ekspert2.0
13.07.12, 12:22
W kontekście spekulacji o zakupie przez PKO BP Banku Pocztowewgo:
"...
Dla PKO Banku Polskiego wejście z ofertą do ponad 8 tysięcy placówek Poczty Polskiej może być krokiem milowym w podboju naszego rynku. Przez ostatni rok bank aktywnie zabiegał o odświeżenie swojej marki i umocnienie pozycji wśród młodego pokolenia klientów. Odświeżył ofertę, dokonał liftingu placówek i logo, rozpoczął zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową z Szymonem Majewskim. Działania przyniosły efekt - bank przestał tracić klientów, a nawet zaczął podbierać ich konkurencji. Umocnił swoją pozycję w miastach i dotarł do szkół wprowadzając nowe, internetowe SKO. Teraz ma szansę zdobyć szturmem mniejsze miejscowości. Jeśli dojdzie do zawarcia umowy, najprawdopodobniej w ofercie banku pojawią się produkty profilowane pod nowy segment klientów. Jak donosi Puls Biznesu, produkty nadal będą sprzedawane pod markę Banku Pocztowego.
..."
prnews.pl/wojciech-boczon/pko-bp-z-pocztowym-chce-przypuscic-szturm-na-polske-powiatowa-71776.html