Dodaj do ulubionych

standardy jakości obsługi Klientów

01.02.08, 00:28
wprowadzone DECYZJĄ IU/DZJ/9/2008

Wiceprezesa Zarządu Banku nadzorującego Obszar Jakości.
Może nie wszyscy czytali więc cyt.:
Noszę w pracy ubiór biznesowy. Dla zdecydowanej większości Klientów Bank to
pracownik. To pracownicy tworzą wizerunek firmy, a jednym z podstawowych
elementów tego wizerunku jest ubiór pracownika. Dlatego musi on być
odpowiednio dobrany do miejsca i roli, jaką pełni pracownik bezpośredniej
obsługi Klientów.

Tu moje pytanie. Na jaki ubiór stać pracownika mającego na utrzymaniu 4 -
osobową rodzinę i zarabiającego 1400 zł netto? Na pewno nie na biznesowy.
Może zarząd by pomyślał o jakimś "sorcie mundurowym", np. 500 zł na rok. Nie
jest to dużo ale zawsze coś. Broń Boże nie ubierajcie nas sami, to już
przerabialiśmy...Może jakiś dodatek na pranie? To wszystko kosztuje!!! Wszak
to My kreujemy wizerunek Banku i jesteśmy dla Niego najważniejsi.
Polecam lekturę STANDARDóW, naprawdę warto.
To ja już nie mam więcej pytań.

Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • mariusz Re: standardy jakości obsługi Klientów 01.02.08, 13:57

      To idiotyczne ustalenie.
      Przy tak niskim wynagrodzeniu nie mogą od Was wymagać stroju
      "biznesowego".Biznes prowadzi Zarząd Banku a Wy tu jedynie jesteście
      pracownikami cywilnymi.jeśli chcą z Was zrobić funkcjonariuszy - jak są
      policjanci, celnicy - nie Was ubiorą .
      To chyba jasne.
      • czajka18 Re: standardy jakości obsługi Klientów 01.02.08, 22:34
        Mundurki już były (jakość kiepska, raczej nie "biznesowa").
    • pko_blizej_ciebie Re: standardy jakości obsługi Klientów 01.02.08, 23:31
      :)) Pamiętam jak kiedyś wpadł mi w ręce raport pracownika ROD-u,
      który kontrolował pradowników Zespołu Finansowania Nieruchomości. Po
      fikcji na temat obsługi domniemanego Klienta przyszła pora na
      ubiór. "Specjalista" z Regionu napisał w raporcie, że pracownik był
      ubrany czysto ale "skromnie". Koleżanka która była przy tym
      powiedziała mi jak był ubrany (dodam że było gorące lato): "jak
      zawsze świeża biała koszula w delikatne paski, niezły krawat (nie z
      Tesco), czyste jasne spodnie w kant z dobrego materiału". No kurna i
      to jest skromny ubiór!! Ale nie faktycznie, może i tak... biznesowy
      to on nie był - o tysiąc złotych za mało wydał ;)
      • desperatka73 Re: standardy jakości obsługi Klientów 02.02.08, 11:19
        Standarty ? bardzo dobre pytanie . standary sa takie że analityk
        pobiera podatki jest doradcą MP i robi kredyty mieszkaniowe , takie
        sa standrty , w moim oddziale jest totalny bałagan , wakaty itp.
        czekam dnia aż wpadnie audyt i wypiepszy ludzi odpowiedzialnych za
        ten syf. Jesteśmy profesionalistami i niby mamy zakres czynności ,
        zgodnie z nim możmy robic to i nic więcej więc dlaczego jest taki
        bałagan .

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka