Dodaj do ulubionych

Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozycje

17.10.12, 12:55
Mam kilka "luźnych" propozycji. Proszę o opinie.

508 - Nowodwory-Ordonówny-Mehoffera-TMP-Młociny (przystanki: Nowodwory, Strumykowa, Pasłęcka, Chęcińska (NZ), Henryków, Klasyków, Ratusz Białołęka, Młociny
Zalety: Odciąża linię 511, daje połączenie z metrem osiedlom przy Strumykowej i Pasłęckiej oraz daje połączenie z Młocinami dla przesiadających się na Modlińskiej


126 - (stara trasa)
Tarchomin-Świderska-Mehoffera-Modlińska-Toruńska-Wysockiego-Barticza-Wyszogrodzka-Chodecka-Kondratowicza-Św. Wincentego-CH Targówek (lub CH Marki)
Zalety: jeździ szybciej, daje lepsze połączenie Tarchomina z Bródnem i połączenie z PKP Toruńska

133 połaczone z 152 - Choszczówka-Mehoffera-Światowida-Modlińska-Klasyków-Bohaterów-Wałuszewska-Zyrardowska-Białołęka Dworska
Zalety: Połączenie z większej ilości przystanków z PKP Płudy, dojazd do szkoły przy Podróżniczej bez konieczności przesiadania się

302 lub 144 - Stara trasa do Ratusz Białołęka a potem: Modlińska-Płochocińska-Kupiecka-Marywilska-Żerań (z podjazdem do Polfy).
Zalety: Połączenie Tarchomina i pętli Żerań z PKP Żerań, Polfą, firmami przy Odlewniczej, i centrum Marywilska.


509 - bz (zmiejszenie czestotliwości- część pasażerów przejmie 516)

511 - bz (zmniejszenie częstotliwości - część pasażerów przejmie nowa 508)

516 - wydłużenie trasy do Dw. Wschodniego przez pl. Hallera z przystankami nż. na Jagiellońskiej
Zalety: Całodzienne i szybsze niż 302 połączenie z Dworcem Wschodnim.
Obserwuj wątek
    • bbkk Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 12:57
      Zabierasz 508 z Tarchomina - co w zamian?
      • bbkk Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 12:58
        I jeszcze proponujesz zmniejszenie częstotliwości 509 - czyli znów Tarchomin 'obrywa' (myślę tu o wsiadających na przystankach Tarchomin (nie będą przecież biegać) i Myśliborska)
        • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 13:05
          Ale "przed chwilą" Tarchomin dostał sporo więcej 509, a innym nieco zabrano.
          Czyli wracamy do normalności.
          • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 13:25
            Zaraz, zaraz... Trochę się pospieszyłem z odpowiedzią. W zamian za mniej 509 jest 516, więc nie widzę problemu.
      • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 13:03
        508 nie ma na Tarchominie.
        • bbkk Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 14:18
          pogubiłam się
          na przystanku Myśliborska który dla mnie jest w samym środku Tarchomina 508 jest, 516 nie ma
          • Gość: tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.12, 14:26
            Mi się wydawało, że 508 zostało zlikwidowane, ale może się mylę.

            Centrum Tarchomina to raczej przystanek Tarchomin. A przystanek Myśliborska i tak jest jednym z najlepiej skomunikowanych, bo na taką Pragę to można na wiele sposobów dojechać.
          • dermalamor Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 14:28
            bbkk napisała:

            > pogubiłam się
            > na przystanku Myśliborska który dla mnie jest w samym środku Tarchomina 508 jes
            > t, 516 nie ma

            A kiedy ostatnio z niego korzystałaś, że nadal widzisz tam 508???

            Natomiast co do zmian - powrót 126 na stara trasę oraz połączenie 133 i 152 - ok. Co do reszty: bezzasadne i nie przejdą. Czemu? Bo kręgosłupem komunikacyjnym Tarchomina i Nowodworów jest ulica Światowida, będzie na niej tramwaj i nikt nie będzie rozdrabniał komunikacji na mniejsze uliczki. Na nich natomiast zapewne po uruchomieniu komunikacji szynowej pojawi się częsta linia lokalna.
            • sibeliuss Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 14:31
              A kto tym 133+152 dojedzie do SKM?
              126 przez FSO nie woziło tłumów.
              • dermalamor Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 14:36
                sibeliuss napisał:

                > A kto tym 133+152 dojedzie do SKM?
                > 126 przez FSO nie woziło tłumów.

                A wyobraź sobie że trochę ludzi jeździ, chociaż po ostatnich cyrkach z rozkładem KM to niestety się ich do tego zniechęca.. Ale takie 133+152 to nie tylko dowozówka do SKM, ale lepsze połączenie wewnątrz dzielnicy.

                A 126 nie jest od wożenia tłumów, bo to linia lokalna i na FSO na nadmiar miejsc nie narzekała, wiem bo nią swego czasu codziennie jeździłem.
                • Gość: tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.12, 14:48
                  Też jestem zdania, że 126 przez Żerań była lepsza. Poza tym można byłoby nią dojechać do PKP Toruńska, a tam się zatrzymują wszystkie pociągi KM.

                  Co do linii lokalnych to trochę to nie działa, bo skracanie i kręcenie liniami skutkuje tym, że nikt nimi nie jeździ.
                  Modlińska powinna być włączona w "kręgosłup" połączenia do metra, a tym samym z Ratusza powinien być autobus na Młociny.
                  Tramwaj jak będzie to nie będzie autobusów, a linii lokalnych od tego raczej nie przybędzie.
                  • dermalamor Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 14:50
                    Gość portalu: tridlle napisał(a):

                    > Tramwaj jak będzie to nie będzie autobusów, a linii lokalnych od tego raczej ni
                    > e przybędzie.

                    Właśnie założenie jest takie, że przybędzie, może nie tyle linii co kursów. Natomiast Modlińska (na północ od Płochocińskiej) ma być włączona w kręgosłup komunikacyjny jakim jest kolej... ale to skutecznie pieprzy pewien mazowiecki przewoźnik...
                    • Gość: tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.12, 14:56
                      I trochę też w tym kłopot, że przybywa kursów, a linii ubywa.
                      Oznacza to, że jak tramwaj powstanie to dla większości będzie jeszcze gorzej.
                      Ja wiem, że autobusem się ciężko skręca, ale bez przesady.

                      Połączenie Modlińskiej z koleją jest bez sensu, bo tyle samo jedzie się z Modlińskiej do metra.
                      Chyba, że ktoś połączy kolej z Modlińską, a nie odwrotnie.
                      Może to być jako alternatywa, ale przy rzadkim kurowaniu pociągów i konieczności przesiadania się aby do tej kolei dojechać to tym bardziej lipa się robi.
    • sibeliuss Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 14:32
      Tylko dlaczego jadąc z Bródna na Kupiecką mam się zacząć przesiadać?
      • dermalamor Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 14:37
        sibeliuss napisał:

        > Tylko dlaczego jadąc z Bródna na Kupiecką mam się zacząć przesiadać?

        A dlaczego ja muszę???
        • sibeliuss Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 18:51
          Dlatego jestem za zostawieniem jak jest :)
      • Gość: tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.12, 14:57
        sibeliuss napisał:

        > Tylko dlaczego jadąc z Bródna na Kupiecką mam się zacząć przesiadać?

        Słusznie.
        Zatem uwzględniając zmiany trzeba dać moją propozycję 302 kursującą w weekend, a 426 przekierować na Bródno, a może nawet Pragę.
        • sibeliuss Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 19:19
          A ja skierowałbym go do metra Marymont.
          • Gość: olo Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.play-internet.pl 17.10.12, 19:57
            Cwaniaczki chcą mieć najlepszy dojazd dla siebie nawet wbrew logice.
            Nowodwory i Tarchomin muszą mieć metro a do czasu jego wybudowania jak najszybciej 2 linie tramwajowe (z Młocin i z Żerania).
            • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 20:12
              Gość portalu: olo napisał(a):

              > Cwaniaczki chcą mieć najlepszy dojazd dla siebie nawet wbrew logice.
              > Nowodwory i Tarchomin muszą mieć metro a do czasu jego wybudowania jak najszybc
              > iej 2 linie tramwajowe (z Młocin i z Żerania).

              Po co komu tramwaj co będzie jechał dłużej lub tyle samo co autobus?
              To lepiej od razu te pieniądze dać na coś innego.
          • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 20:15
            sibeliuss napisał:

            > A ja skierowałbym go do metra Marymont.

            A dlaczego?
            • sibeliuss Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 17.10.12, 22:22
              A dlaczego nie?
              • Gość: zasada Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.dynamic.chello.pl 17.10.12, 22:45
                Ja uważam, że jedyne zmiany na tarchominie jak można by było wprowadzić to:
                133 i 152 połaczyć
                302 przenumerować na 144 i skrócić do Pl.Hallera
                157 wydłużyć z Gwiaździstej do Nowodworów z korektą od pl.Inwalidów przez al. Wojska Polskiego, pl.Grunwaldzki, al.Jana Pawła i dalej (tak jak to podał jeden z autorów na blogu link
                510 wywalamy, bo jest 157
                503 rozdzielić na dwie linie, część Tarchomińska 518 do pl.Piłsudskiego, bądź Pl.3 Krzyży
                • Gość: m. Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.jmdi.pl 17.10.12, 23:32
                  >> 302 przenumerować na 144 i skrócić do Pl.Hallera
                  kiedyś 144 jeździło do Dw.Wschodniego. Może ktoś chce tam jeździć?

                  >> 157 wydłużyć z Gwiaździstej do Nowodworów z korektą od pl.Inwalidów przez al. Wojska >> Polskiego, pl.Grunwaldzki, al.Jana Pawła i dalej (tak jak to podał jeden z autorów na blogu link
                  510 wywalamy, bo jest 157
                  510 jest jakby szybsze.

                  >> 503 rozdzielić na dwie linie, część Tarchomińska 518 do pl.Piłsudskiego, bądź Pl.3 Krzyży
                  do pl. 3 Krzyży ;-) akurat by mi pasowało ;-)

                  z innej beczki.
                  czy likwidacja 508 i musowe zastąpienie go 186 ma wpływ na powakacyjny tłok w popołudniowych 101 i E-6 - tłok jest zdecydowanie większy niż przed wakacjami.

                  i jak się to ma do braku po południu E-4, skoro ww autobusy cudownie się opróżniają na przystanku Tarchomin
                  • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 08:33
                    > >> 302 przenumerować na 144 i skrócić do Pl.Hallera
                    > kiedyś 144 jeździło do Dw.Wschodniego. Może ktoś chce tam jeździć?

                    Na odcinku na Tarchomin-Praga linia 509 jest bezkonkurencyjna. 302 strasznie się wlecze i w dodatku prawie go nie ma. 302 w wielu miejscach pokrywa się z 516 i dlatego należałoby 302 zastąpić przedłużeniem 516. Dodatkowo autobusy mogłyby jeździć na zmianę, bo teraz to czasami pojawiają się 2 autobusy linii 509 na raz a potem długo nie ma żadnego.

                    > 510 wywalamy, bo jest 157
                    > 510 jest jakby szybsze.
                    510 jest szybsze i powinno zostać. Obawiam się jednak, że może ono zniknąć w trakcie remonty Trasy AK i już nie wrócić.


                    > >> 503 rozdzielić na dwie linie, część Tarchomińska 518 do pl.Piłsudski
                    > ego, bądź Pl.3 Krzyży
                    > do pl. 3 Krzyży ;-) akurat by mi pasowało ;-)
                    A ja uważam, że dzielenie linii na dwie jest bez sensu. Raczej jestem za tym, żeby je łączyć.
                    • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 10:50
                      > należałoby 302 zastąpić przedłużeniem 516

                      Prędzej 302 wyleci bez zastępowania niż ktokolwiek podejmie dycyzję o wydłużaniu 516.
                      • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 11:08
                        qnegunda napisała:

                        > > należałoby 302 zastąpić przedłużeniem 516
                        > Prędzej 302 wyleci bez zastępowania niż ktokolwiek podejmie dycyzję o wydłużani
                        > u 516.

                        Czyli typowa taktyka ZTM. Najpierw ze 144 robimy linię okresową, potem wydłużamy absurdalnie trasę, a jak już nie ma chętnych to likwidujemy.
                        • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 11:44
                          > Czyli typowa taktyka ZTM

                          Nikt nie protestował jak zamieniono 144 na 302. Urząd Dzielnicy to też łyknął bez problemu. Więc nie ma się co dziwić.
                          • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 12:05
                            qnegunda napisała:

                            > > Czyli typowa taktyka ZTM

                            > Nikt nie protestował jak zamieniono 144 na 302. Urząd Dzielnicy to też łyknął b
                            > ez problemu. Więc nie ma się co dziwić.

                            Urzędowi to zwisa. Większość jest z jedynie słusznego ugrupowania, więc siedzą cicho i jedynie wykonują polecenia z góry.
                            Na protesty mieszkańców ZTM nie odpowiada, albo odpowiada, że realizuje strategię jakąś.

                            Poza tym ZTM może Ci udowodnić wszystko. Nie tak dawno udowodnili, że P&R przy Jagiellońskiej jest super pomysłem. Jak wyszło każdy widzi i parkingu już nie ma.
                            • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 12:30
                              > Urzędowi to zwisa. Większość jest z jedynie słusznego ugrupowania

                              To trzeba głosować z rozmysłem a nie dać się stymulować gazetami.

                              > Na protesty mieszkańców ZTM nie odpowiada

                              Na KAŻDE pismo podpisane nazwiskiem i adresem odpowiada. A ze ucina durne pomysły w zarodku... Cóż.

                              > Nie tak dawno udowodnili, że P&R przy Jagiellońskiej jest super pomysłem

                              Gdyby nie był wyznaczony, a samochody zastawiałyby trawniki to byś jęczał, że dali ciała bo nie było.
                              • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 12:38
                                > To trzeba głosować z rozmysłem a nie dać się stymulować gazetami.

                                Słusznie. Głosowałem na opozycje.

                                > Na KAŻDE pismo podpisane nazwiskiem i adresem odpowiada. A ze ucina durne pomys
                                > ły w zarodku... Cóż.

                                Nie durne pomysły są tylko pochodzące z samego ZTM. Każdy inny jest niemożliwy do zrealizowania.

                                > Gdyby nie był wyznaczony, a samochody zastawiałyby trawniki to byś jęczał, że d
                                > ali ciała bo nie było.
                                O czym ty piszesz?
                                Pracujesz w ZTM? Nie wiesz, że parkingu już nie ma? Ktoś widział tam kiedyś samochód stojący na trawniku? Nie, bo tam nie ma trawnika, ale skąd pracownik ZTM może to wiedzieć?
                                • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 13:38
                                  > Pracujesz w ZTM?

                                  Skąd wniosek? Bo mam inne zdanie? Albo skrzeczeć, albo pracować w ZTM? Jakie to polskie :)

                                  > Nie wiesz, że parkingu już nie ma?

                                  Był na czas EURO. Wystarczy.
                • w.i.s.m Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 08:51
                  510 wywalamy, bo jest 157

                  A co ma 157 do 510? 157 jeździ na Nowodwory?
                  • w.i.s.m Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 08:52
                    ok pospieszyłem się z odpowiedzią. Faktycznie piszesz o wydłużeniu 157 do Nowodworów. Ale 510 jest szybsze.
                • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 10:51
                  > 157 wydłużyć z Gwiaździstej do Nowodworów

                  Po kiego ch.... ?
                  • Gość: zasada Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 10:57
                    Nie podoba się pomysł ok, napisz to, ale nie bądź ordynarny/a
                    • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 11:45
                      > Nie podoba się pomysł ok,

                      Kolejny durny pomysł jak wydłużanie 103 na Białołękę Dworską
                      • sibeliuss Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 12:52
                        qnegunda napisała:

                        > > Nie podoba się pomysł ok,
                        >
                        > Kolejny durny pomysł jak wydłużanie 103 na Białołękę Dworską

                        Napisał, żebyś nie była wulgarną babą, zatem może wypadałoby przeprosić?
                        (podobno tylko szmaty nie przepraszają)
                        • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 13:39
                          > (podobno tylko szmaty nie przepraszają)

                          Masz prawo do autokompromitacji siostro.
    • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 07:13
      > 508

      Nie wróci - zapomnij o tym.

      > 126

      Zostanie przedłużone na powrót do M1 po obecnej trasie.

      > 133 połaczone z 152

      Obecne 2 linie sprawują się bardzo dobrze i zapewniają kierowcom godziwe warunki na jednym z krańców.

      > 302 lub 144

      302 i na obecnej trasie.

      > 516

      516 jest dowozówką i taka pozostanie. FSO to dla niego i tak zbyt długa trasa.

      A poza tym - żadnych marzeń.
      • Gość: . Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: 92.60.130.* 18.10.12, 08:42
        "516 jest dowozówką i taka pozostanie. FSO to dla niego i tak zbyt długa trasa."

        Święte słowa, Żadnych wynalazków nie potrzeba.

        • sibeliuss Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 08:51
          Jak do FSO wróci 16 będzie jeszcze lepiej.
        • Gość: zasada Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 10:37
          Absolutnie się zgadam, żadnych udziwnień na 516, ma zostać tak jak jest!
      • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 09:05
        > > 508
        > Nie wróci - zapomnij o tym.
        Nie zapomnę.

        > > 126
        > Zostanie przedłużone na powrót do M1 po obecnej trasie.
        To może włączyć mu jeszcze obsługę ul. Kobiałka i Berensona.

        > > 133 połaczone z 152
        > Obecne 2 linie sprawują się bardzo dobrze i zapewniają kierowcom godziwe warunk
        > i na jednym z krańców.
        Lepiej się sprawowały jak jeździły na Żerań, a warunki były tam jeszcze lepsze.
        Teraz poproszę jeszcze napisać jak się sprawowały jako połączone.

        > > 302 lub 144
        > 302 i na obecnej trasie.
        302 jeździ już prawie puste, bo pasażerowie to największy wróg ZTM.

        > 516 jest dowozówką i taka pozostanie. FSO to dla niego i tak zbyt długa trasa.
        Każda linia jest dowozówką.
        Jak trasy są zbyt długie to może zmniejszymy wszystko do 3 przystanków.

        • Gość: . Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: 92.60.130.* 18.10.12, 09:20
          "Jak trasy są zbyt długie to może zmniejszymy wszystko do 3 przystanków. "

          Ty pewnie chciałbyś do roboty bez przesiadki jechać ? Trzeba do śródmieścia się przeprowadzić.


          • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 09:37
            > Ty pewnie chciałbyś do roboty bez przesiadki jechać ? Trzeba do śródmieścia się
            > przeprowadzić.

            Wyciągasz pochopne wnioski, wyrywając zdania z kontekstu i tym samym twoja wypowiedź jest nijaka.
            Poza tym ja pracuję w domu.
        • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 10:46
          > > > 508
          > Nie zapomnę.

          Skombinuj sobie z MZA albo ITS tablicę od ś.p. 508, powieś nad łóżkiem i się do niej módl. Linia 508 powinna zniknąć natychmiast po otwarciu Mostu Północnego a nie dogorywać jeszcze pół roku.

          A reszta - każdy może mieć jakieś życzenia pod kątem swoich prywatnych potrzeb. Tyle, że niekoniecznie inni tego potrzebują, więc te życzenia realizowane nie będą. Prywatne potrzeby realizuje np MPT.
          • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 11:04
            Czytaj ze zrozumieniem.
            Nie chodzi o przywrócenie 508 na starej trasie tylko na nowej.
            Zabrali 508 nie dając nic w zamian. 511 dostało dodatkowe przystanki, ale nie dostało całego taboru z linii 508.
            Poza tym nie ma połączenia Ratusza z Młocinami, a powinno być, bo to ważny punkt przesiadkowy.

            Co do życzeń to się zgadzam. ZTM działa pod siebie i nie będzie robić pasażerom dobrze. Co najwyżej tym pracującym w ZTM. Jak się innym nie podoba mogą jeździć samochodami.
            • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 11:35
              > Zabrali 508 nie dając nic w zamian.

              Masz dojazd do centrum przez Północny. Potrzebującym dojazdu na Marymont w zupełności wystarcza podbite 510. Od otwarcia Północnego 508 woziło muchy. Pewnie, że 508 się odrodzi - może na południu Warszawy w postaci całotygodniowej linii z Metra Wilanowska do Miasteczka Wilanów.

              > 511 dostało dodatkowe przystanki, ale nie dostało całego taboru z linii 508.

              Wozy które podbiły częstotliwość to spadły według niektórych z nieba.
              • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 12:14
                qnegunda napisała:

                > > Zabrali 508 nie dając nic w zamian.
                >
                > Masz dojazd do centrum przez Północny. Potrzebującym dojazdu na Marymont w zupe
                > łności wystarcza podbite 510. Od otwarcia Północnego 508 woziło muchy.

                Mam bezpośredni dojazd do najbliższej stacji metra jaką są Młociny z Ratusza Białołęka?


                > > 511 dostało dodatkowe przystanki, ale nie dostało całego taboru z linii 5
                > 08.
                >
                > Wozy które podbiły częstotliwość to spadły według niektórych z nieba.

                Znów się kłania zrozumienie tekstu. 508 jeździło bardzo często, a 511 jeździ rzadziej i dostało dodatkowe przystanki. Wiesz jaki jest teraz tłok w 511?
                Muchy go nie powodują, ale zmniejszenie ilości autobusów już tak. Poza tym trasa 508 była zła, a moja propozycja jest lepsza.

                Linia 510 pewnie zostanie skasowana na czas remontu mostu i już nie wróci.

                Pasażerowie piechotą, a ZTM będzie mógł żyć z samych dotacji nic nie robiąc.
                • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 12:36
                  > Mam bezpośredni dojazd do najbliższej stacji metra jaką są Młociny z Ratusza Białołęka?

                  Masz Marymont i Plac Wilsona. To też bliskie stacje. Korzystający z 511 i bronili się rękami i nogami przed skierowaniem linii na Młociny. Zawsze możesz zamiast jęczeć zaplanować sobie inaczej dojazd.

                  > Na protesty mieszkańców ZTM nie odpowiada

                  W ostatnim okresie tak co 15 minut - rzeczywiście często. Liczba pasażerów na kurs spadła o ponad połowę po otwarciu Północnego. 510 na tej relacji wystarcza i ma jeszcze luzy.

                  > Linia 510 pewnie zostanie skasowana na czas remontu mostu i już nie wróci.

                  Ciekawe skąd ta informacja.
                  • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 12:51
                    > Masz Marymont i Plac Wilsona. To też bliskie stacje. Korzystający z 511 i broni
                    > li się rękami i nogami przed skierowaniem linii na Młociny. Zawsze możesz zamia
                    > st jęczeć zaplanować sobie inaczej dojazd.

                    Jasne. Można też przestać być uciążliwym dla ZTM i zacząć chodzić piechotą.
                    Dojazdu nie mogę zaplanować, bo ZTM ciągle zmniejsza ilość dostępnej komunikacji.

                    > > Na protesty mieszkańców ZTM nie odpowiada
                    >
                    > W ostatnim okresie tak co 15 minut - rzeczywiście często.

                    Przynajmniej wiem, że pracujesz w ZTM i jest dużo skarg.

                    > > Linia 510 pewnie zostanie skasowana na czas remontu mostu i już nie wróci
                    > Ciekawe skąd ta informacja.

                    To nie informacja, a domysł wynikający z moich doświadczeń w korzystaniu z usług ZTM.
                    • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 13:44
                      > Przynajmniej wiem, że pracujesz w ZTM

                      Kto nie z nami to przeciw nam. Mam inne zdanie i nie popieram roszczeniowców - pracuje w ZTM :)

                      > i jest dużo skarg.

                      Wszystkich których pytam opowiadają, że napiszą skargi, a jakże. A potem się okazuje, że nie... bo trzeba dane podać... nie chciało się.... Z takim podejściem guzik się zwalczy.
                      • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 13:56
                        qnegunda napisała:

                        > pracuje w ZTM :)

                        I to mi wystarczy. Dalsza dyskusja z tobą jest bez sensu.
                        • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 14:05
                          > Dalsza dyskusja z tobą jest bez sensu.

                          Bo mam inne zdanie i nie popieram kwikaczy co potrzebują taxi spod klatki za 3,60. W takich własnie wali się tekstami typu - PiS, Żydówa i 'pewnie z ZTM' :) Jakie to bardzo bardzo polskie... :)
                          • tridlle Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 14:06
                            qnegunda napisała:

                            > > Dalsza dyskusja z tobą jest bez sensu.
                            >
                            > Bo mam inne zdanie i nie popieram kwikaczy co potrzebują taxi spod klatki za 3,
                            > 60. W takich własnie wali się tekstami typu - PiS, Żydówa i 'pewnie z ZTM' :) J
                            > akie to bardzo bardzo polskie... :)

                            Nie. Dlatego, że pracujesz w ZTM i pasażer to twój wróg.
                            • qnegunda Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 18.10.12, 14:20
                              > Dlatego, że pracujesz w ZTM i pasażer to twój wróg.

                              Tak, tak.. Pracuję w ZTM - oczywiście w/g ciebie - masz prawo do autokompromitacji.
    • Gość: gość Re: IP: *.ip.netia.com.pl 18.10.12, 09:50
      ja mam uwagi do 503. jak ktoś sugeruje tak i ja siępod tym podpisuje że powinna linia być podzielona i "śmigać" na odcinku Nowodwory - Pl. Piłsudskiego !!! nie wiem czy w szczycie nie powinni dołozyć 186 bo stłoczone jeżdżą... reszta chyba bez zmian
      • tridlle Re: 18.10.12, 10:01
        Gość portalu: gość napisał(a):

        > ja mam uwagi do 503. jak ktoś sugeruje tak i ja siępod tym podpisuje że powinna
        > linia być podzielona

        Ok, ale co ma dać to dzielenie linii oprócz przesiadki?
        • Gość: zasada Re: IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 10:33
          Co ma dać?
          Na pewno da lepszą punktualność i częstotliwość linii, 503 w obecnym kształcie jadąc przez CAŁĄ Warszawę jest bardzo brygado-chłonne i nie punktualne, a jeśli już ktoś chcę jechać dalej w okolicę Natolina, bardziej opłacalnym rozwiązaniem dla niego będzie metro.
          Co do wcześniejszych słów, że 510 jest szybsze od 157, a no jest tylko, że jadąc do Centrum z Tarchomina, pasażerowie prędzej wybiorą jazdę metrem, niż kursującym niepunktualnie i co 20/30 minut 510, a 157 obsłużyłoby pasażerów na pl.Wilsona, CH Arkadia można by było wtedy 503, tudzież 518 wycofać z mostu Grota i powrócić do pierwotnej wersji przez most Gdański. Brygady z 510 i 157 połączyć i wyjdzie całkiem niezła częstotliwość.
          Pozdrawiam :)
          • qnegunda Re: 18.10.12, 10:48
            > tudzież 518 wycofać z mostu Grota

            Że jak? Jaką trasa to 518 jeździ?????
            • Gość: zasada Re: IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 10:52
              Warto, abyś przeczytał/a całość, wtedy może zrozumiesz o co chodzi, a takie czytanie po łebkach postów i wtrącanie swojego głosu, mija się z celem.
              • qnegunda Re: 18.10.12, 11:46
                > Warto, abyś przeczytał/a całość, wtedy może zrozumiesz o co chodzi,

                Aha - wycofujesz linie wirtualną albo nie piszesz o Warszawie?
                • Gość: zasada Re: IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 12:31
                  Wcześniej pisałem o rozdzieleniu 503 na dwie linie, więc 518 byłoby najodpowiedniejszym numerem na odcinku Tarchomina - Krakowskie Przedmieście.
                  > Aha - wycofujesz linie wirtualną albo nie piszesz o Warszawie?
                  Niczego nie wycofuję, bo nie mam takiej mocy sprawczej, to tylko propozycja. Rozumiem, że może się wielu osobą nie podobać, ale jak też parę osób tu pisało, podoba im się ten pomysł.
                  Są za i przeciw, pochwalam to, bo każdy ma swoje zdanie, ale u Ciebie dostrzegam malkontentyzm i agresje słowną, która nie jest nikomu potrzebna. A czytanie tekstu pisanego nie należy do Twoich mocnych stron.
                  • qnegunda Re: 18.10.12, 12:37
                    > Wcześniej pisałem o rozdzieleniu 503 na dwie linie,

                    Nie po to je łączono, żeby teraz je dzielić.

                    > u Ciebie dostrzegam malkontentyzm i agresje słowną, która nie jest nikomu potrzebna

                    Nic na to nie poradzę, że tak reaguje na wypisywanie debilizmów.
                    • Gość: zasada Re: IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 12:48
                      > > Wcześniej pisałem o rozdzieleniu 503 na dwie linie,
                      >
                      > Nie po to je łączono, żeby teraz je dzielić.
                      Była to zmiana spowodowana remontem Krakowskiego Przedmieścia, celem zmniejszenia ilości linii tam kursujących. Remont się skończył, więc 503 powinno powrócić do stanu sprzed remontu, tak samo jak 518, oczywiście w moim mniemaniu, Tobie może się ten pomysł nie podobać, ok masz takie prawo i to rozumiem.
                      > > u Ciebie dostrzegam malkontentyzm i agresje słowną, która nie jest nikomu
                      > potrzebna
                      >
                      > Nic na to nie poradzę, że tak reaguje na wypisywanie debilizmów.
                      Natomiast nie rozumiem Twojej flustracji i chęci obrażania drugiej osoby. Masz rację, nic na to nie poradzisz, bo kulturę albo się ma albo nie.
                      • qnegunda Re: 18.10.12, 13:46
                        > Była to zmiana spowodowana remontem Krakowskiego Przedmieścia

                        Nie prawda. Linie połączono długo przed remontem.

                        > Natomiast nie rozumiem Twojej flustracji

                        Co to jest flustracja?
                        • Gość: zasada Re: IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 14:31
                          > > Była to zmiana spowodowana remontem Krakowskiego Przedmieścia
                          >
                          > Nie prawda. Linie połączono długo przed remontem.
                          To drogi pracowniku ZTM, sprawdź jeszcze raz, bo pracując w tej instytucji powinieneś świecić informacjami na ten temat.
                          > > Natomiast nie rozumiem Twojej flustracji
                          >
                          > Co to jest flustracja?
                          Ok możesz mnie łapać za słówka, zgadzam się źle napisałem. I mam do Ciebie prośbę, więcej merytoryki, mniej szczekania. Jak to mówią, najmniejsze psy najgłośniej szczekają.
                          • qnegunda Re: 18.10.12, 14:39
                            > To drogi pracowniku ZTM

                            To twoje flustracje?

                            Co do 503 masz racje - okolice remontu Krakowskiego. W tym, że powodem była konieczność odzyskania brygad dla linii objazdowych, a nie zmniejszenie ilości na objeździe.
                            • Gość: zasada Re: IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 15:34
                              > Co do 503 masz racje - okolice remontu Krakowskiego. W tym, że powodem była kon
                              > ieczność odzyskania brygad dla linii objazdowych, a nie zmniejszenie ilości na
                              > objeździe
                              No raczej to drugie, odsyłam do strony link
                            • dermalamor Re: 18.10.12, 16:21
                              qnegunda napisała:

                              > Co do 503 masz racje - okolice remontu Krakowskiego. W tym, że powodem była kon
                              > ieczność odzyskania brygad dla linii objazdowych, a nie zmniejszenie ilości na
                              > objeździe.

                              A także zmniejszenie ilości autobusów kursujących Nowym Światem (bo to kupcy z tej ulicy robili szum). Dla mnie to akurat była bardzo dobra decyzja i linia 503 jest jedną z niewielu, która akurat na tak długiej trasie się sprawdza. Co prawda nikt tym nie jeździ z Nowodworów na Natolin, ale już na Dolny Mokotów a w drugą stronę na Żoliborz jak najbardziej. Szkoda tylko że nie przez Gdański jak kiedyś, ale to akurat decyzja związana z obawą przed korkami (objazdy Pragi).

                              Pomimo że jestem przeciwko tak długim liniom, to akurat 503 uważam za ok. Wcześniejsze 518 kończyło za wcześnie swoją trasę.
              • sibeliuss Re: 18.10.12, 12:55
                Gość portalu: zasada napisał(a):

                > Warto, abyś przeczytał/a całość, wtedy może zrozumiesz o co chodzi, a takie czy
                > tanie po łebkach postów i wtrącanie swojego głosu, mija się z celem.

                qnegunda to dawny pawel.777 - to samo chamstwo i bezczelny sposób pisania obrażający rozmówcę.
                • qnegunda Re: 18.10.12, 14:06
                  > qnegunda to dawny pawel.777

                  Taaa.... Nie znam gościa, a szkoda, bo był lepszy ode mnie w łomotaniu debilnych pomysłów.
          • tridlle Re: 18.10.12, 11:15
            Przesiadki to samo zło wymyślone przez ZTM celem ograniczenia chętnych na niektóre linie.

            Punktualności nie poprawi dzielenie linii, bo korków to nie zmniejszy.
            Dzielenie linii skutkuje często zmniejszeniem zainteresowania co oczywiście poprawia punktualność, bo wiadomo, że wożenie powietrza jest bardziej opłacalne.


            • Gość: zasada Re: IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 11:25
              Właśnie, że poprawi, bo będzie mniej punktów, gdzie te korki się tworzą.
              Nie sądzę, aby linia łącząca Tarchomin i Krakowskie Przedmieście stała się nieatrakcyjna i woziła powietrze
              • Gość: . Re: IP: 92.60.130.* 18.10.12, 11:29
                503 to jedna z najpotrzebniejszych i dobrze pomyślanych (optymalna trasa) linii w Warszawie a szczeególnie dla Nowodworów i nie ma co kombinować.
              • tridlle Re: 18.10.12, 11:39
                Gość portalu: zasada napisał(a):

                > Właśnie, że poprawi, bo będzie mniej punktów, gdzie te korki się tworzą.
                > Nie sądzę, aby linia łącząca Tarchomin i Krakowskie Przedmieście stała się niea
                > trakcyjna i woziła powietrze

                Punktów będzie tyle samo z tą różnicą, że się rozłożą na dwa autobusy. Dla osoby jadącej obiema liniami dojdzie zatem oczekiwanie na przesiadkę, a w korkach i tak będzie stała.
                Znaczy, że wyjdzie na tym gorzej.
                Rozdrabnianie linii przez często pogarsza sprawę, a wymaga zaangażowania dodatkowego taboru.
            • dermalamor Re: 18.10.12, 16:33
              tridlle napisał(a):

              > Przesiadki to samo zło wymyślone przez ZTM celem ograniczenia chętnych na niekt
              > óre linie.
              >

              Przesadzasz (choć w przypadku niektórych linii rację bym Ci przyznał). Przesiadki nie są złe o ile są dobrze pomyślane. Generalnie komunikacja w Warszawie powinna się opierać na szynach, a do nich powinny dowozić autobusy. Jeszcze raczkujemy w tym temacie (i nie chodzi mi wcale o gęstość sieci metra, której... nie mamy) i dlatego nie jest to wprowadzane rygorystycznie, ale pewne założenia i zmiana przyzwyczajeń już są.

              Jeśli zaś chodzi o rejon Tarchomina i Nowodworów, to na chwilę obecną z linii, które powinny kursować gdzieś dalej niż do najbliższego węzła to widzę: 186 (doskonała linia obwodowa, choć trochę za rzadko jeździ), 503 i 509 (rolę tego ostatniego przejmie zapewne 21 po zmartwychwstaniu, o ile kiedyś powstanie tramwaj z Żerania na Pragę).

              Jeśli zaś chodzi o połączenia Mostem Północnym, to jest pewna szansa że budowa tramwaju wgłąb osiedla jednak ruszy w przyszłym roku, więc ta komunikację przejmie szyna. Poza czestym wahadełkiem do Młocin planowana jest też tutaj linia 17 (510 bye bye) oraz mam nadzieję że coś w paśmie Powstańców Śląskich. Powiem szczerze, że mi brakuje obecnie takiego połączenia autobusowego, obwodowego, które do czasu budowy tramwaju jednak powstać powinno - na tej trasie korków nie ma, linia typowo międzydzielnicowa odciążająca i metro, i tramwaje.
              • tridlle Re: 19.10.12, 15:44
                dermalamor napisał:

                > Przesadzasz (choć w przypadku niektórych linii rację bym Ci przyznał). Przesiad
                > ki nie są złe o ile są dobrze pomyślane. Generalnie komunikacja w Warszawie pow
                > inna się opierać na szynach, a do nich powinny dowozić autobusy.

                Oczywiście nie chodzi mi o skrajność, bo niektóre przesiadki są dobre.
                Co do szyn to w swoich propozycjach starałem się je brać pod uwagę, a mianowicie:

                126 - do PKP Toruńska
                133-152 - PKP Płudy
                302 - PKP Żerań

                508, 511,510,503, 101, E do metra

                509,516 do nowego metra i PKP Wschodnia i dworzec autobusowy przy Lubelskiej.
    • Gość: mieszkam_tu Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.12, 13:52
      tridlle napisał(a):
      > Mam kilka "luźnych" propozycji. Proszę o opinie.


      Znów ktoś w ZTM chce większą kwartalną premię dostać za 'usprawnienia" ?
      Premie powinny być za BRAK SKARG !
    • jacek.marszalek1 Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 19.10.12, 18:24
      Moim zdaniem trzeba przekształcić linię 302 w 144 ponieważ jedna linia 509 nie wystarczy do Dw.Wileńskiego i dojazd do Dw.Wschodniego albo przedłużyć linię 103 mostem Skłodowskiej-Curie , Modlińską , Jagiellońską , rondo Starzyńskiego , Starzyńskiego , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera ponieważ będzie połączenie Woli i Bielan jak dotychczas a mieszkańcy Bielan będą mieli nowe połączenie z Białołęką i Pl.Hallera na Pradze Północ a z Pl.Hallera a mieszkańcy ulicy Starzyńskiego będą mieli połączenie z Dw.Zachodnim którego teraz nie mają. Pozdrawiam Jacek Marszałek.
      • sibeliuss Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy 20.10.12, 13:08
        Z Ronda Starzyńskiego masz na Zachodni S9 :D
      • Gość: m Re: Zmiany w komunikacji na Tarchominie - propozy IP: *.dynamic.chello.pl 20.10.12, 19:14
        już bardziej okrężnej trasy się nie dało wymyśleć?
      • Gość: Rychu A jak 103? IP: *.warszawa.vectranet.pl 21.10.12, 00:05
        Dalej się nim onanizujesz?
        • Gość: Tomo Re: A jak 103? IP: *.merinet.pl 21.10.12, 10:43
          Zlikwidować komunikację w całym mieście i skierować cały tabor na Tarchomin.
          Taką mam koncepcję.
          • Gość: Rychu Re: A jak 103? IP: *.warszawa.vectranet.pl 21.10.12, 16:08
            > Taką mam koncepcję.

            Jacuś ci odpisze, że nie, bo 103 na Wschodni.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka