Dodaj do ulubionych

Swędzenie ciała.

09.10.08, 19:15
Mam coś takiego,że podczas kąpieli zaczynają mnie swędzić ręce i
nogi a czasem i ramiona albo plecy. Jest to tak dokuczliwe, ze az
nie chce mi sie kąpać , bo przy zwykłym mniej dokładnym myciu nie
mam aż takiego swędzenia.Stosuję specjalne zele i mydła apteczne dla
alergików i niewiele to pomaga, a męczy jeszcze z godz po kąpieli,
aż piecze i boli. Balsamy, kremy po kąpieli też nie dają rady, co tu
jeszcze można spróbować? Może macie jakieś doświadczenie z autopsji.
Dajcie jakąś radę, muszę próbować wszystkiego, może coś zadziała,
byleby nie szkodziło.Dzięki i nie życzę nikomu takich przejść,
okropność!
Obserwuj wątek
      • ezuza1 Re: Swędzenie ciała. 14.10.08, 08:04
        Ja tez tak mam ,od lat się nie kąpię -tylko biorę szybki prysznic, baaardzo szybki -bo jeszcze nie wyjde z wanny jak zaczynam się drapac -zwlaszcza ręce i nogi.przetestowalam juz chyba wszystkie kosmetyki dla dzieci i alergikow i nic nie lepiej.Myslalam ,że to moze sprawka wody ,ale -nie ,bo jak bylam w sanatorium na drugim koncu kraju , to mialam to samo.Nie wiem dlaczego tak mam i żaden lekarz i aptekarz nic na to nie poradzil.
      • zanka.2 Re: Swędzenie ciała. 26.10.08, 18:24
        ja też mam swedzenia może troche mniej dokuczliwe niz ty.natomiast
        piekące swedzenie mam twarzy,chodze z tym do dermatologa i mam od
        niego mazidła. może spróbowałabys się kąpać w wodzie z rozrzedzonym
        krochmalem - to bardzo stary sposób ,ale ponoc skuteczny.
    • asia15317 Re: Swędzenie ciała. 27.10.08, 19:23
      A ja myślę dziewczyny,że ten problem bierze się z naszej
      choroby.Gdzieś kiedyś wyczytałam,że jednym z objawów fibro są
      problemy ze skórą.U mnie też w tej kwestii jest podobnie jak u Was.Po
      kąpieli koszmar-tak potwornie swędzi mnie całe ciało,że gdybym sie
      nie powstrzymywała,to chyba drapałabym sie do krwi.Żadne kremy,ani
      balsamy nie pomagają.Nie wiem,jak u Was,ale czasem przez to swędzenie
      nie przesypiam całej nocy,bo nie daje mi zasnąć.Poprostu maskara.W
      dzień też często swędzi,co jest strasznie absorbujące,zwłaszcza,gdy
      się jest w towarzystwie innych osób i trzeba się powstrzymywać przed
      drapaniem.Ale co tam-jakoś musimy sobie radzić.
      Pozdrawiam!
      • jagoda85 Re: Swędzenie ciała. 27.10.08, 23:17
        Po kąpieli to u mnie było to normalne. Teraz biorę szybki prysznic i
        używam do mycia tylko i wyłącznie żeli nawilżających, ale dla skóry
        wrażliwej lub alergików. Teraz jetem na etapie Palmolive. Dla mnie
        jest narazie ok. Poza tym w moim przypadku alergolog powiedział mi,
        żebym nie używała za długo jednego kosmetyku, bo występują u mnie
        realcje alergiczne skóry, chociaż podobno alergii nie mam.
        • ezuza1 Re: Swędzenie ciała. 28.10.08, 14:42
          Ja tez używam do mycia tylko i wyłącznie żeli nawilżających, dla skóry wrażliwej lub alergików ,potem smaruję się balsamem -ostatnio Niwea baby, ale swedzenie mam -mniej lub bardziej intensywne -ale caly czas.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka