Dodaj do ulubionych

Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Polsce.

06.06.12, 17:35
Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Polsce po raz drugi.
www.pkobp.pl/index.php/id=aktualo/akt_id=10666/section=ogol
Czy tym razem oprócz tortu i podziekowan beda podwyzki dla pracownikow najlepszego CC w Polsce???




PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia. Najkrótszy na rynku czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z konsultantem, fachowość pracowników call center, a także duży zakres wiedzy produktowej prezentowany w odpowiedziach mailowych dla klientów były kluczem do sukcesu największego polskiego banku.

Pierwsze miejsce w rankingu infolinii bankowych jest potwierdzeniem zmian w obsłudze klienta, które zachodzą w PKO Banku Polskim. Lider zdobył w badaniu obejmującym kontakt telefoniczny i mailowy aż 94 punkty na 100 możliwych do uzyskania. Bank wyróżnia czas oczekiwania na połączenie, który jest zdecydowanie najkrótszy na rynku i wynosi średnio 4 sekundy. O dążeniu do ciągłego doskonalenia najlepiej świadczy natomiast fakt, że PKO był jedną z instytucji, która osiągnęła w stosunku do poprzedniej fali badania największy postęp w zakresie ogólnej oceny procesu telefonicznej obsługi klienta.

- Klienci banków oczekują, że większość ich spraw zostanie szybko i profesjonalnie załatwiona poprzez konsultanta bez potrzeby wizyty w oddziale. Dlatego znaczenie jakości obsługi poprzez telefon i Internet będzie rosło. Cieszę się, że pozytywne zmiany, jakie zachodzą w tym zakresie w Banku potwierdzają wyniki badań. Na poprawie jakości obsługi koncentrujemy nasze wysiłki w 2012 roku. Chcemy, aby profesjonalny serwis stał się jedną z najważniejszych przewag konkurencyjnych PKO Banku Polskiego – mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Badanie ARC Rynek i Opinia jest prowadzone cyklicznie. Jego celem jest m.in. analiza jakości pracy konsultantów oraz liczby informacji możliwych do uzyskania przez telefon oraz e-mail.

Najnowsza V fala badania została przeprowadzona w dniach 16-30 kwietnia 2012 roku. W tych dniach przeszkoleni audytorzy kontaktowali się z infoliniami 14 banków dzwoniąc na numery podane na ich stronach www, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-22.00, zgłaszając zainteresowanie poszczególnymi produktami bankowymi lub pytając o położenie najbliższego bankomatu danego banku. W drugiej części badania audytorzy wysyłali zapytania do banków przez e-mail lub formularz kontaktowy.
PKO Banku Polski oceniany jest coraz lepiej za jakość obsługi. W ostatnich dwóch badaniach ARC Rynek i Opinia uplasował się na 1. miejscu w finalnym rankingu banków.

Obserwuj wątek
      • ad63 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 06.06.12, 20:47
        Myślę, że tym razem bez ironii. Szacunek dla pracowników CC.
        Podejrzewam, że ciśnienie, żeby utrzymać pierwsze miejce, (w czasach gdy liczą się przede wszystkim wszelkiej maści konkursy i rankingi) było niesamowite.
        Tylko, czy wierchuszka WYMIERNIE doceni Wasz wysiłek? Mam nadzieję, że poza symbolicznym uściskiem dłoni, skapnie Wam coś na ROR-y. :)
          • maniurka19 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 12.06.12, 22:51
            byłam ostatnio w oddziale na Puławskiej i tam dowiedziałam sie ze zastrzec kartę mogę tylko na kartolinii, pani z oddziału powiedziala, że nie ma dostepu do moich kart i nie może mi pomóc :( Ale Podała mi telefon na kartce, bo była kolejka pod bankofonem i powiedziała, zebym zadzwonila na kartolinię na szczescie tam uzyskałam pomoc :) pozdrawiam pracownikow kartolinii !
          • greg2163 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 13.06.12, 20:56
            jeśli do tej pory tego nie zrobiłeś, to czas zmienić zasady swojej etyki bankowej - pracownik to też klient banku (sic!) - a na to forum zaglądam dość często, ale niektórzy zapominają , że to nie jest forum pracowników ( to internet - nie INTRANET i nie miejsce na "pranie" i wywlekanie wewnętrznych problemów :( i jeszcze jedno_pewnie truizm : wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma Serdecznie pozdrawiam naszych klientów zarówno zewnętrznych , jak i tych wewnętrznych :)
            • d.p.r Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 17.07.12, 11:58
              banner to ten udający sfrustrowanego byłego pracownika PKO BP exworker. Pewnie dziennikarz szukający jakiegoś tematu na artykuł. Podpuszcza czytających to w dobrej wierze kolegów i usiłuje wyciągnąć od nich informacje, np. dotyczące wyników raportu z badania satysfakcji pracowników.
    • zuzka616 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 07.06.12, 16:49
      nawet nie wiecie jakiego wysiłku i pracy nas to kosztowało, cieszymy się i mamy nadzieję że ktoś to doceni w sposób cytowany- konkretny wpływ na ror i ponadto podwyżki dla wszystkich pracowników!! naprawdę zasługują. Pozdrawiam cc i trzymam kciuki !! A oddziały- pozdrawiam Was i zapraszam do kontaktu z nami ..naprawdę nie jesteśmy waszymi wrogami!!! Zapraszamy do pracowniczej solidarności. To w ponoć w kupie siła- nikt kupy nie ruszy ...:))) Pozdrowionka
                  • tor-r-es Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 27.07.12, 16:12
                    exworker napisał:

                    > Przecież na tym forum ludzie piszą, co ich boli a w odpowiedzi otrzymują bądź j
                    > akieś psychozy, bądź rankingi bądź wycieczki osobiste. To tylko mały przykład.

                    skora tak to dlaczego sam wklejasz rankingi (negatywne), w wulgarny sposób wyganiasz stąd ludzi i obrzucasz tych, którzy się z toba nie zgadzają epitetami???
                    • exworker Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 27.07.12, 18:39
                      Forum moje kieruję do wszystkich obecnych i byłych pracowników Banku PKO BP SA, którzy doświadczyli mobbingu bądź byli ich świadkami. Forum ma na celu również wspieranie się w trudnych momentach pracy. Trzymajmy się razem, pomagajmy sobie.
                      Życie mamy tylko jedno!

                      Dlatego piszę, żebyście odpuścili soboe to forum, zgniłki z centrali, bo Wasze wpisy nijak sięmają do jego tematyki. Niszczycie wolność słowa. A co do moich rankingów to wkleiłem je jako przeciwwagę dla Waszych / Waszego żebyście ludziom wody z mózgu nie robili. Im już wystarczy robienie wody z mózgu w pracy.
                      • d.p.r Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 28.07.12, 06:40
                        Ciekawe dlaczego tak uparcie ignorujesz fakt, że na forum wypowiadają się też ludzie nie pracujący w centrali. Są wśród nich osoby, które wyglądają na zadowolonych. A ty jak coś takiego widzisz to ich od razu kwalifikujesz do centrali. Dlaczego boich się przyznać, że w oddziałach PKO też pracują ludzie, którym się w banku podoba. Dlaczego boisz się to przyznać.
                          • skuter44 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 28.07.12, 09:59
                            Cytujesz motto forum a jednocześnie cel jako dla forum postawił jego założyciel.
                            Cytuję Ci więc drugi jego fragment, bo Ty koncentrujesz nasza uwagę na pierwszym:

                            ...." Forum ma na celu również wspieranie się w trudnych momentach pracy. Trzymajmy się razem, pomagajmy sobie. Życie mamy tylko jedno! "

                            Jak Ty bracie Polaku wykonujesz - swoimi tu wpisami i zachowaniem - te zalecenia Założyciela. Jeśli jesteś katolikiem, to może przynajmniej idź do spowiedzi.
                          • greg2163 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 28.07.12, 12:06
                            To ja jestem 3-4 -ty :) Po ponad 10 latach pracy na róznych stanowiskach, 'zdegradowany przy reorganizacjach kierownik" a mimo to zadowolony z pracy - bo cały czas w małej grupce tych samych fajnych, zaangazowanych osób . Niejednego prezia się przetrwało, więc najważniejsze z kim blisko się pracuje. mniej jadu , a więcej sympatii dla ludzi i jakoś da sie wytrzymac nawet gdy wokół burze..
                            • q.p.r Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 28.07.12, 12:22
                              greg2163 napisał(a):

                              > To ja jestem 3-4 -ty :) Po ponad 10 latach pracy na róznych stanowiskach, 'zdeg
                              > radowany przy reorganizacjach kierownik" a mimo to zadowolony z pracy - bo cały
                              > czas w małej grupce tych samych fajnych, zaangazowanych osób . Niejednego prez
                              > ia się przetrwało, więc najważniejsze z kim blisko się pracuje. mniej jadu , a
                              > więcej sympatii dla ludzi i jakoś da sie wytrzymac nawet gdy wokół burze..

                              extra, to ja jestem 5-6 ty; tylko ze ktos taki jak zgredex czyli exworker wystepujacy czasami jako redek, zaraz powie ze my z centrali jestesmy i mu sie do statystyki nie liczymy; ale tak to jest jak ktos dlugo udaje kogos innego; wszystko mu sie w zyciu plata; tak zgredex ja pracuje w oddziale PKO i jestem z mojej pracy i mojej firmy zadowolony; dotarlo w koncu, czy zatkalo kakalo i zaraz tu ze swoimi rankingami wyjedziesz?
                              • ukryty_wafel Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 28.07.12, 15:58
                                To ja jestem ten 7 tym razem z Centrali, więc pewnie dla troli to ja się nie liczę, ale mogę spokojnie doliczyć się kilkudziesięciu osób z terenu, które tez jak ja wiedza, ze nie jest idealnie. Ze wiele rzeczy fajnie byłoby zmienić, paru idiotów wyrzucić, ale patrząc na to co się dzieje w Banku i poza nim widzimy, ze warto tu być i bardzo się cieszymy, ze możemy tu być i dla Banku i Klientow cos dobrego zrobić.
                                • fig-a75 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 28.07.12, 21:31
                                  mam już spory staż w firmie, w przeszłości "przejścia" mobbingowe mnie dopadły....
                                  ale teraz...
                                  mogę powiedzieć, że bardzo lubię to co robię. ekipę współpracowników mam świetną, przełożonych - dobrych i pomocnych. zazwyczaj bywa ciężko w pracy, ale przychodzę do firmy z przyjemnością.
                                  tylko...
                                  kurka pieczona....
                                  z pensji nie jestem w stanie się utrzymać. :(
                                  • tor-r-es Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 29.07.12, 15:59
                                    fig-a75 napisała:

                                    > mam już spory staż w firmie, w przeszłości "przejścia" mobbingowe mnie dopadły.
                                    > ...
                                    > ale teraz...
                                    > mogę powiedzieć, że bardzo lubię to co robię. ekipę współpracowników mam świetn
                                    > ą, przełożonych - dobrych i pomocnych. zazwyczaj bywa ciężko w pracy, ale przyc
                                    > hodzę do firmy z przyjemnością.
                                    > tylko...
                                    > kurka pieczona....
                                    > z pensji nie jestem w stanie się utrzymać. :(

                                    nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jesteś zadowolona z pracy w PKO tylko pensja jest do d.? czy próbowałaś wystąpić do szefa o podwyżkę???
                                    • fig-a75 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 29.07.12, 19:55
                                      teraz pracuję w wydziale, w którym jest ok. choć wiadomo, że są pewne niedogodności, jest presja na jakość pracy i wyniki - jak wszędzie. łatwo nie jest i też są wkurzające mnie sytuacje - ale wydziału zmieniać bym nie chciała.


                                      odnośnie zarobków - podczas oceny zeszłego roku uzyskałam informację, że z moimi wynikami na podwyżkę mogę liczyć. teraz ogólnie jest w wydziale dezinformacja.
                                      na razie łagodnie dopytuję się i w odpowiedzi słyszę: nikt nic nie wie.
                                      niezmieniona wysokość pensji bardzo mnie zdenerwowała. jak będzie trzeba "puknę do szefa piętro wyżej".
                                      jeszcze jestem cierpliwa, bo wiem, że pko to wolno działająca machina.
                                      ... zastanawiają mnie też informacje o opóźnionych podwyżkach z wyrównaniem.
                                      • d.p.r Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 30.07.12, 08:16
                                        fig-a75 napisała:

                                        > teraz pracuję w wydziale, w którym jest ok. choć wiadomo, że są pewne niedogodn
                                        > ości, jest presja na jakość pracy i wyniki - jak wszędzie. łatwo nie jest i też
                                        > są wkurzające mnie sytuacje - ale wydziału zmieniać bym nie chciała.
                                        >
                                        >
                                        > odnośnie zarobków - podczas oceny zeszłego roku uzyskałam informację, że z moim
                                        > i wynikami na podwyżkę mogę liczyć. teraz ogólnie jest w wydziale dezinformacja
                                        > .
                                        > na razie łagodnie dopytuję się i w odpowiedzi słyszę: nikt nic nie wie.
                                        > niezmieniona wysokość pensji bardzo mnie zdenerwowała. jak będzie trzeba "puknę
                                        > do szefa piętro wyżej".
                                        > jeszcze jestem cierpliwa, bo wiem, że pko to wolno działająca machina.
                                        > ... zastanawiają mnie też informacje o opóźnionych podwyżkach z wyrównaniem.

                                        To ja będe kolejny zadowolony. W banku pracuję już drui raz. Po pierwszym miałem doświadczenie w trzech innych bankach. Pod pewnymi względami było w nich lepiej (wynagrodzenia), pod innymi gorzej (nacisk na realizacje planów). Ogólnie wypada pozytywnie.
                                          • d.p.r Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 30.07.12, 09:29
                                            exworker napisał:

                                            > Co Twój wpis ma wspólnego z tematem forum i przesłaniem, do kogo jest kierowany
                                            > ?Doczekam się wreszcie jakiejś rzeczowej odpowiedzi na to w sumie banalne pyta
                                            > nie ?

                                            Przeczytaj dokladnie o czym dyskutujemy w TYM wątku. I nie boj sie moich wczesniejszych pytań w innych wątkach. po prostu napisz nam w co pogrywasz.
                                              • tor-r-es Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 30.07.12, 16:06
                                                exworker napisał:

                                                > SPAM
                                                >
                                                > Forum moje kieruję do wszystkich obecnych i byłych pracowników Banku PKO BP SA,
                                                > którzy doświadczyli mobbingu bądź byli ich świadkami. Forum ma na celu również
                                                > wspieranie się w trudnych momentach pracy. Trzymajmy się razem, pomagajmy sobi
                                                > e.
                                                > Życie mamy tylko jedno!

                                                zwróć w końcu uwagę, że to jest wątek o sukcesie naszych koleżanek i kolegów z call centre. tu nie ma ludzi z centrali czy oddziałów. rozumiem że to też ci przeszkadza?
                                                • exworker Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 30.07.12, 16:10
                                                  SPAM WĄTEK NIEZGODNY Z TEMATEM FORUM, PRZELOGOWAŁEŚ SIĘ EXPERCIE ?

                                                  Forum moje kieruję do wszystkich obecnych i byłych pracowników Banku PKO BP SA, którzy doświadczyli mobbingu bądź byli ich świadkami. Forum ma na celu również wspieranie się w trudnych momentach pracy. Trzymajmy się razem, pomagajmy sobie.
                                                  Życie mamy tylko jedno!
                                                  • meritt16 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 30.06.13, 19:50
                                                    Pierwsze miejsce w rankingu infolinii bankowych jest potwierdzeniem zmian w obsłudze klienta, które zachodzą w PKO Banku Polskim. Lider zdobył w badaniu obejmującym kontakt telefoniczny i mailowy aż 94 punkty na 100 możliwych do uzyskania. FU wafel. Bank wyróżnia czas oczekiwania na połączenie, który jest zdecydowanie najkrótszy na rynku i wynosi średnio 4 sekundy. O dążeniu do ciągłego doskonalenia najlepiej świadczy natomiast fakt, że PKO był jedną z instytucji, która osiągnęła w stosunku do poprzedniej fali badania największy postęp w zakresie ogólnej oceny procesu telefonicznej obsługi klienta.
                                                  • cezio4 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 02.07.13, 09:24
                                                    skuter44 napisał:

                                                    > Merittcie16
                                                    > Wpis pouczajacy takich laików tematu, jak ja.

                                                    Meritt16 to troll. Cały wpis jest skopiowany stąd forum.gazeta.pl/forum/w,34837,136457877,136457877,Infolinia_PKO_Banku_Polskiego_najlepsza_w_Polsce_.html?wv.x=2
                                                    Poza tym zawiera trochę więcej:
                                                    "Lider zdobył w badaniu obejmującym kontakt telefoniczny i mailowy aż 94 punkty na 100 możliwych do uzyskania. [b]FU wafel[/b]. Bank wyróżnia czas oczekiwania na połączenie, który jest zdecydowanie najkrótszy na rynku i wynosi średnio 4 sekundy."
                                                    Chyba trzeba wzmocnić moderowanie żeby ludzie na głupoty nie odpowiadali. Pozdrawiam.
                                                  • kolejnatroll Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 02.07.13, 09:33
                                                    cezio4 napisał:

                                                    > Meritt16 to troll. > Poza tym zawiera trochę więcej:
                                                    > "Lider zdobył w badaniu obejmującym kontakt telefoniczny i mailowy aż 94 punkty
                                                    > na 100 możliwych do uzyskania. [b]FU wafel[/b]. Bank wyróżnia czas oczekiwania
                                                    > na połączenie, który jest zdecydowanie najkrótszy na rynku i wynosi średnio 4
                                                    > sekundy."
                                                    > Chyba trzeba wzmocnić moderowanie żeby ludzie na głupoty nie odpowiadali. Pozdr
                                                    > awiam.

                                                    Skarżypyta :D
                                                    FU Wafel się nie podoba? Don Kichotowi się podoba się podoba :D
                                                  • skuter44 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 02.07.13, 09:36

                                                    Cezio4 pisze - Chyba trzeba wzmocnić moderowanie żeby ludzie na głupoty nie odpowiadali. Pozdrawiam.

                                                    Dziekuję za pozdrowienie. Absolutnie nie zgadzam się z tym żeby:
                                                    - wzmocnić moderowanie
                                                    - żeby ludzie na głupoty nie odpowiadali.

                                                    Dla mnie odpowiedź może być głupotą a dla pisząceg i kogoś innego nie będzie głopotą.
                                                    Wg mnie. Teraz moderowanie jest okej. Chodzę na tym forum jak w miękkich bamboszach
                                                    - nic mnie uwiera.
                                                  • chudy_ser Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 30.08.13, 22:53
                                                    rompil napisał:

                                                    > max.p napisał:
                                                    >
                                                    > > Jak interpretujesz to FU Wafel?
                                                    > :D
                                                    > Ktos ma takie zdanie. To nie znaczy, że jest glupi. A jak piszesz że to co ktos
                                                    > napisal jest głupie to to samo co powiedziec że ten ktos jest głupi.

                                                    No a dlaczego ktoś kto ma jakieś zdanie miałby być głupi? Każdy myśli po swojemu i ma to prawo pokazać na forum. Dlaczego miałby być głupi?
                                      • tor-r-es Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 02.08.12, 16:12
                                        fig-a75 napisała:

                                        > teraz pracuję w wydziale, w którym jest ok. choć wiadomo, że są pewne niedogodn
                                        > ości, jest presja na jakość pracy i wyniki - jak wszędzie. łatwo nie jest i też
                                        > są wkurzające mnie sytuacje - ale wydziału zmieniać bym nie chciała.
                                        >
                                        >
                                        > odnośnie zarobków - podczas oceny zeszłego roku uzyskałam informację, że z moim
                                        > i wynikami na podwyżkę mogę liczyć. teraz ogólnie jest w wydziale dezinformacja
                                        > .
                                        > na razie łagodnie dopytuję się i w odpowiedzi słyszę: nikt nic nie wie.
                                        > niezmieniona wysokość pensji bardzo mnie zdenerwowała. jak będzie trzeba "puknę
                                        > do szefa piętro wyżej".
                                        > jeszcze jestem cierpliwa, bo wiem, że pko to wolno działająca machina.
                                        > ... zastanawiają mnie też informacje o opóźnionych podwyżkach z wyrównaniem.

                                        no w końcu bierzesz sprawy w swoje ręce. nareszcie. pewnie, że jak sie chce podwyżke to trzeba ja u nas wychodzić. nekac bossa, przypominac mu się, dziure w brzuchu wiercic. ja jestem to sam na sobie przećwiczyłem. nawet miejsce zamieszkania zmieniłem, ale mam co chciałem. to da sie w Pko zrobić. tylko trzeba działać a nie czekac aż bank sam cos da. sam nie da.
                            • stolen1 najlepsze CC? 02.08.12, 22:36
                              infolinia najlepsza w polsce wygrany drugi syndykat z rzedu i na liczne pytania pracowników czy będą podwyzki dla osób które np zastrzegały karty płatnicze
                              i obsługiwały klientów w j.angielskim dowiadujemy się ze dla nas podwyzek nie ma co znaczy że skonczylo sie na podziekowaniach od Dyr dla specjalistów i
                              elity ekspertów bo dysponenci w tym czasie obsługiwali klientów i raczej na spotkanie zapraszani nie byli a jak już to garstka, narastające coraz to
                              nowe wymagania a cele i oceny zmieniają się tutaj z dnia na dzień bo Tak! straszy się też konsekwencjami i zwolnieniami za brak sprzedaży jest też fikcyjna sciezka rozwoju, sztuczna atmosfera, tak teraz wygląda najlepsze CC
          • ciuciubabka78 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 15.06.13, 06:59
            mistrzciemnosci napisał:


            > Ten wątek to fajny przykład że można mówić pozytywnie o swojej firmie. I nie ma
            > znaczenia kto jest kim, bo i tak cc cztery razy z rzędu jest najlepsze. Szacun
            > ek :)

            I jest też przykładem, że nie zawsze się szuka tego co nie dobre i że się potrafi pochwalić jak jest za co.
            • skuter44 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 15.06.13, 07:13
              Ale zawsze można znaleźć/wybierać/komentować (jak bywało u niektórych) tylko złe wieści .
              Ciągle nie wiem/ nie rozumiem dla jakich idei . Potem dziwi się taki, że nie ma wysokich notowań z wiarygodności, że nie ma autorytetu na obydwu forach, że do "porozmawiania w swoim gronie" zostaje z małą grupką b.pracowników banku, podobnie myślących . I wcale nie są to ludzie mniej inteligentni od innych.Tak się zdarzyło. Nieraz człowieka gubi kurczowe trzymanie się jakiejś idei jakiś pogladów, nie zwracanie uwagi, że życie niesie nowe wezwanie a rzeczywistość wokól nas zmienia się szybko.
        • szar_amysz Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 15.06.13, 07:43
          tor-r-es napisała:

          > trudno o lepszą informację niż taką z której wynika że w banku nieźli ludzie prac
          > acują. gratuluję

          Potwierdzam. Kilka razy skorzystalam z infolinii. Pelen profesjonalizm, zyczliwosc dla klienta i chec pomocy. Zero zniechecenia w glosie - tylko podziwiac przy tak wyczerpujacej pracy. Szacun wielki i gratulacje :)
        • rozowy_chomik Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 21.11.13, 12:17
          ta-bulla-rasa napisał:

          > Pierwsze miejsce po raz piąty z rzędu.
          > Serdeczne gratulacje dla Koleżanek i Kolegów z CC
          > prnews.pl/bankowosc/contact-center-pko-banku-polskiego-ponownie-liderem-rankingu-bankowych-infolinii-6548123.html

          Po raz kolejny wypada złożyć gratulacje ludziom z cc. Raz to wypadek przy pracy, dwa przypadek, trzy wyjątek potwierdzający regułę, cztery jakieś sztuczki pr-owe, ale piąty raz z rzędu pokazuje po prostu dobrą pracę :)
          • benbenek-cd Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 22.11.13, 06:58
            rozowy_chomik napisał:


            > Po raz kolejny wypada złożyć gratulacje ludziom z cc. Raz to wypadek przy pracy
            > , dwa przypadek, trzy wyjątek potwierdzający regułę, cztery jakieś sztuczki pr-
            > owe, ale piąty raz z rzędu pokazuje po prostu dobrą pracę :)

            Właśnie. I zamiast toczyć pianę o podbijaniu wątków dobrze jest od czasu do czasu powiedzieć tym którzy swoją codzienną pracą przyczyniają się do dobrych wyników i pozytywnego odbioru banku, zwykłe DZIĘKUJĘ :)
          • elkana102 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 22.11.13, 09:14
            rozowy_chomik napisał:

            > ta-bulla-rasa napisał:
            >
            > > Pierwsze miejsce po raz piąty z rzędu.
            > > Serdeczne gratulacje dla Koleżanek i Kolegów z CC
            > > prnews.pl/bankowosc/contact-center-pko-banku-polskiego-ponownie-liderem-rankingu-bankowych-infolinii-6548123.html
            >
            > Po raz kolejny wypada złożyć gratulacje ludziom z cc. Raz to wypadek przy pracy
            > , dwa przypadek, trzy wyjątek potwierdzający regułę, cztery jakieś sztuczki pr-
            > owe, ale piąty raz z rzędu pokazuje po prostu dobrą pracę :)

            Też to zauważyłam.. że łatwiej przychodzi skrytykować.. bo i jest za co.. ale jak już trzeba pochwalić to mało kto się do tego rwie.. smutny ten nasz pkowski grajdołek
      • dziura_zabita_dechami Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 24.12.13, 10:44
        barbidur003 napisał:

        > Jeśli infolinia banku od lat jest najlepsza w Polsce, to czy nie byłoby logiczn
        > e by standardy obsłubi klienta wprowadzić we wszystkich oddziałach, tak by podn
        > ieść i w nich jakość obsługi? Proszę o poważne wypowiedzi.

        Wybacz, ale Twoje pytanie jest głupie, bo jak można porównywać konsultanta telefonicznego, który nie sprzedaje, nie wypełnia dokumentów, nie ma kolejki przed sobą, 3 przełożonych, planów. Zastanów się, zanim poprosisz o "poważną wypowiedź" czy pytanie jest poważne.
        • barbalala003 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 24.12.13, 14:32
          dziura_zabita_dechami napisał:

          >
          > Wybacz, ale Twoje pytanie jest głupie, bo jak można porównywać konsultanta tele
          > fonicznego, który nie sprzedaje, nie wypełnia dokumentów, nie ma kolejki przed
          > sobą, 3 przełożonych, planów. Zastanów się, zanim poprosisz o "poważną wypowied
          > ź" czy pytanie jest poważne.

          Mój brat nie zadaje głupich pytań. Oczywiście, że można porównywać. Chodzi o standardy obsługi, które w cc jak widać są wysokie. W zasadzie najwyższe. A w oddziałach ? Sami wiemy jak jest. Przydałoby się podpatrzeć jak to się robi w cc. W końcu to przecież jeden i ten sam bank. Uczmy się od lepszych koleżanek i kolegów.
          • barbidur003 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 18.03.14, 14:13
            nomenomen82 napisał(a):

            > Trochę nieaktualne informacje- plany sprzedażowe infolinia ma tak jak i pracown
            > icy oddziałów, a co do kolejek to też to zjawisko nie jest nam obce, może nie t
            > akie jak w placówkach. Kwestia dobrego zarządzania czasem i ludźmi po prostu.

            Żeby to wiedzieć trzeba wciąż pracować w banku. Byli pracownicy tego nie wiedzą. Dlatego ich wypowiedzi, komentarze i uwagi nie maja wiele wspólnego z realnym bankowym życiem.
            • skuter44 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 18.03.14, 15:44
              Nie sądzę by najwięksi krytykanci banku na tym forum pracowali w banku. To widać wyraźnie.
              [b]Pracownik [/b]- pisze konkretnie i fachowo, wskazuje konkretne błędy, krytykuje konkretnie.
              [b]Użytkownik[/b] forum nie będący pracownikiem - pisze ogólnie, nie wnika w szczegóły (bo nie ma wiedzy), zawsze krytycznie - "na wszelki przypadek, dla zasady" (aż czyni to wrażenie, że ktoś mu chyba za to płaci. Te dwie grupy uczestników na forum to nadal - główni adwersarze.
      • czuk1 Re: Infolinia PKO Banku Polskiego najlepsza w Pol 03.12.14, 23:07
        Jestem na innej orbicie balcereku. .
        Setny raz powtarzam - nie zmienia się tego co jest super co najwyżej doskonali, równa do najlepszych. Można być najlepszym w określonych obszarach a nie we wszystkim. A jeśli tak to trzeba starać się aby doskonalić obszary działalności odstające, gorzej prowadzone, z gorszymi wynikami......itd,
        Wreszcie trzeba pamiętać, że najważniejszym ogniwem/motorem w firmie są jej pracownicy których trzeba szanować i dowartościowywać na co dzień oraz sprawiedliwie oceniać i wynagradzać.
        Ameryki nie odkrywam.
        Spadam.
      • troublemaker_next Tabullowe korpo_bajanie :) 03.12.14, 14:11
        ta-bulla-rasa napisał:

        > rel="nofollow">prnews.pl/bankowosc/contact-center-pko-banku-polskiego-po-raz-siodmy-najlepsze-wsrod-bankowych-infolinii-6550112.html
        > To już siódmy raz. Ciekawe co na to wszyscy narzekający na jakość obsługi? [b]Ciekawe co na to wszyscy narzekający na jakość obsługi[/b]?

        Od naczelnego korporacyjnego ewangelisty oczekiwałbym trochę więcej. Nie dość, że linkujesz tylko do oficjalnych hurra_komunikatów PKO to jeszcze [b]zadajesz bardzo głupiutkie pytanie.[/b]

        Odpowiadam:

        1. Narzekający na jakość obsługi [b]w oddziałach i internecie[/b] nadal narzekają.
        biznes.newsweek.pl/przyjazny-bank-newsweeka-2014-wyniki-sektor-bankowy-newsweek-pl,artykuly,348575,1.html#temat
        biznes.newsweek.pl/przyjazny-bank-newsweeka-ranking-bankow-w-internecie-newsweek-pl,artykuly,348578,1.html#temat
        2. Korzystający[b] z CC [/b]nie narzekają bo tam jest prawdopodobnie lepiej.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka