Dodaj do ulubionych

Awaryjny telefon Dyżurny

02.02.07, 14:13
Tylko jakiś człowiek oderwany od rzeczywistosci i realnych możliwosci
mógł wymyślić coś takiego.
Jak informatyk, nie mający dostępu w ramach normalnych czynności do rachunków
klientów może dokonywać aytoryzacji, oceny niepoprawnej pracy systemu,
odbierając telefon na korytarzu bez dostępu w pobliżu do terminala !!!!!!
Obserwuj wątek
    • gonz0 Re: Awaryjny telefon Dyżurny 02.02.07, 18:59
      było kiedys takei zdjęcie w necie jak wygląda kibel informatyka - taki Ci
      pasuje ?

      a tak w skrocie co Cie ugryzło ? możesz streścić w dwóch słowach tudziez w 3 do
      4 literach ?
      • czuk1 Re: Awaryjny telefon Dyżurny 03.02.07, 21:07
        Mówcie co chcecie. Ale cytowanie dokumentów wewnetrzhych bank na publicznym
        forum..... mnie nie podoba się.
        Co na to założyciel forum?
        • passenger7 Re: Awaryjny telefon Dyżurny 03.02.07, 23:34
          Prawdopodobnie nie powinienem się do tego mieszać (czasami są jednak takie
          chwile, że należy to zrobić), ale jeżeli chodzi o ścisłość (ponieważ znam ten
          dokument i nie tylko dokument), to w mojej ocenie nie ma tutaj żadnego cytatu
          wewnętrznego dokumentu, tylko jest nawiązanie do niego (podany jest tylko
          faktyczny numer decyzji - nie ma tutaj żadnych cytatów z treści tego
          dokumentu). Po treści postu widać, że był on wynikiem irytacji - a moderatorom
          forum pozostaje decyzja co do usuwania wątku lub nie (np. bo dyskusja mogłaby
          poruszyć kwestie, które nie powinny być poruszane na publicznym forum), ale
          stwierdzenie/ocena typu "cytowanie dokumentów wewnetrzhych bank na publicznym
          forum....." to w tym wypadku w mojej ocenie nadużycie i nadinterpretacja bez
          znajomości całokształtu zagadnienia.
          • gonz0 Re: Awaryjny telefon Dyżurny 04.02.07, 10:59
            ale podanie numeru nie powinno nastąpić - zwłaszcza ze dotyczy to WEWNĘTRZNEGO
            obiegu dokumentów.

            Proponuje wymoderowac numer ...
            • czuk1 Re: Awaryjny telefon Dyżurny 04.02.07, 12:34
              Decyduje założyciel.
              I tak musztarda po obiedzie.
    • mobbing_pkobp Re: Awaryjny telefon Dyżurny 04.02.07, 13:54
      usunąłem z postu rychy kontrowersyjny zapis:
      "W związku z zainstalowaniem Awaryjnego Telefonu Dyżurnego proszę o:
      - ustalenie preambuły przy odbiorze sygnału np.:
      ”Dodzwoniłeś się na numer 8322, numer wyznaczony przez
      decyzje nr x/xx/xxx/x/xxxx Wiceprezesa Zarządu Banku,
      kierownictwo Biura CIT prosi zgłaszającego się o wnikliwe zapoznanie się z
      załączonymi dokumentami
      i podanie następujących danych zgłaszającego:
      i tu 120 różnych parametrów”


      - ustalenie przerw w dyżurze, ewentualne zastępstwa,
      - założenie rejestru zgłoszeń i zasad jego obsługi,
      - zainstalowanie terminala w pobliżu stanowiska Awaryjnego Telefonu Dyżurnego
      z dostępem do wszystkich aplikacji eksploatowanych w PKOBP
      - zamieszczenie na tablicy ogłoszeń wszelkich dalszych telefonów alarmowych
      - zainstalowanie w pobliżu bankomatu do bieżącej obsługi ludności,
      - wyposażenie dyżurnego w biały strój zapinany od pleców, z wyraźnie za długimi
      rękawami
      - zainstalowanie sedesu zamiast fotela
      - umieszczenie na sąsiedniej ścianie portretów członków Zarządu PKO BP"
    • rychy Re: Awaryjny telefon Dyżurny 05.02.07, 08:28
      Ponieważ oryginalna wiadomość została ocenzurowana, nie mam zamiaru dalej
      uczestniczyć w tej farsie!
      Wróciliśmy do PRL'u i to juz nie tylko w stylu zarządzania bankiem...
      • czuk1 Re: Awaryjny telefon Dyżurny 07.02.07, 05:00
        Co ma piernik do wiatraka?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka