Dodaj do ulubionych

więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!!

12.02.13, 19:45
Witam, tak zastanawiam się, czy ktoś w Centrali popukał się trochę w głowę i policzył jakie koszty generują Dyrektorzy Wiązkowi. Czy ktoś przeliczył wzrost sprzedaży z ostatnich kwartałów do okresu wcześniejszego, kiedy nie było menedżerów. Przecież to jest jedna wielka ściema, a jaki koszty!!!. Do naszego Oddziału jak ma przyjechać taki menedżer to jedna ryza papieru idzie na głupie tabekli, kalkulatory, wydruki baz z Platina ( bo menedżęr musi mieć podkładkę na swoją ciężką pracę:))) i dużą część dnia. W skali kraju to są zmarnowane pudła papierów, ogromna ilość godzin, którą można by przeznaczyć na analizę portfela czy obsługę klientów, nie mówią już o kosztach samochodów służbowych. Od tych osób nie ma żadnego wsparcia!!!!, ani żadnej dyskusji z nimi, bo opowiadają takie farmazony, że głowa mała. Proponuję zwiększyć im wynagrodzenia i więcej zorganizować konkursów typu ostatniego -wyjazd do Barcelony. Przeciz PKO wynagradza tylko nierobow!!! a moze nalozyc im plany sprzedazowe, ktore by musieli sami wykonac, ciekawe co by zdzialali.
Obserwuj wątek
      • zadowolony777 Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 12.02.13, 21:47
        W żadnej prywatnej firmie ani banku nikt nie pozwoliłby sobie na takie etaty ! Na takie kololsalne koszty i zajmowanie czasu pracownikom .Nie ważne ,że masz umówione spotkanie ,kilka ważnych spraw ,przyjeżdża wielki szef i rzucaj wszystko ,stawaj na baczność . Wypełniaj tabelki ,przeliczaj wszystko w tą i z powrotem ,bo posumowania z systemu i kalendarze elektroniczne go nie interesują .Przynajmniej tak jest u nas .
        • kwintuszkrak Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 12.02.13, 22:02
          dyrektorzy wiązkowi to najczęściej byli dyrektorzy ds sprzedaży lub zespołów z ROD. zatem - albo znają się na 1 biznesie który prowadzili a inne biznesy traktują jak swój. efekt? ex-dyrektor detalu sypie scenariuszami sprzedaży kart kredytowych każdemu łącznie z ZP. konikiem jest detal. od innych oczekuje się cudów. przekładanie ilości spotkań i kontaktów na wszystkie biznesy równo to absurd. proceduralnie BO i MSP różnią się kolosalnie co do pracy doradcy który w MSP robi od A do Z kredyt (analizy są nie raz bardzo czasochłonne) a doradca BO ma analityków. efekt? albo zasyp papierami i błędy albo zawalony kalendarz i zrypka od wiązkowych. chore!
          • pkoaleksia Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 12.02.13, 23:52
            Teczka kredytu MSP - to praktycznie segregator, wiązkowy myśli ,że wystarczy wklepać dane do sorebiznes i gotowe. niestety tak nie jest. Klient przynosi KPiR Pity i nie ma pojecia jak zrobić naszą tabelkę czyli bilans za okres 3 lat. Jeżeli doradca chce mieć sprzedaż to musi z klientem popracować, zadać sporo pytań bo klient nie wie nic o zobowiązaniach, naleznosciach, kredytach i odsetkach no i oczywiście bardzo się śpieszy. No to siedzisz i liczysz, zberasz umowy Klienta z innego banku, mija dzień nawet dwa, no gotowe możemy wprowadzać. Udało się jest zdolność , raport ok. więc szykuj umowy, załączniki. Jak masz fundusz poreczń to masz pecha, bo kilkanaście załączników musisz wypełnić sam, bo Klient jest zdenerwowany taką ilością papierów. Udało sie teczka jest gotowa, to już tylko kierownik przejży, no i zaczyna się a to błąd w wyliczeniach, a to decyzja rozbieżna z umowa, a to w alnowie nie zaktualizowałem itp. Cholera przecież przygotowując kredyt, załatwiałem klientów którzy w tym czasie mieli inne potrzeby, jak sie już dobrnie do końca to pada sie na twarz. Mam pomysł aby dyrektorów sprzedaży posadzić chociaż raz na kwartał na stanowisko obsługi, zobaczymy wtedy efekt pracy /sprzedaż/ i wyniki audytu.
    • lex_us2x2 Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 13.02.13, 17:10
      DLA DOBRA BANKU i nas wszystkich uzasadnione jest w szczególnych sytuacjach korzystać z petycji lub listu otwartego, podpisanego przez jak największą liczbę pracowników, a skierowanych bezpośrednio do Prezesa Jagiełły. Rzetelnie uzasadniony wniosek - jak pokazuje doświadczenie wspolpracy z Zarzadem może zdziałać wiele!
      Wpisy pokazują, że przy reformie ROD-ów nie udało się uniknąć patologii, polegającej na tym, ze osoby do zwolnienia w wielu przypadkach zajęły stanowiska Menedżerów ds. Sprzedaży, często nie mając kwalifikacji do zajmowania stanowiska. Inną kwestią jest na ile te stanowiska są potrzebne i w jakim stopniu utrudniają pracę sprzedawców.
      W związku z powyższym zachęcam do zebrania rzetelnej argumentacji i wystosowanie stanowiska do Prezesa (można poprosić o pośrednictwo przedstawicieli związków) lub na forum umieścić list otwarty z prośba do zainteresowanych pracownikow o poparcie własnym wpisem. Powinno to skutkować zmianą wadliwej struktury organizacyjnej oraz usunięciem niekompetentnych osób ze struktury Banku.

      W JEDNOŚCI SIŁA!!! ZBIERAJCIE PODPISY WSRÓD KOLEŻANEK I KOLEGÓW!
      POWODZENIA!
    • mimi1818 Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 15.02.13, 19:51
      a my mamy szczęście:-) Mamy ds z zewnątrz, z innego banku, który pokazuje nam fajne sposoby, pomysły sprzedaży. Wykorzystujemy je i powoli idziemy do góry. Pomaga nam. Ja tam bym chciała żeby przynajmniej raz w tygodniu był. Jestem nakręcona, moje koleżanki też. Najważniejsze to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu:-) Pozdrawiam wszystkich:-)
      • p.p.i Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 20.02.13, 21:55
        tak powinno być. u nas jest przeciwnie. co drugi tydzień wizyta. podejście dyrektora wiązki do pracowników: jeśli nie ma sprzedaży - plan aktywizujący, po dwóch tygodniach plan naprawczy a później nie ma o czym rozmawiać. na dzień dzisiejszy jeszcze nikt nie wyleciał. w innych oddziałów w wiązce są na tą chwilę plany aktywizujące. co będzie dalej zobaczymy. trzymajcie się.
        • skuter44 Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 20.02.13, 22:07
          Zapytam . Po co nadzór dyrektora wiązki ? Czy nie wystarcza nadzór dyrektora oddziału ?
          Czy obecny dyrektor wiazki nie powinien pracowac na swój rachunek jako sprzedawca ?
          Więcej sprzedawców ( o randze dyrktora) bank powinien skierować w teren , dla pozyskiwania
          klientów w ich siedzibach, miejscach pracy i zamieszkania. Tak robią inne banki.

          Ten postulat (dot. detalu) podnoszony jest już kilka lat.
          Na takich zasadach funkcjonują oddziały korporacyjne.
          • p.p.i Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 21.02.13, 12:59
            niech nas sprawdzają, rozliczają tylko niech przestaną na każdym kroku straszyć. czy zrozumieją, że taka negatywna atmosfera do niczego dobrego nie prowadzi. wątpię. życzę wszystkim menadżerów wiązek z prawdziwego zdarzenia. u nas jest dramat.
            • zocha37 Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 21.02.13, 14:02
              p.p.i napisał(a):

              > niech nas sprawdzają, rozliczają tylko niech przestaną na każdym kroku straszyć
              > . czy zrozumieją, że taka negatywna atmosfera do niczego dobrego nie prowadzi.
              > wątpię.

              Tacy menadżerowie postępują zgodnie z zasadą : kto nie dba o konie, ten musi zabiegać o dobry bat, ale i na nich przyjdzie czas i odpowiedni bat ;)
                • zocha37 Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 22.02.13, 12:47
                  jeszcze_bedzie_przepieknie napisał:

                  > "Bat jest na konia, uzda na osła, rózga zaś jest na plecy głupców"

                  Tako rzecze Pismo Święte, ale rózgę używa się raz w roku, a to batożenie pracowników odbywa się przez niemal okrągły rok i gdzie tu sprawiedliwość ? Co najwyżej zmienia się jeden poganiacz na drugiego równie gorliwego ;)
    • enigma.pko Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 27.02.13, 22:03
      Spotkanie z p. dyr. sprzedaży przed wejściem w Nowy Rytm. P. dyr. zachęca do zadawania pytań więc pytamy. Został poruszony m. innymi brak czasu na zajęcia poza sprzedażowe czyli archiwizacja, uzupełnienie Platina, telefony do klientów, umawianie spotkań.
      Rozwiązania wg pani dyrektor:
      1
      Ponieważ p. dyr. zabiera pracę do domu(służbowy komputer) więc nie widzi przeszkód aby kasjer dysponent nie mógł robić tak samo, można podobno wysłać sobie maila na prywatny komputer z zaległościami na które brak czasu w pracy
      2
      Przerwa śniadaniowa 20 minut cóż za marnotrawstwo, dziesięć minut jemy, udajemy się do ubikacji a kolejne dziesięć minut poświęcamy na uzupełnienie zaległości w pracy ( o ile nie udławimy się tym co właśnie spożywamy)
      3
      Rozwodzimy się z mężem , dzieci oddajemy do sierocińca i poświęcamy się całkowicie pracy –w innym przypadku nie identyfikujemy się z bankiem
        • skuter44 Re: więcej MENEDŻERÓW SPRZEDAŻY!!! 29.03.13, 09:49
          Z uporem maniaka przekazuję swój pogląd.
          Potrzebny jest w banku silny pion promocji i sprzedaży działajacy bezpośrednio u klientów i współpracujacy z klientami w terenie, na obszarze 1 lub kilku oddziałów. Wszak to kierunek bankowości - bank u klienta bez rzeszy pracowników czekajacych na klienta w oddziale.
          W tym pionie (rozliczanym bezposrednio przez ROD czy centrale) powinni pracować doradcy/promotorzy/sprzedawcy produktów. Miejscem ich pracy może być klient i udostępnione pomieszczenie w siedzibie oddziału. Funkcjonownaie takiego zespołu osobno zadaniowanego i rozliczanego przez przełozonych poza oddziałem (nie nie majacego prawa rozliczać pracowników oddziału) pozwoliło by odciążyć doradców w oddziale od zadań pozyskiwania klientów poza oddziałem. Znikły by stresy doradców a i efekty takiej sprzedaży były by wieksze.
          Ameryki nie odkrywam. Tak funkcjonują inne banki.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka