Dodaj do ulubionych

dobry i tani dietetyk Poznań

02.10.11, 21:42
witam, chciałabym prosić o pomoc w szukaniu dietetyka. najlepiej, żeby był dobry i niezbyt drogi, bo jestem studentką ;) chodzi o zrzucenie paru kilogramów.
Obserwuj wątek
    • mojdietetyk.pl Re: dobry i tani dietetyk Poznań 04.10.11, 18:16
      qwertp napisała:

> witam, chciałabym prosić o pomoc w szukaniu dietetyka. najlepiej, żeby był dobr
      > y i niezbyt drogi, bo jestem studentką ;) chodzi o zrzucenie paru kilogramów.

Polecam Panią Monikę Frank, przyjmuje w 2 gabinetach na Starym Mieście i Grunwaldzie, telefon +48 696 884 351 . Wiele osób już nam zaufało i są bardzo zadowolone z kuracji. W dietach nie używamy suplementów.
    • anna_sedziak Re: dobry i tani dietetyk Poznań 07.05.13, 14:16
      Zapraszam do gabinetu. wszystkie informacje nt. cen znajdziesz na stronie www.moj-dietetyk.pl Bierze 80 zł za tygodniową dietę z konsultacją i poprawkami. Dieta jest dostosowana do Twoich zachcianek i do Twojego trybu życia. do Twojej pracy. Poświęca pacjentowi az godzinę co rzadko się spotyka. Ma dwa gabinety Poznań i Rokietnica. Podaje bezpośredni telefon : 696-312-437. jest po doktoracie i ma wieloletnią praktykę. Pomijając to jest dietetykiem klinicznym
    • mam1977 Re: dobry i tani dietetyk Poznań 20.05.13, 10:45
      ja znalazlam babeczke ktora kocha odchudzac
      jest pod mailem prawie caly dzien
      Mowi co zrobic z rzeczy ktore mamy pod reka do jedzenia
      Daje proste przepisy
      Ja (tak mi sie wydawalo) ciagle jadlam.....a ona krzyczala ze za malo
      Idac do niej (on line hehe) uslyszalam ze jestem niedozywiona a tu nadwaga +15kg:)
      podaje namiar...megilen9@gmail.com
      mi sie udalo
      i zyje na tej diecie sobie spokojnie i nie tyje
      pierwszy raz w zyciu udalo mi sie wytrwac w stanie chudosci (woow!!!!!) wiecej niz 6 mcy
    • maniekpi Re: dobry i tani dietetyk Poznań 21.11.13, 13:50
      Witam serdecznie!