabunów ursynowian, którzy przecież płacili po 5000-6000 zł / m2,
      żeby mieszkać w pobliżu lasu. Cóż to za las i ogród botaniczny - między POW a
      drugą obwodnicą?

      Była szansa temu zapobiec przy uchwalaniu nowych planów zagospodarowania
      (2003) - zamiast tego pozostawiono rezerwę szer.50m na trasę ekspresową przez
      centrum Jeziorny. Trasa ta przetnie nowe osiedla domów jednorodzinnych przy
      Bielawskiej i za Mirkowską, pobiegnie przez kilka kilometrów bezpośrednio
      wzdłuż Jeziórki (co w przypadku wycieku z TIRa
      grozi katastrofą ekologiczną), zniszczy napiękniejsze tereny rekreacyjne nad
      Wisłą, tereny lęgowe i migracyjne ptaków w rezerwatach (jeden z najważnieszych
      korytarzy migracji ptaków w Europie), a następnie wbije kolejny nóż w plecy
      Mazowieckiemu Parkowi Krajobrazowemu po drugiej stronie Wisły... Estakad nad
      Mirkowską nie przewidziano, więc dzieci z Mirkowa będą szły do szkoły na
      Bielawskiej na ukos między pędzącymi TIRami. Oficjalnie ma być to trasa
      lokalna, alejak wiadomo, w Polsce TIRy omijają autostrady ze względu na
      absurdalne opłaty, zatem wiele z nich zamiast A2 przez Górę Kalwarię pojedzie
      przez Konstancin i nikt nie będzie w stanie skontrolować, czy jadą do Mińska,
      czy do Władywostoku - chyba, że policja ma stać na moście i odprawiać każdy
      samochód?! A co z mieszkańcami Otwocka i okolic, dla których ta trasa będzie
      najlepszym skrótem na Warszawę?

      Jeśli POW przez Ursynów będzie się korkowała, to obwodnica przez Konstancin
      stanie się nawygodniejszą, najkrótszą, najtańszątrasą z Europy do Azji, bez
      względu na oficjalny status drogi nr 721, na której ta obwodnica ma powstać.
      Setki tysięcy samochodów dziennie przez środek uzdrowiska - to koniec
      Konstancina!

      Może grubym rybom z Królewskiej Góry i nowego Skolimowa nie zrobi to większej
      różnicy, tak, jak nie martwią ich dziurawe chodniki, błoto, śmieci w lesie, czy
      brak dobrejsieci sklepów - w końcu oglądają to miasto tylko zza szyby limuzyny.
      Natomiast dla mieszkańców Mirkowa, Jeziorny, Bielawy takie plany to zdrada
      interesu całej społeczności. Jeśli ten most i trasa powstaną, to burmistrz
      Skowroński i jego ludzie będą się musieli trzymać z dala od okolicy, z obawy
      przed linczem.

      Plany są realne: GDDKiA wpisała trasę na listę inwestycji 2006-2013, plany
      zagospodarowania uwzględniają trasę, lada dzień dowiemy się, czy Unia przyzna
      pieniądze. Co na to panowie radni? Będziecie nadal udawać, że chodzi o lokalną
      uliczkę albo o kładkę dla rowerów? I jeszcze jedno - kto ma w tym interes?
      Mieszkańcy Konstancina na pewno nie, bo my pracujemy w Warszawie, nie w
      Otwocku. Nam ta trasa jest absolutnie zbędna - dla dojazdu do Piaseczna
      wystarczy modernizacja istniejących dróg. Kto zatem zyska? Właściciele gruntów?
      Lobby autostradowe?

Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka