Dodaj do ulubionych

Jak wprowadzić dietę wegetariańską do rodziny?

31.05.22, 12:26
Dzień dobry :)

Zacznę tak - od kilku lat staram się unikać mięsa, owszem, zdarza się jadać od czasu do czasu, jednak ciężko się przygotowuje osobne posiłki dla mnie i dla rodziny :) No i też nie mam za dużo doświadczenia w gotowaniu bez mięsa i tutaj kieruję do Was pytanie. Czy zna ktoś książki dotyczące diety wegetariańskiej, może nawet z przepisami na proste wegetariańskie dania, ale takie, które będą zróżnicowane? Ja trafiłam na taką książkę w księgarni internetowej namedycyne i zastanawiam się czy jej nie kupić.

www.namedycyne.shop.pl/dietetyka/31589-wege-rodzina-dieta-roslinna-w-praktyce-9788320059175.html
Może jest ktoś kto korzystał albo ma jakieś inne ciekawe opcje? Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Obserwuj wątek
    • andykotera Re: Jak wprowadzić dietę wegetariańską do rodziny 01.06.22, 14:19
      Oj ciężko Ci będzie dziewczyno :D Wiem jak moja mama kiedyś uznała, że przechodzimy wszyscy na wege haha. Szczególnie z ojcem był problem, bo on to z tych wiesz - jak to, obiad bez mięsa? To ja idę na golonkę xD
      • ellliza123 Re: Jak wprowadzić dietę wegetariańską do rodziny 07.06.22, 10:23
        andykotera napisał:

> Oj ciężko Ci będzie dziewczyno :D Wiem jak moja mama kiedyś uznała, że przechod
        > zimy wszyscy na wege haha. Szczególnie z ojcem był problem, bo on to z tych wie
        > sz - jak to, obiad bez mięsa? To ja idę na golonkę xD

Super, na takich odpowiedziach mi zależało...
    • madziullla Re: Jak wprowadzić dietę wegetariańską do rodziny 08.06.22, 14:16