Dodaj do ulubionych

Spotkanie w Warszawie?

07.05.07, 12:59
Mam propozycję dla mieszkającej w Warszawie części Polonii oraz sympatyków
forum Polonia w Turcji.... tradycyjne spotkania stambulskie podsunęły mi
pomysł zorganizowania spotkania warszawskiego..
Nie znam osobiście jeszcze żadnej forumowiczki, do Stambułu w najbliższym
czasie pewnie też nie uda mi się wybrać, ale przecież w Warszawie też nas
sporo.. Więc jeśli macie ochotę to proponuję spotkanie na początku przyszłego
tygodnia około godziny 18:00, dokładny termin, godzinę i miejsce możemy
ustalić później.

Pozdrawiam,
Ania
Obserwuj wątek
    • magdaod Re: Spotkanie w Warszawie? 07.05.07, 13:25
      Czesc Aniu smile
      Super pomysl. Mysle, ze warto sie w koncu poznac, tym bardziej, ze coraz wiecej
      sympatykow forum. Ja rowniez nie znam nikogo z Warszawy, a zawsze milo kogos
      poznac smile
      Mi odpowiada wtorek lub czwartek w przyszlym tygodniu, tak ok.18.30, a co do
      miejsca to obojetnie - mieszkam na Sadybie.

      Pozdrawiam serdecznie i czekam na wiecej chetnych smile
      Magda
      • amicka Re: Spotkanie w Warszawie? 07.05.07, 17:04
        Czescsmile

        Bardzo chetnie. do tej pory udawalo sie organizowac spotkania w W-wie z okazji
        odwiedzin Kiranny, rowniez z udzialem przemilych forumowiczek z Krakowasmile

        Wtorek/czwartek pasuja, godzina rowniez, chociaz ze wzgledu na dziecko chetnie
        wczesniej, ale rozumiem ze pracujecie.

        Pomysl spotkania jest bardzo fajny, popieram.
        Pozdrawiamsmile
        amicka
          • amicka Re: Spotkanie w Warszawie? 07.05.07, 18:02
            oczywiscie, Kiranna, bedziemy czekac na Ciebie i powiew Stambulusmile moze uda nam
            sie nie rozminac, bo my z kolei wybieramy sie do Turcjismile dzieciaki z pewnoscia
            bylyby nie pocieszone, moze nam sie uda jednak...
            • sonsuz Re: Spotkanie w Warszawie? 07.05.07, 21:27
              Cieszę się, że pomysł się spodobał, proponuję żebyśmy się spotkały we wtorek,
              druga połowa tygodnia u mnie odpada ze względu na wyjazd służbowy. Ponieważ
              pracuję do 17-ej najwcześniej mogę się spotkać około 17:30 pod warunkiem, że
              umówimy się w centrum - tylko wtedy uda mi się dotrzeć na czas. Może macie
              jakie s sugestie dotyczące miejsca spotkania?
              Czekam na propozycje i pozdrawiam serdecznie,

              Ania

              P.S. Kiranno mam nadzieję, że spotkania warszawskie będą się odbywały w miarę
              regularnie i dołączysz do nas podczas swojego pobytu w stolicy.
              • magdaod Re: Spotkanie w Warszawie? 07.05.07, 23:19
                Niestety, ale moge najwczesniej spotkac sie o 18.30.
                Jezeli chodzi o miejsce, to proponuje Wedla - zachwalac nie musze pitnych
                czekolad i innych smakolykow. Mam nadzieje, ze nie straszne Wam te ilosci
                kalorii, zaszalec z takiej okazji wrecz przystoi wink

                Pozdrawiam serdecznie smile
                Magda
    • kochanionka Re: Spotkanie w Warszawie? 07.05.07, 22:19
      Milo przeczytac taka wiadomosc.
      Serdecznie pozdrawiam wszystkie warszawianki i zycze wam przemilego
      spotkania.Moze jeszcze kiedys uda nam sie krakowiankom wesprzec Was towarzyskosmile

      Kiranno,moze tym razem uda Ci sie zaliczyc Krakow,licze na tosmile
    • amicka Re: Spotkanie w Warszawie 11.06. 29.05.07, 23:25
      Czesc dziewczyny,

      udalo nam sie wczoraj spotkac, bylo bardzo wesolo i sympatycznie. ciesze sie,
      ze w licznym gronie. sonsuz miala dobry pomyslsmile kolejne spotkanie w planach,
      11.06. poniedzialek, godzina ok. 18, miejsce do potwierdzenia. moze bedzie nas
      jeszcze wiecejsmile pozdrawiam
      • agarotti Re: Spotkanie w Warszawie 11.06. 30.05.07, 14:57
        Witajcie laseczki

        Siedzę sobie teraz w pociągu - w końcu jadę do domu smile. Chciałam WAM BARDZO
        podziękować za spotkanie. Z Amicką niestety nie mogłam pogadać długo sad((, ale
        spoko, na pewno nadrobimy. Spotkanie z Wami było dla mnie radością i szczęściem.
        Niestety nie będę na kolejnym spotkaniu, bo do Wawki mam trochę km. Jednakże
        gdyby coś kiedyś...to dam znać.

        Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję.

        Pozdrawiam
        Aga
        • morbe1 Re: Spotkanie w Warszawie 11.06. 07.06.07, 17:15
          Jeżeli to spotkanie jest aktualne to ja bardzo chętnie tez się spotkam jeżeli
          oczywiście nie macie nic przeciwko.Co prawda rzadko udzielam się tu na forum
          ale z osobistych względów Turcja i wszystko dookoła tego tematu jest mi bliskie.
          Pozdrawiam
        • amicka Re: Spotkanie w Warszawie 11.06. 11.06.07, 12:46
          Dziewczyny, witam!
          tak jak przypuszczalam, nie dam rady tym razem. pozdrawiam serdecznie z naszego
          upalnego miasta, pogode mamy nie gorsza jak w turcji, szkoda tylko, ze do morza
          dalekosmilezostaje basen lub wannasmilenie wiem, czy przed rozjazdami wakacyjnymi
          udaloby nam sie jeszcze spotkac w wiekszym gronie, zycze wiec szczesliwych
          podrozy i powrotow, mnostwo wrazen i usmiechnietych buzi. jezeli beda chetni na
          spotkanie w innym terminie, moze juz po wakacjach, chetnie tez sie pisze, moze
          poogladamy sobie zdjeciasmile. poki co udanego spotkania dzisiaj dla chetnych,
          ktore dotra. do zobaczenie/uslyszenia lub poczytaniasmile
          • kiranna Re: Spotkanie w Warszawie 11.06. 11.06.07, 13:32
            Mam cichutka nadzieje, ze w czasie wakacji ktos jednak bedzie w Warszawie.
            Wszystko wskazuje na to, ze przyjedziemy na przelomie lipca-sierpnia i tez
            chcialabym sie z wami spotkac smile)
            Amicka, wiem, ze wybieracie sie do Turcji, czy macie w planach Stambul tym
            razem? Buziaki dla Lidzi smile)
            • amicka Re: Spotkanie w Warszawie 11.06. 14.06.07, 21:03
              kiranna, super, ze przyjezdzacie. my wyjezdzamy na poczatku sierpnia, jezeli
              przyjedziecie pod koniec lipca, to jest szansa, ze sie spotkamy. zorganizujemy
              moze gdzies jakis piknik, z kocami i jedzonkiem, dzieciaki sie wybiegaja a my
              pogadamy sobiesmile fajnie ze bedzie jeszcze magda, moze jeszcze ktos nie wyjedzie
              w tym czasie i bedzie mogl dolaczyc - zobaczymy. poki co zar sie leje z nieba i
              od czasu do czasu sobie pogrzmi, a jak bedzie w lipcu tez zobaczymysmile buziaki,
              amicka
                • amicka Re: Spotkanie W-wa / Krakow (?) lipiec II polowa:) 15.06.07, 14:23
                  supersmile raczej nic mi nie potrzeba z tr, jakby co to moze mi przywiezc rodzina,
                  tez w lipcu wybieraja sie nas odwiedzic. poza tym ich corka ma wystep jak juz
                  kiedys wspominalam ze szkolnym zespolem foklorystycznym w krakowie, na ktory
                  chcemy sie tez wybrac, moze wy tez z bartusiem akurat bedziecie w krakowie w
                  tym czasie, bo takie plany kiedys mieliscie, to moze bysmy polaczyli imprezysmile
                  oczywiscie wszystkie krakowianki tez mile widziane jako kibice zespolu z
                  izmirusmile to sa dzieciaki 15-16 lat, zupelni amatorzy, ale mysle ze byloby im
                  milosmile)jak bede wiedziec cos wiecej dam znac...
                  przez stambul nie zahaczymy tym razem, moze w zimiesmile)
                  a czy ktos sie spotkal 11.06? byly chyba dwie osoby chetnesmile
                  pozdrawiam, buziaki

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka