Dodaj do ulubionych

"Pomysły" na pozyskanie nowych kont

30.04.11, 13:42
Napiszcie proszę, jakie pomysły mają Wasi przełożeni (kierownicy, naczelnicy, dyrektorzy) na pozyskiwanie nowych klientów, którzy założą nowe konto. U nas każdy pracownik, obojętnie w jakim biznesie pracuje musi przyprowadzić min. 1 klienta tygodniowo. Na koniec tygodnia idzie do pani Dyrektor i wpisuje na prowadzoną przez nią listę PESEL pozyskanego klienta. Nie wykonanie polecenia wiąże się z ciężkim tłumaczeniem, że cała rodzina i wszyscy znajomi już zostali przyprowadzeni, albo, że mają głęboko w d.... nasz bank i jeszcze się dziwią, że tak pozwalamy sobą pomiatać, gdy żebrzemy o pomoc. Przyprowadzamy więc babcie i dziadków po 80-tce, którzy jeszcze nie mają kont i którzy niewiele już rozumieją z tego naszego gadania, ale zrobia dla kochanej wnusi wszystko. I w taki oto sposób "nowe konta sprzedają się jak ciepłe bułeczki". Za co więc Szymon wziął taką kasę, skoro my odwalamy za niego całą robotę???????????
PS. Najnowszy pomysł naszej władzy!!!
Wyjść na miasto z balonikami i cukierkami i wabić klientów!
Obserwuj wątek
    • pognieciona.kartka Re: "Pomysły" na pozyskanie nowych kont 30.04.11, 16:29
      Przełożony ma pomysł ?
      Dyrektor oznajmił , że my jesteśmy od tego, aby przedstawiać pomysły i je realizować - SKUTECZNIE !!!
      Mamy w dzień i w nocy wymyślać strategię i później przekazać naczelnikowi, co,jak i kiedy.
      Codzienne raportowanie , dlaczego nie otwarto konta a to , że poprzedniego dnia miało się ogromne szczęście i były np. 3 to nikogo nie obchodzi, bo dzisiaj nie było ani jednego i już na dywanik do dyr.
      KIEDYŚ - dawno, dawno temu to dyrektor chodził na spotkania biznesowe pozyskując u przedsiębiorców zgodę na zakładanie kont załodze.
      A teraz powiedział nam wprost : przełożeni nie są do pomocy w sprzedaży oni są od sprawdzania sprzedaży,weryfikowania naszej wiedzy raz w tygodniu - testy,scenki i tajemniczy klient w postaci kogoś z rodziny.Już nie wspomnę o staniu przełożonego za plecami w czasie obsługi klienta i słuchanie czy proponuję konta.
      Ciekawi mnie jeszcze jedno, dlaczego nie liczą się konta dla obecnych klientów.
      Jeżeli mam konto z dzieckiem a teraz chcę indywidualne dla siebie i to nie za zero to do jasnej ….. przecież to jest dodatkowy zysk dla banku a dlaczego nie dla mnie ???

      • zzzig Re: "Pomysły" na pozyskanie nowych kont 30.04.11, 17:25
        Współczuję. Widać, że Twój dyrektor to wybitny i..... . Ktoś taki nie powinien być dyrektorem bo swoją głupotą nie zasługuje na to stanowisko.
        Ciekaw jestem kiedy do tych wszystkich zasmarkanych dyrektorów dotrze, że statystyka sprzedaży nie jest najważniejsza.
        • czuk1 Re: "Pomysły" na pozyskanie nowych kont 30.04.11, 18:14

          Nie sądzę, że taka ocena pracownika jest wymysłem dyrektorów.

          Przecież cały system planowania, promowania, wykonywania i rozliczania ze sprzedaży
          jest jednolity w banku, określony jest przez Centralę.
          I dyrektorzy niewiele mogą samodzielnie organizować i zmieniać wytyczne centrali.

          A swoją drogą pomysł z ulotkami ... jest całkowicie nietrafiony.
          • wersa999 Re: "Pomysły" na pozyskanie nowych kont 30.04.11, 21:51
            może i niewiele mogą samodzielnie organizować za to wspaniale samodzielnie gnębią pracowników,monitorują,straszą wysyłają maile w których indywidualnie wypisują zastrzeżenia do pracownika.Moja koleżanka po kilku takich incydentach poszła do dyry i zapytała ją wprost co ma do niej i jak ma chęć ją zwolnić to niech powie bo wtedy poszuka sobie innej pracy a ta z uśmiechem odparła że przesadza i odbiera zbyt emocjonalnie jej uwag a tak nic do niej nie ma.Kolejna z koleżanek jest na zwolnieniu od psychologa i ni zapowiada się żeby dała radę tu powrócić do pracy.A jeśli chodzi o pomysły to następna moja koleżanka regularnie w swojej okolicy roznosi ulotki to dyra potrafi sprawdzać ją i już 2 razy zwróciła jej uwagę że nie widzi ulotek.????Ludzie to takich mamy przełożonych którzy nie potrafią pomóc a jeszcze pastwią się nad ludźmi mam nadzieję że chociaż nie wszędzie tak jest.
            • czuk1 Re: "Pomysły" na pozyskanie nowych kont 30.04.11, 22:18

              ....współczuję gnębionym...
              ... sądzę, że nawet w tej nienormalnej sytuacji można spokojniej organizować pracę
              pracowników ....i ogromna większość przełożonych to potrafi...
              ... dowodem na to jest, że nie ma masowych wpisów na forum nt. mobbingu.

              Można by - tu na forum - pokazywać zarówno przykłady negatywne (mobingowania) jak i pozytywne (poprawnego organizowania pracy zespołu pracowniczego i oceny pracowników) .

              To tak ... w duchu zaleceń JPII.
              • doradca.pl Re: "Pomysły" na pozyskanie nowych kont 01.05.11, 07:37
                u nas jest podobnie, kont zakładamy bardzo mało brakuje nam ok. 20szt, by iść zgodnie z upływem czasu , a co nasz czeka od poniedziałku????? przedstawiam poniżej:

                - co tydzień obowiązkowe szkolenie ( nie traktowane jako odbiór nadgodzin płatnych czy do odbioru w innym terminie) np. w każdy poniedziałek I zmiana po pracy godzinkę a II zmiana przed pracą godzinkę, a na tym szkoleniu scenki scenki i jeszcze raz scenki + przepytywanie z procedur dot. nowych kont, cech i korzyści produktu - do odwołania (na razie raz w tygodniu
                - mamy obowiązkowo zrobić 5 kont tygodniowo, by nie było takich braków
                - przedstawiać pomysły na nowe konta, ale konkrety
                - wychodzenie w teren np. do firm czy do agencji PKO z ofertą kont raz na miesiąc
                - dyrektor,z-ca dyrektora i naczelnik - będą siedzieli za nami przy obsłudze klienta celem
                przysłuchania się jak sprzedajemy nowe konta - do odwołania, myślę że skutek będzie
                odwrotny gdyż wtedy będziemy się blokować myśląc ,że ktoś cały czas siedzi nam za plecami
                - w przypadku likwidacji konta czy przekształcenia go w konto za zero - informujemy
                naczelnika o powyższym fakcie i wtedy naczelnik dyskretnie się pojawia i słucha naszych
                argumentów by klient pozostał w naszym banku - w przypadku likwidacji
                a w przypadku przekształcenia -jakie dodatkowo produkty zaproponowaliśmy i za jakim
                skutkiem

                czyż to nie jest mobbing????? jakim prawem mamy co tydzień poświęcać swój czas na szkolenie a właściwie odgrywanie scenek sprzedażowych???? jedna godzina tygodniowo to w ciągu m-ca uzbierają się cztery godziny a rocznie? strach pomyśleć
                jaki stres musimy przechodzić gdy ktoś wiecznie za nami siedzi i przysłuchuje się jak sprzedajemy???
                Pan Majewski zgarnął taką kasę (za kilka kilkuminutowych reklam) a my odwalić musimy tą najczarniejszą robotę
                czy możemy odmówić pracodawcy przychodzenia przed i po pracy godzinę?? jakie my mamy prawa!!!!!
                czy ktoś może ma podobnie???


                -
                      • pognieciona.kartka Re: "Pomysły" na pozyskanie nowych kont 02.05.11, 15:12
                        Strajk ?
                        U mnie w oddziale , chyba tak jak w każdym było zebranie sprzedażowe.
                        Wiadomo, co usłyszeliśmy … , że źle , słaby wynik , że nie mamy ambicji, ale to nic !!!
                        Przed spotkaniem z D., odbyło się spotkanie pracowników , tak cichaczem gdzieś w kątach gdzie nie łapią kamery. Oj, co się działo, co niektórym miały żyłki popękać, bo : „ jak ja jej powiem , wygarnę, jaka jest prawda , że to i tamto … „
                        A na spotkaniu było tylko : tak jest,oczywiście i uśmiechy od ucha do ucha.
                        Mamy takie podpuszczalskie , czekają tylko żeby ktoś się wyłożył – brak jakiegokolwiek zgrania , nie chodzi mi o bunt, ale ogólnie o współdziałanie, bo w grupie siła a u nas tego nie ma i dyrekcja dobrze o tym wie i bardzo się z tego cieszy, bo łatwiej jest wtedy nas gnębić i wykańczać psychicznie.

                • pko.love Re: "Pomysły" na pozyskanie nowych kont 03.05.11, 14:14
                  "W ciągu niecałych trzech tygodni od uruchomienia promocji nasz bank otwiera dziennie o około jedną czwartą więcej rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, niż w analogicznym okresie przed kampanią. Daje to blisko 40 tys. kont, które zostały otwarte głównie przez nowych i młodszych klientów, do których kampania ta jest kierowana. Z naszych szacunków wynika, że blisko trzy czwarte z nich to klienci nowi, którzy nie ukończyli 40. roku życia – tłumaczył prezes w pierwszych dniach kwietnia."
                  to komentarz Jagiełły do tego co z nami robią.
                  Niech mnie nawet z roboty wywalą, i w tyłek pocałują, ale na pewno nie przyprowadzę już nikogo na siłę, żeby założył nowe, wspaniałe konto!!!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka