Dodaj do ulubionych

DIETETYK GODNY POLECENIA

14.11.07, 16:59
Witam też miałam problemy z nadwagą do tego jeszcze przybłakała się
cukrzyca, szukałam pomocy w przychodniach ale niestety lekarze
olewająco mówili ze musze mniej jeść.Po 2 miesiącach poszukiwań
trafiłam do Pani Brzezińskiej... REWELACJA. Od pierwszej wizyty
czułam się jak u dobrej znajomej, przyjazna atmosfera pomogła mi się
otworzyć i zmobilizować do działamia. Wciągu 3 miesięcy schudłam 16
kilogramów, cukier wyrównał się. Naprawdę watro udać się do tego
dietetyka. Podaje maila Pani Ewy: schudnij-skutecznie@tlen.pl
Obserwuj wątek
    • kajmaro Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 03.10.08, 19:05
      Miesiac temu zakończylam kuracje u Pani Brzezińskiej i faktycznie jest godna
      polecenia, dawała mi genialne wsparcie i tak prowadzila diete ze nigdy nie
      chodzilam glodna ani znudzona sposobem odzywiania. osiagnelam to co chcialam i
      do tego nauczylam sie prawidlowo odzywiac. polecam, dodam jeszcze ze w
      porownaniu z innymi dietetykami ma rewelacyjne ceny
    • olsza22 Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 07.10.08, 16:47
      WITAM!!
      Ja korzystałam z porad i szklenia u dietetyczek we Wrocławiu!! Fajne
      Panie, bardzo mi pomogły, są stosukowo nie drogie i na prawdę godne
      polecenia... Nauczyły mnie zdrowo się odżywiać w trakcie diety
      odchudzającej i teraz wszystko jest ok i nie mam efektu jo-jo!!
      Numer do tego gabinetu to 507 173 277. Pozdrawiam i życzę
      powodzenia:)
    • exkluseczka Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 14.11.08, 21:52
      Przeczytalam ogłoszenia i jednak wybralam sie do Pani Brzezińskiej,
      fajna babeczka, dieta działa, a do tego calkiem dobra cena, jestem
      miesiac na kuracji i mam 5 kg mniej, a co najwazniejsze mieszcze sie
      w ubrania rozmiar mniejszy POLECAM WSZYSTKIM jestem bardzo zadowolona
    • skasia1982 Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 17.11.08, 19:39
      Cześć mam do Was pytanie czy ktos z Was cwiczył juz w takim dresie
      bo chciałam kupic a nie wiem czy to nie jest jakas sciema?

      www.allegro.pl/item477026515_wyprzedaz_sauna_suit_dla_pan.html
      www.allegro.pl/item483858801_nowosc_sauna_suit_deluxe_prosto_z_usa.html

      za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuję

      Kaska
    • tojateraz Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 11.01.09, 22:04
      witajcie
      mialam od zawsze problemy z nadwaga, jadlam nie wiele a waga mi
      rosla, szukalam dobrego dietetyka i postanowilam dzieki forum
      skorzystac z uslug Pani Brzezińskiej, powiem krotko jsetem bardzo,
      bardzo zadowolona, dzieki tej osobie dowiedzialam sie o mojej
      niedoczynnosci tarczycy, nauczylam sie prawidlowo odzywiac, jestem
      pod jej stala kontrola i trace mase skutecznie bez uczucia glodu i
      wiekszych wyrzeczen, jezeli szukacie dobrego dietetyka kazdemu
      polecam Pania Ewę
      • maryjane30 Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 09.04.09, 18:32
        Ja polecam dietetyczkę w klinice sankowskiego w warszawie. Najpierw zrobiłam
        liposukcje, a potem trafiłam do niej. Super kobitka, schudłam z nią 8 kg które
        póki co nie wracają. Gdybym wcześniej wiedziała może nie zdecydowalabym, się na
        zabieg. Co ważne Pani fajnie mnie motywowała i pozwalała jeść ulubione rzeczy
        (no może nie wszystkie:)hehe wiec nie czułam się jak na diecie. Nauczylam sie co
        i jak i teraz sama sobie działam, ale Panią Agnieszkę gorąco polecam
    • hela666 Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 26.06.09, 13:49
      Polecam dietetyczkę z Katowic, naprawdę mi pomogła. Schudłam 10 kg już a jeszcze
      trochę przede mną. Gabriela Wanat, zna się na rzeczy. Wpiszcie na google, dużo
      można znaleźć. Jej numer telefonu 694 568 466.
      Same sprawdźcie. Aaaa i najważniejsze ceny nie są duże, porównywałam:)
    • maxiini Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 18.11.09, 12:51
      Polecam Pania Brzezińska -doświadczenie, miła atmosfera,
      profesjonalizm i przystępne ceny, z jej pomocy w doborze
      odpowiedniej diety skorzystały prawie wszystkie moje znajome, a
      miało skończyć się tylko na mnie :)
    • exkluseczka Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 22.09.10, 12:55
      Wczesniej wypowiadalam sie na forum po miesiacu bycia na kuracji u Pani Ewy, zakończylam diete pól roku temu i po stabilizacji efekt sie ciagle utrzymuje jestem bardzo zadowolona polecam tego dietetyka kazdemu kto chce racjonalnie schudnac
      pozdrawiam
    • dobry_dietetyk Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 04.05.11, 23:48
      Jestem dietetykiem i właścicielką poradni Diet-Point. Jeśli poszukują Państwo dobrego i doświadczonego dietetyka ze zdrową, smaczną i bezpieczną dietą zapraszam do kontaktu. Nie zalecam żadnych suplementów czy innych preparatów farmaceutycznych, gdyż dietę dostosowuję do klienta indywidualnie. Dbam również o to, by dieta uwzględniała preferencje żywieniowe, możliwości czasowe i zdolności kulinarne! Namiary do kontaktu na stronie www.dietetyka.waw.pl Oferuję: odchudzanie, diety w chorobie, diety dla dzieci i dorosłych, porady on-line, dojazd do klienta na terenie Warszawy, Piaseczna i okolic; więcej na mojej stronie www.dietetyka.waw.pl i pod nr tel: 501 82 99 22
    • kasia_123453 DIETETYK - Z POLECENIA 27.07.11, 16:51
      A ja trafiłam do p. Magdaleny Iwaszkiewicz z poradni Perfect Diet z polecenia koleżanki i jestem zadowolona. Dostałam jadłospis ustalony pode mnie ( indywidualnie) z uwzględnieniem moich sugestii. Spadam nie tylko z wagi, ale co najważniejsze - głównie z tkanki tłuszczowej. Już nie chodze ospała. Koleżanki już po 2 tygodniach stosowania diety zauważyły efekty, a teraz po 2 miesiącach nie poznają mnie na ulicy. Czuje się młodsza o kilka lat.Wszystkim polecam, bo warto
      • carotca1 Re: DIETETYK - Z POLECENIA 18.07.12, 11:52
        Ja natomiast mogę polecić Panią Aleksandrę z poradni dietetycznej JeszFresh na Ursynowie. Trafiłam przypadkiem i już poleciłam swoim koleżankom! Przede wszystkim moja motywacja jest stale wysoka, dzięki regularnym spotkaniom z Panią dietetyk i jej cennym poradom. Dieta, którą dostałam spełniła moje oczekiwania i trafiła w gust kulinarny. Po 4 miesiącach ubyło mi 18 kg, do tego ćwiczę, aby ciało było nadal jędrne i korzystam z zabiegów wyszczuplających, które również są dostępne w poradni. Polecam zwłaszcza mezoterapię igłową, dzięki której już po jednym zabiegu mój cellulit na brzuchu uległ wyraźnemu zmniejszeniu! Pozdrawiam, Beata
    • nikolona Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 17.07.12, 22:03
      BYLAM, SKORZYSTALAM Z TWOJEGO POLECENIA I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA, PANI EWA MA CHYBA JESZCZE DYPLOM Z PYCHOLOGII:) BO NA TAKIE MARUDZENIA JAKIE JEJ SERWOWALAM TRZEBA MIEC JAKIES SPECJALNE PRZESZKOLENIE :). TROCHĘ TO TRWALO ALE EFEKTY BARDZO SPEKTAKULARNE. TERAZ MOJ MĄZ PRZECHODZI KURACJE I JAK NA TAK DIETO- OPORNEGO CZLOWIEKA CALKIEM NIEZLE SOBIE RADZI, TRZYMAM KCIUKI ZA WASZE DIETOWANIE I PAMIETAJCIE NIE WARTO PRZERABIAC 60 FLUSTRUJACEJ DIETY Z GAZETY WARTO NATOMIAST UDAC SIE DO KOGOS KTO SIE NA TYM ZNA I JEST DOBRYM OPARCIEM W TRUDNYCH CHWILACH :)
    • eli87 Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 02.08.12, 14:45
      moge polecic Panią Alę, pomogła mi to bardzo, bo juz sama nie wiedzialam co robić z moim brzuszkiem :) dobrała odpowienia diete, która przyspieszyla moj zwolniony metabolizm no i pojawiła sie u mnie tali :))) jestem bardzo zadowolona, mam maila, adresu gabinetu nie pamietam, mobilny.dietetyk@gmail.com
    • dobry_dietetyk Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 17.01.13, 21:14
      Bardzo chętnie pomogę. Ułożę dietę, zmotywuję! Jestem doświadczonym dietetykiem z sukcesami. Pomagam przez ułożenie diety on-line albo dojeżdżam do klienta na terenie Warszawy, Piaseczna i okolic. Nie używam suplementów, a dietę dopasowuję do osoby, uwzględniając jej potrzeby. zapraszam na stronę www.dietetyka.waw.pl, tel. 501 82 99 22
    • kamikadzegirl Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 01.02.13, 17:55
      Przecież wiadomo, że najlepsi są dietetycy z Poradni halsa w Warszawie. Są non-stop w telewizji ale przynajmniej nie przez znajomości tylko przez swój profesjonalizm. Ja u nich się odchudzam i jestem najlepszym dowodem na to że można to robić z uśmiechem na ustach :)

      Pozdrawiam,

      kamikadze girl
    • motylaanogaa Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 13.03.13, 11:54
      jezeli chodzi o Krakow to polecam p. Pauline z DualMedu na Zakopiańskiej, przede wszystkim przy problemach związanych z niedoczynnością tarczycy, bo wiadomo ze kobieta w momencie rozpoznania niedoczynnosci ma juz pare kg wiecej:(
    • maniekpi Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 21.11.13, 13:58
      Witam serdecznie!
      Jestem bioenergoterapeutą,i zajmuję się doradztwem żywieniowym.
      Choroby,z którymi nie radzą sobie lekarze,są niemal w każdym przypadku wyleczone przeze mnie.Mówiąc "niemal",mam na myśli np.chorych na nowotwory,których organizmy są na tyle spalone chemią,że nie są już w stanie podjąć walki.
      Natomiast np.ALERGIA,której doświadcza coraz więcej dzieci,jest w brew opinii lekarzy,W PEŁNI WYLECZALNA.
      To samo tyczy się cukrzycy.
      "Wiedza wyklucza możliwość popełniania błędów",jak mawiał Hipokrates.
      Co do nadwagi,to spadek masy ciała jest możliwy tylko w tedy,gdy przestaje się mieszać paliwa,i już nigdy nie dochodzi do ponownego tycia.
      Zainteresowanych zapraszam.

      maniekpi@interia.pl
      tel.533 919 695

      Opole.
    • kuska_pana Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 16.12.16, 18:50
      Ja polecam Paulinę Roziewską, prowadzi poradnię www.dietetyka-medyczna.pl Dzięki diecie udało mi się schudnąć 10 kg po ciąży. Jestem zachwycona efektem. Mogę założyć stare jeansy! Diety z internetu nie działają, warto wybrać się do prawdziwego dietetyka.
      • nikolasus Re: DIETETYK GODNY POLECENIA 03.12.17, 19:57
        Byłem wcześniej u 3 czy 4 osób, ale to było nieporozumienie. Mój problem był duży - ważyłem 117 kg, więc chciałem ważyć około 30 kg mniej, chciałem po prostu dojść do swojej wagi z 2004-2005roku.
        Dostałem mnóstwo pytań, poproszono mnie o świeże wyniki badania krwi.
        Powiem tak, przekonałem się, że nie jest łatwo o dobrego dietetyka, nawet w Warszawie, w której mieszkam, gdzie by się wydawało, że jest tylu specjalistów, tak naprawdę to są ludzie którzy działają wg. schematów, wpisują dane i program oblicza i daje im wynik.
        Pan Dominik nie jest tylko dietetykiem, jest dobrym psychologiem i do tego doskonałym kucharzem ! Nauczył mnie kilku prostych technik, dzięki którym potrafię przygotować tzw. bazę a do niej dodatki tworząc smaczne zdrowe dania.
        Jest bardzo bezpośredni i zasadniczy, nie owija w bawełnę więc na początku może się wydawać gburem, ale jest skuteczny i biorąc pod uwagę koszty które się ponosi to bilansują sie one z tym że dużo mniej wydaje się na jedzenie !
        Pierwsze spotkanie jest za darmo, trwa 2-3 godziny.
        Później spotkania są raz w tygodniu a po ok. 6 miesiącach 2 razy w miesiącu plus stały kontakt telefoniczny i emailowy.
        Koszty? Za 2-3 godziny, bo nigdy nie siedział z zegarkiem w ręku płaciłem 100-150zł, i przez te kilka godzin oprócz rozmowy i ustalania zasad żywienia, doradztwo przy zakupach, warsztaty kulinarne i wiele innych rzeczy które oddzielnie kosztowałaby majątek.
        Jak by ktoś chciał kontakt to proszę wejść na stronę www.najlepszy-dietetyk.pl. 
        Zawsze powtarza że najlepszym dietetykiem jesteś Ty sam.
        Zainteresowanym mogę wysłać moją dokumentację z opisami, wagą itp.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka