Dodaj do ulubionych

Ceny biletów ZTM - kto głosował na Krajnowa?

30.04.11, 11:33
W czasie kampanii pisał u nas na forum: Obiecywałem za to, że zrobię wszystko co w mojej mocy, by Wam pomóc i usprawnić komunikację. Liczę na Wasz głos w niedzielę.

Igor Krajnow - Kandydat do Rady Powiatu, Lista nr 4, miejsce ostatnie

A teraz co mówi: Samorządy nie mają więcej pieniędzy, więc koszty podwyżek muszą być przerzucone na pasażerów – tłumaczy Igor Krajnow, rzecznik ZTM. - Nie może być przecież tak, że z podatków warszawiaków finansujemy komunikacje w ościennych gminach, których mieszkańcy płacą podatki u siebie - dodaje.

Pan Igor zapomniał chyba o tym, że osoby, które jeżdżą do Wawy nie robią tego dla przyjemności, ale udają się tam do pracy - zatem zarabiają pieniądze dla siebie i firmy w której pracują, a ta płaci podatek w Warszawie.

Cóż Pan Igor Krajnow jest w radzie naszego powiatu i powinien działać na jego rzecz takie bowiem jest zadanie władzy lokalnej. Ale jak widać wybory rządzą się swoimi prawami. Czy taki człowiek będzie miał czelność ponownego udziału w wyborach samorządowych. Dla mnie stracił on już prawo do działania w strukturach władzy lokalnej, bowiem nie dba o nasze interesy.

Poniżej kolejne cytaty z radosnej twórczości Pana Krajnowa:
- Też byłem w ZTM. Pamiętajmy jednak, że to był "inny" ZTM i "inna" gmina. Obie instytucje, były zarządzane przez innych ludzi i w zupełnie inny sposób. Tak naprawdę, mówię to z żalem, dla żadnej ze stron nie liczył się wtedy pasażer/mieszkaniec, tylko chęć postawienia na swoim i pokazania kto jest silniejszy. Sytuacja na szczęście się zmieniła. Jestem przekonany, że do takiej sytuacji już nigdy nie dojdzie.

- A tak poważnie, skoro zostałem wywołany do tablicy to pozwólcie, że przedstawię na forum swój program komunikacyjny. O pojedynczych punktach stanowiących jego część już Wam pisałem (w odpowiedzi na post sidlara). Chciałbym jednak teraz zaprezentować go nieco szerzej. Nie zamierzam ograniczać się do kwestii pojedynczych linii komunikacyjnych. Linie bowiem tworzą system naczyń połączonych. System. Dlatego głównym założeniem mojego programu komunikacyjnego dla powiatu jest stworzenie sprawnego systemu komunikacji wewnątrzpowiatowej. Można to osiągnąć m.in. poprzez zwiększenie nakładów finansowych na rozwój komunikacji w powiecie. Chcę żeby powiat współorganizował, oraz współfinansował najważniejsze przedsięwzięcia komunikacyjne realizowane przez poszczególne jego gminy jak np. rozwój Wspólnego Biletu (nie tylko kolejowego, ale również z prywatnymi przewoźnikami autobusowymi). Chcę również by pasażerowie mogli współdecydować o najważniejszych zmianach w komunikacji na terenie powiatu. Byłoby to możliwe m.in. dzięki reaktywacji Społecznej Rady Pasażerów. Do zbudowania takiego systemu konieczna będzie także współpraca z władzami sąsiednich powiatów, jak np. powiatu nowodworskiego, w zakresie uruchomienia szybkiego połączenia z lotniskiem w Modlinie i Lotniskiem Chopina w Warszawie.

- Mam taką ideę, i mocno w nią wierzę, że komunikacja będzie współorganizowana i współfinansowana przez ZTM, gminę oraz powiat. Gminy nie zawsze są w stanie sobie same poradzić z rozwojem komunikacji. Przy zwiększeniu nakładów finansowych na komunikację przez powiat, rozwój będzie mógł być ustawiczny. Jeśli te trzy instytucje będą ze sobą współpracowały ciągle nad rozwojem komunikacji - gmina nie będzie musiała się "napinać" przed wyborami na siłę i wysupływać jakieś zaskórniki.

Więcej tu; forum.gazeta.pl/forum/w,35380,117640201,117640201,Witam_mieszkancow_Rajskiej_Jabloni.html
Obserwuj wątek
    • igor_krajnow Re: Ceny biletów ZTM - kto głosował na Krajnowa? 04.05.11, 13:30
      Pozwól, że odniosę się po kolei do kilku spraw, które tu poruszyłeś:

      1. Kwestia z mojej wypowiedzi, która tak na marginesie - nie była autoryzowana (!) - dotycząca dopłat do komunikacji ze strony samorządów. Obowiązek dopłat wynika z kilku ustaw. Pasażerowie z Jabłonny płacą za bilety więcej niż pasażerowie z Warszawy, gdyż Jabłonna jest w drugiej strefie biletowej. Oznacza to mniej więcej tyle, że Jabłonna dofinansowuje komunikację na swoim terenie w wysokości ok. 40 proc. Przejście do pierwszej strefy biletowej wiązałoby się z podniesieniem poziomu dofinansowania do ok. 60 proc. Wiem, że taka sytuacja ma miejsce chociażby w gminie Ząbki, które są w pierwszej strefie. Czy samorząd Jabłonny byłby wstanie ponieść takie koszty, dlatego żeby pasażerowie mogli płacić za bilety mniej?

      2. Nie zapomniałem o tym, że osoby dojeżdżające do Warszawy z gminy Jabłonna jadą do pracy.

      3. Dbanie o interesy lokalnej społeczności - Na jakiej podstawie piszesz, że nie dbam o interesy lokalnej społeczności? Dlatego, że jako radny nie zablokowałem planowanej podwyżki cen biletów komunikacji miejskiej? Uchwalanie cen biletów to wyłączna kompetencja radnych Warszawy. Podwyżki wejdą w życie w całej aglomeracji warszawskiej, nie dotkną tylko i wyłącznie mieszkańców Rajskiej Jabłoni. Radni powiatu legionowskiego nie mają niestety żadnego wpływu na radnych Warszawy. Czy straciłem, według Ciebie, prawo do udziału w kolejnych wyborach, ze względu na podwyżki cen biletów w Warszawie? Skoro tak uważnie przejrzałeś moje wpisy na tym forum to powinieneś wiedzieć, że w kampanii nie mówiłem ani słowa na temat biletów. Nie składałem żadnych obietnic ani deklaracji odnośnie cen biletów.

      4. Wyrywanie z kontekstu poszczególnych fragmentów wypowiedzi nie jest dobrym pomysłem. Przytoczona przez Ciebie moja wypowiedź dotyczyła mającego miejsce kilka lat temu konfliktu między ówczesnym wójtem gminy Jabłonna - Panem Kubalskim a ówczesnymi władzami ZTM, który poskutkował tym, że autobusy z Legionowa nie zatrzymywały się na przystankach w Jabłonnie. Dziś obie strony rozumieją potrzebę ścisłej współpracy więc do takiej sytuacji pewnie by już nie doszło. Podtrzymuję to co pisałem wtedy, ale należy to umieścić w odpowiednim kontekście żeby odbiór tych słów był właściwy.

      5. Jeśli chodzi o przytoczony przez Ciebie fragment mojego programu wyborczego - nie stracił on nic ze swojej aktualności. Uruchamiane będą kolejne linie lokalne na terenie powiatu, które będą dowoziły do pociągów. Pociągi będą kursować częściej już od czerwca. Mieszkańcy Rajskiej Jabłoni skorzystają na pewno na skróceniu linii 723 do starej pętli przy Sowińskiego w Legionowie. Krótsza trasa spowoduje, że autobusy do Warszawy będą luźniejsze. Tym bardziej, że Legionowo będzie raczej wolało podróż pociągiem. Aktualny jest również punkt o współorganizowaniu i współfinansowaniu komunikacji w powiecie przez władze powiatu. Powiat legionowski już teraz, jako jeden z nielicznych (oprócz naszego powiatu tylko władze powiatu otwockiego dokładają się do komunikacji), który dofinansowuje komunikację. Mam nadzieję, że system dopłat zostanie jeszcze zmodyfikowany. Społeczna Rada Pasażerów nie została jeszcze powołana, ale sprawa jest w dalszym ciągu otwarta - nie zapomniałem o tej deklaracji.
          • 17aga ZMIANY TRAS!!! 24.05.11, 15:04
            Okazuje się, że wzrost cen to pół biedy. Z tego co tu czytam (link poniżej) wynika, że będziemy mieli jeden autobus do Warszawy...
            www.gazetapowiatowa.pl/index.php?id=data&ido=649
            A "ktoś" tu jeszcze nie dawno (czytaj prze wyborami) mamił nas perspektywą przyspieszonego autobusu...
            Choć zawsze byłam zwolenniczką komunikacji miejskiej, to teraz chrzanię to, czekam, aż otworzą Most Pn. i rozluźni się Modlińska i przesiadam się w samochód. Już to kalkulowałam i w porównaniu z cenami biletów jakie nam szykują, jazda samochodem wychodzi w mojej sytuacji bardzo podobnie.
              • rajskimieszkaniec Re: ZMIANY TRAS!!! 24.05.11, 20:51
                Jak łatwo, możemy się domyśleć niejaki pan Krajnow układa plany pod siebie smile - słuszna to koncepcja, ale raczej ma krótkie nogi.
                Ale spokojnie i tak za chwilę się odezwie i powie, że nie jest politykiem.
                Dla mnie to bezczelność.
                • olsenik.pl Re: ZMIANY TRAS!!! 25.05.11, 12:52
                  Obiecanki cacanki, a czy pan widział poranne próby dostania się w Jabłonnie do przepełnionego autobusu jadącego z Legionowa w godzinach rannych . Czasem bywa tak ze trzeba poczekać na następny lub w ostateczności wybrać Translud . Legionowo zapakuje się jak ta lala a mieszkańcy Jabłonny a co mnie to obchodzi . Brawo . Ciekaw jestem ile płaci Jabłonna za owe linie a ile Legionowo . Podziwiam was ludziska w godzinach rannych , z dziećmi pod pachą i w tym tłoku . No a pan zapewne śmiga furą , bo szkoda pognieść gajerka w tłoku i smrodzie i kilkunastoletnim sypiącym się Ikarusie . No są i nowe tabory ale szkoda klimy bo będzie przepał , tak jak w zimę na ogrzewaniu . Obiecanki cacanki .
                  • jabol1978 Re: ZMIANY TRAS!!! 25.05.11, 13:49
                    Mam kolejne pytanie do p.Krajnowa. Ile w chwili obecnej procentowo dokłada sie do takiej linii 723 nasza gmina, ile miasto Legionowo a ile Warszawa. Z góry dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
                    • spomet Re: ZMIANY TRAS!!! 25.05.11, 21:22
                      Pan Krajnow jest zarobiony, odedzwie się do Nas za trzy lata jak będzie kolejna kampania samorządowa, wtedy przypomni sobie o małych szaraczkach no i odziwo będzie miał nawet czas na odpisywanie na nasze problemy.
                      Niestety szanowne ZTM mnoży problemy.
                      Zaproponowane zmiany, które rzekomo mają być wprowadzone po wakacjach to kolejne cięcia i oszczędności. Wiadomo nie od dziś, że kominikacja w Jabłonnie kuleje, działa na zasadzie uda się albo nie uda wsiąść do autobusu(uzależnione jest to od Legionowszczaków, tak więc jesteśmy traktowani jak ogryzki, a płacimy tyle samo za bilety jak mieszkańcy z Legionowa.
                      Panie Igorze nikt nie zmusi pasażerów z Legionowa aby nagle przesiedli się na szyny, bo sam Pan wie doskonale jak działa PKP, a na dodatek jest to fizycznie nie możlwe. Tak jak na siłe chcecie zapakować wszystkich do metra po przez kierowanie na potęgę autobusów i SKMki do stacji metra, ono nie jest z gumy i nie mamy kilku lini tylko zaledwie jest jedna.
                      Z pewnością Pan odpowie ( o ile Pan znajdzie czas), że ZTM nie ma obowiązku organizowania komunikacji zbiorowej po za granicami wawy a to co mamy to powinniśmy być wdzięczni szanownemu ZTMowi, ze robi nam przysługe i nie narzekać.
                      Panie Igorze niech Pan nie wypowiada się w TV i radio abyśmy się przesiadali do komunikacji bo Wy sami do tego zniechęcacie: mnożąc linie, jazdą w ciasnocie wisząc na drzwiach, podnosząc co kawałek ceny biletów, tworząc linie które jeżdżą do nikąd(przykład naszych lini które docierają chyba do najbardziej benadziejnej pętli jaka jest ZERAŃ FSO).
                      Jeżeli to ma być zachęta do korzystania z komunikacji zbiorowej to ja Panu bardzo dziękuje.
                      • igor_krajnow Re: ZMIANY TRAS!!! 25.05.11, 22:58
                        Pan Krajnow jest zarobiony, odedzwie się do Nas za trzy lata jak będzie kolejna
                        > kampania samorządowa, wtedy przypomni sobie o małych szaraczkach no i odziwo b
                        > ędzie miał nawet czas na odpisywanie na nasze problemy.

                        Jak Pan widzi odzywam się znacznie wcześniej. Staram się tu zaglądać w miarę często. Jeśli nie zaglądam przez kilka dni to też nie ma powodu żeby twierdzić, że nie mam dla Was czasu. Można się ze mną skontaktować chociażby przez FB: facebook.com/igor.krajnow. To jest mój profil radnego powiatu.

                        Zaproponowane zmiany, które rzekomo mają być wprowadzone po wakacjach to kolejn
                        > e cięcia i oszczędności. Wiadomo nie od dziś, że kominikacja w Jabłonnie kuleje
                        > , działa na zasadzie uda się albo nie uda wsiąść do autobusu(uzależnione jest t
                        > o od Legionowszczaków, tak więc jesteśmy traktowani jak ogryzki, a płacimy tyle
                        > samo za bilety jak mieszkańcy z Legionowa.

                        Tak jak pisałem wyżej, żadne decyzje jeszcze nie zapadły. Przed wprowadzeniem tych zmian powinny zostać przeprowadzone konsultacje społeczne i o to będę zabiegał.

                        Panie Igorze nikt nie zmusi pasażerów z Legionowa aby nagle przesiedli się na s
                        > zyny, bo sam Pan wie doskonale jak działa PKP, a na dodatek jest to fizycznie n
                        > ie możlwe. Tak jak na siłe chcecie zapakować wszystkich do metra po przez kiero
                        > wanie na potęgę autobusów i SKMki do stacji metra, ono nie jest z gumy i nie ma
                        > my kilku lini tylko zaledwie jest jedna.

                        Nikt ich nie musi zmuszać. Sami się przekonali - z Legionowa pociągiem 25 minut na Gdański. Od 1 czerwca pociągi będą co 10-15 minut w szczycie.

                        Jeśli chodzi o dojazd do Żerania - Pasażerowie mają wybór: albo przesiadają się na Modlińskiej do linii jadących do metra, albo dojeżdżają do tramwaju na Żerań.
                  • igor_krajnow Re: ZMIANY TRAS!!! 25.05.11, 22:49
                    W sprawie wysokości dopłat zdobędę informację i się nimi podzielę. Najpóźniej w piątek.

                    Jeśli chodzi o kwestie moich dojazdów do Warszawy. Furą śmigam najczęściej do Legionowa gdzie wsiadam w SKM. Często zdarza się też tak, że auto zostawiam na parkingu przy kościele w Jabłonnie i wsiadam do autobusu do Warszawy. Tak było m.in. dziś i wczoraj. Jeśli jadę z Jabłonny to najczęściej ok. godz. 7.40 i ze swoim synkiem. Mam na to świadków. O tej porze często na przystanku spotykam kolegę, który mieszka na Rajskiej.
                • igor_krajnow Re: ZMIANY TRAS!!! 25.05.11, 22:44
                  Jakież to plany niejaki Pan Krajnow układa pod siebie? Mogę prosić o doprecyzowanie? Sam często wsiadam rano do autobusu na przystanku Pałac w Jabłonnie i - jak pisałem w odpowiedzi na inny post - jestem przeciwny pogarszaniu warunków dojazdu do Warszawy dla mieszkańców Rajskiej Jabłoni i głośno o tym mówiłem np. w trakcie prezentacji koncepcji ZTM na posiedzeniu Komisji Rozwoju Rady Powiatu.
            • igor_krajnow Re: ZMIANY TRAS!!! 25.05.11, 22:38
              Treść artykułu prezentuje koncepcję, którą opracował ZTM. Koncepcję, a nie konkretne rozwiązania. Za komunikację na swoim terenie odpowiadają samorządy a ZTM może jedynie proponować pewne rozwiązania. W tej sprawie nie zapadły, z tego co wiem, żadne decyzje. Jeśli zmiany zaproponowane przez ZTM będą niekorzystne dla mieszkańców Rajskiej - będę z pewnością im przeciwny! Zresztą kiedy, cytowany w artykule Pan Złamal z ZTM, przedstawiał tę koncepcję na posiedzeniu Komisji Rozwoju, sam pierwszy wstałem i powiedziałem, że nie może być mowy o pogorszeniu warunków dojazdów do Warszawy dla mieszkańców Rajskiej Jabłoni. Pomysł skierowania linii całotygodniowej do Warszawy przez Przylesie jest jak najbardziej słuszny, jednak nie może to spowodować pogorszenia warunków dojazdu mieszkańcom Rajskiej Jabłoni. I tego zdania będę bronił. Zresztą wystąpię oficjalnie do władz gminy i do ZTM (jako radny) żeby przed wprowadzeniem w życie zmian, przeprowadzone zostały konsultacje społeczne. Sam z pewnością włączę się w ich realizację.
            • igor_krajnow Re: ZMIANY TRAS!!! 25.05.11, 22:41
              Uzupełniając jeszcze moją odpowiedź na Pani posta warto dodać, że sytuacja na Modlińskiej lepsza tak szybko nie będzie. Po otwarciu mostu Północnego most Grota pójdzie do remontu.
              • igor_krajnow Koszty komunikacji i poziom dofiansowania 27.05.11, 17:38
                Zgodnie z obietnicą przekazuję dane dotyczące wysokości kosztów i poziomu dofinansowania ze strony samorządów linii 723 i 731.

                723 - Koszt jej funkcjonowania na terenie Jabłonny - ok. 84 tys. zł. Jabłonna płaci z tego 15 proc. Resztę dokłada Warszawa. Koszt funkcjonowania tej linii na terenie Legionowa to ok. 125 tys. Legionowo płaci 35 proc. Resztę dokłada Warszawa.

                731 - Koszt na terenie Jabłonny to ok. 72 tys. Jabłonna płaci 15 proc. Koszt w Legionowie to ok. 197 tys. Legionowo płaci 35 proc.

                Decyzja odnośnie skrócenia linii do pętli przy Sowińskiego jeszcze nie została podjęta. Z tego co wiem to trwają rozmowy z samorządami. Skrócenie tych linii jest uzależnione od zgody na uruchomienie linii L8.

                Jeśli chodzi o plany dotyczące linii 723 i 731 na terenie Jabłonny - sytuacja wygląda następująco:

                Wraz z początkiem wakacji zawieszona zostałaby linia 801. W związku z tym linia 731 zostałaby wtedy skierowana na os. Przylesie. Przez środek Jabłonny kursowałaby w dalszym ciągu linia 723, ale w godzinach największego zapotrzebowania, czyli rano, w godz. ok. 5.50 - 7.20 autobus ten jeździłby co 10 minut, czyli częściej niż obecnie. Przypuszczalnie także po wakacjach jej częstotliwość mogłaby zostać jeszcze zwiększona. Wszystko zależeć będzie od stanowiska władz gminy, które będą musiały się na to zgodzić.
                • jabol1978 Re: Koszty komunikacji i poziom dofiansowania 28.05.11, 09:03
                  Witam i dziękuję panie Igorze za odpowiedź na moje pytania. Jednocześnie nasuwają się kolejne. Pisze pan o tym, że na zmiany w układzie komunikacji muszą się zgodzić samorządy Legionowa i Jabłonny. Jakie propozycje ma zatem dla nich ZTM (o ile zwiększy lub zmniejszy się ilość wozokilometrów przy jednocześnie zmieniającej się kwocie dofinansowania przez w/w samorządy ?. Po rozmowach w UG Jabłonny i po lekturze odpowiedzi członków UG Jabłonny na stronie urzędu gminy nasuwa się konkluzja że decydujące zdanie ma ZTM a my jako Gmina możemy tylko czekać tylko na "łaskawe" propozycje ZTM. Być może my jako mieszkańcy gminy powinniśmy "wywierać pozytywną presję" na lokalnych samorządowców smile w celu zwiększenia środków na komunikację. Nie możemy jednak tego robić nie znając właściwych propozycji. A być może to ZTM jest "ten zły" i chce nam zabrać dodatkową linię mimo że Legionowo i Jabłonna chętnie dofinansują kolejne dodatkowe wozokilometry.....
                  Myślę że będę wyrazicielem opinii wszystkich forumowiczów licząc po raz kolejny raz na pańskie szczegółowe wyjaśnienie przedstawionej wyżej sprawy....
                  "Nic o was bez was" - cytując pewnego prezydenta USA. Pozostaję w poważaniu. Jabol smile


















                  i chce nam zabrać linię
                  • 17aga Re: Koszty komunikacji i poziom dofiansowania 28.05.11, 10:34
                    Zwiększenie kursowania w rannych godzinach szczytu do stanu co 10 min wcale nie poprawia naszej sytuacji, tylko ją POGARSZA. Obecnie w godzinach szczytu (RANO I POPOŁUDNIU) 723 i 731, jeżdżą tak, że pomiędzy 723 a 731 jest 5 min różnicy, a pomiędzy 731 a 723 - 10 minut.
                    Z tego co Pan pisze wynika, że po południu poczekamy sobie na Żeraniu 15 min na autobus - jeśli pozostanie tak jak obecnie kursuje jedna poszczególna linia...
                    • igor_krajnow Re: Koszty komunikacji i poziom dofiansowania 08.06.11, 11:52
                      Już teraz między godz. 7 a 9 z przystanku Pałac jest 7 kursów na godzinę dwóch linii. Idą wakacje więc rozkłady są nieco rozrzedzane w całej Warszawie. Sześc kursów na godzinę w wakacje jedną linią to nie jest jeszcze taki zły wynik. Tym bardziej, że - zgodnie z tym co pisałem poprzednio - niewykluczone, że po wakacjach częstotliwość 723 będzie mogła zostać jeszcze skorygowana tak żeby liczba kursów była taka jak obecnie dwóch linii.
                      • 17aga Re: Koszty komunikacji i poziom dofiansowania 08.06.11, 15:56
                        Jasne - wszystko jest lepsze niż nic...
                        Ale wydawało mi się, że przy Pana i urzędników Gminy pomocy mamy zawalczyć o poprawę dotychczasowej sytuacji, więc przekonywanie, że będzie nie tak najgorzej jest dużym zawodem.
                        Niestety z praktyki wynika, że założenia typu "niewykluczone, że w przyszłości będzie lepiej" najczęściej kończą się tym, że okazuje się, że danej rzeczy nie dało się zrobić...
                        • spomet Re: Koszty komunikacji i poziom dofiansowania 08.06.11, 18:19
                          prawda jest taka, że co będziecie chcieli to zrobicie w ZTMie i gminy mają bardzo mało do powiedzenia, pogarszacie stan komunikacji w Jabłonnie i Legionowie w dodatku podnosząc ceny biletów i koszty jakie mają płacić gminy za komiunikacje


                          Do tej pory nie odpowiedział mi pan na pytanie dlaczego do komunikacji dokładamy się i my jako pasażerowie płacąc prawie podwojoną cene biletu plus gminy, które płacą słone pieniądze???
            • spomet Re: Ceny biletów ZTM - kto głosował na Krajnowa? 25.05.11, 23:02
              Szanowny Panie Igorze dwie sprawy odnośnie Pana ostatnich wpisów
              1. większośc ludzi dojeżdża do pracy na godzinę 8, a nie jak Pan na 9, więc niech Pan kiedyś wsiądzie w Jabłonnie przed godziną siódmą
              2. temat był poruszany już kiedyś odnośnie przystanków na obwodnicy(na tyłach osiedla), nie wiem czemu ktoś zlokalizował przystanki w szczerym polu(mowa o obecnych przystankach Szarych Szeregów) zamiast zlokalizować je tam gdzie mieszkają ludzie i te przystanki były by bardziej wykorzystane, wtedy linia obsługiwała by nie tylko osiedle Przylesie ale i po części nasze osiedle.
              • 17aga Re: Ceny biletów ZTM - kto głosował na Krajnowa? 26.05.11, 07:55
                Zgadzam się, że osiedla za obwodnicą powinny mieć linię całotygodniową - szczerze im tego życzę.
                Natomiast nie ma zgody na pogorszenie naszych warunków! Od biedy mógłby być jeden autobus, ale o podwyższonej częstotliwości takiej jaką teraz w sumie mają dwa. Ale i to wymaga przeanalizowania, bo o ile na trasie do W-wy trasa 723 i 731 jest ta sama, to w stronę L-wa są już różne trasy i zakładam, że ludzie też tam jeżdżą, więc należałoby zapewnić dogodny dojazd do urzędów, pkp.
                Wiem Panie Igorze, że Pan nie jest tu winien, ale liczę na Pana, że zawalczy Pan o nas, bo jak zwykle zamiast wspólnie zastanawiać się nad poprawą naszej komunikacji, musimy zakasać rękawy i stanąć do walki o to co mamy...
                  • elwirra28 Re: Ceny biletów ZTM - kto głosował na Krajnowa? 28.07.11, 22:27
                    szkoda gadać. Wielkie mądre głowy (w ztm-ie? gminie?) wykombinowały, że najlepszym rozwiązaniem będzie pozabierać autobusy i puścić jeden przez naszą wioskę. 723 w czasie rzeczywistej godziny szczytu, a wiec ok 17 jeździ co 20 minut. Likwidacja 801 i skierowanie 731 na obwodnice daje taki efekt, że autobus 723 jeździ zatłoczony, śmierdzący i duszny. Jedyna korzyść jest taka, ze w takim tłoku niektórzy nie mają możliwości skasowania biletu w drugiej strefie i zawsze te 2 zeta zaoszczędzą. Szczytem bezczelności jest podnoszenie cen biletów w momencie kiedy oferuje sie pasażerom taki chłam. No ale taki to przywilej monopolu.
                  • lokatorrr Re: Ceny biletów ZTM - kto głosował na Krajnowa? 31.07.11, 13:36
                    Ano jak i w poprzednich latachwink zachęcam do głosowania na przedstawicieli naszego osiedla. Które jak na załączonym obrazku widaćsmile jest kompletnie pomijane w ważnych sprawach komunikacji mimo, że mieszka tam prawie pół wsiwink W ostatnich wyborach już było znacznie lepiej, wielu kandydatów z naszego osiedla. Będzie lepiejsmile)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka