Dodaj do ulubionych

Nowa linia autobusowa?

09.03.06, 14:06
Informacja z Wydziału Infrastruktury naszej dzielnicy i WPI 2005-2009 (chyba
też coś w prasie lokalnej było):
Wydział Infrastruktury zlecił opracowanie projektu modernizacji układu
komunikacyjnego Ruskowy Bród-Zdziarska-Berensona, według którego autobus
będzie jeździl ulicami Berensona(od Kątów
Grodziskich),Ostródzką,Zdziarską,Ruskowym Brodem i Kobiałką do pętli na
Olesinie.W tym roku ma zostać ogłoszony przetarg na wykonawcę robót drogowych
powyższego układu komunikacyjnego.W WPI są środki finansowe na lata 2006-2007.
Miejmy nadzieję,że w przyszłym roku zostanie to zrobione i skończone.
Ma ktoś nowsze wiadomości?
Obserwuj wątek
    • mieszbia Re: Nowa linia autobusowa? 27.03.06, 14:07
      Pierwsze jaskółki już są.
      (Zrobione późną jesienią i śnieg wtedy przykrył).
      Na Ostródzkiej przed pętlą Mańki-Wojdy,a także na ul.Ruskowy Bród przy
      Zdziarskiej pierwsze przystanki nowej trasy autobusowej.
        • mieszbia Re: Nowa linia autobusowa? 27.03.06, 18:29
          zbogdanca napisała:

          > Jeśli dobrze zrozumiałam wiadomość z 9,03,06, to planowana linia autobusowa
          nie
          >
          > sięga południowej części ul.Ostródzkiej. Chociaż mam cichą nadzieję, że się
          > mylę.

          Z obecnie posiadanych wiadomości niestety linia ta obejmnie tylko wymienioną
          trasę.
      • mieszbia Re: Nowa linia autobusowa? 27.03.06, 18:34
        Chciałbym w tym miejscu podziękować osobom,które we wrześniu ubiegłego roku
        podpisały się pod podaniem w powyższej sprawie.Dziękuję sąsiadom z ulic
        Chudoby, Zdziarskiej i Ruskowy Bród.
        Pozdrawiam Piotr.
    • compet_pl Autobus: Głębocką, Berensona, Juranda, Białołęcką 19.04.06, 16:08
      Wszelkie linie autobusowe w naszych okolicach (104, 134, 132, 304), to
      wyłącznie trasy północ-południe. Myślę, że taki układ pochodzi z czasów, gdy
      Zielona Białołęka była wyłącznie sypialnią.

      Teraz czasy się zmieniły i moim zdaniem zaistniała potrzeba powstania nowej
      linii: WSCHÓD-ZACHÓD.

      Dużym problemem jest na przykład dojazd dzieci z okolic Ostródzkiej do szkoły
      podstawowej 231 przy Juranda ze Spychowa (znam go osobiście). W chwili obecnej
      mogą one „podjechać” 134 kawałek Ostródzką do skrzyżowania z Juranda. Dalej
      niestety muszą iść pieszo (powyżej 1km). Taki sam problem jest pewnie z
      dojazdem do szkoły 112 przy Berensona.

      Dlatego potrzebne jest powstanie linii autobusowej z trasą przebiegającą
      ulicami Berensona i Juranda ze Spychowa.

      Myślę, że nie ma zbyt dużych szans na nową oddzielną linię. Można jednak
      wykorzystać do tego już istniejące. Weźmy na przykład autobus 126, który jedzie
      Trasą Toruńską z CH Marki i skręca na Bródno przy Łabiszyńskiej. Można by go
      poprowadzić następująco: Trasa Toruńska, Głębocka, Berensona, Ostródzka,
      Juranda ze Spychowa, Białołęcka, Łabiszyńska.


      CO O TYM SĄDZICIE?
      • zbogdanca Re: Autobus: Głębocką, Berensona, Juranda, Białoł 19.04.06, 21:03
        To nie jest dobry pomysł, ponieważ autobus 134 kursuje co 50 minut, często też
        z powodu przestarzałego taboru wypada jeden z kursów. I wtedy 126 jadący TT
        jest ratunkiem i linią pomostową dla dojeżdzających do pracy komunikacją
        miejską i przesiadających się na Bródnie. Nie dalej jak dzisiaj po godz. 7 rano
        wzdłuż Ostródzkiej ciągnął się sznurek potencjalnych pasażerów 134, którzy
        niedoczekawszy się na ten autobus zmierzali do 126. W imieniu pracujących poza
        Zieloną Białołęką i nie zmotoryzowanych proszę o rozważenie innych pomysłów
        albo jednoczesną akcję na rzecz zwiększenia częstotliwości kursowania autobusu
        134 nowszym taborem. Nie wspominam już o sobocie i niedzieli kiedy 134 kursuje
        co 1,5 godziny i wtedy i chcąc się wydostać z Ostródzkiej na Bródno można
        liczyć tylko na 126. Pozdrawiam.
      • mieszkaniecb Re: Autobus: Głębocką, Berensona, Juranda, Białoł 20.04.06, 11:11
        Niewątpliwie potrzebne są nowe połączenia z naszej części białołęki. Te rejony
        szybko rozbudowują się i potrzebny jest rozwój komunikacji. Moim zdaniem przede
        wszystkim powinna zostać zwiększona częstotliwość kursowania linii 134. Dobrym
        rozwiązaniem byłoby też połączenie naszych rejonów kładką nad TT (przy kładce
        przystanek 134) w okolicach pętli autobusowej na Bródnie. Tam jest sporo
        autobusów np. do centrum
      • olohalski Re: Autobus: Głębocką, Berensona, Juranda, Białoł 07.05.06, 00:12
        compet_pl napisał:
        > Dużym problemem jest na przykład dojazd dzieci z okolic Ostródzkiej do szkoły
        > podstawowej 231 przy Juranda ze Spychowa (znam go osobiście).
        (ciach)
        > Dlatego potrzebne jest powstanie linii autobusowej z trasą przebiegającą
        > ulicami Berensona i Juranda ze Spychowa.

        Jeśli nowa linia mialaby ulatwic dzieciom dojazd do szkoly, to warto zerknac na
        mapke rejonizacji szkol. Proponowana przez Ciebie linia ma z nia niewiele
        wspolnego. Ulice Glebocka i Berensona to rejon szkoly przy Berensona. Dzieciaki
        z Ostrodzkiej (od TT do Juranda), dla ktorych szkola przy Juranda to ich szkola
        rejonowa, nadal nie beda mialy mozliwosci dostac sie tam bez przesiadki.
        • compet_pl Autobus: Z Ostródzkiej do szkoły na Juranda 08.05.06, 16:21
          olohalski napisał:
          > Jeśli nowa linia mialaby ulatwic dzieciom dojazd do szkoly, to warto zerknac
          > na mapke rejonizacji szkol. Proponowana przez Ciebie linia ma z nia niewiele
          > wspolnego. Ulice Glebocka i Berensona to rejon szkoly przy Berensona.
          > Dzieciaki z Ostrodzkiej (od TT do Juranda), dla ktorych szkola przy Juranda
          > to ich szkola rejonowa, nadal nie beda mialy mozliwosci dostac sie tam bez
          > przesiadki.

          Masz oczywiście rację. Taki autobus nie będzie w stanie zadowolić wszystkich.
          Ale trochę pomoże. Lepiej się przesiąść niż iść zimą 1km.

          Spójrzmy więc TYLKO na dojazdy do szkół z punktu widzenia rejonizacji.
          Mieszkam właśnie w południowej części Ostródzkiej, więc moje dzieci uczęszczają
          do SP 231 przy Juranda.

          compet_pl napisał:
          > Weźmy na przykład autobus 126, który jedzie Trasą Toruńską z CH Marki i
          > skręca na Bródno przy Łabiszyńskiej. Można by go poprowadzić następująco:
          > Trasa Toruńska, Głębocka, Berensona, Ostródzka, Juranda ze Spychowa,
          > Białołęcka, Łabiszyńska.

          Zmieńmy więc to trochę i uprośćmy. Z mojego punktu widzenia 126 powinno zjechać
          z TT dopiero w Ostródzką (zamiast w Głębocką). Dalej tak jak poprzednio:
          Juranda, Białołęcka itd. Trasa krótsza i mniej kręta.

          Olohalski, teraz lepiej?
          smile
    • mieszbia Budowa rond na Ostródzkiej. 21.04.06, 21:21
      Info z "inwestycje 2005".
      ...
      - opracowano dokumentację przebudowy skrzyżowań Ostródzka - Berensona i
      Ostródzka - Zdziarska na ronda;

      - wykonano fragmentaryczną wymianę podbudowy nawierzchni na całej długości
      ul. ul. Ostródzkiej odc. Zdziarska - Trasa Toruńska ... .

      - Z uwagi na złe warunki atmosferyczne, roboty przerwano na okres zimowy,
      dokończenie prac nastąpi na wiosnę 2006 roku ... .Ponadto ze względu na
      długotrwałe procedury związane z uregulowaniem spraw terenowo-prawnych
      przedłuża się proces przygotowania przebudowy skrzyżowań.



    • mieszbia cd Autobus Berensona,Ostródzka,Zdziarska,Rus kowy B 28.04.06, 11:43
      Info z BZP.
      Zamówiono(DB):
      Budowa zatok i wysepek autobusowych komunikacji miejskiej w ulicach Kobiałka,
      Ruskowy Bród, Zdziarska, Berensona w Warszawie.
      W ramach przedmiotu zamówienia w oparciu o dokumentacje projektową należy
      wykonać:
      a)przygotowanie placu budowy–zasilenie budowy w wodę, energie elektryczną,
      wycięcie przewidzianych do usunięcia drzew; przesadzenie drzew,
      b)wprowadzenie na czas budowy okresowej organizacji ruchu;
      c)budowę zatok autobusowych z wysepkami przystankowymi,
      d)budowę samych wysepek autobusowych,
      e)zmianę geometrii łuków w ulicach Kobiałka- Ruskowy Bród – Zdziarska-Ostródzka-
      Berensona,
      f)przebudowę sieci energetycznej w rejonie ulicy Kobiałka, Mańkowskiej,
      g)zabezpieczenie kabli energetycznych w rejonie ulicy Jarzębinowej,
      Zdziarskiej,
      h)przebudowę sieci oświetleniowej w rejonie ulic Kobiałka, Mańkowska,
      Berensona,
      i)przebudowę słupów telekomunikacyjnych TP w ulicach Kobiałka, Mochtyńska
      Ruskowy Bród.
      Oferty należy składać do dnia 2006-06-05 godzina 13:00 .
    • zbogdanca Re: zakusy na zmianę trasy 126 02.06.06, 09:06
      Dzisiaj wypadł z kursu 134 o godz.7. Z przystanku 126 przy TT, pół godziny
      póżniej odjechało 14 osób, niedoszłych pasażerów 134. Do pracy dzisiaj dotarłam
      z godzinnym spóżniem. Strach pomyśleć jak będziemy w takiej sytuacji podróżować
      do pracy, jeśli dzięki waszym inicjatywom, autobus 126 zamiast TT pojedzie
      Ostródzką a póżniej opłotkami i po godzinie Białołecką wjedzie na Bródno.
      Pozdrawiam jeżdzących samochodami i organizujących system komunikacji miejskiej
      na ZB.
      • mieszbia Re: zakusy na zmianę trasy 126 03.06.06, 09:19
        zbogdanca napisała:

        > Dzisiaj wypadł z kursu 134 o godz.7. Z przystanku 126 przy TT, pół godziny
        > póżniej odjechało 14 osób, niedoszłych pasażerów 134. Do pracy dzisiaj
        dotarłam
        >
        > z godzinnym spóżniem. Strach pomyśleć jak będziemy w takiej sytuacji
        podróżować
        >
        > do pracy, jeśli dzięki waszym inicjatywom, autobus 126 zamiast TT pojedzie
        > Ostródzką a póżniej opłotkami i po godzinie Białołecką wjedzie na Bródno.
        > Pozdrawiam jeżdzących samochodami i organizujących system komunikacji
        miejskiej
        >
        > na ZB.

        Witam.
        Nutka goryczy przebija z wypowiedzi powyżej.
        Propozycja zmiany trasy 126,aby wjeżdzał w kilka ulic na ZB i ułatwiał lepszy
        dostęp do komunikacji mieszkańcom tych ulic jest informacją,że taka linia jest
        potrzebna.
        Występując do ZTM chcemy polepszyć komunikację u Nas,a nie komukolwiek
        utrudniać.Gdyby 134 jeźdił w szczycie co 15-20 minut,a 126 np.proponowaną trasą-
        byłoby lepiej czy gorzej?
        Chcemy niedługo wystąpić do ZTM z kilkoma propozycjami linii autobusowych i
        przy poparciu władz dzielnicy sądzę,że uda nam się poprawić komunikację na ZB.
        Pozdrawiam,Piotr z S.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka